quote:Op maandag 8 mei 2006 06:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was puur toevalwe waren net aangekomen, en er kwamen voortdurend motoren voorbij
ik dacht, daar moet ik ff snel een filmpie van maken
Meeten meeten meeten meeten meeten meetenquote:Op maandag 8 mei 2006 07:07 schreef hicham het volgende:
Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer meeten we weer [afbeelding] Wanneer?!?! [afbeelding]
Zijn echt wel scherpe foto's inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 07:49 schreef bwt het volgende:
Daar kijkt toch geen mens naar..... of ie vies is of niet.![]()
Hijs wel haarscherp dat wel![]()
Kut voor je Dribbel.. jammer dat zo'n dag zo verkloot wordt. De volgende keer ben je er wel bij, toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 09:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die bergingshomo's er waren was het rond 14.00 en had ik de buik vol..ben naar huis gegaan, gegeten, gedoucht en terras gepakt
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
he, ik he de belangrijkste helft van de cam steun gevonden, de andere kant niet, maar je krijgt er een stripje alu bij om iets te frommelen![]()
PICCIEESSSSSSSSquote:Op maandag 8 mei 2006 10:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
oh joepie ineens een plas bloed uit mijn neus
houdt niet weer op manquote:
Mogguh,quote:Op maandag 8 mei 2006 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
houdt niet weer op man![]()
wat moet ik doen als het zo door blijft gaan? druk nu keukenpapier tegen min neus maar die is ook al snel doordrenkt
\
straks bloed ik nog dood![]()
Rib-i ook ..quote:Op maandag 8 mei 2006 08:00 schreef bwt het volgende:
mij hebben ze ook nog kunnen vinden
http://web.inter.nl.net/users/berryth/IMG_5143.JPG
Bel mammaquote:Op maandag 8 mei 2006 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
houdt niet weer op man![]()
wat moet ik doen als het zo door blijft gaan? druk nu keukenpapier tegen min neus maar die is ook al snel doordrenkt
\
straks bloed ik nog dood![]()
Das ook het enige wat ik kanquote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh,
Onderbroek over je hoofd een inlegkruisje erin en op je handen lopen![]()
Ey man, toen ik jou en Hicham gisteren over de rotonde zag gaan was ik impressed![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Bel mamma![]()
Twee watten in je neusgaten douwen en hoofd beetje achterover houden
Oh shit, dan kun je niet meer Fok!MC'en / MF'enDan maar doodbloeden
Je hebt niets gemist hoor. Het was slechts een hele grote parkeerplek en 2 lange wegen dubbel geparkeerde rijen motoren. Het was vooral ook niet mooi weer en lekker chaotisch.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Damn wat een meet.
alleen de foto's al. Wat en "zooi" motoren
Waarom heb ik dat gemist
... Ik wil ook een eigen motor![]()
Ik heb volgens mij niet veel bijzonders gedaan gisterenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mogguh,
Onderbroek over je hoofd een inlegkruisje erin en op je handen lopen![]()
Ey man, toen ik jou en Hicham gisteren over de rotonde zag gaan was ik impressed![]()
Zondag is moederdag, zullen ongetwijfeld wat Fok!MC'ers niet meemogenquote:Op maandag 8 mei 2006 07:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding] zondag [afbeelding]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 mei 2006 11:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Hoofd achterover houden is volgens mij niet goed/gezond. Bloeden is gelukkig nu gestopt![]()
Uiteraard, had me er zo op verheugd...was maar moeilijk te troosten ernaquote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut voor je Dribbel.. jammer dat zo'n dag zo verkloot wordt. De volgende keer ben je er wel bij, toch?![]()
Ik hou wel van een beetje chaosquote:Op maandag 8 mei 2006 11:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist hoor. Het was slechts een hele grote parkeerplek en 2 lange wegen dubbel geparkeerde rijen motoren. Het was vooral ook niet mooi weer en lekker chaotisch.
[afbeelding]
Damn ...Volgend jaar moeten ze maar op zoek naar 1 plek waar iedereen kan staan
^^quote:Op maandag 8 mei 2006 10:42 schreef worldpimber het volgende:
Wat een achterlijk grote foto's heeft die gast gemaakt zeg![]()
[[url=http://www.phatzak.nl/mfmm_2006/IMG_5479_klein.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |