Gezondheidquote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Hatsjoe!
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat live?
Ga ik daar maar eens naar kijken
nee, maar bijnaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://teach.fcps.net/trt15/Presentation/PowerPoint/Sound.htm
Het gaat inderdaad al de hele dag met horten en stoten helaasquote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Hele dag al.
ik heb nooit om de lente gevraagdquote:Op maandag 8 mei 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Mensen die zeuren dat de lente moet beginnen en dan hooikoorts hebben en de hele dag zielig lopen te doen "ik heb hooikoorts".
Watjes, echte diehards hebben geen hooikoorts.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef venomsnake het volgende:
'Helemaal niets in Rotterdam' zingen ze bij de huldiging in A-dam..te zien op AT5
we maken allemaal wel eens fouten in het verledenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Tja, als je de bekerfinale verrliest kom je met een nieuwe trainer als snel in aanmerking voor het B-garnituur zoals Ronald Koeman !
Staan die letters scheef of lijkt dat maarquote:
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Staan die letters scheef of lijkt dat maar?
Zonde!quote:
tis te hopen dat van Basten dat niet zegt over deelname van Klaas Jan zelfquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef DeTolk het volgende:
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .
mooi in lijn met KJH's tanden dusquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .
die laat ie toch thuisquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis te hopen dat van Basten dat niet zegt over deelname van Klaas Jan zelf
Ik miste je al, tof dat je het leuk hebt gehad.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Zo! Eindelijk bijgekomen van een bijzonder geslaagde week boedapest. Veel bier, maar nog meer vodka... Veel gezien en dan vooral op straatNiet veel geslapen, hetgeen ook niet gestimuleerd werd door het langzaamaan leeglopende luchtbed...
![]()
ik wist niet dat huntelen het werkwoord was voor het kunnen scoren op allerlei momenten, hoe weinig tijd er ook is, of hoe slecht je team ook draait. Weer wat geleerd!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Bjoro het volgende:
Wat zou dat eigenlijk zijn een huntelaar ?
iemand die huntelt ?
Volgens de Dikke van Dale:quote:Op maandag 8 mei 2006 21:28 schreef Bjoro het volgende:
Wat zou dat eigenlijk zijn een huntelaar ?
iemand die huntelt ?
quote:
Ja, zeker weten.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
Die dikkere meid was gruwelijk mooi vroeger.
BNN: Over mijn lijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat was er bij BNN dan?
Het is zeker de moeite van het terugkijken waard: Klik.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Alle afleveringen tot nu toe gemist.
Maar het klinkt erg aangrijpend.
Oh dear.quote:
quote:
Je moet je kaartje nog knippen...quote:
Je verwart me met SCH.quote:
doet dat geen pijn aan je handen ???quote:Op maandag 8 mei 2006 22:55 schreef pascalheister het volgende:
zo ik neem nog een warme beker met melk en honing en duik maar eens mn bedje in
* dndiek zet een biertje neer voor Eendquote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef rubbereend het volgende:
biertje graag
gaat je bal alleen maar lek van !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Nee pijltjes gooiers terwijl je voetbal verwacht is lekker
Ze gooien toch op de bull en niet op de balquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |