quote:Op zondag 7 mei 2006 19:51 schreef Rhapsody het volgende:
Is niet veel, 2 minuten, maar kan net genoeg zijn.
En ik zei het nog zoquote:Op zondag 7 mei 2006 19:43 schreef wdn het volgende:
Nog 5 minuten dan is het weer de 88ste minuut
(gratis waarschuwing voor Eindhoven)
Agh flikker toch opquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef TheGeneral het volgende:
oh mijn god, lucky ajax zeg.. het is niet te geloven..
Dankquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Ajax gefeliciteerd
Kerel, na zoveel keer kan je t niet lucky meer noemenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef Noca het volgende:
Knap van Huntelaar trouwens, die goal.
Het blijkt dit seizoen toch weer helemaal lucky Ajax te zijn.
Feli.
Lul toch niet, sportief.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef Rhapsody het volgende:
Kijk zo straf je die lui. Dat gezeik de hele tijd van Ooijer, op een sportieve manier de nek omgedraaid.
Dan is het dus een kwaliteit!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Dit is toch niet te geloven. Ze doen het altijd.
Als je dit gewoon elke keer doet. Dit is gewoon slecht van de tegenpartij en Ajax speelt het goed uit. Dat is geen geluk, dat heet kwaliteit.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie anders wel. Kun je toch moeilijk ontkennen na deze week?
Ge-wel-dig.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef Corksterr het volgende:
Dat die goal dan toch nog valt he. Iedereen is er al 10 min bang voor en het gebeurt nog echt ook. Wéér!
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en morgen zwaaien ze hem uit, wat een beleid daar![]()
![]()
Surequote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je dit gewoon elke keer doet. Dit is gewoon slecht van de tegenpartij en Ajax speelt het goed uit. Dat is geen geluk, dat heet kwaliteit.
Je zou verwachten dat ze dan niet slordig gaan verdedigen in die laatste minutenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef Morthill het volgende:
Serieus, is er ook maar 1 persoon die niet zag aankomen dat Ajax vlak voor tijd de 2-1 zou maken? Zo extreem voorspelbaar begint dat irritante laatste minuut voetbal te worden.
Hij schiet em toch goed binnen? Als farfan de winnende voor psv had gescoord had je niks gezegd...quote:
Moet je dat nog uitgelegd krijgen?quote:
Je hebt geloof ik een andere wedstrijd gezien dan de rest, maar dat zal wel door de overwinningsroes komenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef Rhapsody het volgende:
Kijk zo straf je die lui. Dat gezeik de hele tijd van Ooijer, op een sportieve manier de nek omgedraaid.
Hij hield het strak. Niets op aan te merken.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
HUNTELAAR.
.
Wat een held, weer net voor tijd.
Vink floot weer lekker trouwens,.
Echt grappig ben je ook al niet he?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
snel het leidse op jullie en een tram koppen ( hehe )
Dan hadden ze die moeten benutten.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef dvdfreak het volgende:
PSV had veel goede kansen
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lucky ajax...en als ik Blind nog een keer hoor huilen dat het Ajax nooit meezit dan gooi ik een steen tegen zijn hoofd
Volgens mij was het Van Hanegem die al jaren geleden riep dat hij het liefste in de 90e scoorde.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet je dat nog uitgelegd krijgen?. En begin niet met dat gezeik over een wedstrijd duurt 90 minuten, en het maakt niet uit wanneer je scoort. Als je vlak voor tijd nog weet te scoren heb je gewoon geluk gehad. Als het 10 seconden langer had geduurd had je het namelijk niet meer gehaald.
Bedankt. Sportief van jequote:Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zat er wel al op te wachten na de 90ste minuut
Maar goed, gefeliciteerd Ajax
Wat. Een. Bullshit.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet je dat nog uitgelegd krijgen?. En begin niet met dat gezeik over een wedstrijd duurt 90 minuten, en het maakt niet uit wanneer je scoort. Als je vlak voor tijd nog weet te scoren heb je gewoon geluk gehad. Als het 10 seconden langer had geduurd had je het namelijk niet meer gehaald.
Dit besluit is vorige maand al genomen en laten we wel wezen... het liep voor geen meter... ik vind het terecht dat ie weg moet maar de manier waarop het is gespeeld door bestuur verdient geen schoonheidsprijs... maar het heeft er wel voor gezorgd dat de spelers voor hun trainer door het vuur zijn gegaan... op zich wel weer slim beleid want het levert toch nog twee prijzen op.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en morgen zwaaien ze hem uit, wat een beleid daar![]()
![]()
Minimale inspanning?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef belanov het volgende:
Het is wel echt minimale inspanning maximaal resultaat dit jaar voor ajax, ongelooflijk
Misschien wilt PSV hem nu wel...quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan Blind wel naar Sporting Lisboa
Ja dat zag ik ook aankomen. Hij wou hem nog even trappen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Cocu zou rood krijgen, denk ik...Vink floot gelijk af
AJAX
Jawel hoor, ik zei net nog hiero: psv heeft er ook wel een handje van om in de laatste minuut te scoren.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij schiet em toch goed binnen? Als farfan de winnende voor psv had gescoord had je niks gezegd...
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef planethugo het volgende:
hoeveel geluk kunnen jullie @*$^*(@%^( joden hebben vraag ik me af
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij hield het strak. Niets op aan te merken.
Klopt als een gatorade cup.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit besluit is vorige maand al genomen en laten we wel wezen... het liep voor geen meter... ik vind het terecht dat ie weg moet maar de manier waarop het is gespeeld door bestuur verdient geen schoonheidsprijs... maar het heeft er wel voor gezorgd dat de spelers voor hun trainer door het vuur zijn gegaan... op zich wel weer slim beleid want het levert toch nog twee prijzen op.
Sportief Brucequote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie wedstrijd.
Vervelende uitslag, maar het kan niet altijd feest zijn.
Ajax Gefeliciteerd.
Hij heeft ook wel gelijk. Het is deels ook wel een kwaliteit om tot het fluitsignaal je concentratie erbij te houden, maar dan komt er nog steeds een flinke dosis geluk bij kijken.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij was het Van Hanegem die al jaren geleden riep dat hij het liefste in de 90e scoorde.
Dan weet je zeker dat het binnen is
Ajax was de aanvallende partij op het eind dus, ik vind ook terecht gewonnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Zeikerds met lucky Ajax
Ze speelden net zo goed als PSV en waren in de laatste 10 minuten beter. Verder onterecht rood voor galasek en twee pingels niet gehad. Niks lucky dus.
T is moeilijk dat te snappen hoor als je verliestquote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij was het Van Hanegem die al jaren geleden riep dat hij het liefste in de 90e scoorde.
Dan weet je zeker dat het binnen is
Neuh, hij heeft er alleen een jaartje of anderhalf gespeeld. Komt geloof ik gewoon van De Graafschap ofzoquote:
Je hebt zó gelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel gelijk. Het is deels ook wel een kwaliteit om tot het fluitsignaal je concentratie erbij te houden, maar dan komt er nog steeds een flinke dosis geluk bij kijken.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Huntelaar, Sneijder en Heitingaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou Marco, het is wel duidelijk wie er mee moet.
En nóg kunnen tegenstanders het niet voorkomen, terwijl het eraan zit te komen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef Morthill het volgende:
Serieus, is er ook maar 1 persoon die niet zag aankomen dat Ajax vlak voor tijd de 2-1 zou maken? Zo extreem voorspelbaar begint dat irritante laatste minuut voetbal te worden.
Die kutbeker kan me gestolen worden. Maar winnen van PSV en op deze manier, na zo'n enorme wedstrijd. Fantastischquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel het een kutprijs is, is het toch wel een leuke afsluiter.
Uiteraard nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer om te verliezen, maar het kon me ook niet echt boeien.
Bovendien was 2 minuten blessuretijd natuurlijk belachelijk, na zo'n tumultueuze wedstrijdquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Wat maakt het nou uit. Het duurt toch gewoon 90 mins + blessure tijd? Hoort dat laatste er niet bij dan.
KJH mag inderdaad wel mee, Sneijder ook wel en Stekelenburg als 2e keeper, doet het erg goed de laaste tijd. Maduro mag thuisblijven.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
nee van sommige mag je na de 85e minuut niet meer scoren, want dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Wat maakt het nou uit. Het duurt toch gewoon 90 mins + blessure tijd? Hoort dat laatste er niet bij dan.
Maduro moet thuisblijven, hoort er totaal niet bij. Heitinga gewoon wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Noca het volgende:
[..]
KJH mag inderdaad wel mee, Sneijder ook wel en Stekelenburg als 2e keeper, doet het erg goed de laaste tijd. Maduro mag thuisblijven.
Kom op zeg! Ik schakelde in tijdens de 2er helft omdat ik die extreem foute film van die Nielsen aan het kijken was.quote:
Hoe zou jij dan gereageerd hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een sms van die maat van me: "Het is maar een troostprijs, de echte hoofdprijs staat al drie weken in onze prijzenkast"zo typisch
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die thuis problemen inderdaad. Zielig figuur zeg. Walgelijk!
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een sms van die maat van me: "Het is maar een troostprijs, de echte hoofdprijs staat al drie weken in onze prijzenkast"zo typisch
Doet het een paar wedstrijden goed, maar om hem op basis daarvan mee te nemen? Mwah..dat laat ik maar aan Marco over.quote:
Oh HAHA! Ze krijgen minibekers... Mijn god die gaan ook allemaal de prullemand in straks.quote:
Kan ik me best voorstellen als kampioen, zoals ik al zei boeit die beker me niks.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer om te verliezen, maar het kon me ook niet echt boeien.
Ik sta boven dit soort kinderachtig gedoe.... hij vond Stam geweldig toen het gerucht ging dat ie naar PSV zou gaan... toen koos ie voor Ajax en was het ineens een bejaardequote:
Misschien dat het komt doordat je emotioneel met de wedstrijd betrokken was, maar zo slecht vond ik het ook niet. Ik heb het idee dat we sowieso altijd kritiek op de scheidsrechter hebben hier. In het buitenland zou alles beter zijn, maar met die clubs heeft de gemiddelde VBL-bezoeker ook een stuk minder binding en worden arbitrale beslissingen dus een stuk objectiever benaderd.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]! Vink floot belachelijk man, die 2 rode kaarten...
Dat goedmakertje.
zekerquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooijer is cool, zo iemand hebben we deze zomer hard nodig.
Absoluut. Alleen hij moet geen interviews geven, want hij praat raarquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet alleen stoppen met zo te lopen zieken. Waren 2 harde overtredingen, en ooijer staat er gelijk bovenop om de ajacied in kwestie beklachelijk te maken. Ziekelijk ventje ben je dan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gozer die de microfoon onder zn jasje heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Van wie kwam die assist van de 2de goal
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
De nr. 1 stropdassen worden weer uit het stof getrokken....
Precies, die beker boeit op zich niks. De wedstrijd zelf wel. Ajax-PSV wil je als supporter altijd winnen. Ook al is het vriendschappelijk...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen als kampioen, zoals ik al zei boeit die beker me niks.
Maar ik had me toch wel de t**** gescholden wanneer PSV hier had gewonnen na die achterlijke aanfluiting van Vink vandaag. Gelukkig gaf 'ie die overigens geheel onterechte rode kaart ook nog aan Lamey, maar goed.
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Misschien dat het komt doordat je emotioneel met de wedstrijd betrokken was, maar zo slecht vond ik het ook niet. Ik heb het idee dat we sowieso altijd kritiek op de scheidsrechter hebben hier. In het buitenland zou alles beter zijn, maar met die clubs heeft de gemiddelde VBL-bezoeker ook een stuk minder binding en worden arbitrale beslissingen dus een stuk objectiever benaderd.
De eerste gele kaart van Galasek was terecht (haalde gevaarlijke aanval eruit) de tweede was wat zwaar voor een 2e geel. Beide kaarten van Lamey kan je ook echt wel geven. Blijft alleen die handsbal van Lamey over waar je eventueel nog over kan klagen, maar om dan te zeggen dat die belachelijk floot?
Zwak verdedigd van Ball bij die laatste goal. Ajacieden gefeliciteerd. Seizoen nog gered en het bestuur in een lastige positie geschoven.
Hij is in ieder geval wel in een bloedvorm... en dat heeft lang op zich laten wachten dus ik zou er maar van profiteren als ik San Marco wasquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Doet het een paar wedstrijden goed, maar om hem op basis daarvan mee te nemen? Mwah..dat laat ik maar aan Marco over.
Vent zeik niet zo, het is Ajax-PSV. Dan is het even lastig om sportief te zijn, net zoals vorige weken bij Ajax-Feyenoord. Neem het de spelers niet kwalijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij moet alleen stoppen met zo te lopen zieken. Waren 2 harde overtredingen, en ooijer staat er gelijk bovenop om de ajacied in kwestie beklachelijk te maken. Ziekelijk ventje ben je dan.
Je weet toch hopelijk wel waar ik op doel he.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??
Die kunnen we missen als kiespijn!
Kluivert had zich zelf al een keer niet goed onder controle daar hoeven we er niet weer eentje van te hebben. Kunnen ze beter Jaap bellen en ooijer nooit meer selecteren
Dat is waar, je moet nu in vorm zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel in een bloedvorm... en dat heeft lang op zich laten wachten dus ik zou er maar van profiteren als ik San Marco was
was mis manquote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.
Iemand als Bergkamp had ook zulke acties hoor... En wat dacht je van Rijkaard in '90? Davids in de helft van zijn wedstrijden?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??
Die kunnen we missen als kiespijn!
Kluivert had zich zelf al een keer niet goed onder controle daar hoeven we er niet weer eentje van te hebben. Kunnen ze beter Jaap bellen en ooijer nooit meer selecteren
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
De nr. 1 stropdassen worden weer uit het stof getrokken....
Wat wil je. Het heet de Gatorade Cupquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Wat een commerciele-kut-klote-troep hebben ze ervan gemaakt zeg
Gomes en Sneijder trapte beide na. Dat zag je toch wel? Sneijder miste Gomes toevallig maar net. Ik vraag me ook af of het wel van één van hun bewust natrappen was. Als alles zo snel gaat en je ergens anders aandacht voor hebt dan ben je je een stuk minder bewust van je ledematen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.
2 ploegen in rood-wit, en wat voor aankleding heb je? De sponsorkleuren.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze Jaake en Van Geel de hele tijd in beeld... denken ze dat die alsnog een contract in de vorm van een vliegtuigje naar Blind toegooien![]()
Davids vind ik daarom ook niet echt perfectquote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand als Bergkamp had ook zulke acties hoor... En wat dacht je van Rijkaard in '90? Davids in de helft van zijn wedstrijden?
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit kun je gerust "de kleine dubbel" noemen die we nu hebben.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kunnen ze de JC-schaal niet de Bonzo Beker noemen en dan de huldiging met allemaal honden doen.
Volgend jaar beter gelukkig, zonder sponsor.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef Cheiron het volgende:
Henk getekend. Wat een kuttiming om dat bekend te maken. Kutbestuur!
Sneijder kwam heeeel erg fel in. Echt niet netjes. Maar toen dat duel ten einde was schopte Gomes nog. Dus verdient hij dubbel en dwars en heel erg dik rood.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Cruoninga het volgende:
Gomes en Sneijder trapte beide na. Dat zag je toch wel? Sneijder miste Gomes toevallig maar net. Ik vraag me ook af of het wel van één van hun bewust natrappen was. Als alles zo snel gaat en je ergens anders aandacht voor hebt dan ben je je een stuk minder bewust van je ledematen.
Tja.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Belachelijk moment om dat bekend te maken.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vreselijk lelijke kleurencombinatie.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht even dat Werder Bremen speelde met al die kleuren.
Ja iddquote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Bruce117 het volgende:
En dan nu bekend maken dat ten Cate de nieuwe coach wordt en dat de hele technische staf vervangen wordt.
hoopt meequote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
lol Henk van cate heeft getekend, nou ik mag hopen dat ze echt nog slechter gaan spelen dan dit jaar
Idd.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
De meeste Ajacieden stonden niet echt meer achter hem een paar maand geleden. Het kan verkeren zien we wel weer.quote:
Had danny toch niet gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Frasier het volgende:
Had Danny op z'n minst gehouden als assistent-trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |