zelf zou ik het alleen verdomd lastig vinden om te gaan werken ipv niet andere dingen te gaan doen. of is dat een kwestie van gewenning?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Alleen wil ik nu nog een laptop met alle specs die mijn pc ook heeft! Zodat ik buiten kan werken!!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET MELDEN ALS ER MENSEN BINNEN NOG DE HELE MIDDAG MOETEN WERKEN!![]()
![]()
nog 3 uurtjesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Over de problemen met de server gisteren:
Normaal gesproken zie je in BF2tracker wie er online zijn en waar ze spelen, maar ik zag de gehele BoF server niet? Misschien dat hij ook niet gevonden kon worden middels de serverbrowser, maar wel via de favorites.
Ik heb nog lang geen weekend, ben nog niet eens op de helft van vandaag![]()
bepaal zelf wat is slik, spuit, snuif of rookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef staticdata het volgende:
Welke drugs mag jij gebruiken van je vader?
rudi heeft weer eens een topic geopend
Ik werk voornamelijk met deadlines enz dus het is prestatiegericht .. als ik een deadline heb voor vanavond KAN ik makkelijk andere dingen gaan doen maar heb dan een groot probleem als het niet af is dus doe je automatisch gewoon je werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
zelf zou ik het alleen verdomd lastig vinden om te gaan werken ipv niet andere dingen te gaan doen. of is dat een kwestie van gewenning?
ook @Diki bestel je hem maandag?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Alcohol rules*biertje pakt en in de tuin gaat zitten
@Di3ki3, hebben jullie wellicht een dingetje liggen waarmee ik van 1 USB poort, 2 USB poorten kan maken ? Ik heb hier een externe case voor mn laptop HDD liggen waaruit 1 USB komt voor stroom en 1 USB voor de data. Helaas heb ik op de uni maar 1 USB aansluiting
Zoiets dus:
|USB|---|USB|
\-------------/
-\---USB---/
Laat me even weten wat het kost dan krijg je dat morgen meteen
wat ik van de heer escape begreep is dat als er een patch komt deze altijd op een dinsdag komt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef RudyCarell het volgende:
en weer bijna een nieuwe patch... vandaag toch?
dat is waar ja...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat ik van de heer escape begreep is dat als er een patch komt deze altijd op een dinsdag komt.
maar je weet maar nooit met EA.
ikzelf zou voor de gok gaan en zeggen tegelijkertijd, zodat ze gelijk een week later met patch 1.31 uit moeten komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat is waar ja...
@escape, wanneer kwam hij nou? voor of na AF...
Ik keek via xfire mee maar er zaten ook maar 12 man ofzo, geen 32 toch?? Dus ja... als dan 3 man vertrekken waardoor je weer moet wachten op nieuwe spelers... dan gaat de rest ook weer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
gisteravond eerste potje gespeeld op onze server, goud met de apc, en gelijk de server leeg en niet meer volgekomen die avond
Low-quality of komt dat omdat JP erop staat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:00 schreef BattleLies het volgende:
Jp heeft al weekend! Die is lekker in de tuin bezig!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb over 5 min ook weekend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |