Dus reply ff even als je mee wilt doen en zet je naam in dit lijstjequote:Op donderdag 11 mei 2006 17:54 schreef escape_nl het volgende:
Zaterdag 20 Mei 2006 Special Forces Day
Dit kan alleen doorgaan als er minimaal 10 mensen zijn die mee willen doen, bof leden en andere mensen die dit lezen.
Dit zal plaatsvinden op de bof server die dan omgezet wordt naar SF server
Dus reply ff even als je mee wilt doen en zet je naam in dit lijstje
escape_nl
Ik wist het! Ik stond op jullie te wachten bij de rotonde, maar jullie kwamen maar niet. Jullie waren dus inderdaad fout geredenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat extra rondje Hardenberg zal daar ook wel aan bijgedragen hebben
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wist het! Ik stond op jullie te wachten bij de rotonde, maar jullie kwamen maar niet. Jullie waren dus inderdaad fout gereden
Dan ga je het zeker afleggen, dat ding wint maar nipt van een 206quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik neem zaterdag trouwens m'n eigen kart mee. Is dat mogelijk JP ?
[afbeelding]
Ze zijn begonnen bij die streep. De peugot moet nog reageren op t gas en m'n kart is er al vandoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan ga je het zeker afleggen, dat ding wint maar nipt van een 206![]()
Sterfquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:48 schreef Sickert het volgende:
in zn grasmaaier?![]()
niet Frank in de Prius van zn pa?
Nee die 206 stond bij de streep te wachten totdat die kart van je eindelijk eens langs kwam, hij zelfs tijd om zijn camera te pakkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen bij die streep. De peugot moet nog reageren op t gas en m'n kart is er al vandoor![]()
hmm lol gasten hadden er ook al eentje achtergelaten in mijn mailbox :\ Snel maar ingesteld dat ik bij BoF zitquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja vanaf nu laat ik BoF achter me. Ik vind het een eer om in een clan te zitten die internationaal is en niet alleen nationaal! Een stapje hogerop!![]()
Uiteraard blijf ik hier.
@FJD: Binnenkort zal ik ook even 15 euro overmaken, hoeveel geld is er trouwens nog nodig voor de nieuwe 3 maanden?
Ben ik dan echt zo slecht dat ik er geen krijgquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm lol gasten hadden er ook al eentje achtergelaten in mijn mailbox :\ Snel maar ingesteld dat ik bij BoF zit
Als je niemand kunt vinden die hem wil hebben heb ik nog wel een neefje van 10 die hem graag wil hebben! http://bf2s.com/player/48703982/quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb trouwens een grote BF2 poster van i3d gekregen, had me blijkbaar toch ingeschreven en ook nog ontvangen ofzo.
Iemand die m graag wil ? Ik verstuur niet, dat is teveel moeitezaterdag ophalen bij JP dus
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Top dan istie voor jou, als ruil voor je hamsterschoentje
van de winter moet ie echt nodig wit gespoten wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef BattleLies het volgende:
Zo! Jp heeft gesleuteld aan zijn GT!Samen met andere Jp, Andries, mr. Wheels en Mathijs. De bijrijders Sparco stoel zit erin en de distriebutieriem is vervangen. Zaterdag gaan ze nog ff de v-riem vervangen en nog iets met de waterpomp en dan kan de GT richting de ring worden gereden.
Hier even een kleine impressie van het gesleutel van vanavond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Originele AUDI motorsport kleur uit de jaren 80..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:13 schreef Incolumis het volgende:
wit? omg kutkleur
doe dan pisgeel metallic
Geil!quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:09 schreef RudyCarell het volgende:
Weekend! Effe lekker de middag vrij genomen![]()
nee dat was inderdaad erg gek, ik kreeg hem ook niet vol... kreeg wel ingame laatst een vraag of de BoF-ers verdeeld kinden worden over twee teams, ipv eenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
gisteravond eerste potje gespeeld op onze server, goud met de apc, en gelijk de server leeg en niet meer volgekomen die avond
GEK! Hij hoort wit!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:13 schreef Incolumis het volgende:
wit? omg kutkleur
doe dan pisgeel metallic
laat die apc dan ook een keer staanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:17 schreef escape_nl het volgende:
gisteravond eerste potje gespeeld op onze server, goud met de apc, en gelijk de server leeg en niet meer volgekomen die avond
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET MELDEN ALS ER MENSEN BINNEN NOG DE HELE MIDDAG MOETEN WERKEN!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:09 schreef RudyCarell het volgende:
Weekend! Effe lekker de middag vrij genomen![]()
ok, sorry!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
DIT SOORT DINGEN MOET JE NIET MELDEN ALS ER MENSEN BINNEN NOG DE HELE MIDDAG MOETEN WERKEN!![]()
![]()
hmm mja behalve in wars dan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
laat die apc dan ook een keer staan![]()
nee wel vaag. misschien beseft iedereen dat alle boffers bij elkaar gelijk staat aan de overwinning
Ik had op het BOF-forum toevallig eergisteren verteld wat ik voor werk doe. Dus hier een kopie:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:22 schreef staticdata het volgende:
Lies wat doe je nu voor werk aangezien je vanuit huis kan werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |