Ipv de uitspraak van Chavez inhoudelijk onderuit te halen verplaatsen ze slechts de schuldvraag naar een andere groep. Dat is vrij hypocriet. Het komt een beetje over alsof je alles en iedereen de "schuld" mag geven zolang het maar niet de joden zijn want dan is het antisemitisme.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, ''defended'' zou ook nog kunnen betekenen dat ze hem van antisemitisme (toch de oorspronkelijke klacht) vrij pleitten. Maar da's iets voor het volgende deel.
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Hier een artikel over Chavez, uit een Joods tijdschrift:
http://www.alternet.org/story/31797/
Wie gaat die seniele gek nou citeren?quote:Pat Robertson has called for his assassination -- twice now.
Ja, het vorige deel was al vol voor ik dat er aan toe kon voegen.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ipv de uitspraak van Chavez inhoudelijk onderuit te halen verplaatsen ze slechts de schuldvraag naar een andere groep. Dat is vrij hypocriet. Het komt een beetje over alsof je alles en iedereen de "schuld" mag geven zolang het maar niet de joden zijn want dan is het antisemitisme.
Nu ga ik werken.
Uit de OP:quote:Op maandag 8 mei 2006 12:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat die seniele gek nou citeren?
Goeie.quote:Sta eens stil bij politieke moorden.
Wat? Hij heeft personeel!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:34 schreef Autodidact het volgende:
Of hij antisemiet is? Laten we het aan de rabbi vragen.
quote:Kritiek
Door tegenstanders wordt Van Dam als een van de conservatieve mastodonten van de oude PvdA beschouwd, een drammer en een demagoog.
Dat doe je ook rap.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Zo daar ben ik weer.
Hij blijft het maar op spaartegoeden gooien ...quote:
Ja maandag he. Post bezorgen met de fiets. 3 wijken.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat doe je ook rap.
Hup hupquote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja maandag he. Post bezorgen met de fiets. 3 wijken.
Straks moet ik weer werken. Post ophalen bij klanten.
Blair zal z'n opvolger de tijd geven om zich goed voor te bereiden op de volgende verkiezingen. Wat dat ook moge betekenenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:01 schreef du_ke het volgende:
Ik schijn een biertje te moeten gaan drinken.
Ondertussen ben ik met de Engelsen hard opweg richting wereldheerschappij.
genocide als quizvraag. Goed bezig. Dat wordt wel een eenvoudige toetreding tot de EU straksquote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Turkse ambassadeurs terug vanwege genociderel
AP
ANKARA - Turkije heeft zijn ambassadeurs in Frankrijk en Canada tijdelijk teruggeroepen voor overleg over "de ongegronde beschuldigingen over een Armeense genocide" in de nadagen van het Ottomaanse Rijk. Dat heeft het Turkse ministerie van buitenlandse zaken maandag bekendgemaakt.
De Canadese premier Stephen Harper stelde onlangs dat de massamoord op Armeniėrs in de jaren 1915-1923 als genocide erkend moet worden, en in het Franse parlement wordt volgende week een wetsvoorstel besproken dat ontkenning van de genocide op de Armeniėrs strafbaar moet stellen. Beide landen zijn hierom fel door Ankara bekritiseerd.
Volgens Turkije wordt het aantal Armeense slachtoffers overdreven en kan er geen sprake zijn van genocide omdat de Armeniėrs omkwamen of verdreven werden als gevolg van de strijd tegen Rusland en Armeense rebellen. De Armeniėrs spreken echter van een opzettelijke en stelselmatige uitroeiing van 1,5 miljoen leden van hun volk. Deze laatste versie wint internationaal steeds meer aan populariteit en de druk op Turkije om de genocide te erkennen neemt dan ook toe.
Woepie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |