Ik sta boven dit soort kinderachtig gedoe.... hij vond Stam geweldig toen het gerucht ging dat ie naar PSV zou gaan... toen koos ie voor Ajax en was het ineens een bejaardequote:
Misschien dat het komt doordat je emotioneel met de wedstrijd betrokken was, maar zo slecht vond ik het ook niet. Ik heb het idee dat we sowieso altijd kritiek op de scheidsrechter hebben hier. In het buitenland zou alles beter zijn, maar met die clubs heeft de gemiddelde VBL-bezoeker ook een stuk minder binding en worden arbitrale beslissingen dus een stuk objectiever benaderd.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]! Vink floot belachelijk man, die 2 rode kaarten...
Dat goedmakertje.
zekerquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooijer is cool, zo iemand hebben we deze zomer hard nodig.
Absoluut. Alleen hij moet geen interviews geven, want hij praat raarquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet alleen stoppen met zo te lopen zieken. Waren 2 harde overtredingen, en ooijer staat er gelijk bovenop om de ajacied in kwestie beklachelijk te maken. Ziekelijk ventje ben je dan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gozer die de microfoon onder zn jasje heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Van wie kwam die assist van de 2de goal
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
De nr. 1 stropdassen worden weer uit het stof getrokken....
Precies, die beker boeit op zich niks. De wedstrijd zelf wel. Ajax-PSV wil je als supporter altijd winnen. Ook al is het vriendschappelijk...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen als kampioen, zoals ik al zei boeit die beker me niks.
Maar ik had me toch wel de t**** gescholden wanneer PSV hier had gewonnen na die achterlijke aanfluiting van Vink vandaag. Gelukkig gaf 'ie die overigens geheel onterechte rode kaart ook nog aan Lamey, maar goed.
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Misschien dat het komt doordat je emotioneel met de wedstrijd betrokken was, maar zo slecht vond ik het ook niet. Ik heb het idee dat we sowieso altijd kritiek op de scheidsrechter hebben hier. In het buitenland zou alles beter zijn, maar met die clubs heeft de gemiddelde VBL-bezoeker ook een stuk minder binding en worden arbitrale beslissingen dus een stuk objectiever benaderd.
De eerste gele kaart van Galasek was terecht (haalde gevaarlijke aanval eruit) de tweede was wat zwaar voor een 2e geel. Beide kaarten van Lamey kan je ook echt wel geven. Blijft alleen die handsbal van Lamey over waar je eventueel nog over kan klagen, maar om dan te zeggen dat die belachelijk floot?
Zwak verdedigd van Ball bij die laatste goal. Ajacieden gefeliciteerd. Seizoen nog gered en het bestuur in een lastige positie geschoven.
Hij is in ieder geval wel in een bloedvorm... en dat heeft lang op zich laten wachten dus ik zou er maar van profiteren als ik San Marco wasquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Doet het een paar wedstrijden goed, maar om hem op basis daarvan mee te nemen? Mwah..dat laat ik maar aan Marco over.
Vent zeik niet zo, het is Ajax-PSV. Dan is het even lastig om sportief te zijn, net zoals vorige weken bij Ajax-Feyenoord. Neem het de spelers niet kwalijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hij moet alleen stoppen met zo te lopen zieken. Waren 2 harde overtredingen, en ooijer staat er gelijk bovenop om de ajacied in kwestie beklachelijk te maken. Ziekelijk ventje ben je dan.
Je weet toch hopelijk wel waar ik op doel he.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??
Die kunnen we missen als kiespijn!
Kluivert had zich zelf al een keer niet goed onder controle daar hoeven we er niet weer eentje van te hebben. Kunnen ze beter Jaap bellen en ooijer nooit meer selecteren
Dat is waar, je moet nu in vorm zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel in een bloedvorm... en dat heeft lang op zich laten wachten dus ik zou er maar van profiteren als ik San Marco was
was mis manquote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.
Iemand als Bergkamp had ook zulke acties hoor... En wat dacht je van Rijkaard in '90? Davids in de helft van zijn wedstrijden?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??
Die kunnen we missen als kiespijn!
Kluivert had zich zelf al een keer niet goed onder controle daar hoeven we er niet weer eentje van te hebben. Kunnen ze beter Jaap bellen en ooijer nooit meer selecteren
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
De nr. 1 stropdassen worden weer uit het stof getrokken....
Wat wil je. Het heet de Gatorade Cupquote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Wat een commerciele-kut-klote-troep hebben ze ervan gemaakt zeg
Gomes en Sneijder trapte beide na. Dat zag je toch wel? Sneijder miste Gomes toevallig maar net. Ik vraag me ook af of het wel van één van hun bewust natrappen was. Als alles zo snel gaat en je ergens anders aandacht voor hebt dan ben je je een stuk minder bewust van je ledematen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.
2 ploegen in rood-wit, en wat voor aankleding heb je? De sponsorkleuren.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Wat een commerciele-kut-klote-troep hebben ze ervan gemaakt zeg
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze Jaake en Van Geel de hele tijd in beeld... denken ze dat die alsnog een contract in de vorm van een vliegtuigje naar Blind toegooien![]()
Davids vind ik daarom ook niet echt perfectquote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand als Bergkamp had ook zulke acties hoor... En wat dacht je van Rijkaard in '90? Davids in de helft van zijn wedstrijden?
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit kun je gerust "de kleine dubbel" noemen die we nu hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |