Huntelaar, Sneijder en Heitingaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou Marco, het is wel duidelijk wie er mee moet.
En nóg kunnen tegenstanders het niet voorkomen, terwijl het eraan zit te komen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef Morthill het volgende:
Serieus, is er ook maar 1 persoon die niet zag aankomen dat Ajax vlak voor tijd de 2-1 zou maken? Zo extreem voorspelbaar begint dat irritante laatste minuut voetbal te worden.
Die kutbeker kan me gestolen worden. Maar winnen van PSV en op deze manier, na zo'n enorme wedstrijd. Fantastischquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel het een kutprijs is, is het toch wel een leuke afsluiter.
Uiteraard nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer om te verliezen, maar het kon me ook niet echt boeien.
Bovendien was 2 minuten blessuretijd natuurlijk belachelijk, na zo'n tumultueuze wedstrijdquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Wat maakt het nou uit. Het duurt toch gewoon 90 mins + blessure tijd? Hoort dat laatste er niet bij dan.
KJH mag inderdaad wel mee, Sneijder ook wel en Stekelenburg als 2e keeper, doet het erg goed de laaste tijd. Maduro mag thuisblijven.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
nee van sommige mag je na de 85e minuut niet meer scoren, want dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Wat maakt het nou uit. Het duurt toch gewoon 90 mins + blessure tijd? Hoort dat laatste er niet bij dan.
Maduro moet thuisblijven, hoort er totaal niet bij. Heitinga gewoon wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Noca het volgende:
[..]
KJH mag inderdaad wel mee, Sneijder ook wel en Stekelenburg als 2e keeper, doet het erg goed de laaste tijd. Maduro mag thuisblijven.
Kom op zeg! Ik schakelde in tijdens de 2er helft omdat ik die extreem foute film van die Nielsen aan het kijken was.quote:
Hoe zou jij dan gereageerd hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een sms van die maat van me: "Het is maar een troostprijs, de echte hoofdprijs staat al drie weken in onze prijzenkast"zo typisch
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die thuis problemen inderdaad. Zielig figuur zeg. Walgelijk!
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een sms van die maat van me: "Het is maar een troostprijs, de echte hoofdprijs staat al drie weken in onze prijzenkast"zo typisch
Doet het een paar wedstrijden goed, maar om hem op basis daarvan mee te nemen? Mwah..dat laat ik maar aan Marco over.quote:
Oh HAHA! Ze krijgen minibekers... Mijn god die gaan ook allemaal de prullemand in straks.quote:
Kan ik me best voorstellen als kampioen, zoals ik al zei boeit die beker me niks.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer om te verliezen, maar het kon me ook niet echt boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |