Dus reply ff even als je mee wilt doen en zet je naam in dit lijstjequote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef escape_nl het volgende:
Zaterdag 20 Mei 2006 Special Forces Day
Dit kan alleen doorgaan als er minimaal 10 mensen zijn die mee willen doen, bof leden en andere mensen die dit lezen.
Dit zal plaatsvinden op de bof server die dan omgezet wordt naar SF server
Dus reply ff even als je mee wilt doen en zet je naam in dit lijstje
escape_nl
Ik wist het! Ik stond op jullie te wachten bij de rotonde, maar jullie kwamen maar niet. Jullie waren dus inderdaad fout geredenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat extra rondje Hardenberg zal daar ook wel aan bijgedragen hebben
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wist het! Ik stond op jullie te wachten bij de rotonde, maar jullie kwamen maar niet. Jullie waren dus inderdaad fout gereden
Dan ga je het zeker afleggen, dat ding wint maar nipt van een 206quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik neem zaterdag trouwens m'n eigen kart mee. Is dat mogelijk JP ?
[afbeelding]
Ze zijn begonnen bij die streep. De peugot moet nog reageren op t gas en m'n kart is er al vandoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan ga je het zeker afleggen, dat ding wint maar nipt van een 206![]()
Sterfquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:48 schreef Sickert het volgende:
in zn grasmaaier?![]()
niet Frank in de Prius van zn pa?
Nee die 206 stond bij de streep te wachten totdat die kart van je eindelijk eens langs kwam, hij zelfs tijd om zijn camera te pakkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen bij die streep. De peugot moet nog reageren op t gas en m'n kart is er al vandoor![]()
hmm lol gasten hadden er ook al eentje achtergelaten in mijn mailbox :\ Snel maar ingesteld dat ik bij BoF zitquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja vanaf nu laat ik BoF achter me. Ik vind het een eer om in een clan te zitten die internationaal is en niet alleen nationaal! Een stapje hogerop!![]()
Uiteraard blijf ik hier.
@FJD: Binnenkort zal ik ook even 15 euro overmaken, hoeveel geld is er trouwens nog nodig voor de nieuwe 3 maanden?
Ben ik dan echt zo slecht dat ik er geen krijgquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm lol gasten hadden er ook al eentje achtergelaten in mijn mailbox :\ Snel maar ingesteld dat ik bij BoF zit
Als je niemand kunt vinden die hem wil hebben heb ik nog wel een neefje van 10 die hem graag wil hebben! http://bf2s.com/player/48703982/quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb trouwens een grote BF2 poster van i3d gekregen, had me blijkbaar toch ingeschreven en ook nog ontvangen ofzo.
Iemand die m graag wil ? Ik verstuur niet, dat is teveel moeitezaterdag ophalen bij JP dus
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Top dan istie voor jou, als ruil voor je hamsterschoentje
van de winter moet ie echt nodig wit gespoten wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef BattleLies het volgende:
Zo! Jp heeft gesleuteld aan zijn GT!Samen met andere Jp, Andries, mr. Wheels en Mathijs. De bijrijders Sparco stoel zit erin en de distriebutieriem is vervangen. Zaterdag gaan ze nog ff de v-riem vervangen en nog iets met de waterpomp en dan kan de GT richting de ring worden gereden.
Hier even een kleine impressie van het gesleutel van vanavond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Originele AUDI motorsport kleur uit de jaren 80..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:13 schreef Incolumis het volgende:
wit? omg kutkleur
doe dan pisgeel metallic
Geil!quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:09 schreef RudyCarell het volgende:
Weekend! Effe lekker de middag vrij genomen![]()
nee dat was inderdaad erg gek, ik kreeg hem ook niet vol... kreeg wel ingame laatst een vraag of de BoF-ers verdeeld kinden worden over twee teams, ipv eenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
gisteravond eerste potje gespeeld op onze server, goud met de apc, en gelijk de server leeg en niet meer volgekomen die avond
GEK! Hij hoort wit!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:13 schreef Incolumis het volgende:
wit? omg kutkleur
doe dan pisgeel metallic
laat die apc dan ook een keer staanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
gisteravond eerste potje gespeeld op onze server, goud met de apc, en gelijk de server leeg en niet meer volgekomen die avond
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET MELDEN ALS ER MENSEN BINNEN NOG DE HELE MIDDAG MOETEN WERKEN!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:09 schreef RudyCarell het volgende:
Weekend! Effe lekker de middag vrij genomen![]()
ok, sorry!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET MELDEN ALS ER MENSEN BINNEN NOG DE HELE MIDDAG MOETEN WERKEN!![]()
![]()
hmm mja behalve in wars dan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
laat die apc dan ook een keer staan![]()
nee wel vaag. misschien beseft iedereen dat alle boffers bij elkaar gelijk staat aan de overwinning
Ik had op het BOF-forum toevallig eergisteren verteld wat ik voor werk doe. Dus hier een kopie:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:22 schreef staticdata het volgende:
Lies wat doe je nu voor werk aangezien je vanuit huis kan werken?
Ja inderdaad! Alleen wil ik nu nog een laptop met alle specs die mijn pc ook heeft! Zodat ik buiten kan werken!!quote:
zelf zou ik het alleen verdomd lastig vinden om te gaan werken ipv niet andere dingen te gaan doen. of is dat een kwestie van gewenning?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Alleen wil ik nu nog een laptop met alle specs die mijn pc ook heeft! Zodat ik buiten kan werken!!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET MELDEN ALS ER MENSEN BINNEN NOG DE HELE MIDDAG MOETEN WERKEN!![]()
![]()
nog 3 uurtjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Over de problemen met de server gisteren:
Normaal gesproken zie je in BF2tracker wie er online zijn en waar ze spelen, maar ik zag de gehele BoF server niet? Misschien dat hij ook niet gevonden kon worden middels de serverbrowser, maar wel via de favorites.
Ik heb nog lang geen weekend, ben nog niet eens op de helft van vandaag![]()
bepaal zelf wat is slik, spuit, snuif of rookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef staticdata het volgende:
Welke drugs mag jij gebruiken van je vader?
rudi heeft weer eens een topic geopend
Ik werk voornamelijk met deadlines enz dus het is prestatiegericht .. als ik een deadline heb voor vanavond KAN ik makkelijk andere dingen gaan doen maar heb dan een groot probleem als het niet af is dus doe je automatisch gewoon je werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelf zou ik het alleen verdomd lastig vinden om te gaan werken ipv niet andere dingen te gaan doen. of is dat een kwestie van gewenning?
ook @Diki bestel je hem maandag?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Alcohol rules*biertje pakt en in de tuin gaat zitten
@Di3ki3, hebben jullie wellicht een dingetje liggen waarmee ik van 1 USB poort, 2 USB poorten kan maken ? Ik heb hier een externe case voor mn laptop HDD liggen waaruit 1 USB komt voor stroom en 1 USB voor de data. Helaas heb ik op de uni maar 1 USB aansluiting
Zoiets dus:
|USB|---|USB|
\-------------/
-\---USB---/
Laat me even weten wat het kost dan krijg je dat morgen meteen
wat ik van de heer escape begreep is dat als er een patch komt deze altijd op een dinsdag komt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef RudyCarell het volgende:
en weer bijna een nieuwe patch... vandaag toch?
dat is waar ja...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat ik van de heer escape begreep is dat als er een patch komt deze altijd op een dinsdag komt.
maar je weet maar nooit met EA.
ikzelf zou voor de gok gaan en zeggen tegelijkertijd, zodat ze gelijk een week later met patch 1.31 uit moeten komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat is waar ja...
@escape, wanneer kwam hij nou? voor of na AF...
Ik keek via xfire mee maar er zaten ook maar 12 man ofzo, geen 32 toch?? Dus ja... als dan 3 man vertrekken waardoor je weer moet wachten op nieuwe spelers... dan gaat de rest ook weer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
Low-quality of komt dat omdat JP erop staat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:00 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft al weekend! Die is lekker in de tuin bezig!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb over 5 min ook weekend!![]()
Stiekum door het raam gemaakt met mijn gsm en hij bewoog .. dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Low-quality of komt dat omdat JP erop staat?![]()
Dat moet je anders zien, als de aarde al los ligt dan druipt de kots overal lekker doorheen en dat is weer handig aangezien er veel voedingstoffen in het eten (en dus de kots zitten) en dat is weer goed voor de plantjes die er straks komen of dacht jij dat JP ons voor ons plezier laat BBQen ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef Sickert het volgende:
doet ie dat omdat wij morgen langskomen?
in een schone lege tuin word ook wel gekotst hoor
Sickert - vs - De net aangelegde Plantjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd of die plantjes sickert gaan overleven
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef Razorback het volgende:
Sickert - vs - De net aangelegde Plantjes
Laat Peri t maar niet lezenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:12 schreef BattleLies het volgende:
jp hier..
@ lies: KUTWIJF...prive foto`s op het net pleuren.![]()
Niet zeker maar ik probeer er bij te zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:23 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er nog vanavond om te gamen, ben er zelf vanaf 9 uur of zoiets
Dit kan alleen doorgaan als er minimaal 10 mensen zijn die mee willen doen, bof leden en andere mensen die dit lezen.
escape_nl
gans
Rudycarell
Henkus?
Mr. Baus?
Raffie
kom mensen, trek SF onder het stof vandaan en kom een paar uurtjes spelen, het zullen waarschijnlijk de mappen Warlord en Ghosttown worden
ja nou zien we dat jp niet de pimpmaster himself is, maar gewoon een huis-tuin-keuken-pikkiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:12 schreef BattleLies het volgende:
jp hier..
@ lies: KUTWIJF...prive foto`s op het net pleuren.![]()
![]()
![]()
voelde de bui al hangen toen ik net naar binnen werd geroepen om ff op fok te kijken..![]()
Ja idd, ik denk daar staat me toch een vent met een outfit van een straaljagerpiloot maar nee hoor!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja nou zien we dat jp niet de pimpmaster himself is, maar gewoon een huis-tuin-keuken-pikkie
slecht voor zijn imago lies!![]()
peristiliusquote:
morgen is het geen 20 mei hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef -chiel- het volgende:
Hmmmm, nog een half uurtje en dan ga ik me klaarmaken voor een weekend op de boot, lekker vol gas over het IJsselmeer, sorry maar SF zit er morgen voor mij niet in!
Ik denk dat ik vanavond ook nog wel even online ben.. weet niet zeker, ik ben helemaal gesloopt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:23 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er nog vanavond om te gamen, ben er zelf vanaf 9 uur of zoiets
escape_nl
gans
Rudycarell
Henkus?
Mr. Baus
Raffie
kom mensen, trek SF onder het stof vandaan en kom een paar uurtjes spelen, het zullen waarschijnlijk de mappen Warlord en Ghosttown worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |