Good luck!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:01 schreef DarkHelmet het volgende:
[..]
ik vlieg idd met Eva Air, aankomst 4:30
dus idd voordat je met rugzakje buiten staat is het alweer een uur later
dan neem ik het vliegtuig met eigen display en films, simple as that!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Good luck!
Neem een boek mee. Ze hebben wat oude tv's in het gangpad hangen en bij mij lieten ze eerst een tijdje een soort chinees politiek debat zien (niet dat ik niet in politiek geinteresseerd ben...) daarna een oersaaie film die zo saai was dat ze niet doorhadden dat ze hem twee keer lieten zien en daarna nog een matige film. Dat was het. Ik heb andere mensen gesproken die een eigen display voor zich hadden en konden kiezen uit 20 films en 15 series!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:28 schreef TongPo het volgende:
@ozzietukker: hoe zit het met de catering in de vliegtuigen van El Al? Krijg je een beetje fatsoenlijk te nassen?
Volgens mij is het niet echt kosjer
Ah, dus toch kosherquote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Het probleem met het Israelische eten is dat het dus kosher is
... dit vertaalt zich in geen zuivelproducten bij het vlees... dus niks yoghurt wat je krijgt.... (En dat is jammer, daar ik geen vast (warm) voedsel (op een zakje lays chips na) kan eten in het vliegtuig).
Op de heenweg was de crew wel met me begaan, en nadat het eten was afgeruimd, kwamen ze speciaal voor mij aanzetten met yoghurtjes en fruit!
Op de terugweg hadden ze een I don;t care dat je niet eet attitude....
Oh en dat olijvenspread wat je krijgt... al die Israelisch zijn er gek op... maar ik vind het niet te eten....![]()
En Israëlisch bier, hoe smaakt dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het dik in orde.
Alleen als je wijn bij je eten neemt, dat is Israelische.. moet je van houden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef TongPo het volgende:
[..]
En Israëlisch bier, hoe smaakt dat?
Zijn er trouwens alleen maar stewards of zijn er ook nog stewardessen te bekennen in hun vliegtuigen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Enige nadeel... het is wel ons kent ons.. en iedereen kent wel iemand vanuit de diensttijd of wat dan ook... met als gevolg dat zodra je opgestegen bent, ze allemaal naar elkaar toe trekken, voor mij was het gunstig, daar mijn 'seatmaatjes' ergens anders heen gingen, maar andere NL's werden helemaal gek omdat er een groep Israeliërs om ze heenstonden..
nee, ondanks dat het 'backpacken' heet sjouw je niet de godganse dag dat ding meequote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Blik het volgende:
Even een vraagje van mij.
Ik ga komende zomer voor de eerste keer backpacken, nemen jullie backpackers altijd jullie backpack mee? Of laten jullie die ook wel eens achter in een hostel (zonder belangrijke spullen)
Ik voel er namelijk weinig voor om heel de dag met die tas door de stad rond te banjeren
Wij lieten al onze rugzakken achter in de hostels en namen idd alleen belangrijke dingen mee in tasjes die je onder je shirt kan dragen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:04 schreef Blik het volgende:
Even een vraagje van mij.
Ik ga komende zomer voor de eerste keer backpacken, nemen jullie backpackers altijd jullie backpack mee? Of laten jullie die ook wel eens achter in een hostel (zonder belangrijke spullen)
Ik voel er namelijk weinig voor om heel de dag met die tas door de stad rond te banjeren
Pantip Plaza..... 1 groot gebouw van 3 of 4 etages ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef DarkHelmet het volgende:
Iemand nog tips voor goede electronica winkels of wijken in Bangkok? Of eventueel Kuala Lumpur?
Wil denk ik aldaar een MP3 speler en/of digicam kopen
5. Stond er drie dagen geleden nog in. DVD's voor 100 bath! Er schijnt ook een soort zwarte electronica markt in de buurt van Pantip te zijn, maar die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Pantip Plaza..... 1 groot gebouw van 3 of 4 etages ...
Sexy movie sir??quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
5. Stond er drie dagen geleden nog in. DVD's voor 100 bath! Er schijnt ook een soort zwarte electronica markt in de buurt van Pantip te zijn, maar die heb ik niet gezien.
Zucht. Ben net twee dagen terug en mis Thailand nu al!
"Hee, mister, want tuk-tuk?"quote:
quote:Moet je ook in Azie komen wonen, is het maar een paar uurtjes vliegen voor weinig![]()
Hangt er vanaf waar je zit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:20 schreef versteegrob het volgende:
Iemand al eens in de zomer geweest en hoe is het dan qua regen?
Ik kan het je na deze zomer vertellen, ik ga van 4 augustus t/m 3 septemberquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:20 schreef versteegrob het volgende:
Iemand al eens in de zomer geweest en hoe is het dan qua regen?
Ik heb via Air Asia tickets geboekt van Bali > Bangkok, dit heeft mij ongeveer 130 euro gekost inclusief belasting enz. de reisdatum is 5 september. Jammer genoeg vliegt Air asia niet direct op de route Den Pasar > Bangkok Hierdoor moeten we een nacht in een hotel op luchthaven van Kuala lumpur overnachten omdat we in 1 dag niet op tijd op Bangkok aan kunnen komen. Dit is echter geen straf --> http://www.bookings.net/h(...)d;checkin=;checkout=quote:Op zondag 21 mei 2006 15:36 schreef popje het volgende:
Hallo iedereen,
Waar kan je het beste tickets boeken als je van Thailand naar Bali wilt vliegen? Met evt tussenstop in Kuala Lumpur...En hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? Is het beter om vantevoren te boeken ivm beschikbaarheid of kan je ook wachten tot je daar bent?
Net voor minder dan 100 euro per persoon een retourtje Singapore Bangkok geboektquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
Sexy movie sir??
Moet je ook in Azie komen wonen, is het maar een paar uurtjes vliegen voor weinig![]()
Scroll even naar boven voor hotel-tips in Bangkok en Koh Samui.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:20 schreef Laura 2000 het volgende:
[...]
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:29 schreef Libris het volgende:
[..]
Net voor minder dan 100 euro per persoon een retourtje Singapore Bangkok geboekt
edit- Tiger Airways trouwens
Behalve dat ik bijna bij een "restaurant" naar binnen wilde lopen om wat te eten (bleek een begrafenis te zijn waarbij alle gasten aan een buffet zaten...)?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:12 schreef snijder het volgende:
Voor de echte Thailandkenners die al wat langer in Thailand hebben verbleven: Zijn jullie nohg tegen grote culturele verschillen opgelopen. Nog echte stomme fouten begaan?
Ik heb het gisteren gezien ja. Echt debiel zeg. Maar die "undercover" journalist deed wel alsof Thailand één groot hoerenparadijs is. Als je over de wallen loopt kan je eenzelfde soort reportage maken. Ze hebben -gelukkig- geen kinderen aangetroffen. Niet dat ze er niet zijn, maar de reportage zelf was erg mager. Het enige schokkende was die vieze oude man en zijn uitlatingen. Maar een hoerenbuurt inlopen kan ook in Nederland.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef Bartje71 het volgende:
Orient Travel is vandaag geschorst door de ANVR ivm rol in kinderprostitutie in met name Thailand nav Under Cover in NL
Pattaya zit vol met dat soort clubs en hotels.quote:
Ik denk dat het weinig helpt als je het weet. Als je ook maar één klank verkeerd uitspreekt betekent het zo 'schoonmoeder' of 'strijkplank' oid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:26 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand wat kentekenplaat of nummerbord in het Thais is?
Kan iemand met een woordenboek dat even voor me opzoeken? dank!
Exact.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig helpt als je het weet. Als je ook maar één klank verkeerd uitspreekt betekent het zo 'schoonmoeder' of 'strijkplank' oid.
I know.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef Sosa het volgende:
[...]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
I know.
Maar een swastika met een adelaar erboven heeft weinig met het boeddhisme te maken dacht ik...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:17 schreef Sosa het volgende:
[..]
inderdaad jah... misschien hebben ze een heel ander beeld van 'die boeddhisten vd 2e weleldoollog'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |