Ben ik nou zo dom, of ziet Gamespot het verkeerd. Het leek me meer op Amsterdam lijkenquote:Picture, if you will, a well-populated section of urban London. People wander about, doing their typical day to day things. The camera pulls back, further and further, until we start to go inside what looks like a doorway. The camera keeps panning back until we see a man, gruff looking, spiked up black hair, somewhat reminiscent of the silent protagonist of Grand Theft Auto III (albeit with a beefed up polygon count). The man is holding a gun, pointed in your direction. The camera continues panning, until we see both a dead man, slumped over against the wall of this decrepit looking building, and a telephone booth, receiver off the hook. And, that's it…
600.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom, of ziet Gamespot het verkeerd. Het leek me meer op Amsterdam lijken![]()
Owja, en die prijs van 500 euro is natuurlijk kansloos
Niet echt veel meer van over he.quote:
Klopt idd, zit een beveiliging in HD-DVD en Blu-ray dat als je het afspeelapparaat niet via HDMI of DVI aansluit dan wordt het 540pquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
600.
Voor 500 heb je een pakket zonder HDMI. Een tardpack.
Geen BR films op max. reso als ik het goed begrijp...
HS en Eight Days was wel aardige gameplay, HS beter geanimeerd dan welke 360 game dan ook. Gaat mij meer om dat je roept dat er geen playable games geshowed zijn, terwijl dat er minimaal 10 waren. Komt over alsof je niks gezien hebt, en hier alleen komt om te bitchen en trollen, zoals wel vaker met jou en anderen hier...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[q]
Beter ogend?.
Welke gameplay footage was er zo bijzonder dan?.
Er is maar een blinde fanboy hier hoor,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef LuukBes het volgende:
Alsof 360-fandorks recht van spreken hebben terwijl ze al een half jaar current-gen crap spelen, alsof Wii-fantrolls recht van spreken hebben terwijl dat ding nog niet eens iets laten zien heeft.
Luukbes, wat lul jequote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef LuukBes het volgende:
[..]
HS en Eight Days was wel aardige gameplay, HS beter geanimeerd dan welke 360 game dan ook. Gaat mij meer om dat je roept dat er geen playable games geshowed zijn, terwijl dat er minimaal 10 waren. Komt over alsof je niks gezien hebt, en hier alleen komt om te bitchen en trollen, zoals wel vaker met jou en anderen hier...
Paar EA games (NBA'07), HS, Resistence, Warhawk, GTHD, Genji 2, VF5, en nog een paar, allemaal gameplay van te zien.
Ik vond zelf MGS4 en FFXIII meest impressive als realtime materiaal. FF XIII haalt een beter niveau dan het E3 2005 filmpje van FF VI. Sommige zetten zich hier voor paal door overdreven te bitchen op Sony. De internationale game-pers is zo te lezen juist positief over wat hen geshowed is, alleen de fanboys staan weer te trappelen om overal te whinen en bitchen op de fora.
Alsof 360-fandorks recht van spreken hebben terwijl ze al een half jaar current-gen crap spelen, alsof Wii-fantrolls recht van spreken hebben terwijl dat ding nog niet eens iets laten zien heeft.
Fightnight is ook onwijs current gen man, GRAW ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Luukbes, wat lul je. Wii nog niks laten zien
. Stront in je ogen ofzo
. 360 Current gen crap? Oblivion gezien
.
[afbeelding]
oogkleppen
quote:In 2006 schreef Microsoft het volgende:
BEEN THERE DONE THAT WELCOME TO 1999 BITCHES
Totnutoe hangt een behoorlijke lange lijst met slecht en matig gereviewde games als een blok aan het been van de 360. GRAW, Oblivion en PGR3 probeert daar nog krampachtig wat aan te doen, maar de grote gemene deler op dat ding is gewoon crap. Current-gen afgeraffelde gerushte rotzooi die totaal geen gebruik maakt van de potentie van het ding.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is maar een blinde fanboy hier hoor,.
Nee, GoW komt een weekof 2 voor de launch uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:07 schreef MMaRsu het volgende:
Damn nu wil ik gewoon dat Halo 3 eind dit jaar met de Ps3 launch uitkomt. Ps3 am crushed
Ik ben het eens dat er flink wat matige games tussen zitten, maar dat zal op de ps3 niet anders zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:09 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Totnutoe hangt een behoorlijke lange lijst met slecht en matig gereviewde games als een blok aan het been van de 360. GRAW, Oblivion en PGR3 probeert daar nog krampachtig wat aan te doen, maar de grote gemene deler op dat ding is gewoon crap. Current-gen afgeraffelde gerushte rotzooi die totaal geen gebruik maakt van de potentie van het ding.
Killzone komt pas volgend jaar uit, en wie weet wat er nog geshowed wordt later deze week door Guerilla.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
LuukBes, ik doelde trouwens op gameplay footage van de games waar ze vorig jaar die toffe FMV's van lieten zien.
Killzone, GT (en dan niet die opgepoetste versie), MotorStorm etc etc..
U R Kidding Right?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:09 schreef Ghostbuster het volgende:
6 sensoren
Nou dat word wakker liggen bij Nintendo
Uhuh het is pure angst,dat ze zelf ook met zoiets komenquote:
Uiteraard, dit is ook gewoon niet te vergelijken met wat Nintendo heeft (al vind ik ook dat idee prut, laat mij maar lekker gamen met een fijne controller). Het lijkt me dus onmogelijk om bijvoorbeeld voor de Wii (quote:
MS heeft dezelfde rechtzaak verlorenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit geen rumble in omdat ze die rechtzaak hebben verloren
mooie screen trouwens, geilheid en high def to the max
Ja, leuk, maar dan gebruik je toch gewoon een andere techniek?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit geen rumble in omdat ze die rechtzaak hebben verloren
mooie screen trouwens, geilheid en high def to the max
Dat is zeker een goeie ontwikkeling idd. Bye bye boomerangquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef Geqxon het volgende:
Hoorah voor de nieuwe controller!
Genji 2 was zeer matig idd, maar tegelijkertijd toch nog steeds beter ogend dan bv the Outfit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat er flink wat matige games tussen zitten, maar dat zal op de ps3 niet anders zijn.
Genji 2 vond ik bijv. alles behalve indrukwekkend. Same goes for Warhawk.
Elke console heeft dat blok aan zn been., vooral in de beginperiode.
MS heeft een schikking getroffen.quote:
MS is zo slim geweest grootaandeelhouder te worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft een schikking getroffen.
Wat vind jij er nou allemaal van SD?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft een schikking getroffen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
MS is zo slim geweest grootaandeelhouder te worden.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:32 schreef Geqxon het volgende:
De huidige controller blijft uber, en bij Sony snappen ze dat gelukkig.
In veel punten snap ik Sony voor geen meter, maar alles van de PS3 is tot nu toe uber
Ja, dat was wel een beetje triest idd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk nog veel slapper om
[..]
te zeggen
Ik ben benieuwd wat dit met de X360 verkopen doet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:33 schreef speknek het volgende:
Mooi staaltje Sony marketing weer, compleet jezelf overschieten met de meest belachelijke claims en prerendered filmpjes, en dan vlak voor de introductie zeggen 'oh nee, het is toch niet zo'. PS2 emotion engine come to mind?
Maar het werkt prima, hele hordes hebben nu de xbox360 niet gekocht, omdat Sony met al z'n beloftes en z'n goede games waarschijnlijk toch weer marktleider zouden worden, of omdat ze eerst even af wilde wachten totdat iedereen hun waar had laten zien.
Kom jij bij mij maar eens GRAW op HDTV kijken dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:12 schreef LuukBes het volgende:
Tegenvallend is het zeker. Bijna net zo crap als de 360. Alleen met enkele iets beter ogende games.
ik ben nog in shock, ik moet dit even allemaal verwerken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat vind jij er nou allemaal van SD?.
Je bent zo stil opeens..
Ik vond de boomerang er ook niet heel ergonomisch uitzien, maar het kan toch echt niet slechter geweest zijn dan de Dual Shock hoor. En dat ze nog steeds de vierpuntsdruktoets op de hoofdpositie hebben staan, goddamnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is zeker een goeie ontwikkeling idd. Bye bye boomerang.
Al is een gebrek aan rumble wel een groot gemis..
En de rest wat ze hebben laten vallen zoals HDMI voor de 'goedkope' uitvoeringquote:
Ach, ieder zijn mening, maar ik heb echt een gigantische hekel aan die PS-controller. Ik ben geen Jap / klein kind. Kan er niet langer dan een kwartiertje op spelen voordat ik flink last krijg van m'n klauwen.quote:
Niet veel, ben ik bang. De xbox360 is momenteel haar momentum alweer een beetje kwijt. Persoonlijk heb ik zoiets van 'ik wacht nu toch al zo'n tijd, kan ik net zo goed nog even langer wachten tot ze wel alledrie uit zijn', ik denk dat meer mensen dat zullen hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben benieuwd wat dit met de X360 verkopen doet..
Jepquote:
Een hele goeie E3 show straks en het momentum kan weer daar zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet veel, ben ik bang. De xbox360 is momenteel haar momentum alweer een beetje kwijt. Persoonlijk heb ik zoiets van 'ik wacht nu toch al zo'n tijd, kan ik net zo goed nog even langer wachten tot ze wel alledrie uit zijn', ik denk dat meer mensen dat zullen hebben.
Halo 3.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:45 schreef twi het volgende:
Ik denk dat zowel Microsoft als Nintendo weinig te vertellen zullen hebben eigenlijk. Lijkt af te stevenen op een vrij matige E3.
Je moet dan ook niet de controller vastknijpen, maar hem op je pink en ringvinger laten rusten. Vervolgens kun je dan met je andere vingers alles bedienen. Dit is relaxter dan de xbox controller waar je juist de controller vast moet "knijpen".quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn mening, maar ik heb echt een gigantische hekel aan die PS-controller. Ik ben geen Jap / klein kind. Kan er niet langer dan een kwartiertje op spelen voordat ik flink last krijg van m'n klauwen.
Sony had op zijn mijnst de analoge stick en de d-pad met elkaar moeten verwisselen. Maargoed, ik denk dat dat net wat teveel was voor Ken z'n trots, naast de bewegingssensor van Nintendo, de extra functieknop en analoge triggers van de X360 controller nog eens de complete layout van die laatste jatten.
Dat lijkt me BS nu het draadloos isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, ik las ook ergens dat ze van 7 naar 4 controllers zijn gegaan..
Ik ben 1.96 en heb behoorlijk grote handen en vind PS-controller juist de bestequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn mening, maar ik heb echt een gigantische hekel aan die PS-controller. Ik ben geen Jap / klein kind. Kan er niet langer dan een kwartiertje op spelen voordat ik flink last krijg van m'n klauwen.
Sony had op zijn mijnst de analoge stick en de d-pad met elkaar moeten verwisselen. Maargoed, ik denk dat dat net wat teveel was voor Ken z'n trots, naast de bewegingssensor van Nintendo, de extra functieknop en analoge triggers van de X360 controller nog eens de complete layout van die laatste jatten.
Het eerste gedeelte klopt, maar waar je de xbox controller in je hand kunt laten rusten, moet je de playstation controller dus voortdurend tussen een paar vingers balanceren, en dan ook nog eens je duimen in een compleet verkeerde hoek naar beneden draaien. Hoe je erbij komt dat dat relaxter is, is me volkomen onduidelijk. Het is trouwens, doordat je de analoge stick met je duim vanaf de zijkant aanstuurt, ook nog eens veel minder precies.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:52 schreef Geqxon het volgende:
Je moet dan ook niet de controller vastknijpen, maar hem op je pink en ringvinger laten rusten. Vervolgens kun je dan met je andere vingers alles bedienen. Dit is relaxter dan de xbox controller waar je juist de controller vast moet "knijpen".
Sorry, ik ben uit de tijd van de analoog-loze controllersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte klopt, maar waar je de xbox controller in je hand kunt laten rusten, moet je de playstation controller dus voortdurend tussen een paar vingers balanceren, en dan ook nog eens je duimen in een compleet verkeerde hoek naar beneden draaien. Hoe je erbij komt dat dat relaxter is, is me volkomen onduidelijk. Het is trouwens, doordat je de analoge stick met je duim vanaf de zijkant aanstuurt, ook nog eens veel minder precies.
Het gaat toch echt de analoge kant op. EA had er zelfs een speciale demo aan gewijdt, dat je in hun nieuwe games niet in hoeken van 45 graden loopt, maar gewoon volledig vrij. Vrij nutteloos om dan je d-pad te blijven gebruikenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, ik ben uit de tijd van de analoog-loze controllers
Wat is er zo speciaal aan de zoveelste matige shooter?quote:
2.04 en ik vind de PS2 ook de fijnste controllerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ben 1.96 en heb behoorlijk grote handen en vind PS-controller juist de besteHij is net als de SNES-controller maar dan steviger in de hand.
Maarja, zoals het er nu naar uitziet wacht ik ook even met een PS3 kopen![]()
Die duim lijkt wel gebroken manquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens een keer een schematische voorstelling van gemaakt:
[afbeelding],
[afbeelding].
Hoe wou jij op 1 tv 7 spelers krijgen in bv gt5? zit je naar een mini scherm te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
Dat lijkt me best raar Daggla, specs van Bluetooth zijn juist dat het max 7 apparaten aankan
Ehm.......you will work for it?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
Wat is er nu trouwens nog waar van de beloftes van de vorige E3?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan de zoveelste matige shooter?
Er zitten toch 2 outputs op de PS3?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe wou jij op 1 tv 7 spelers krijgen in bv gt5? zit je naar een mini scherm te kijken.
dat het beloftes waren?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
Wat is er nu trouwens nog waar van de beloftes van de vorige E3?
Niet meer dus..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
Er zitten toch 2 outputs op de PS3?
Niet alle MP-games maken gebruik van splitscreen, je kan ook zoals Mario Party met zijn alleen in hetzelfde scherm rennenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe wou jij op 1 tv 7 spelers krijgen in bv gt5? zit je naar een mini scherm te kijken.
Hoe kom je erbij dat ie wel component zou hebben? lijkt me vrij onlogisch, want dat zou namelijk betekenen dat ie wel gewoon HD materiaal kan weergeven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet meer dus..
Dat hebben ze geschrapt. De dure heeft 1 HDMI en de goedkope geen HDMI maar component, denk ik.
component kan 1080p-signaal aan, maar niet met dezelfde hoge kwaliteit als hdmi het kanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie wel component zou hebben? lijkt me vrij onlogisch, want dat zou namelijk betekenen dat ie wel gewoon HD materiaal kan weergeven.
Nee, Blu-ray en HD-DVD eisen een HDMI/DVI aansluiting voor 1080pquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie wel component zou hebben? lijkt me vrij onlogisch, want dat zou namelijk betekenen dat ie wel gewoon HD materiaal kan weergeven.
600e is echt niet zo duur voor een BR spelerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
duur zeg 500 euro minimaal kaal
Als de 500 cheapo-versie component of DVI-D krijgt i.p.v. HDMI, kan ie wel 1080i en 720p aan over component. HDMI is nodig voor 1080p.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
component kan hd-signaal aan, maar niet met dezelfde hoge kwaliteit als hdmi het kan
Films misschien wel, maar bij spellen lijkt me dat totaal overbodig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, Blu-ray en HD-DVD eisen een HDMI/DVI aansluiting voor 1080p
Hoe bedoel je? Het enige "nadeel" van component ten opzichte van HDMI is dat je 2 keer een Digitaal naar analoog omzetting hebt, wat eventueel de kwaliteit kan beinvloeden, en dat component geen HDCP ondersteunt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
component kan hd-signaal aan, maar niet met dezelfde hoge kwaliteit als hdmi het kan
HDMI is gewoon DVI met geluid.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:25 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Als de 500 cheapo-versie component of DVI-D krijgt i.p.v. HDMI, kan ie wel 1080i en 720p aan over component. HDMI is nodig voor 1080p.
Ik las hier straks ergens van Retuobak dat het detail dan 4x zo laag is over zo'n component-kabel, wat natuurlijk onzin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |