Gezondheidquote:Op maandag 8 mei 2006 19:39 schreef clauwheee het volgende:
Hatsjoe!
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat live?
Ga ik daar maar eens naar kijken
nee, maar bijnaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
Heb je hier wat aan?
http://teach.fcps.net/trt15/Presentation/PowerPoint/Sound.htm
Het gaat inderdaad al de hele dag met horten en stoten helaasquote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Hele dag al.
ik heb nooit om de lente gevraagdquote:Op maandag 8 mei 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Mensen die zeuren dat de lente moet beginnen en dan hooikoorts hebben en de hele dag zielig lopen te doen "ik heb hooikoorts".
Watjes, echte diehards hebben geen hooikoorts.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef venomsnake het volgende:
'Helemaal niets in Rotterdam' zingen ze bij de huldiging in A-dam..te zien op AT5
we maken allemaal wel eens fouten in het verledenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Tja, als je de bekerfinale verrliest kom je met een nieuwe trainer als snel in aanmerking voor het B-garnituur zoals Ronald Koeman !
Staan die letters scheef of lijkt dat maarquote:
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Staan die letters scheef of lijkt dat maar?
Zonde!quote:
tis te hopen dat van Basten dat niet zegt over deelname van Klaas Jan zelfquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef DeTolk het volgende:
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .
mooi in lijn met KJH's tanden dusquote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staan inderdaad iets scheef. scheelt niet veel .
die laat ie toch thuisquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis te hopen dat van Basten dat niet zegt over deelname van Klaas Jan zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |