Waarom werk je niet gewoon in de tuin, het is even slepen, maar wel lekker.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe de hele dag?! Ik had gewoon half uurtje pauze genomenNu weer binnen aan 't werk!
[..]
Haha Een papegaai als vervanging!![]()
Roekoe ik ben een duifquote:
Nou om nou heel die pc naar buiten te slepen?! Sja .. als ik vanaf 's morgens tot einde middag in de zon zou kunnen zitten is dat het gedoe misschien wel waard. Maar een laptop is dan toch 100x handiger?!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom werk je niet gewoon in de tuin, het is even slepen, maar wel lekker.
lol! Ze zit echt steeds een duif na te doen als ze buiten is! Beest heeft echt een beestlijkheids-stoornis!quote:
Wie rijd er zaterdag?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:31 schreef Sickert het volgende:
trouwens net mn auto gewassen en in de was gezet en de binnenkant een beetje gedaan
ben zelf lichtelijk verbrand op mn rug
nu lekker met de laptop in de tuin hangen
Gelukkig wel zeg, ik stap niet weer in die on-opgeruimde, niet glimmende bak van jequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:31 schreef Sickert het volgende:
trouwens net mn auto gewassen en in de was gezet en de binnenkant een beetje gedaan
ben zelf lichtelijk verbrand op mn rug
nu lekker met de laptop in de tuin hangen
Dieren gaan vazelf of hun baasjes lijken hequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:22 schreef BattleLies het volgende:
lol! Ze zit echt steeds een duif na te doen als ze buiten is! Beest heeft echt een beestlijkheids-stoornis!![]()
ik rij wel..quote:
lijkt op die van mijn moeder...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een nieuwe stoel op het oog:
http://www.tankchair.com/
Ja vanaf nu laat ik BoF achter me. Ik vind het een eer om in een clan te zitten die internationaal is en niet alleen nationaal! Een stapje hogerop!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:08 schreef staticdata het volgende:
trouwens diamond je heb nog niet gezegd of je het aanbod van die gasten aanneemt
Ook zo leuk als scooterrijder, je hele vizier onder. en open laten staan is ook geen goed ideequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:58 schreef drbravo het volgende:
kan je weer gaan schrobben
waren echt tering veel vliegjes die de bumper van kef een kusje wilden geven ofzo
zat bom vol niet normaal
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:29 schreef Sickert het volgende:
My Dick is like 2 inches.....
From the ground! Bitch!
daarom snap iik ook niet dat die sjonnies nooit een helm ophebben...quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ook zo leuk als scooterrijder, je hele vizier onder. en open laten staan is ook geen goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |