quote:Op zondag 7 mei 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet je dat nog uitgelegd krijgen?. En begin niet met dat gezeik over een wedstrijd duurt 90 minuten, en het maakt niet uit wanneer je scoort. Als je vlak voor tijd nog weet te scoren heb je gewoon geluk gehad. Als het 10 seconden langer had geduurd had je het namelijk niet meer gehaald.
Huntelaar, Sneijder en Heitingaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou Marco, het is wel duidelijk wie er mee moet.
En nóg kunnen tegenstanders het niet voorkomen, terwijl het eraan zit te komen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef Morthill het volgende:
Serieus, is er ook maar 1 persoon die niet zag aankomen dat Ajax vlak voor tijd de 2-1 zou maken? Zo extreem voorspelbaar begint dat irritante laatste minuut voetbal te worden.
Die kutbeker kan me gestolen worden. Maar winnen van PSV en op deze manier, na zo'n enorme wedstrijd. Fantastischquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoewel het een kutprijs is, is het toch wel een leuke afsluiter.
Uiteraard nietquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer om te verliezen, maar het kon me ook niet echt boeien.
Bovendien was 2 minuten blessuretijd natuurlijk belachelijk, na zo'n tumultueuze wedstrijdquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Wat maakt het nou uit. Het duurt toch gewoon 90 mins + blessure tijd? Hoort dat laatste er niet bij dan.
KJH mag inderdaad wel mee, Sneijder ook wel en Stekelenburg als 2e keeper, doet het erg goed de laaste tijd. Maduro mag thuisblijven.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
nee van sommige mag je na de 85e minuut niet meer scoren, want dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]Wat maakt het nou uit. Het duurt toch gewoon 90 mins + blessure tijd? Hoort dat laatste er niet bij dan.
Maduro moet thuisblijven, hoort er totaal niet bij. Heitinga gewoon wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:04 schreef Noca het volgende:
[..]
KJH mag inderdaad wel mee, Sneijder ook wel en Stekelenburg als 2e keeper, doet het erg goed de laaste tijd. Maduro mag thuisblijven.
Kom op zeg! Ik schakelde in tijdens de 2er helft omdat ik die extreem foute film van die Nielsen aan het kijken was.quote:
Hoe zou jij dan gereageerd hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een sms van die maat van me: "Het is maar een troostprijs, de echte hoofdprijs staat al drie weken in onze prijzenkast"zo typisch
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die thuis problemen inderdaad. Zielig figuur zeg. Walgelijk!
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net een sms van die maat van me: "Het is maar een troostprijs, de echte hoofdprijs staat al drie weken in onze prijzenkast"zo typisch
Doet het een paar wedstrijden goed, maar om hem op basis daarvan mee te nemen? Mwah..dat laat ik maar aan Marco over.quote:
Oh HAHA! Ze krijgen minibekers... Mijn god die gaan ook allemaal de prullemand in straks.quote:
Kan ik me best voorstellen als kampioen, zoals ik al zei boeit die beker me niks.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Jammer om te verliezen, maar het kon me ook niet echt boeien.
Ik sta boven dit soort kinderachtig gedoe.... hij vond Stam geweldig toen het gerucht ging dat ie naar PSV zou gaan... toen koos ie voor Ajax en was het ineens een bejaardequote:
Misschien dat het komt doordat je emotioneel met de wedstrijd betrokken was, maar zo slecht vond ik het ook niet. Ik heb het idee dat we sowieso altijd kritiek op de scheidsrechter hebben hier. In het buitenland zou alles beter zijn, maar met die clubs heeft de gemiddelde VBL-bezoeker ook een stuk minder binding en worden arbitrale beslissingen dus een stuk objectiever benaderd.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]! Vink floot belachelijk man, die 2 rode kaarten...
Dat goedmakertje.
zekerquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooijer is cool, zo iemand hebben we deze zomer hard nodig.
Absoluut. Alleen hij moet geen interviews geven, want hij praat raarquote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet alleen stoppen met zo te lopen zieken. Waren 2 harde overtredingen, en ooijer staat er gelijk bovenop om de ajacied in kwestie beklachelijk te maken. Ziekelijk ventje ben je dan.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gozer die de microfoon onder zn jasje heeftquote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Van wie kwam die assist van de 2de goal
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
De nr. 1 stropdassen worden weer uit het stof getrokken....
Precies, die beker boeit op zich niks. De wedstrijd zelf wel. Ajax-PSV wil je als supporter altijd winnen. Ook al is het vriendschappelijk...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen als kampioen, zoals ik al zei boeit die beker me niks.
Maar ik had me toch wel de t**** gescholden wanneer PSV hier had gewonnen na die achterlijke aanfluiting van Vink vandaag. Gelukkig gaf 'ie die overigens geheel onterechte rode kaart ook nog aan Lamey, maar goed.
Iemand die rode kaarten krijgt vanwege naar een keel grijpen??quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat natrappen van Gomes, die Sneijder z'n oor er vanaf schopte. Hij verloor in die fase de wedstrijd echt compleet. Het is dat 'ie Lamey nog rood gaf, anders had het echt een matpartij geworden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Misschien dat het komt doordat je emotioneel met de wedstrijd betrokken was, maar zo slecht vond ik het ook niet. Ik heb het idee dat we sowieso altijd kritiek op de scheidsrechter hebben hier. In het buitenland zou alles beter zijn, maar met die clubs heeft de gemiddelde VBL-bezoeker ook een stuk minder binding en worden arbitrale beslissingen dus een stuk objectiever benaderd.
De eerste gele kaart van Galasek was terecht (haalde gevaarlijke aanval eruit) de tweede was wat zwaar voor een 2e geel. Beide kaarten van Lamey kan je ook echt wel geven. Blijft alleen die handsbal van Lamey over waar je eventueel nog over kan klagen, maar om dan te zeggen dat die belachelijk floot?
Zwak verdedigd van Ball bij die laatste goal. Ajacieden gefeliciteerd. Seizoen nog gered en het bestuur in een lastige positie geschoven.
Hij is in ieder geval wel in een bloedvorm... en dat heeft lang op zich laten wachten dus ik zou er maar van profiteren als ik San Marco wasquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Doet het een paar wedstrijden goed, maar om hem op basis daarvan mee te nemen? Mwah..dat laat ik maar aan Marco over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |