abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2006 @ 21:52:19 #151
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_38347413
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb een soort kat van lvl 8.
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan heb Tenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.
Maar maakt niet uit ben blij dat ik hem al heb.

Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
Ik zou het niet zo'n goed idee vinden om als je met Prophecies bent gestart met je char, meteen naar Cantha te gaan (dat kan zodra je Lions Arch hebt bereikt). Dan is het allemaal te groot denk ik, en loopt de verhaallijn niet zo lekker. Dan heb ej ineens 2 mega-verhaallijnen bij 1 char door elkaar lopen en dat lijkt me erg verwarrend. Je kan dan beter een nieuw Factions char beginnen dat gelijk op Cantha begint, als je dat graag eerst wil zien. Maar het loont, vind ik, meer om eerst een keer Prophecies volledig te spelen. Alleen dat duurt langer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Airethilien op 29-05-2006 22:01:20 ]
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
pi_38347903
Is ook mijn bedoeling om eerst Prophecies te spelen maar ik wou ff kijken hoe het eruit zag
Maar ik vind het ook niet erg om te wachten tot ik die Factions kan spelen. ik vermaak mij nog steeds prima.

Maar hebben meer wel een doorzichtig doosje? Ik heb dus een zwart doosje van Factions.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:12:36 #153
122096 Airethilien
pi_38348539
Mijne is doorzichtig.
pi_38358246
En welke buitenkant heb je gekozen? Het hoesje met Rituals of assasins?
Ik heb die met Rituals.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:46:16 #155
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_38359845
Een vraagje. Momenteel zit ik met mijn eerste char bij The Iron Mines of Moladune. Hier moet ik mijn armor laten infusen (oid) om zo te Mursaat te kunnen verslaan. Is het verstandig om hiervoor max armor aan te hebben? Momenteel loop ik nog met mijn Yaks Bend armor...

Ik kan tevens wel de 1,5K armor van Droknar laten maken, alleen is deze exact hetzelfde (uiterlijk) als degene die ik aan heb van Yaks Bend. Kom ik nog ergens een hele aparte armor tegen die op geen andere 'standaard' armor lijkt?

Ik kon dit namelijk op geen site vinden... Thx!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_38360018
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:46 schreef Abonides het volgende:
Een vraagje. Momenteel zit ik met mijn eerste char bij The Iron Mines of Moladune. Hier moet ik mijn armor laten infusen (oid) om zo te Mursaat te kunnen verslaan. Is het verstandig om hiervoor max armor aan te hebben? Momenteel loop ik nog met mijn Yaks Bend armor...

Ik kan tevens wel de 1,5K armor van Droknar laten maken, alleen is deze exact hetzelfde (uiterlijk) als degene die ik aan heb van Yaks Bend. Kom ik nog ergens een hele aparte armor tegen die op geen andere 'standaard' armor lijkt?

Ik kon dit namelijk op geen site vinden... Thx!
Armor in Droknar is het sterkste armor wat je kan vinden. Dit hoef je NU nog niet te laten maken, hou er alleen rekening mee dat als je nieuw armor koopt, zeg Droks. Je het armor opnieuw moet laten infusen!

Nu kopen scheelt je dus eigenlijk alleen tijd

En over dat aparte armor gesproken: zoek eens op 15K armor!

[ Bericht 3% gewijzigd door -Marc- op 30-05-2006 09:58:58 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:10:15 #157
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_38360499
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:53 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Armor in Droknar is het sterkste armor wat je kan vinden. Dit hoef je NU nog niet te laten maken, hou er alleen rekening mee dat als je nieuw armor koopt, zeg Droks. Je het armor opnieuw moet laten infusen!

Nu kopen scheelt je dus eigenlijk alleen tijd

En over dat aparte armor gesproken: zoek eens op 15K armor!
Als ik nu mijn gold ga uitgeven aan de 1,5K armor, dan ben ik straks veel langer bezig om die 15K weer bij elkaar te sparen...

Je ge-infusede armor heb je wel de rest van het spel nodig? Je blijft de Mursaat tegen komen?
pi_38360573
Klikken voor alle armor-typen.
pi_38360918
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:

[..]

Als ik nu mijn gold ga uitgeven aan de 1,5K armor, dan ben ik straks veel langer bezig om die 15K weer bij elkaar te sparen...

Je ge-infusede armor heb je wel de rest van het spel nodig? Je blijft de Mursaat tegen komen?
1. 15K spaar je de komende maanden niet bij elkaar, totale kosten daarvoor liggen in de honderduizenden...
2. Ja, die blijf je na IronMines tegen komen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:44:29 #160
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_38361666
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:

[..]

1. 15K spaar je de komende maanden niet bij elkaar, totale kosten daarvoor liggen in de honderduizenden...
2. Ja, die blijf je na IronMines tegen komen!
Dan heb het weinig nut om daarop te wachten... kopen dus...

Nog 1 vraag. Ik zie behoorlijk veel in het spel spelers lopen waarvan de wapen fluoriserend is (zie pic). Is dit iets speciaal? Ik bedoel niet een zwaard in de richting van Fiery Dragon Sword.

pi_38362912
Volgens mij ben ik bijna door alle quests in pre-searing heen... il wil eigenlijk nog mijn standaard kat inruilen voor een wolf maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is en wil zeker niet zonder huisdier eindigen. Weet iemand dit al?

Momenteel ben ik mijn El/Ra vrouw aan het beschermen tijdens wat van haar quests met meerdere vijanden zodat we later gezamenlijk naar het volgende deel van het spel kunnen gaan...

zwager heeft inmiddels het spel ook gekocht... zo zie je je familie nog eens

Oja... wat is een goed moment om bij een Guild te gaan?
Wat zijn de mogelijkheden om zelf een Guild te starten? (met al die familie online is dat wellicht ook een optie )
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38363046
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef mips het volgende:
Volgens mij ben ik bijna door alle quests in pre-searing heen... il wil eigenlijk nog mijn standaard kat inruilen voor een wolf maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is en wil zeker niet zonder huisdier eindigen. Weet iemand dit al?

Momenteel ben ik mijn El/Ra vrouw aan het beschermen tijdens wat van haar quests met meerdere vijanden zodat we later gezamenlijk naar het volgende deel van het spel kunnen gaan...

Wat zijn de mogelijkheden om zelf een Guild te starten? (met al die familie online is dat wellicht ook een optie )
Iedere debiel kan een Guild starten, gewoon naar de Guild Registrar lopen en registreren

Alleen een Guild Hall kost iets van 16k ofzo
pi_38363622
Mijn man en ik hebben ook een guild
Ik wil het veel liever zelf doen dan al bij een bestaande guild te komen.
Wil nog graag een cape hebben maar die persoon heb ik nog niet gevonden of ik moet hem vast nog tegenkomen.

Ik ben verder als mijn man maar dat komt omdat ik meer tijd heb om te spelen maar ik wil ook graag samen naar het volgende gedeelte toe. Ik loop dan ook weer fijn met hem mee in een quest ookal heb ik die al gedaan

De verkoper waar ik gisteren Factions haalde vond het wel appart dat ik samne met mijn man aan het spelen ben. Volgens hem spelen weinig vrouwen GW en spelen die dan meer The Sims
Ik heb hem maar verbaasd aangekeken want volgens mij zij er genoeg vrouwen die GW spelen.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 11:49:37 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:50:38 #164
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38363890
ff update van mijn kant.

Me assa heeft Shiro verslaan en is nu de eigenaar van een Shiro blade (in 13 dagen na aankoop)
Vervolgens nog wat faction farming gedaan en inmiddels al 60k faction aan de guild gegeven en 10k kurzick ingeruild voor die reward ding en verkocht voor 2k each (dus 20k).

Met me assa heb ik bijna alle steden nu, mis nog een paar blauwe steden waaronder 1 waar een missie in zit.

Me monk uit GW:P heeft net de primary quest Friends of The Luxon ofzo gedaan, dus die kan ook straks naar het volgnende missie (hatchery ofzo). Ik ging trouwens ook terug naar die "noob-eiland" van faction, maar ik kom met die monk niet in de meest rechter stadje om de missie te doen..
Tvalt nog steeds op dat Monks gewillig zijn in missie-steden, heb elke keer zo'n 2-4 invites ofzo :>

Vd week ga ik me warrior/mesmer maar es door Cantha rennen, ik heb nu een beetje door welke volgorde het makkelijkst is en wil checken als het klopt. Soort run-trough

Wat we heel erg opvalt is de experience die je krijgt in Facttion.
Me assa, nu ruim 2 weken oud heeft (uit me hoofd) al zo'n 700k exp.
Me monk (bijna 1 jaar oud) en char waar ik veel mee sorrow furnace deed (voor groene items) en af en toe fow/uw heeft nu 900k ofzo.

Ardenlyn: je kan een cape halen in ascalon stad. Volgens mij is het naast de Guild registar of dezelfde vent
pi_38364130
Ik zal kijken zodra ik weer ga spelen Dankje!!
pi_38364644
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:26 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Iedere debiel kan een Guild starten, gewoon naar de Guild Registrar lopen en registreren

Alleen een Guild Hall kost iets van 16k ofzo
Kijk ... dat zal ik dan zeker ook wel kunnen...
maar ben er nog niet uit of dat ik dat wel zonodig zelf moet doen...

en de andere vragen?

Kan ik mijn kat dumpen en een wolf nemen?
(anders probeer ik het vanavond gewoon... en een spin is ook wel gaaf natuurlijk... dilemma's dilemma's)

En wanneer is een goed moment om bij een Guild te gaan?
(eerst maar eens de time-jump wagen denk ik)
pi_38365740
Waarom niet nu al?
Of je maakt samen met je vrouw je eigen guild
Voeg je zwager erbij en je maakt een familie guild

Edit: Dit zijn wij Hebben ook een andere foto dat we gezellig aan het doen zijn mss post ik die later wel of straks.

Post die gezellige nu wel
Af en toe ben je in een gekke bui:

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 13:32:36 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:31:22 #168
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38369968
moet bij dat onderste plaatje niet iets staan van NSFW
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:32:52 #169
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38370019
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:31 schreef DarkY.NL het volgende:
moet bij dat onderste plaatje niet iets staan van NSFW
ZEKER!
OMFG
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:48:22 #170
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38370509
Nu ben ik ontslagen.
Had pron op het scherm
pi_38371179
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Waarom niet nu al?
Of je maakt samen met je vrouw je eigen guild
Voeg je zwager erbij en je maakt een familie guild

Edit: Dit zijn wij Hebben ook een andere foto dat we gezellig aan het doen zijn mss post ik die later wel of straks.
[afbeelding]

Post die gezellige nu wel
Af en toe ben je in een gekke bui:
[afbeelding]
Hey... geen malienkolder rok? (geldt voor beiden...)
Djeez... wat ben ik een nerd dat me dat als eerste opvalt...
pi_38371308
sorry JoOLz

@mips: Was nog in het begin van het spelen dus beide nog geen andere kleren.....nerd!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 15:22:31 ]
pi_38371326

Guild Wars goud te koop!!!
pi_38371798
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:11 schreef Ardenlyn het volgende:
sorry JoOLz

@mips: Was nog in het begin van het spelen dus beide nog geen andere kleren.....nerd!!!
hehe...
zo'n screenshot (zo'n nette uiteraard) heb ik ook nog wel op mijn pc'tje thuis staan... 'k zal ook eens een familiekiekje plaatsen...
pi_38372048
Moet je de Dragonnogwat missie doen in Factions om de verhaallijn te blijven volgen? Want ik ben daar nu en ik kan dus én die missie én ik heb er een nieuwe main quest bij. Het is nog redelijk vroeg in het spel, de tweede missie op het vasteland.
pi_38372406
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef EricG het volgende:
Moet je de Dragonnogwat missie doen in Factions om de verhaallijn te blijven volgen? Want ik ben daar nu en ik kan dus én die missie én ik heb er een nieuwe main quest bij. Het is nog redelijk vroeg in het spel, de tweede missie op het vasteland.
Geen idee, maar als het de missie na Vizunah Square is, dan is het een pittige!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:41:25 #177
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38372534
zover ik nu kan overzien zijn ALLEEN de primary quest nodig, dus je moet inderdaad alle normale missies doen
pi_38372918
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:38 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Geen idee, maar als het de missie na Vizunah Square is, dan is het een pittige!
Dat is 'm ja
Ik had ook door dat 'ie pittig was... Maar ik ben level 14, terwijl iedereen om me heen level 20 is, zelfs de henchies en de monsters! Ik heb echt het idee dat ik veel te langzaam level ofzo.
pi_38373497
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:51 schreef EricG het volgende:

[..]

Dat is 'm ja
Ik had ook door dat 'ie pittig was... Maar ik ben level 14, terwijl iedereen om me heen level 20 is, zelfs de henchies en de monsters! Ik heb echt het idee dat ik veel te langzaam level ofzo.
Met een lvl20 team is ie ook nog lastig hoor!

Gister twee keer mislukt...
pi_38373560
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:06 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Met een lvl20 team is ie ook nog lastig hoor!

Gister twee keer mislukt...
Maar jij bent dus wel level 20 daar?
pi_38373593
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef EricG het volgende:

[..]

Maar jij bent dus wel level 20 daar?
Ja, maar dat is wel mijn Prophecies Char
pi_38373917
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:08 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel mijn Prophecies Char
Ah zo. Misschien doe ik dat ook wel met m'n ranger, en dan secondary Assassin. Lijkt me ook wel cheil
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:20:40 #183
122096 Airethilien
pi_38384101
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 07:58 schreef Ardenlyn het volgende:
En welke buitenkant heb je gekozen? Het hoesje met Rituals of assasins?
Ik heb die met Rituals.
Assasin.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Ardenlyn het volgende:

Ik ben verder als mijn man maar dat komt omdat ik meer tijd heb om te spelen maar ik wil ook graag samen naar het volgende gedeelte toe. Ik loop dan ook weer fijn met hem mee in een quest ookal heb ik die al gedaan

De verkoper waar ik gisteren Factions haalde vond het wel appart dat ik samne met mijn man aan het spelen ben. Volgens hem spelen weinig vrouwen GW en spelen die dan meer The Sims
Ik heb hem maar verbaasd aangekeken want volgens mij zij er genoeg vrouwen die GW spelen.
Het aantal mannen dat GW speelt is wat groter, maar er zijn er idd gelukkig genoeg!
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef mips het volgende:

Net buiten Ascalon staat een tamer. Hij kan je van je pet afhelpen. Daarna moet je een wolf gaan tamen, en opnieuw beginnen met lvl-en.

Ieder moment is een goede om bij een Guild te gaan, maar niet Pre-Searing, omdat je Guild-genoten simpelweg nog niet bij je kunnen komen tot post-Searing. Het joinen van een guild heeft vele voordelen, zowel voor lage als hoge lvls.
Als je een laag lvl bent, kunnen de high lvl guildies je helpen met je quests, en doordat zij high lvl zijn zijn de moeilijke missies ineens een stuk eenvoudiger.
Als je high lvl bent, geeft een guild je meer diepte, je kan je meer gaan richten op PvE, zoals Guild Battles.
En het helpen van lowlvls vind ik ook een erg leuke bezigheid...
Zelf guild starten kan natuurlijk, maar is een dure bezigheid.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef -Marc- het volgende:

Guild Wars goud te koop!!!
Koop GEEN Guild Wars goud! Dit wordt op ondeugdelijke wijze verkregen!
Zulke handelaren betalen hun werknemers hongerloontjes om de hele dag onder vaak erbarmelijke omstandigheden steeds met een char het zelfde stukje te spelen om zoveel mogelijk goud binnen te halen. Behalve de onmenselijkheid is dit heel erg slecht voor de competitiebalans in het spel, want ze halen dagelijks miljoenen op deze manier binnen.
Als je een beetje hart voor het spel hebt, en deze uitbuiting niet wilt steunen, koop dit dan niet!
pi_38384765
Weet iemand hier een antwoord op deze vraag, ik heb hem op andere forums gesteld maar niemand wist hem te beantwoorden.
Hier komt ie.

Mijn character op guild wars is all ruim een jaar oud maar ik heb nog steeds geen mini pet terwijl ik factions heb.
Mijn vriend heeft wel een minipet gekregen,terwijl hij geen factions heb en ook geen collectors edition.

PLZ weet iemand het antwoord!?
pi_38385094
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef ScOpEdNL het volgende:
Weet iemand hier een antwoord op deze vraag, ik heb hem op andere forums gesteld maar niemand wist hem te beantwoorden.
Hier komt ie.

Mijn character op guild wars is all ruim een jaar oud maar ik heb nog steeds geen mini pet terwijl ik factions heb.
Mijn vriend heeft wel een minipet gekregen,terwijl hij geen factions heb en ook geen collectors edition.

moet je daar niks voor doen dan?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:46:16 #186
122096 Airethilien
pi_38385267
quote:
Hier komt ie.

Weet je zeker dat je char een jaar oud is en niet dat je account een jaar oud is?
Leeftijd char en account kan je bekijken door in het spel /age in te tikken (en enter).
Ook heeft het helemaal niets met Factions te maken voor zover ik weet, je krijg ze ook zonder Factions bij mijn weten.
Voor een minipet hoef je verder nix te doen.
Kijk je ook wel goed? Hij komt namelijk in een kadootje dat nog uitgepakt moet worden .
Anders weet ik het niet...
pi_38385463
quote:
Hier komt ie.

Ruim een jaar oud is niet voldoende. Hij moet exact een jaar oud zijn.
En of je nou wel of geen factions hebt heeft er niks mee te maken, of je moet op Kunaavang doelen, die krijg je als je een CE hebt van factions.

Type eens /age.
pi_38385562
maar hoef je geen ranger te zijn voor een minipet?
pi_38385767
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef kaspermols282 het volgende:
maar hoef je geen ranger te zijn voor een minipet?
Nee, een minipet is een cadeautje van Arenanet als je char 1 jaar oud is. Je krijgt dan bijvoorbeeld een mini jade armor/Kirin/Jungle Trol/Siege Turtle etc, die gewoon doelloos achter je aanloopt.

En ja via de ranger skill charm animal kun je ook wat dieren tamen, zoals een wolf/tijger/spin/beer/Moa bird/Phoenix. Iedereen die dus charm animal heeft geequiped kan dus eigenlijk een pet met zich mee nemen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:59:10 #190
122096 Airethilien
pi_38385899
MiniPets zijn duidelijk dus iets anders dan pets die een ranger gebruikt!!
Minipets vechten niet, en doen verder niks!

Op GuildWiki staat: Miniatures are received via Birthday Presents or entering a Factions Collectors Edition Key.

En ze zijn niet professie gebonden.

Dit zegt de officiele Guild Wars website erover.
pi_38388210
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Nee, een minipet is een cadeautje van Arenanet als je char 1 jaar oud is. Je krijgt dan bijvoorbeeld een mini jade armor/Kirin/Jungle Trol/Siege Turtle etc, die gewoon doelloos achter je aanloopt.

En ja via de ranger skill charm animal kun je ook wat dieren tamen, zoals een wolf/tijger/spin/beer/Moa bird/Phoenix. Iedereen die dus charm animal heeft geequiped kan dus eigenlijk een pet met zich mee nemen.
dus als je ranger bent kun je en bijv. tiger en een minipet
pi_38388450
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:49 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

dus als je ranger bent kun je en bijv. tiger en een minipet
Jep
pi_38388538
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Phoenix? Die ken ik nog niet. Zit die alleen in Factions? Daar ben ik nl. nog niet zo ver mee.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:06:26 #194
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38389066
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik speel het samen met mijn vriendin, zij heeft twee keer Prophecies en twee keer Factions ik heb vier keer Prophecies en twee keer Factions

Er zijn twee soorten minipets: De birthday presents, die je krijgt als je char 12 maanden oud is en de Factions Collector's Edition pet, de draak Kuunavang. Deze laatste is gelimiteerd tot 1 per account. Je kan het ook in de OP vinden trouwens

[ Bericht 17% gewijzigd door Elegy op 30-05-2006 22:57:06 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le męme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_38389550
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:55 schreef EricG het volgende:

[..]

Phoenix? Die ken ik nog niet. Zit die alleen in Factions? Daar ben ik nl. nog niet zo ver mee.
Phoenix kun je krijgen helemaal aan het einde van Factions.
Ik zelf ben meer fan van de Black Moa bird.
pi_38391737
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:14 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Phoenix kun je krijgen helemaal aan het einde van Factions.
Ik zelf ben meer fan van de Black Moa bird.
Kan 'ie dan ook nog vliegen ofzo?
pi_38391985
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef EricG het volgende:

[..]

Kan 'ie dan ook nog vliegen ofzo?
Phoenix? Niet echt. Hij fladdert een beetje achter je aan.
  woensdag 31 mei 2006 @ 06:33:52 #198
122096 Airethilien
pi_38397873
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik speel het samen met mijn vriendin, zij heeft twee keer Prophecies en twee keer Factions ik heb vier keer Prophecies en twee keer Factions
Heb je dan al die accounts gekoppeld of apart?
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:47:13 #199
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38398679
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:16 schreef EricG het volgende:

[..]

Ah zo. Misschien doe ik dat ook wel met m'n ranger, en dan secondary Assassin. Lijkt me ook wel cheil
Je moet op het eiland alle quests doen, totdat je lvl 17 bent.
Dan heb je met de rest van de mission's/quests zoveel xp dat je 20 bent voor die missie.
Dragon's Throat is trouwens een missie waarbij je een record moet vestigen, het is dus niet een missie om de verhaallijn te volgen, je hebt daar een quest om closer to the stars te worden, dan ga je naar Naphui Square ofzo om daar de missie te doen.
pi_38398727
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Dan heb je met de rest van de mission's/quests zoveel xp dat je 20 bent voor die missie.
Dragon's Throat is trouwens een missie waarbij je een record moet vestigen, het is dus niet een missie om de verhaallijn te volgen, je hebt daar een quest om closer to the stars te worden, dan ga je naar Naphui Square ofzo om daar de missie te doen.
Correct, alleen moet je voordat je de quest "closer to the stars" krijgt een andere doen . Maar die kan je in Dragon's krijgen!
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:53:46 #201
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38398812
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:49 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Correct, alleen moet je voordat je de quest "closer to the stars" krijgt een andere doen . Maar die kan je in Dragon's krijgen!
Ja dat is de missie om daar heen te gaan
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:06:47 #202
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38399058
ik heb een leuk plekje te vinden waar je vet items kan farmen, in je eentje

Voordat A-net dit weer nerfed, zal ik jullie vertellen hoe en wat je moet doen.
Donaties zijn btw altijd welkom :p

Wat heb je nodig: een Prophecies char die nog niet in Cantha is
Hoe start je: ga naar Cantha
Zorg vervolgens dat je de quest Welcome to Cantha krijgt.
Loop naar buiten en je ziet mhenlo staan met 2 hulpjes, na wat gechat moet je rennen naar nog 2 andere hulpjes.
Dus na 1minuut ofzo loop je rond in je 1tje met 5 hulpjes.
Ga nu de hele area killen en volg NIET de quest. Als je alles gekillt hebt of zelf gekillt bent, ga je terug naar Kaineng en start je weer overnieuw met bovenstaande *dus gelijk naar Mhenlo lope*

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkY.NL op 31-05-2006 09:11:56 ]
pi_38399086
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Er zijn twee soorten minipets: De birthday presents, die je krijgt als je char 12 maanden oud is en de Factions Collector's Edition pet, de draak Kuunavang. Deze laatste is gelimiteerd tot 1 per account. Je kan het ook in de OP vinden trouwens
Ik zal het vast verkeerd begrijpen maar jullie hebben samen dus 6x de versie van Prophecies en 4x de versie van Factions gekocht?
Zo ja waarom eigenlijk en ehm zo nee zou je het uit willen leggen ?

Dikke lol toch zo samen met je vriendin dit spel te spelen Pas nu ik samen met m'n man het spel speel weet ik dat er dus meer stellen zijn die het ook samen spelen.

Ik zit nu eiegnlijk te wachten tot hij ook net zo ver is als ik want ik kan al de deur door bij die Tidus. heb volgens mij alles al gedaan maar ik wacht nog op m'n man omdat ik graag samen daar wil beginnen.
Ow en dat met z'n key en trial dat die afliep is goedgekomen Wij vonden het ff spannend omdat het toch zonde zou zijn dat hij alles weer opnieuw kon doen. Maar dat hoefde gelukkig niet

En wat betekent items farmen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2006 09:09:56 ]
pi_38399232
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:08 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Ik zal het vast verkeerd begrijpen maar jullie hebben samen dus 6x de versie van Prophecies en 4x de versie van Factions gekocht?

Dikke lol toch zo samen met je vriendin dit spel te spelen Pas nu ik samen met m'n man het spel speel weet ik dat er dus meer stellen zijn die het ook samen spelen.

Ik zit nu eiegnlijk te wachten tot hij ook net zo ver is als ik want ik kan al de deur door bij die Tidus. heb volgens mij alles al gedaan maar ik wacht nog op m'n man omdat ik graag samen daar wil beginnen.
Ow en dat met z'n key en trial dat die afliep is goedgekomen Wij vonden het ff spannend omdat het toch zonde zou zijn dat hij alles weer opnieuw kon doen. Maar dat hoefde gelukkig niet

Farmen is het steeds achter elkaar uitroeien van hetzelfde groepje monsters.

Dus stad uit, groepje slachten, stad in, repeat!
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:49:16 #205
122096 Airethilien
pi_38418888
Met als doel zoveel mogelijk troep, dus goud en spullen, te krijgen
pi_38420683
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Oké bedankt voor de uitleg. Wel achterlijk trouwens dat je al die quests moet doen op dat eiland
Bij Prophecies kon je gewoon alle missies doen zonder die quests en dan was je ook op een gegeven moment level 20, zonder dat je nergens werd geaccepteerd vanwege 'too low lvl'
pi_38425496
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:35 schreef EricG het volgende:

[..]

Oké bedankt voor de uitleg. Wel achterlijk trouwens dat je al die quests moet doen op dat eiland
Bij Prophecies kon je gewoon alle missies doen zonder die quests en dan was je ook op een gegeven moment level 20, zonder dat je nergens werd geaccepteerd vanwege 'too low lvl'
Too low level kan ook complete bullshit zijn hoor.

Sommige lvl 10 spelers kunnen beter zijn dan level 20 spelers zijn natuurlijk!
  Redactie Games donderdag 1 juni 2006 @ 08:32:03 #208
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_38425650
Ok, ik zit dus nu in level 8 en elke missie die ik doe moet ik tegen level 16 npc's vechten .
Win ik dus nooit, blijf het zo of veranderd dat nog (factions)?
.....Kennedy
pi_38425969
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef Wessiej het volgende:
Ok, ik zit dus nu in level 8 en elke missie die ik doe moet ik tegen level 16 npc's vechten .
Win ik dus nooit, blijf het zo of veranderd dat nog (factions)?
Dat veranderd niet Sterker nog, de monsters worden alleen maar sterker

Probeer wat quests uit te voeren i.p.v. missies te doen, en je weet dat je missies niet in je uppie doet?
pi_38426852
Moet er nog iets met dat meisje Gwen gebeuren voordat ik naar die '2 years later"ga? Ik hoef geen spoilers gewoon ja of nee antwoorden is goed genoeg
pi_38426882
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:36 schreef Ardenlyn het volgende:
Moet er nog iets met dat meisje Gwen gebeuren voordat ik naar die '2 years later"ga? Ik hoef geen spoilers gewoon ja of nee antwoorden is goed genoeg
Nee, zie spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38426990
u wordt bedankt
pi_38427127
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Ardenlyn het volgende:
u wordt bedankt
MAAR!!!
pi_38427149
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:

[..]

MAAR!!!
Mogelijkerwijs voor in de toekomst, geef haar een fluit, 5 bloemen (red iris flower) en een cape.

Dan krijg je tapestry shred! Woei!
pi_38427417
cool een tapestryjeeenogwattes!!! wauwie wat dat dan ook mag zijn bedankt voor de tip
Kun je die bloemen ook in de future plukken of zijn die alleen maar nu te krijgen?

Heb ook nog heel veel ander troep in m'n inventory zoals iron ingots, lodgestones of zoiets, glitter dust enz
Wil ze niet gaan verkopen omdat ik bang ben dat ik ze niet kan krijgen in de toekomst.
En straks heb ik ze mss wel nodig. Naja ik zie wel.
pi_38427448
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Ardenlyn het volgende:
cool een tapestryjeeenogwattes!!! wauwie wat dat dan ook mag zijn bedankt voor de tip
Kun je die bloemen ook in de future plukken of zijn die alleen maar nu te krijgen?

Heb ook nog heel veel ander troep in m'n inventory zoals iron ingots, lodgestones of zoiets, glitter dust enz
Wil ze niet gaan verkopen omdat ik bang ben dat ik ze niet kan krijgen in de toekomst.
En straks heb ik ze mss wel nodig. Naja ik zie wel.
Je kan ze gerust verkopen hoor

Maar dat heb je niet van mij
pi_38429572
I know nothing -Marc-...I know nothing!!!

Ik wil zo graag verder met spelen maar m'n man heeft zo weinig tijd om te spelen maar wil met hem beginnen in de toekomst enz...pffff ikke zielug

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2006 11:02:19 ]
pi_38429715
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef Ardenlyn het volgende:
I know nothing -Marc-...I know nothing!!!

Ik wil zo graag verder met spelen maar m'n man heeft zo weinig tijd om te spelen maar wil met hem beginnen in de toekomst enz...pffff ikke zielug
Tja, ik kan je wel helpen? Maar ben wel al lvl20 enzo...
pi_38430243
Ik wil het heel graag samen met mijn man doen maar wel bedankt voor het aanbod!
  Redactie Games donderdag 1 juni 2006 @ 12:35:30 #220
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_38432703
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Dat veranderd niet Sterker nog, de monsters worden alleen maar sterker

Probeer wat quests uit te voeren i.p.v. missies te doen, en je weet dat je missies niet in je uppie doet?
Ik doe het altijd met zijn 4-en of 6-en, en quest doe ik ja, noemde ze even missie's .
.....Kennedy
pi_38433385
Even een vraagje: hoe werken emotes?
pi_38444173
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef -Marc- het volgende:
Even een vraagje: hoe werken emotes?
Je bedoelt dat je gaat dansen en zo? Type /dance, /laugh, /clap, /jump, enz. Op guildwarsguru staan er nog meer geloof ik. Ik heb trouwens zo'n lijstje met alle emotes bij m'n factions zitten...
pi_38447746
Helaas staan daar niet alle emoties op.
pi_38451228
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_38453031
in welke guilds zitten jullie?
pi_38453167
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
ooit gehoort van google
http://guildwars.ogaming.com/data/1498~Commands.php
Als we zo gaan beginnen kun je net zo goed niets meer vragen hier
pi_38454435
geen dank... maar sommige dingen kan je zelf misschien eerst proberen te vinden. Anyway niet topic gaan verpesten met zulk gelul, ik zit in Starcainam [sc] voornamelijk engelse/finse spelers. Zit er nu een jaar bij en bevalt mij goed. Erg gezellige mensen en we helpen elkaar met van alles. (daar zijn guild voor) we zijn niet zo gericht op presteren en een hoge rating krijgen ( al is dat natuurlijk leuk) speel plezier gaat voorop.
pi_38454976
Ik zelf BiAB (Brothers in Arms Belgium)
ook wel gezellig, alleen NL talige leden
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:22:02 #229
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38458191
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:08 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Ik heb zelf: Prophecies CE, SE, 2k6 en standard, mijn vriendin heeft Prohecies CE en standard. We hebben alletwee Fctions CE en Factions standard.

Ik wilde de 2k6 versie omdat je daar goede wapens bij krijgt. Soms vraag ik mij ook wel eens waar ik in vredesnaam mee bezig ben...

Farmen is: beestjes doodmaken, items pakken en opnieuw beginnen, ad infinitum.

Ik zit nu met één account in Mutants guild, bevalt mij prima, allemaal leuke mensen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le męme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_38463748
*oneder verkeerde naam ingelogt*

[ Bericht 75% gewijzigd door NanKing op 02-06-2006 18:25:20 ( DOOS! voortaan beter opletten :P) ]
ijs_beer fan!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 06:32:26 #231
122096 Airethilien
pi_38463754
Dat was ik, vriendin cookie veranderd

Ik ben officier in The Holy Order of Dwayna's Knights [HODK], de leukste, gekste, gezelligste, behulpzaamste guild van het Europese vasteland!

In de weekenden hebben we zaterdags en zondags altijd de 'vaste' guild uurtjes, dan doen we altijd iets samen, wat precies hangt van de mensen af die er dan zijn;
soms een guild battle, soms een scrimmage (vriendelijke match), soms helpen we met z'n allen een speler met een missie of quest, of we gaan farmen, of massaal nieuwe recruits werven... altijd erg leuk!
pi_38464702
@Elegy: Jah waar ben je mee bezig?? jeutje Maar ach als je het zelf leuk vind om zoveel versies te hebben dan maakt het niets uit

@Airethilien: Dat is wel heel leuk gedaan met die guild van jullie!
Ikzelf heb met m'n man een guild opgezet maar dat is puur voor de fun en meer nog niet. Wie weet dat we ooit nog een meer members toelaten en er dan ook serieus mee verder gaan.
pi_38465323
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef EricG het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je gaat dansen en zo? Type /dance, /laugh, /clap, /jump, enz. Op guildwarsguru staan er nog meer geloof ik. Ik heb trouwens zo'n lijstje met alle emotes bij m'n factions zitten...
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoel bijvoorbeeld een leeuw boven je knar!
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
ooit gehoort van google
http://guildwars.ogaming.com/data/1498~Commands.php
Ooit gehoord van een proxy waardoor ik zulks niet mag bekijken?
pi_38465479
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:28 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoel bijvoorbeeld een leeuw boven je knar!
Dan moet je eerst een flink hoge rank hebben
Ik geloof dat je bij rank 3 (een hele hoop fame) je eerste emote krijgt. Een hert ofzo.
pi_38465517
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik geloof dat je bij rank 3 (een hele hoop fame) je eerste emote krijgt. Een hert ofzo.
Owww Verdikkie!

Dat wil ik ook!
pi_38466502
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:37 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Owww Verdikkie!

Dat wil ik ook!
Hele hoop HoH doen, dan kom je er wel
Edit: DIT dus, en dan walkthrough. Direct linken kan niet ofzo.
pi_38466699
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef EricG het volgende:

[..]

Rank 3 worden valt op zich nog best te doen. Dat ligt denk ik rond de 180 fame. Alleen daarna gaat de benodigde fame voor een nieuwe emote snel omhoog.
Ik dacht dat je voor Rank 12 iets van 20000 fame nodig had. Dus dit is alleen weggelegd voor de hardcore Hall of Heroes/Hero's Ascend spelers.
Maar de meeste mensen hebben hun hoge Rank behaald door alleen maar met een I WIll Avenge You build de Hall of Hero's te winnen.
Voor degene die willen weten wat dit precies inhoud, zoek dan even op GW forums op het internet want er is genoeg over te vinden.
Niet veel zin om dit nu uitteleggen.

Op dit moment zijn er dus 4 Rank emotes bekend.

Rank 3 is een Hert
Rank 6 is een Wolf
Rank 9 is een Tijger
Rank 12 is een Phoenix
pi_38466752
En er is op dit moment toch maar 1 iemand met rank 12? M.E.A.T.B.A.L.L. toch?
pi_38467042
Ik dacht zelf dat er inmiddels al wat meer mensen zijn met een Rank 12 emote.
Gelukkig zie je nu niet zoveel meer IWAY groepen in de HoH.
Dit komt namelijk doordat de skill I Will Avenge You minder effectief is gemaakt.
In iedergeval hoeft Europa niet te klagen dat ze nooit the favor of the gods krijgen, want dit heeft Europa nu bijna de hele dag door.
Dit komt ook doordat veel mensen vanuit de Amerikaanse/Koreaanse Servers naar de Europese zijn overgestapt.
Ik heb zelfs al members van The Last Pride (EVIL) gezien op de Europese servers.
pi_38467115
Zal ook wel komen doordat ik op fora hoor dat er in Amerika veel meer lag is als in Europa, en volgens mij liggen de prijzen ook (een beetje) hoger voor perfecte wapens.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:48:24 #241
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38467223
over de favor, alle goede pvp spelers uit europa zijn in het begin op de USA servers gaan spelen.

Tot inderdaad iway bekend werd, begon Europe de gehele dag zowat de favor te krijgen.
VInd jammer dat ik dit niet mee heb gemaakt (heb tijdelijke stop gehad met dit spel, toen iway kwam) anders had ik nu ook wel rank 8 of 9. Zit nu nog steeds (al maand of 7) op rank3.
Een gw-vriend van me is rank 8 of 9 (nameless master, bekende hoh winnaar)

En doordat inderdaad de laatste tijd USA veel lag heeft, is iedereen massaal teruggegaa
pi_38467987
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:48 schreef DarkY.NL het volgende:
over de favor, alle goede pvp spelers uit europa zijn in het begin op de USA servers gaan spelen.

Tot inderdaad iway bekend werd, begon Europe de gehele dag zowat de favor te krijgen.
VInd jammer dat ik dit niet mee heb gemaakt (heb tijdelijke stop gehad met dit spel, toen iway kwam) anders had ik nu ook wel rank 8 of 9. Zit nu nog steeds (al maand of 7) op rank3.
Een gw-vriend van me is rank 8 of 9 (nameless master, bekende hoh winnaar)

En doordat inderdaad de laatste tijd USA veel lag heeft, is iedereen massaal teruggegaa
Wat heb je aan een Rank 9 emote die je hebt gekregen door de hele tijd met een IWAY build te spelen.
Deze mensen weten verder nergens van wat HoH betreft en dit is best wel zielig.
Ook het fenomeen dat je minimaal Rank 3 moet zijn om in een HoH groep te komen vind ik gewoon om te kotsen.
Natuurlijk wil je een goede groep, maar je moet ook de nieuwe mensen een kans geven.
Zelf ben ik een pure PvE speler, maar wie weet ga ik mij ooit nog eens interesseren in HoH battles.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:39:55 #243
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38468994
Pro players gebruiken geen iway builds, die gebruiken balanced groups.
En die gw-vriend van mij zegt zelf dat ie ong maar 200 fame via iway heeft.
De rest via zijn standaard HoH build.
pi_38470888
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef DarkY.NL het volgende:
Pro players gebruiken geen iway builds, die gebruiken balanced groups.
En die gw-vriend van mij zegt zelf dat ie ong maar 200 fame via iway heeft.
De rest via zijn standaard HoH build.
Ik had het ook niet over je vriend, maar over de meerderheid van HoH spelers in het algemeen.
Deze hebben dus wel hun Ranks "verdient" met IWAY.
Voor de meeste spelers was dit gewoon een makkelijke manier om toch snel die leuke emotes te krijgen, maar of dit het PvP element ten goede kwam betwijfel ik.
pi_38472420
Ik heb gezocht maar kan nergens vinden waar je nou precies een cape kunt maken.
Mss kijk ik erover heen enz maar wie kan mij zeggen waar nou precies het mannetje staat en welke plek enz. Ik snap het gewoon niet.

Kun je wel een cape krijgen voordat je naar die 2 years later gaat?
Want ik zie heel wat mensen met een cape dus dan zou ik er toch al 1tje kunnen maken?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 13:44:53 ]
pi_38473309
Kun je wel een guild maken voordat je naar 2 jaar later gaat?
pi_38473345
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
Kun je wel een guild maken voordat je naar 2 jaar later gaat?
Denk het niet eigenlijk
pi_38473358
yups ik heb een guild gemaakt maar kan die capemaker niet vinden.
In Ascalon CIty staat een mannetje waar je een guild kunt maken.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 13:49:12 ]
pi_38473626
Waar dan? en wanneer? want ik ben hem niet tegen gekomen?

Je kunt wel pre-searing gevraagd worden voor een guild en dus een cape om hebben.

en verder lees ik voornamelijk dat je die cape bij datzelfde mannetje moet laten maken als waar je een guild kunt starten? mischien weet iemand of dat klopt?
pi_38473689
In Ascalon kun je in de presearing een guild maken. Even de trappen op bij de ingang, en de cape maker staat ernaast geloof ik (Guild Emblemer)
pi_38473808
Klopt EricG alleen een cape moet je toch ook ergens kunnen maken want ik zie er genoeg lopen met een cape om.
Ik wil ook een cape maken
pi_38481839
Als het niet in Ascalon in de pre-searing kan, kan het wel in de post-searing. Kwestie van even die quest doen en naar de volgende wereld gaan.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:06:49 #253
122096 Airethilien
pi_38481874
GuildWiki zegt: Guild Emblemers can be found in Ascalon City (Post-Searing) (Nolan), Lion's Arch (Liran) and Kaineng Center (Kumiko).

Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren ook dat er een guild registrar en emblemer PRE-searing waren??? Lijkt me ook veel te duur voor een pre-sear character? Kost 1000 gold om een cape te maken als ik me niet vergis...

Ik zou ff een charactertje voor je aan kunnen maken post-searing als je online bent, en dan ff helpen zoeken? Verder weet ik het echt niet...

Meer info over guildjes opzetten staat trouwens ook hier: http://gw.gamewikis.org/wiki/Guild
pi_38483090
Eindelijk weet ik waar ze te vinden zijn dankjewel Airethilien!!

Je hebt wel een Guild Register in Pre-rearing maar geen Guild Emblemers blijkbaar.
Maar hoe komen dan sommige in Pre-searing aan een cape?

Cape is trouwens 2000 Gelukkig heb ik al dik 2500 dus dat komt goed!
pi_38486932
gr laatste keer dat dit fout gaat

[ Bericht 25% gewijzigd door NanKing op 02-06-2006 21:49:17 (Is je maar gerade ook grom) ]
ijs_beer fan!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:06:00 #256
122096 Airethilien
pi_38486961
Als je al bij een guild zit en je maakt een nieuw char aan, dan heeft ie vanaf t begin al een cape, omdat je account als geheel lid wordt gemaakt van die guild.
pi_38487090
Ow das wel handig stel ik maak een andere char aan dan zit die dus meteen al bij die guild
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:22:24 #258
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38487416
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow das wel handig stel ik maak een andere char aan dan zit die dus meteen al bij die guild
Inderdaad
pi_38497597
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Eindelijk weet ik waar ze te vinden zijn dankjewel Airethilien!!

Je hebt wel een Guild Register in Pre-rearing maar geen Guild Emblemers blijkbaar.
Maar hoe komen dan sommige in Pre-searing aan een cape?

Cape is trouwens 2000 Gelukkig heb ik al dik 2500 dus dat komt goed!
Wow... pre-searing en 2500 ?? Jij hebt je echt een tijd staan vervelen of niet?
Gisteren is mijn broertje ook op een trial gestart... kweenie of tie blijft/gaat spelen maar ik kan eigenlijk niet wachten om post-searing te gaan..

Gisteren een soort van lan party gedaan, pc's bij elkaar - lekker samen questen (broertje naar level 5 helpen zeg maar...) oja... mijn vrouw is lid geworden van een of andere guild...

Het moet natuurlijk niet gekker worden - m'n vrouw aan't gamen, m'n vrouw op een lanparty... voor je weet begint ze mannenburgers te bestellen en vraag ik me af of ik een dikke kont heb ik een guild-cape....

pi_38497954
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 08:56 schreef mips het volgende:
Het moet natuurlijk niet gekker worden - m'n vrouw aan't gamen, m'n vrouw op een lanparty... voor je weet begint ze mannenburgers te bestellen en vraag ik me af of ik een dikke kont heb ik in een guild-cape....

pi_38498026

[ Bericht 100% gewijzigd door NanKing op 03-06-2006 10:02:44 (....) ]
ijs_beer fan!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:03:39 #262
122096 Airethilien
pi_38498046
Jullie gaan allemaal naar guilds die lang niet zo goed zijn als de mijne... dat kan natuurlijk niet he!
Nou ja als jullie genoeg hebben van een guild die jullie nergens mee helpt, of nooit wat van zich laat horen kunnen jullie je bij mij melden
pi_38503326
Je bent gewoon de posts van NanKing stiekem aan t ophogen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38508775
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef trancethrust het volgende:
Je bent gewoon de posts van NanKing stiekem aan t ophogen
Ik denk dat zij het harder nodig heeft als ik .
Ja, dit is wel de echte NanKing . Ze moet gewoon beter opletten of ik moet leren uitloggen
ijs_beer fan!
pi_38512325
Dat laatste ms jah, stel je voor wat ze wel niet allemaal kan zeggen terwijl iedereen denkt dat ze jou is

Wanneer begin jij trouwens met gw? ;P
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38516993
Nou we hebben de stap gezet en zijn door de poort gegaan. Hebben dik gewonnen met het vechten met 12-0
Hebben nu ook een ander pakje (Ascalon pakje) en niet te vergeten...................eindelijk een cape!!!!
En ik vindt hem best stoer Ik voel me alleen wel een beetje een soort harry Potter met die cape.
Ik zal later eens een screen posten.
Bijna al m'n geld is nu op maar ach heb een mooie cape en stoere kleren
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:56:03 #267
122096 Airethilien
pi_38517687
gefeli! Op naar glorie!
pi_38523702
Tijd voor een nieuwe avatar? Geinspireerd door de guildwars familie-kiekjes van Ardenlyn ook maar eens aan het hobby'en geslagen.... yeah!

pathetic... i know... maar ja iemand van onze guild (ik noem geen namen) is de quest list aan het uitpluizen om te kijken of ze wel alles gedaan heeft voordat ik post-searing mag gaan...

[ Bericht 10% gewijzigd door mips op 04-06-2006 12:48:09 ]
pi_38525846
I know... we hebben ze allemaal gehad
pi_38535869
Ik doe geen nieuwe avatar. Diegene die ik nu heb ik van Droopy een poppetje van Animal Crossing En die blijft nog lekker staan
Maar die van jou die is wel erg leuk gedaan hoor. Dan is het maar pathetic

Zover ik weet hebben m'n man en ik ook alle quest gedaan in pre en zo niet nou dan maar pech. Ik ga straks weer lekker spelen en geniet van alle nieuwe gebieden.

Hier zijn wij met onze cape Nog wel met de oude kleren

Hier met m'n nieuwe outfit

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2006 18:46:41 ]
  zondag 4 juni 2006 @ 20:13:31 #272
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38538670
Dit is toch 'gratis'? Alsin, geen maandelijkse kosten?
pi_38540296
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dit is toch 'gratis'? Alsin, geen maandelijkse kosten?
Ja
pi_38541457
jep helemaal.
pi_38564645
Ik snap guild wars ff niet meer. Heb nou sinds enkele weken factions. Je bent op zo'n klein eilandje. Goed, ik heb alle quests daar gedaan plus de 2 missies die erbij horen. Vervolgens kan je met een quest naar het grotere gebied. Leuk dacht ik....totdat ik merkte dat alles daar level 20 is. Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder??? Dan is 80 % van het gebied voor niks toch? Het gaat toch om nieuwe gebieden ontdekken terwijl je quests doet en up leveled? De kaart is enorm, maar er word van je verwacht dat je level 20 bent na 2 missies???

goed ik ben in de war
pi_38564761
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef -babydoll- het volgende:
Ik snap guild wars ff niet meer. Heb nou sinds enkele weken factions. Je bent op zo'n klein eilandje. Goed, ik heb alle quests daar gedaan plus de 2 missies die erbij horen. Vervolgens kan je met een quest naar het grotere gebied. Leuk dacht ik....totdat ik merkte dat alles daar level 20 is. Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder??? Dan is 80 % van het gebied voor niks toch? Het gaat toch om nieuwe gebieden ontdekken terwijl je quests doet en up leveled? De kaart is enorm, maar er word van je verwacht dat je level 20 bent na 2 missies???

goed ik ben in de war
welk level ben je?
pi_38565964
Level 15
pi_38566154
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef -babydoll- het volgende:
Level 15
Ik had precies hetzelfde! Level 14 op het vasteland waar je de hele tijd doodgaat! Iemand hierzo meldde dat je het beste op het eiland tot level 17 kan levelen, en dan de rest tijdens de eerste vasteland missies.
pi_38566342
Ok maar heb alle quests al gedaan, dus dan moet ik random gaan killen. Lijkt me niet de bedoeling van het spel. Is er niets een stad die na Zen Daijun komt en niet de marketplace is? Iets ertussen voor als je level 16 bent ofzo?
pi_38566559
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -babydoll- het volgende:
Ok maar heb alle quests al gedaan, dus dan moet ik random gaan killen. Lijkt me niet de bedoeling van het spel. Is er niets een stad die na Zen Daijun komt en niet de marketplace is? Iets ertussen voor als je level 16 bent ofzo?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Quests_%28Factions%29 allemaal al gedaan?
pi_38566933
He bedankt! Ik ga het ff uitzoeken of ik alles gedaan heb.
pi_38567471
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:06 schreef -babydoll- het volgende:
He bedankt! Ik ga het ff uitzoeken of ik alles gedaan heb.
wat is je nick?
pi_38570018
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef -babydoll- het volgende:
Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder???
goed ik ben in de war
Het zit zo:factions is opvolger van gw prophecies, spelers die factions hebben gekocht kunnen met hun prophencies character naar Cantha gaan en die zijn dan "gelijk" lvl 20. Het lvl gedeelte van gw wordt vaak verkeerd gezien, je lvl maakt niet zoveel uit omdat je relatief (vergeleken met WoW) heel snel op je max zit, het is meer gericht op hoe goed je speelt.
wat nu?
Ga niet op eiland dom npc lopen bashen maar ga die moelijke missies proberen (vraag hulp aan je guild) je wordt er alleen maar beter op. En kijk ook of je goed armor hebt.

Join starcainam guild nu!:http://starcainam.1.forumer.com/index.php?showtopic=110

[ Bericht 4% gewijzigd door Ame_thyst op 06-06-2006 08:20:39 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:14:53 #284
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38582869
en op het vaste land krijg je vaak 3000 exp per quest.

Ik kon niet geloven dat me assa die nu ruim 3 weken is, al 700k exp heeft terwijl mijn monk die ruim 1 jaar is net op 980k zit.

Heb btw nog een leuke farm plek gevonden voor cash (nog geen rare items zien droppen) in de missie van aberstone. Je start de missie solo en je krijgt mhenlo en nog zo'n vrouwtje mee, die ook kan healen.
Levert me per run zo'n 2-3k cash op
pi_38582921
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
en op het vaste land krijg je vaak 3000 exp per quest.

Ik kon niet geloven dat me assa die nu ruim 3 weken is, al 700k exp heeft terwijl mijn monk die ruim 1 jaar is net op 980k zit.

Heb btw nog een leuke farm plek gevonden voor cash (nog geen rare items zien droppen) in de missie van aberstone. Je start de missie solo en je krijgt mhenlo en nog zo'n vrouwtje mee, die ook kan healen.
Levert me per run zo'n 2-3k cash op
Damn, moet ook Factions gaan spelen als je zo snel XP/Geld krijgt.

Hoe lang duurt zo'n Arborstone Run? Want Hydra's farmen levert mijn toch snel 5-10K op per uur en er vallen nog wel een aantal leuke drops
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:41:23 #286
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38583242
die aborstone run is best moelijk als je voorbij de eerste deur komt, daar ga ik ook ergens dood.

Voor je daar bent heb je ongeveer wel 30 gastjes gekillt.
Denk erom dat je er geen enchantments kan gebruiken, die halen de monsters daar weg
Ik gebruik dus ook een normale standaard build, niks aangepast etc. Gewoon met me assa.
Tot nu toe heb ik er nog geen rare items gevonden, die vind ik wel als ik de quest Welcome to cantha solo doe en de quest niet finish

Ennuh per monster 120 exp he
pi_38584987
hey,

hier een newbie op GW,
heb Factions C.E. via pre-order besteld, en naderhand via bol.com voor 30 euro ook de collectors editions van de 1e GW aangeschaft, en beide gemerged.
Nu had ik her en der gelezen dat je ook en trial-key kreeg voor een vriend om te spelen.
klopt dit en waar is ie te vinden?

Krijg ook iedere keer te horen dat ik een bonsu-item heb als ik me aanmeldt
Omdat ik nog een test-karakter heb, weet ik niet of ik deze behoud. Kan ik zo'n bonus-item nu dadelijk makkelijk delen met een ander karakter van mij? En hoe doe ik dat?

Lekker verslavend spel in ieder geval.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:34:16 #288
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38585733
volgens mij is het /bonusitem(s) maar als het goed is moet het toch ergens in een boekje staan hoe je dat moet krijgen.

En waarschijnlijk kan je via je opslag kist je item naar een ander poppetje zetten
pi_38585796
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
volgens mij is het /bonusitem(s) maar als het goed is moet het toch ergens in een boekje staan hoe je dat moet krijgen.

En waarschijnlijk kan je via je opslag kist je item naar een ander poppetje zetten
De items zijn alleen voor PvP, dus tijdens PvE heb je er weinig aan!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:41:44 #290
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38585896
Joolz had pre-order en zegt dat ie 2 items voor PVE had
pi_38588322
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:
Want Hydra's farmen levert mijn toch snel 5-10K op per uur en er vallen nog wel een aantal leuke drops
waar zitten die? Als ik wil (saai)farmen ga ik Boris Pass soloen met mijn warrior.
pi_38588353
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

waar zitten die? Als ik wil (saai)farmen ga ik Boris Pass soloen met mijn warrior.
Pfff... Weet ik niet uit mijn hoofd. Denk Augury Rock.
pi_38588651
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:

Zijn opslagkisten account gebonden of karakter gebonden? M.a.w. kun je inderdaad de kisten gebruiken om iets van ene naar je andere karakter te zetten?

Is het mogelijk om een gezamenlijke opslag / kist o.i.d. voor een guild te hebben?

Alles is trouwens wel erg duur hoor post-searing... die cape gaat nog wel even duren ben ik bang maar dat betekent weer veel uren spelen
pi_38589320
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:19 schreef mips het volgende:

[..]

Zijn opslagkisten account gebonden of karakter gebonden? M.a.w. kun je inderdaad de kisten gebruiken om iets van ene naar je andere karakter te zetten?

Is het mogelijk om een gezamenlijke opslag / kist o.i.d. voor een guild te hebben?

Alles is trouwens wel erg duur hoor post-searing... die cape gaat nog wel even duren ben ik bang maar dat betekent weer veel uren spelen
Account gebonden
Dus al je 4 of 6 karakters delen dezelfde opslagplaats.
pi_38589817
heb trouwens voor Guild Wars een zboard besteld,
het toetsenbord heb ik al, maar de GW Inlay laat maar op zicht wachten.

Is er al iemand die zo'n zbaord inlay heeft?

Want of de winkel waar ik heb besteld bestaat uit een stel idioten,
Of de importeur kan maar niet leveren.
pi_38591238
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Damn, moet ook Factions gaan spelen als je zo snel XP/Geld krijgt.
Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??
(het verbaasd me sowieso dat er zoveel mensen over duizenden g. spreken terwijl ik al moeite heb om er honderden van te maken - krijg sterk het gevoel dat ik iets fout doe...)
pi_38591464
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef mips het volgende:

[..]

Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??
(het verbaasd me sowieso dat er zoveel mensen over duizenden g. spreken terwijl ik al moeite heb om er honderden van te maken - krijg sterk het gevoel dat ik iets fout doe...)
Sowieso krijg je bij Factions bij de meeste quests toch al snel 175g

Maar vanmiddag maar even mijn Mo/N ombouwen in een Mo/W en eventjes een duotje underworld doen ofzo
pi_38591588
quote:

[..]

Ik heb gisteravond zo'n 2 uur gespeeld met een nieuwe factions character. 1500g heb ik al verkregen door gwoon de quests te doen en het geld op te pakken dat ik tegen kom. Het gaat best snel vind ik.
pi_38591787
maar waarom willen jullie eigenlijk veel geld hebben? Zoveel kan je er niet mee...ja armor kopen maar dat kost ook niet zoveel...ohja en bier
pi_38591811
quote:

[..]

Het grootste gedeelte is gewoon geluk hoor
Koop wat keys en kijk of je wat gouden chests vindt, heb ik ook gedaan en voila: zwaard met +29 hp gevonden en voor 16K verkocht, en door wat missies te doen zit je ook zo op 10-15K.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')