Gezondheidquote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Hatsjoe!
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat live?
Ga ik daar maar eens naar kijken
nee, maar bijnaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://teach.fcps.net/trt15/Presentation/PowerPoint/Sound.htm
Het gaat inderdaad al de hele dag met horten en stoten helaasquote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Hele dag al.
ik heb nooit om de lente gevraagdquote:Op maandag 8 mei 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Mensen die zeuren dat de lente moet beginnen en dan hooikoorts hebben en de hele dag zielig lopen te doen "ik heb hooikoorts".
Watjes, echte diehards hebben geen hooikoorts.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef venomsnake het volgende:
'Helemaal niets in Rotterdam' zingen ze bij de huldiging in A-dam..te zien op AT5
we maken allemaal wel eens fouten in het verledenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Tja, als je de bekerfinale verrliest kom je met een nieuwe trainer als snel in aanmerking voor het B-garnituur zoals Ronald Koeman !
Staan die letters scheef of lijkt dat maarquote:
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Staan die letters scheef of lijkt dat maar?
Zonde!quote:
tis te hopen dat van Basten dat niet zegt over deelname van Klaas Jan zelfquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef DeTolk het volgende:
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .
mooi in lijn met KJH's tanden dusquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .
die laat ie toch thuisquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis te hopen dat van Basten dat niet zegt over deelname van Klaas Jan zelf
Ik miste je al, tof dat je het leuk hebt gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Zo! Eindelijk bijgekomen van een bijzonder geslaagde week boedapest. Veel bier, maar nog meer vodka... Veel gezien en dan vooral op straatNiet veel geslapen, hetgeen ook niet gestimuleerd werd door het langzaamaan leeglopende luchtbed...
![]()
ik wist niet dat huntelen het werkwoord was voor het kunnen scoren op allerlei momenten, hoe weinig tijd er ook is, of hoe slecht je team ook draait. Weer wat geleerd!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Bjoro het volgende:
Wat zou dat eigenlijk zijn een huntelaar ?
iemand die huntelt ?
Volgens de Dikke van Dale:quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Bjoro het volgende:
Wat zou dat eigenlijk zijn een huntelaar ?
iemand die huntelt ?
quote:
Ja, zeker weten.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
Die dikkere meid was gruwelijk mooi vroeger.
BNN: Over mijn lijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat was er bij BNN dan?
Het is zeker de moeite van het terugkijken waard: Klik.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Alle afleveringen tot nu toe gemist.
Maar het klinkt erg aangrijpend.
Oh dear.quote:
quote:
Je moet je kaartje nog knippen...quote:
Je verwart me met SCH.quote:
doet dat geen pijn aan je handen ???quote:Op maandag 8 mei 2006 22:55 schreef pascalheister het volgende:
zo ik neem nog een warme beker met melk en honing en duik maar eens mn bedje in
* dndiek zet een biertje neer voor Eendquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef rubbereend het volgende:
biertje graag
gaat je bal alleen maar lek van !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Nee pijltjes gooiers terwijl je voetbal verwacht is lekker
Ze gooien toch op de bull en niet op de balquote:
mijn engels is niet zo goed, dus heb dat al die tijd verkeerd begrepenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze gooien toch op de bull en niet op de bal
dank u, lekker voor bij het poker kijken, alsof ik dat nog niet genoeg gezien heb dit weekendquote:
Ha haha ha ha ha ik wilde posten dat ik gepist heb.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je je huisgenote sex hoort hebben in de kamer naast je is het tijd om naar bed te gaan
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:27 schreef borisz het volgende:
tijd om naar school te gaan
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:20 schreef Againzender het volgende:
en weer op kantoor....
in het geld van ome Nol ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me 's douchen enzo.
Denk dat ik vanmiddag eens lekker ga zwemmen!
Nol = seniel.quote:
dat heeft toch niets met z'n geld te makenquote:
Wel dat hem moet oprotten bij Roda.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat heeft toch niets met z'n geld te maken
terugzwaaitopicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]even zwaait naar een lotgenoot op de werkvloer
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:20 schreef Againzender het volgende:
en weer op kantoor....
Hoezo niet updaten dan? Even Mess.be patch eroverheen, en 't is een stuk beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op naar de schoolbanken dan maar.
Iemand een vervangend programma voor MSN? Heb weinig zin om 'm naar 7 up te daten; maar nu kom ik niet meer op MSN.
een hele simpele isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op naar de schoolbanken dan maar.
Iemand een vervangend programma voor MSN? Heb weinig zin om 'm naar 7 up te daten; maar nu kom ik niet meer op MSN.
oeps, das minder Sand !quote:
oei, daar kan ik me iets bij voorstellen !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen ik mis zoveel op school nu en daar baal ik van. Deze week hebben we TV week en gaan we een programma in elkaar flansen, had ik toch best van begin tot eind mee willen maken
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk, vroeg ik me afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:03 schreef VoreG het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, is wel weer nodig. Daarna maar weer hard aan het werk.
Unoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk, vroeg ik me af
quote:
Ja verdomme ik ben jullie boodschappenjongetje nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Astrid!
En VoreG, neem maar een zooi ijs mee.
Okquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uno
[..]
[..]
Ja verdomme ik ben jullie boodschappenjongetje niet. Ik heb er zelf al geen zin an.
Voor mij hoeft het enkel maar een brood te zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uno
[..]
[..]
Ja verdomme ik ben jullie boodschappenjongetje niet. Ik heb er zelf al geen zin an.
Die vent van Staats & Bestuursrecht had je even af moeten persen. Ga je ook Law College doen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Okik ga in september precies hetzelfde doen als jij
en ik was laatst met een meeloopdag bij een college van eerstejaars van zo'n man van de antillen en een andere man van staats- en bestuursrecht. Maar goed totaal onnuttige informatie
Ja ik moet ook nog brood hebben, als je het op komt halen vind ik het goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het enkel maar een brood te zijn hoor.
Ik weet het nog niet. Als er prestaties komen, hoor je mij niet klagen. Maar ik denk ook dat er niet veel beters te halen viel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
En bos wat denk je van de nieuwe trainer?
nee geen law college d gewone bacheloropleiding, heb er wel over nagedacht mar toen mn mentor geen broef wilde schrijven heb ik t er maar bij laten zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die vent van Staats & Bestuursrecht had je even af moeten persen. Ga je ook Law College doen?
Valt het verder op dat ik totaal geen zin heb om of boodschappen te doen of iets aan m'n studie te doen...
[..]
Ja ik moet ook nog brood hebben, als je het op komt halen vind ik het goed.
Ik heb dezelfde mening, niet vol enthousiasme, ik weet t ook nog niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Als er prestaties komen, hoor je mij niet klagen. Maar ik denk ook dat er niet veel beters te halen viel.
Dan is de supermarkt minder verquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen ging er weer een weg.
Ditmaal gaat een maatje van me voor een paar maanden naar Afghanistan
Dat is dan weer helemaal waar...quote:
Dat is vast niet voor de lekkere wijvenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen ging er weer een weg.
Ditmaal gaat een maatje van me voor een paar maanden naar Afghanistan
Je moet het anders brengen: Welke meid wil me helpen met bodypainten (knipoog naar Groningen)quote:
Of het zuipen in de vele kroegenquote:
ze hebben daar ook vast geen voetbal.....What The Fuck moet je daar doen man !quote:
dat is inderdaad boffen geblazen, het zou mij wel op de been houden denk ik !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Scheren hoef je je er ook niet in ieder geval.
nu alweer terug van de boodschapjes ??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:51 schreef VoreG het volgende:
Volgende keer even kijken hoe lang iets houdbaar is. Maar agh, dat kan nog wel een daggie mee.
Supermarkt is op 2 mins lopenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu alweer terug van de boodschapjes ??
viel wel mee dus
maar wie heeft jou verteld dan dat boodschappen doen makkelijk was ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:54 schreef VoreG het volgende:
Supermarkt is op 2 mins lopen.
Ik had ruzie met die blauwe mandjes van de appie. Eerst konden ze nog onder die band worden geschoven. Toen ik mijn mandje erin zette niet meer, het duurde echter even voordat ik er achter kwma dat het niet paste.
Niemand, ik ben zomaar in het diepe gegooid. Was ik maar in de wijk Ondiep gaan wonen ipv Witte Vrouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wie heeft jou verteld dan dat boodschappen doen makkelijk was ?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Zeg doet Hools nog meer met de F1 manager?
Ik heb dat ff gemist..
als het alternatief anders Zwarte Mannen was geweestquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niemand, ik ben zomaar in het diepe gegooid. Was ik maar in de wijk Ondiep gaan wonen ipv Witte Vrouwen.
SCH woont in de buurtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het alternatief anders Zwarte Mannen was geweest
die maakt je zwart, maar is het zelf toch nietquote:
en wij maar bedelen bij opa en oma, paps en mams of we aub 1 gulden en 5 cent mochten zodat we 3 zakjes konden kopenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk is ook weer binnen. Net het Panini WK boek gekocht van het WK. met 25 pakjes stickers. (Waarvan 20 afgerekend)
Die muts achter de kassa vroeg of ik het doosje mee wilde, en daar zaten nog 5 pakjes tegen de zijkant aanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef dndiek het volgende:
Je kreeg korting omdat je zoveel dubbele zou gaan krijgen![]()
Ik zag het in het topic in WK, wat een geluk zegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk is ook weer binnen. Net het Panini WK boek gekocht van het WK. met 25 pakjes stickers. (Waarvan 20 afgerekend)
Arouna Kone en Bona Kalou heb ik al binnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en wij maar bedelen bij opa en oma, paps en mams of we aub 1 gulden en 5 cent mochten zodat we 3 zakjes konden kopen
ach ja, dat is mooi ....... tis al duur zat !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die muts achter de kassa vroeg of ik het doosje mee wilde, en daar zaten nog 5 pakjes tegen de zijkant aan
Had ze niet gezien, ik wel.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
Begrijp ik nu goed dat jullie stickerboekjes hebben? net als vroegah?
Daarom ga ik er niet aan beginnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja, dat is mooi ....... tis al duur zat !
kost ruim 60 euro als je het boek volkoopt, zonder dubbelle !
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:17 schreef DeTolk het volgende:
[..], en ik heb KSK Beveren bijna compleet geloof ik.
![]()
ach joh, gespreid betalen, elke week 3 of 4 euro moet wel kunnen toch ?quote:
ik zag ook bij één of ander land (weet niet meer precies welke) dat ze bijna allemaal dezelfde geboorteplaats hadden !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:17 schreef DeTolk het volgende:
[..], en ik heb Ivoorkust bijna compleet geloof ik.
![]()
Het moet wel kunnen maar het verzamelen is leuk als je veel mensen kent die ze ook sparen. Dan kan je tenminste nog je dubbele plaatjes ruilenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach joh, gespreid betalen, elke week 3 of 4 euro moet wel kunnen toch ?
drink je toch 2 biertjes minder![]()
zaterdag op de meet, iedereen z'n plaatjes meequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het moet wel kunnen maar het verzamelen is leuk als je veel mensen kent die ze ook sparen. Dan kan je tenminste nog je dubbele plaatjes ruilen
En wie is er dan nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zaterdag op de meet, iedereen z'n plaatjes mee![]()
Ik ben er zaterdag ook nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ikke. Slechts 9 dubbele.
Pronkstukken : Ronaldinho, Shevchenko, Messi, Oranje,
ja, dan zou ik ze ook niet sparenquote:
quote:
quote:Dinsdag 9 mei 15:00
UEFA European Cup Finale
Cup Winners' Cup: KV Mechelen - AFC Ajax, 11-05-1988
Topvoetbal van deze twee teams in het stadion van Straatsburg, dankzij spelers als Preud'honune voor Mechelen en Menzo voor Ajax.
kan me voorstellen dat ze het verkeerd schrijven, Michel is natuurlijk nooit zo'n grote gewordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Heb het ook maar rechtstreeks van de ESPN site afgehaald
ja, kan me voorstellen dat daar een uitdaging voor hem ligt !quote:
Me tooquote:
Heb je nou al boodschappen gedaan?quote:
je hebt nu wel wat tijd voor je columpjequote:
hakt erin he, zo'n bekerwinstquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff... Bjoor, ik kan niet eens normaal nadenken
Sientjequote:Xtc-lab ontdekt
in loods Ermelo
Bij een inval in een loods bij Ermelo is een xtc-laboratorium voor de productie van 100.000 pillen aange-troffen. Drie verdachten zijn opge-pakt.
Welk meisje van 8 heeft nou tientallen euro's in haar portomonnee?! Zij niet meer in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Sinterklaas komt aan in Middelburg
en dan
Meisje (8) beroofd van boodschappengeld
Hmmm
als je die al goed vindquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef Bjoro het volgende:
over films gesproken, voor het eerst sinds lange tijd weer een film af gekeken.
Flightplan, ik vond hem wel goed !
ja logisch hequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die staat in dat plaatjesalbum van Panini. KJH niet.
en terecht zal volgende week blijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanavond zelf maar even de gunst retourneren, Boezzie gaat gezellig met zn project-dinnetje naar Mission Impossible IIIquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je je huisgenote sex hoort hebben in de kamer naast je is het tijd om naar bed te gaan
oh dan kun je gerust met haar bezig gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vanavond zelf maar even de gunst retourneren, Boezzie gaat gezellig met zn project-dinnetje naar Mission Impossible III
logisch!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oiquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:avond
meer mensen die ff mee gaana vrijrollen bij MrBookmaker/Unibet?
Ik ga straks nog wel ff bij mrB spelen ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:
pokerenquote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:avond
boontjes, biefstuk en?quote:
Vervelend hèquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Zit je voetballen te kijken gaan ze midden in de wedstrijd pijltjes gooien
Helaas niet neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:12 schreef dndiek het volgende:
Het is helemaal niks vanavond
Je hebt niks gemist hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
ik kan nu pas op fok!
ik heb de hele middag + halve avond geen internet verbinding gehad :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |