Stiekum door het raam gemaakt met mijn gsm en hij bewoog .. dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Low-quality of komt dat omdat JP erop staat?![]()
Dat moet je anders zien, als de aarde al los ligt dan druipt de kots overal lekker doorheen en dat is weer handig aangezien er veel voedingstoffen in het eten (en dus de kots zitten) en dat is weer goed voor de plantjes die er straks komen of dacht jij dat JP ons voor ons plezier laat BBQen ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef Sickert het volgende:
doet ie dat omdat wij morgen langskomen?
in een schone lege tuin word ook wel gekotst hoor
Sickert - vs - De net aangelegde Plantjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd of die plantjes sickert gaan overleven
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef Razorback het volgende:
Sickert - vs - De net aangelegde Plantjes
Laat Peri t maar niet lezenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:12 schreef BattleLies het volgende:
jp hier..
@ lies: KUTWIJF...prive foto`s op het net pleuren.![]()
Niet zeker maar ik probeer er bij te zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:23 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er nog vanavond om te gamen, ben er zelf vanaf 9 uur of zoiets
Zaterdag 20 Mei 2006 Special Forces Day
Dit kan alleen doorgaan als er minimaal 10 mensen zijn die mee willen doen, bof leden en andere mensen die dit lezen.
Dit zal plaatsvinden op de bof server die dan omgezet wordt naar SF server
Dus reply ff even als je mee wilt doen en zet je naam in dit lijstje
escape_nl
gans
Rudycarell
Henkus?
Mr. Baus?
Raffie
kom mensen, trek SF onder het stof vandaan en kom een paar uurtjes spelen, het zullen waarschijnlijk de mappen Warlord en Ghosttown worden
ja nou zien we dat jp niet de pimpmaster himself is, maar gewoon een huis-tuin-keuken-pikkiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:12 schreef BattleLies het volgende:
jp hier..
@ lies: KUTWIJF...prive foto`s op het net pleuren.![]()
![]()
![]()
voelde de bui al hangen toen ik net naar binnen werd geroepen om ff op fok te kijken..![]()
Ja idd, ik denk daar staat me toch een vent met een outfit van een straaljagerpiloot maar nee hoor!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja nou zien we dat jp niet de pimpmaster himself is, maar gewoon een huis-tuin-keuken-pikkie
slecht voor zijn imago lies!![]()
peristiliusquote:
morgen is het geen 20 mei hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef -chiel- het volgende:
Hmmmm, nog een half uurtje en dan ga ik me klaarmaken voor een weekend op de boot, lekker vol gas over het IJsselmeer, sorry maar SF zit er morgen voor mij niet in!
Ik denk dat ik vanavond ook nog wel even online ben.. weet niet zeker, ik ben helemaal gesloopt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:23 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er nog vanavond om te gamen, ben er zelf vanaf 9 uur of zoiets
Zaterdag 20 Mei 2006 Special Forces Day
Dit kan alleen doorgaan als er minimaal 10 mensen zijn die mee willen doen, bof leden en andere mensen die dit lezen.
Dit zal plaatsvinden op de bof server die dan omgezet wordt naar SF server
Dus reply ff even als je mee wilt doen en zet je naam in dit lijstje
escape_nl
gans
Rudycarell
Henkus?
Mr. Baus
Raffie
kom mensen, trek SF onder het stof vandaan en kom een paar uurtjes spelen, het zullen waarschijnlijk de mappen Warlord en Ghosttown worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |