Zie mijn edit.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Jippie ik was laatsteeindelijk weer een topic geopend.
![]()
Ik had niet door dat het topic al vol zat.![]()
![]()
Alleen een pookie toch.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:13 schreef bwt het volgende:
we shall see
En ik was nog druk aan het typen,zou mijn bericht plaatsen,kon dat niet meerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Jippie ik was laatsteeindelijk weer een topic geopend.
![]()
Ik had niet door dat het topic al vol zat.![]()
![]()
rechtermuisknop, alles selecteren,quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef richardgie het volgende:
En ik was nog druk aan het typen,zou mijn bericht plaatsen,kon dat niet meer.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie mijn edit.![]()
[..]
Alleen een pookie toch.![]()
Neem gelijk een mooi remschakelsetje van CNC gefreest aluminium.![]()
Maar je kan universele pookjes kopen voor ¤ 10,95.
[afbeelding]
Of 50 euro voor een Soesoeki.![]()
met een tekstballonnetje met mijn tekst lijkt het heel wat andersquote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik liet zo zien hoeveel ruimte ze nog hadze was me erg dankbaar
Stevig genoeg?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kunt het gelukkig vaak wel zo duur maken als je zelf wilt inderdaad. Maar ja het moet toch een beetje een degelijk ding zijn en goed bij de motor passen.![]()
Whyquote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind nou toch ineens dat ik snel een zwart ruitje wil.![]()
Jammer dat hij er niet harder van gaat rijden..
Everything for speed...![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met een tekstballonnetje met mijn tekst lijkt het heel wat anders
Nou dat lijkt me inderdaad een prima pookjequote:Op zondag 7 mei 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stevig genoeg?![]()
[afbeelding]
Past bij de motor?![]()
Bij het bij BWT? .... <--- vul hier in.![]()
Nou nou nou, dat barrel van hem.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kunt het gelukkig vaak wel zo duur maken als je zelf wilt inderdaad. Maar ja het moet toch een beetje een degelijk ding zijn en goed bij de motor passen.![]()
Niet vreemd, wel grappigquote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja ik zie dat nu ook. Vorig jaar zat ik helemaal tegen de tank aan, maar toen leek het op de foto zo'n pleepot houding![]()
Dus nu zit ik wat verder naar achteren, beetje sportieve houding. Al lijkt dat ook wel weer een beetje vreemd ja![]()
Napratenquote:
Pimber staat er ook op. Niet zo heel ver links van mercyquote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef bwt het volgende:
[..]
ja de inhammetjes ja
maar het was voornamelijk mijn nek die ik voel
En dan zeg je niet ff Hoi????
mercy gespot in de achtergrond naast het bord van dijkham
Niet gewend om jezelf te zien, tenzij je Pepijn heet. Dan heb je pics van jezelf in de badkuipquote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat vind niemand van zijn eigen kop.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je net een nieuwe outfit+helmrolt ie van je motor
[afbeelding]
Tov heHquote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind die foto van mij en Hicham wel erg mooi trouwens.. als ik de groot formaat foto krijg ga ik die uitprinten![]()
Volgens mij staat er op die Warning sticker "Don't step on it"quote:Op zondag 7 mei 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stevig genoeg?![]()
[afbeelding]
Past bij de motor?![]()
Bij het bij BWT? .... <--- vul hier in.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind die foto van mij en Hicham wel erg mooi trouwens.. als ik de groot formaat foto krijg ga ik die uitprinten![]()
Ik rij er amper mee, laatste keer is met pasen geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Whyje rijd er amper mee en je heb dat ding toch alweer te koop gezet ?
![]()
Deze is ¤ 349, 00 , en dat vind ik niet echt belachelijk als pimben je hobby is.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Die setjes zijn echt reteduur, belachelijk
Nou ja, ik had even mijn Photobucket account doorgekeken of ik er nog een foto bij zou plaatsen.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Niet gewend om jezelf te zien, tenzij je Pepijn heet. Dan heb je pics van jezelf in de badkuip
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef hicham het volgende:
Hmpf, MF is nog steeds down. Dan maar verder gaan met mijn heil hier te zoeken
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef hicham het volgende:
Hmpf, dan wel hier komen hequote:Op zondag 7 mei 2006 21:36 schreef hicham het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
Volgens mij staat er op die Warning sticker "Don't step on it"![]()
Pimben is mijn hobby, maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
Deze is ¤ 349, 00 , en dat vind ik niet echt belachelijk als pimben je hobby is.![]()
Ok mzzl mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok mzzl mensen
Fok snoeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
niet omdat je dan inene 3000 kilo minder aan het voorwiel heb en bochten als rossi kunt nemen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met zijn allen tegelijk [afbeelding][afbeelding][afbeelding] dan ligt ie er zo weer uit
Welke type helm heb je aangeschaft ?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Helemaalniets
Gewoon
motormaten [afbeelding] onder [afbeelding] elkaar
![]()
duidelijk iemand die wel gewend is zichzelf te zienquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
Vet pak zwa. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
HJC CL-14 Fuse, in de aanbieding bij Oberste Hein Gerickequote:
Hij is al halverwege het bedrag als van een normale set bij de dealer, en het moest toch stevig zijn?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Hou's op pepijn, je gaat toch niet echt 250 euro uitgeven aan steppies/pedaaltjes
quote:
Je bent de tweede vandaagquote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef bwt het volgende:
hicham gespot
http://www.motor-forum.nl(...)8/singlepost/4971530
Ehh, dan was je er toch al bijna?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef dribbel79 het volgende:
van de hele meet niks gezien, rond 11 uur effe heen en weer naar Houten, kwam terug, brak onderaan de A12 (afrit Veenendaal) mijn koppelingskabel af....ben er strontziek van, Godver!!
Een echte bikkel had een nieuwe koppelingskabel gevlochten van zijn borsthaar om vervolgens alsnog al wheeliënd op te komen dagenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef dribbel79 het volgende:
van de hele meet niks gezien, rond 11 uur effe heen en weer naar Houten, kwam terug, brak onderaan de A12 (afrit Veenendaal) mijn koppelingskabel af....ben er strontziek van, Godver!!
Goed hoor, verders niet bijzonders. Alles is volgens mij nog aardig hetzelfde alleen posten we niet meerquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef richardgie het volgende:
hicham en pimber,hoe is het eigenlijk met jullie?Al een tijd niks meer gezien.Hoe en waarom is wel bekend,maar toch,vertrek was toch een beetje als een donderslag bij heldere hemel.
Jep, nog even snel posten (clickabol)quote:Op zondag 7 mei 2006 23:18 schreef bwt het volgende:
computer verslaving:
moeilijk kwijt te raken
http://www.motor-forum.nl(...)8/singlepost/4972603
Ik rij sinds vorige week met de op maat gemaakte oordoppen van m'n baas(wel voor mij gemaakt natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
In slaap gevallen nadat ik de motor en mezelf gepoetst had....
Met het naar huis rijden in een groepje VTR SP1's terechtgekomen, zoiets wil ik ook![]()
Morgen maar de foto's bekijken en zsm weer afspreken, bijvoorbeeld 28 mei Ducati-dag Den Bosch, daarna een meet?
Was erg tof vandaag en wat ik morgen als eerste ga bestellen zijn oordoppen, heb nog steeds ruis in m'n oren van de VTR SP1's
Thanks, die wou ik ook al vergroot aanvragenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jep, nog even snel posten (clickabol)
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/feateaux_klein.jpg]afbeelding][/URL]
thxquote:
was puur toevalquote:Op zondag 7 mei 2006 22:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat filmpje van OPM![]()
Zat je op mij te wachten ofzo? Wist je dat ik er aankwam, was het toeval dat het filmpje start als ik eraan kom of heb je er een stuk voor weggeknipt?![]()
Is dat zoquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef richardgie het volgende:
En Hicham en pimber,blij om te horen dat het goed gaat met jullie en dat jullie de studie voor de hobby laten gaan.
zondagquote:Op maandag 8 mei 2006 07:07 schreef hicham het volgende:
Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer?!?! [afbeelding]
Tegen de tijd dat die bergingshomo's er waren was het rond 14.00 en had ik de buik vol..ben naar huis gegaan, gegeten, gedoucht en terras gepaktquote:
he, ik he de belangrijkste helft van de cam steun gevonden, de andere kant niet, maar je krijgt er een stripje alu bij om iets te frommelenquote:Op maandag 8 mei 2006 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 06:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was puur toevalwe waren net aangekomen, en er kwamen voortdurend motoren voorbij
ik dacht, daar moet ik ff snel een filmpie van maken
Meeten meeten meeten meeten meeten meetenquote:Op maandag 8 mei 2006 07:07 schreef hicham het volgende:
Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer?!?! [afbeelding]
Zijn echt wel scherpe foto's inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 07:49 schreef bwt het volgende:
Daar kijkt toch geen mens naar..... of ie vies is of niet.![]()
Hijs wel haarscherp dat wel![]()
Kut voor je Dribbel.. jammer dat zo'n dag zo verkloot wordt. De volgende keer ben je er wel bij, toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die bergingshomo's er waren was het rond 14.00 en had ik de buik vol..ben naar huis gegaan, gegeten, gedoucht en terras gepakt
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
he, ik he de belangrijkste helft van de cam steun gevonden, de andere kant niet, maar je krijgt er een stripje alu bij om iets te frommelen![]()
PICCIEESSSSSSSSquote:Op maandag 8 mei 2006 10:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
oh joepie ineens een plas bloed uit mijn neus
houdt niet weer op manquote:
Mogguh,quote:Op maandag 8 mei 2006 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
houdt niet weer op man![]()
wat moet ik doen als het zo door blijft gaan? druk nu keukenpapier tegen min neus maar die is ook al snel doordrenkt
\
straks bloed ik nog dood![]()
Rib-i ook ..quote:Op maandag 8 mei 2006 08:00 schreef bwt het volgende:
mij hebben ze ook nog kunnen vinden
http://web.inter.nl.net/users/berryth/IMG_5143.JPG
Bel mammaquote:Op maandag 8 mei 2006 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
houdt niet weer op man![]()
wat moet ik doen als het zo door blijft gaan? druk nu keukenpapier tegen min neus maar die is ook al snel doordrenkt
\
straks bloed ik nog dood![]()
Das ook het enige wat ik kanquote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh,
Onderbroek over je hoofd een inlegkruisje erin en op je handen lopen![]()
Ey man, toen ik jou en Hicham gisteren over de rotonde zag gaan was ik impressed![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Bel mamma![]()
Twee watten in je neusgaten douwen en hoofd beetje achterover houden
Oh shit, dan kun je niet meer Fok!MC'en / MF'enDan maar doodbloeden
Je hebt niets gemist hoor. Het was slechts een hele grote parkeerplek en 2 lange wegen dubbel geparkeerde rijen motoren. Het was vooral ook niet mooi weer en lekker chaotisch.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Damn wat een meet.
alleen de foto's al. Wat en "zooi" motoren
Waarom heb ik dat gemist
... Ik wil ook een eigen motor![]()
Ik heb volgens mij niet veel bijzonders gedaan gisterenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh,
Onderbroek over je hoofd een inlegkruisje erin en op je handen lopen![]()
Ey man, toen ik jou en Hicham gisteren over de rotonde zag gaan was ik impressed![]()
Zondag is moederdag, zullen ongetwijfeld wat Fok!MC'ers niet meemogenquote:Op maandag 8 mei 2006 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 mei 2006 11:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Hoofd achterover houden is volgens mij niet goed/gezond. Bloeden is gelukkig nu gestopt![]()
Uiteraard, had me er zo op verheugd...was maar moeilijk te troosten ernaquote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut voor je Dribbel.. jammer dat zo'n dag zo verkloot wordt. De volgende keer ben je er wel bij, toch?![]()
Ik hou wel van een beetje chaosquote:Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist hoor. Het was slechts een hele grote parkeerplek en 2 lange wegen dubbel geparkeerde rijen motoren. Het was vooral ook niet mooi weer en lekker chaotisch.
[afbeelding]
Damn ...Volgend jaar moeten ze maar op zoek naar 1 plek waar iedereen kan staan
^^quote:Op maandag 8 mei 2006 10:42 schreef worldpimber het volgende:
Wat een achterlijk grote foto's heeft die gast gemaakt zeg![]()
[[url=http://www.phatzak.nl/mfmm_2006/IMG_5479_klein.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |