Niet veel, ben ik bang. De xbox360 is momenteel haar momentum alweer een beetje kwijt. Persoonlijk heb ik zoiets van 'ik wacht nu toch al zo'n tijd, kan ik net zo goed nog even langer wachten tot ze wel alledrie uit zijn', ik denk dat meer mensen dat zullen hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben benieuwd wat dit met de X360 verkopen doet..
Jepquote:
Een hele goeie E3 show straks en het momentum kan weer daar zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet veel, ben ik bang. De xbox360 is momenteel haar momentum alweer een beetje kwijt. Persoonlijk heb ik zoiets van 'ik wacht nu toch al zo'n tijd, kan ik net zo goed nog even langer wachten tot ze wel alledrie uit zijn', ik denk dat meer mensen dat zullen hebben.
Halo 3.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:45 schreef twi het volgende:
Ik denk dat zowel Microsoft als Nintendo weinig te vertellen zullen hebben eigenlijk. Lijkt af te stevenen op een vrij matige E3.
Je moet dan ook niet de controller vastknijpen, maar hem op je pink en ringvinger laten rusten. Vervolgens kun je dan met je andere vingers alles bedienen. Dit is relaxter dan de xbox controller waar je juist de controller vast moet "knijpen".quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn mening, maar ik heb echt een gigantische hekel aan die PS-controller. Ik ben geen Jap / klein kind. Kan er niet langer dan een kwartiertje op spelen voordat ik flink last krijg van m'n klauwen.
Sony had op zijn mijnst de analoge stick en de d-pad met elkaar moeten verwisselen. Maargoed, ik denk dat dat net wat teveel was voor Ken z'n trots, naast de bewegingssensor van Nintendo, de extra functieknop en analoge triggers van de X360 controller nog eens de complete layout van die laatste jatten.
Dat lijkt me BS nu het draadloos isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, ik las ook ergens dat ze van 7 naar 4 controllers zijn gegaan..
Ik ben 1.96 en heb behoorlijk grote handen en vind PS-controller juist de bestequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn mening, maar ik heb echt een gigantische hekel aan die PS-controller. Ik ben geen Jap / klein kind. Kan er niet langer dan een kwartiertje op spelen voordat ik flink last krijg van m'n klauwen.
Sony had op zijn mijnst de analoge stick en de d-pad met elkaar moeten verwisselen. Maargoed, ik denk dat dat net wat teveel was voor Ken z'n trots, naast de bewegingssensor van Nintendo, de extra functieknop en analoge triggers van de X360 controller nog eens de complete layout van die laatste jatten.
Het eerste gedeelte klopt, maar waar je de xbox controller in je hand kunt laten rusten, moet je de playstation controller dus voortdurend tussen een paar vingers balanceren, en dan ook nog eens je duimen in een compleet verkeerde hoek naar beneden draaien. Hoe je erbij komt dat dat relaxter is, is me volkomen onduidelijk. Het is trouwens, doordat je de analoge stick met je duim vanaf de zijkant aanstuurt, ook nog eens veel minder precies.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:52 schreef Geqxon het volgende:
Je moet dan ook niet de controller vastknijpen, maar hem op je pink en ringvinger laten rusten. Vervolgens kun je dan met je andere vingers alles bedienen. Dit is relaxter dan de xbox controller waar je juist de controller vast moet "knijpen".
Sorry, ik ben uit de tijd van de analoog-loze controllersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte klopt, maar waar je de xbox controller in je hand kunt laten rusten, moet je de playstation controller dus voortdurend tussen een paar vingers balanceren, en dan ook nog eens je duimen in een compleet verkeerde hoek naar beneden draaien. Hoe je erbij komt dat dat relaxter is, is me volkomen onduidelijk. Het is trouwens, doordat je de analoge stick met je duim vanaf de zijkant aanstuurt, ook nog eens veel minder precies.
Het gaat toch echt de analoge kant op. EA had er zelfs een speciale demo aan gewijdt, dat je in hun nieuwe games niet in hoeken van 45 graden loopt, maar gewoon volledig vrij. Vrij nutteloos om dan je d-pad te blijven gebruikenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, ik ben uit de tijd van de analoog-loze controllers
Wat is er zo speciaal aan de zoveelste matige shooter?quote:
2.04 en ik vind de PS2 ook de fijnste controllerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ben 1.96 en heb behoorlijk grote handen en vind PS-controller juist de besteHij is net als de SNES-controller maar dan steviger in de hand.
Maarja, zoals het er nu naar uitziet wacht ik ook even met een PS3 kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |