Die duim lijkt wel gebroken manquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens een keer een schematische voorstelling van gemaakt:
[afbeelding],
[afbeelding].
Hoe wou jij op 1 tv 7 spelers krijgen in bv gt5? zit je naar een mini scherm te kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
Dat lijkt me best raar Daggla, specs van Bluetooth zijn juist dat het max 7 apparaten aankan
Ehm.......you will work for it?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
Wat is er nu trouwens nog waar van de beloftes van de vorige E3?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan de zoveelste matige shooter?
Er zitten toch 2 outputs op de PS3?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe wou jij op 1 tv 7 spelers krijgen in bv gt5? zit je naar een mini scherm te kijken.
dat het beloftes waren?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Tain het volgende:
Wat is er nu trouwens nog waar van de beloftes van de vorige E3?
Niet meer dus..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef Geqxon het volgende:
Er zitten toch 2 outputs op de PS3?
Niet alle MP-games maken gebruik van splitscreen, je kan ook zoals Mario Party met zijn alleen in hetzelfde scherm rennenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:03 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe wou jij op 1 tv 7 spelers krijgen in bv gt5? zit je naar een mini scherm te kijken.
Hoe kom je erbij dat ie wel component zou hebben? lijkt me vrij onlogisch, want dat zou namelijk betekenen dat ie wel gewoon HD materiaal kan weergeven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet meer dus..
Dat hebben ze geschrapt. De dure heeft 1 HDMI en de goedkope geen HDMI maar component, denk ik.
component kan 1080p-signaal aan, maar niet met dezelfde hoge kwaliteit als hdmi het kanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie wel component zou hebben? lijkt me vrij onlogisch, want dat zou namelijk betekenen dat ie wel gewoon HD materiaal kan weergeven.
Nee, Blu-ray en HD-DVD eisen een HDMI/DVI aansluiting voor 1080pquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie wel component zou hebben? lijkt me vrij onlogisch, want dat zou namelijk betekenen dat ie wel gewoon HD materiaal kan weergeven.
600e is echt niet zo duur voor een BR spelerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
duur zeg 500 euro minimaal kaal
Als de 500 cheapo-versie component of DVI-D krijgt i.p.v. HDMI, kan ie wel 1080i en 720p aan over component. HDMI is nodig voor 1080p.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
component kan hd-signaal aan, maar niet met dezelfde hoge kwaliteit als hdmi het kan
Films misschien wel, maar bij spellen lijkt me dat totaal overbodig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, Blu-ray en HD-DVD eisen een HDMI/DVI aansluiting voor 1080p
Hoe bedoel je? Het enige "nadeel" van component ten opzichte van HDMI is dat je 2 keer een Digitaal naar analoog omzetting hebt, wat eventueel de kwaliteit kan beinvloeden, en dat component geen HDCP ondersteunt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
component kan hd-signaal aan, maar niet met dezelfde hoge kwaliteit als hdmi het kan
HDMI is gewoon DVI met geluid.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:25 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Als de 500 cheapo-versie component of DVI-D krijgt i.p.v. HDMI, kan ie wel 1080i en 720p aan over component. HDMI is nodig voor 1080p.
Ik las hier straks ergens van Retuobak dat het detail dan 4x zo laag is over zo'n component-kabel, wat natuurlijk onzin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |