quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kunnen ze de JC-schaal niet de Bonzo Beker noemen en dan de huldiging met allemaal honden doen.
Volgend jaar beter gelukkig, zonder sponsor.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Wat een commerciele-kut-klote-troep hebben ze ervan gemaakt zeg
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef Cheiron het volgende:
Henk getekend. Wat een kuttiming om dat bekend te maken. Kutbestuur!
Sneijder kwam heeeel erg fel in. Echt niet netjes. Maar toen dat duel ten einde was schopte Gomes nog. Dus verdient hij dubbel en dwars en heel erg dik rood.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Cruoninga het volgende:
Gomes en Sneijder trapte beide na. Dat zag je toch wel? Sneijder miste Gomes toevallig maar net. Ik vraag me ook af of het wel van één van hun bewust natrappen was. Als alles zo snel gaat en je ergens anders aandacht voor hebt dan ben je je een stuk minder bewust van je ledematen.
Tja.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Belachelijk moment om dat bekend te maken.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vreselijk lelijke kleurencombinatie.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht even dat Werder Bremen speelde met al die kleuren.
Ja iddquote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Bruce117 het volgende:
En dan nu bekend maken dat ten Cate de nieuwe coach wordt en dat de hele technische staf vervangen wordt.
hoopt meequote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
lol Henk van cate heeft getekend, nou ik mag hopen dat ze echt nog slechter gaan spelen dan dit jaar
Idd.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
De meeste Ajacieden stonden niet echt meer achter hem een paar maand geleden. Het kan verkeren zien we wel weer.quote:
Had danny toch niet gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Frasier het volgende:
Had Danny op z'n minst gehouden als assistent-trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |