Moet lukkenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kapot mooi.(ouwe lul
)
[..]
Op naar de eerstvolgende MM.
Thxquote:Op maandag 8 mei 2006 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Zijn er al data bekend van je praktijkexamens?
Hey je hebt mijn zelfgemaakte sourcecode gejat van mijn HTML sitequote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Thx![]()
Nee nog niet, dalijk maar even Hoeze bellen rijlessen definitief afspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rib-i ook ..
Trouwens Rib-i, je was wel enthousiast, ook interesse in een wheelydagje?
Jij en Worldpimber met Wheelie op de snelweg of zigzaggend tusen de strepen met 100 Km/u.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet veel bijzonders gedaan gisterenDie bochtenstijl van OPM is wel mooi
![]()
Van het type breng het asfalt dichterbij de knie, niet de knie dichterbij het asfalt (dat laatste doet Fulcrum
)
quote:[..]
Zondag is moederdag, zullen ongetwijfeld wat Fok!MC'ers niet meemogen![]()
Stage 1 Completedquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey je hebt mijn zelfgemaakte sourcecode gejat van mijn HTML site [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn luiheid kent geen grenzen
Mijn leermethode voor theorie was ook zeer uitgekientNiks er aan doen tot op de dag voor het examen, dan ladderzat die boekjes doorlezen en in slaap vallen tijdens een oefenexamen
![]()
Feli met je theoriequote:Op maandag 8 mei 2006 12:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Thx![]()
Nee nog niet, dalijk maar even Hoeze bellen rijlessen definitief afspreken.
Oh ... datquote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Jij en Worldpimber met Wheelie op de snelweg of zigzaggend tusen de strepen met 100 Km/u.
Bij de rotonde sloot ik achter aan bij Fulcrum en heb geprobeerd om ook "plat" te gaan maar op het laatste moment vond ik "een beetje schuin" al plat genoeg![]()
Thx, moet lukkenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Feli met je theorieAls je de rest nu gauw genoeg haalt kun je de megameet aan het einde van het seizoen nog meemaken
![]()
In mijn geval zat er een agent-met-hele-grote-bek tussen.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Kwa tijd wel, maar financieel gezien nadat je al drie keer bent gezakt ... ?
Haha dat is wel mooiquote:Op maandag 8 mei 2006 13:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In mijn geval zat er een agent-met-hele-grote-bek tussen.Ook gezakt..
![]()
Gefeliciteerd trouwens.![]()
Geen tweede versnelling?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Mag je ook toeschouwer zijn? Ik heb geen 2e versnelling![]()
Het duurde even, maar het kwartje viel ...quote:Trouwens, niemand ging zo plat met de motor als BWT
Geen tweede versnelling boeit overigens niet, wheelies leer je in de eerste versnellingquote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen tweede versnelling?![]()
Zien we tegen die tijd wel, er moeten wel genoeg mensen zijn voor een lesje, tenzij er dan ook gewoon andere MF-ers komen. Maar je kunt het toch altijd proberen voor die 15 euro![]()
![]()
Ambtenaartjes aan het werk zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:26 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Kinderachtig
... zo naar school
Laat maar weten wanneer het is, als ik kan kom ik zeker kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zien we tegen die tijd wel, er moeten wel genoeg mensen zijn voor een lesje, tenzij er dan ook gewoon andere MF-ers komen. Maar je kunt het toch altijd proberen voor die 15 euro![]()
![]()
Lijkt me leuk om eens te proberen wanneer niemand kijktquote:Op maandag 8 mei 2006 14:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen tweede versnelling boeit overigens niet, wheelies leer je in de eerste versnelling
gefeliciteerdquote:
ja, lache... met mijn gs'jequote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef bwt het volgende:
[..]
was jij daar met een vriend en op teenslippers?
in de linkse rij bij de kassa's?
Wat voor motor wil je dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:02 schreef Rib-i het volgende:
Zo'n megameet is eigenlijkhelemaal niet goed![]()
Ik moet wil een andere motor, als het budget na de vakantie toereikend is maar eens gaan kijken naar een VTR SP1
Heb net de prijzen gezien![]()
Misschien is dat wel de beste insteek bij theorie.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn luiheid kent geen grenzen
Mijn leermethode voor theorie was ook zeer uitgekientNiks er aan doen tot op de dag voor het examen, dan ladderzat die boekjes doorlezen en in slaap vallen tijdens een oefenexamen
![]()
Thanks! 30 mei eerste les nu definitief, aftellenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de beste insteek bij theorie.Gefeliciteerd in ieder geval!
Nu idd gauw de rest halen! Ik ben benieuwd hoe je het lessen bij Hoeze vindt.
![]()
Gefeliciteerd voor jouquote:
Thanksquote:Op maandag 8 mei 2006 16:52 schreef Roderick2085 het volgende:
heb geloof ik best wel wat gemist met de MM...
hele weekend ziek thuis gezeten![]()
[..]
gefeliciteerdook nog met je verjaardag
![]()
[..]
ja, lache... met mijn gs'jega ik ook meedoen
![]()
quote:
Ik stond achter hemquote:Op maandag 8 mei 2006 17:04 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
NeeToen zat ik aan het tafeltje er achter.
Voldoende dusquote:
Weer 1 gespotquote:Op maandag 8 mei 2006 18:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Kopieren, nieuw venster openen, plakken, <enter>, muts
Ja, wat vonden de buren van Mercy & Raus eigenlijk van de MMquote:Op maandag 8 mei 2006 18:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Weer 1 gespot
hier klikken
Wie zitten daar in de achtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand die achterop zit en niets ziet denkt dat ze een ritje in de spacemountain doormaakt.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:53 schreef bwt het volgende:
De buren vonden eht zeker wel leuk.
Zij had wat meer moeite met het laatste eind nadat we OPM kwijt waren geraakt onde rde rook van arnhem.
Na een tankbeurt van mercy en raus waren we vanaf oosterhout (gelderland) de dijk opgegaan en lekker gereden. ergens op de dijk ff wat te drinken Was ze een beetje boos over de snelheid. We reden daar over de dijk met iest van "iets boven dat wat mag" niet eens zo erg hard. alleen ervaarde ze dat niet zo.
Moeten we in ieder geval meetenquote:Maar ik ggeloof wel dat ze vaker mee zullen gaan
ik groette nog maar dat kon jij niet meer zien denk ik, voor mij was het rechtdoor ipv de dijk af bij Driel nog 5 min rijdenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:53 schreef bwt het volgende:
Zij had wat meer moeite met het laatste eind nadat we OPM kwijt waren geraakt onde rde rook van arnhem.
geen idee wat je bedøelt høørquote:Op maandag 8 mei 2006 19:03 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer thuis.Zo dadelijk weer weg,naar Normaal.Effe heuken.Hoe zou ik eigenlijk zo'n o met een streepje erdoor kunnen krijgen
,zo,n soort Saturnus zeg maar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |