Ja dat is de missie om daar heen te gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Correct, alleen moet je voordat je de quest "closer to the stars" krijgt een andere doen. Maar die kan je in Dragon's krijgen!
Ik zal het vast verkeerd begrijpen maar jullie hebben samen dus 6x de versie van Prophecies en 4x de versie van Factions gekocht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik speel het samen met mijn vriendin, zij heeft twee keer Prophecies en twee keer Factionsik heb vier keer Prophecies en twee keer Factions
Er zijn twee soorten minipets: De birthday presents, die je krijgt als je char 12 maanden oud is en de Factions Collector's Edition pet, de draak Kuunavang. Deze laatste is gelimiteerd tot 1 per account. Je kan het ook in de OP vinden trouwens
Farmen is het steeds achter elkaar uitroeien van hetzelfde groepje monsters.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:08 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik zal het vast verkeerd begrijpen maar jullie hebben samen dus 6x de versie van Prophecies en 4x de versie van Factions gekocht?
Zo ja waarom eigenlijk en ehm zo nee zou je het uit willen leggen![]()
?
Dikke lol toch zo samen met je vriendin dit spel te spelenPas nu ik samen met m'n man het spel speel weet ik dat er dus meer stellen zijn die het ook samen spelen.
Ik zit nu eiegnlijk te wachten tot hij ook net zo ver is als ik want ik kan al de deur door bij die Tidus. heb volgens mij alles al gedaan maar ik wacht nog op m'n man omdat ik graag samen daar wil beginnen.
Ow en dat met z'n key en trial dat die afliep is goedgekomenWij vonden het ff spannend omdat het toch zonde zou zijn dat hij alles weer opnieuw kon doen. Maar dat hoefde gelukkig niet
En wat betekent items farmen?
Oké bedankt voor de uitleg. Wel achterlijk trouwens dat je al die quests moet doen op dat eilandquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je moet op het eiland alle quests doen, totdat je lvl 17 bent.
Dan heb je met de rest van de mission's/quests zoveel xp dat je 20 bent voor die missie.
Dragon's Throat is trouwens een missie waarbij je een record moet vestigen, het is dus niet een missie om de verhaallijn te volgen, je hebt daar een quest om closer to the stars te worden, dan ga je naar Naphui Square ofzo om daar de missie te doen.
Too low level kan ook complete bullshit zijn hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:35 schreef EricG het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de uitleg. Wel achterlijk trouwens dat je al die quests moet doen op dat eiland![]()
Bij Prophecies kon je gewoon alle missies doen zonder die quests en dan was je ook op een gegeven moment level 20, zonder dat je nergens werd geaccepteerd vanwege 'too low lvl'
Dat veranderd nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef Wessiej het volgende:
Ok, ik zit dus nu in level 8 en elke missie die ik doe moet ik tegen level 16 npc's vechten.
Win ik dus nooit, blijf het zo of veranderd dat nog (factions)?
Nee, zie spoiler!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:36 schreef Ardenlyn het volgende:
Moet er nog iets met dat meisje Gwen gebeuren voordat ik naar die '2 years later"ga? Ik hoef geen spoilersgewoon ja of nee antwoorden is goed genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijkerwijs voor in de toekomst, geef haar een fluit, 5 bloemen (red iris flower) en een cape.quote:
Je kan ze gerust verkopen hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Ardenlyn het volgende:
cool een tapestryjeeenogwattes!!! wauwiewat dat dan ook mag zijn bedankt voor de tip
Kun je die bloemen ook in de future plukken of zijn die alleen maar nu te krijgen?
Heb ook nog heel veel ander troep in m'n inventory zoals iron ingots, lodgestones of zoiets, glitter dust enz
Wil ze niet gaan verkopen omdat ik bang ben dat ik ze niet kan krijgen in de toekomst.
En straks heb ik ze mss wel nodig. Naja ik zie wel.
Tja, ik kan je wel helpen? Maar ben wel al lvl20 enzo...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef Ardenlyn het volgende:
I know nothing -Marc-...I know nothing!!!
Ik wil zo graag verder met spelen maar m'n man heeft zo weinig tijd om te spelen maar wil met hem beginnen in de toekomst enz...pffff ikke zielug
Ik doe het altijd met zijn 4-en of 6-en, en quest doe ik ja, noemde ze even missie'squote:Op donderdag 1 juni 2006 08:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat veranderd nietSterker nog, de monsters worden alleen maar sterker
![]()
Probeer wat quests uit te voeren i.p.v. missies te doen, en je weet dat je missies niet in je uppie doet?
Je bedoelt dat je gaat dansen en zo? Type /dance, /laugh, /clap, /jump, enz. Op guildwarsguru staan er nog meer geloof ik. Ik heb trouwens zo'n lijstje met alle emotes bij m'n factions zitten...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef -Marc- het volgende:
Even een vraagje: hoe werken emotes?
Als we zo gaan beginnen kun je net zo goed niets meer vragen hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
ooit gehoort van google![]()
http://guildwars.ogaming.com/data/1498~Commands.php
Ik heb zelf: Prophecies CE, SE, 2k6 en standard, mijn vriendin heeft Prohecies CE en standard. We hebben alletwee Fctions CE en Factions standard.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:08 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik zal het vast verkeerd begrijpen maar jullie hebben samen dus 6x de versie van Prophecies en 4x de versie van Factions gekocht?
Zo ja waarom eigenlijk en ehm zo nee zou je het uit willen leggen![]()
?
Dikke lol toch zo samen met je vriendin dit spel te spelenPas nu ik samen met m'n man het spel speel weet ik dat er dus meer stellen zijn die het ook samen spelen.
Ik zit nu eiegnlijk te wachten tot hij ook net zo ver is als ik want ik kan al de deur door bij die Tidus. heb volgens mij alles al gedaan maar ik wacht nog op m'n man omdat ik graag samen daar wil beginnen.
Ow en dat met z'n key en trial dat die afliep is goedgekomenWij vonden het ff spannend omdat het toch zonde zou zijn dat hij alles weer opnieuw kon doen. Maar dat hoefde gelukkig niet
En wat betekent items farmen?
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoel bijvoorbeeld een leeuw boven je knar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gaat dansen en zo? Type /dance, /laugh, /clap, /jump, enz. Op guildwarsguru staan er nog meer geloof ik. Ik heb trouwens zo'n lijstje met alle emotes bij m'n factions zitten...
Ooit gehoord van een proxy waardoor ik zulks niet mag bekijken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
ooit gehoort van google![]()
http://guildwars.ogaming.com/data/1498~Commands.php
Dan moet je eerst een flink hoge rank hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Ik bedoel bijvoorbeeld een leeuw boven je knar!
Owwwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een flink hoge rank hebben![]()
Ik geloof dat je bij rank 3 (een hele hoop fame) je eerste emote krijgt. Een hert ofzo.
Hele hoop HoH doen, dan kom je er welquote:
Rank 3 worden valt op zich nog best te doen. Dat ligt denk ik rond de 180 fame. Alleen daarna gaat de benodigde fame voor een nieuwe emote snel omhoog.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een flink hoge rank hebben![]()
Ik geloof dat je bij rank 3 (een hele hoop fame) je eerste emote krijgt. Een hert ofzo.
Wat heb je aan een Rank 9 emote die je hebt gekregen door de hele tijd met een IWAY build te spelen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:48 schreef DarkY.NL het volgende:
over de favor, alle goede pvp spelers uit europa zijn in het begin op de USA servers gaan spelen.
Tot inderdaad iway bekend werd, begon Europe de gehele dag zowat de favor te krijgen.
VInd jammer dat ik dit niet mee heb gemaakt (heb tijdelijke stop gehad met dit spel, toen iway kwam) anders had ik nu ook wel rank 8 of 9. Zit nu nog steeds (al maand of 7) op rank3.
Een gw-vriend van me is rank 8 of 9 (nameless master, bekende hoh winnaar)
En doordat inderdaad de laatste tijd USA veel lag heeft, is iedereen massaal teruggegaa
Ik had het ook niet over je vriend, maar over de meerderheid van HoH spelers in het algemeen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef DarkY.NL het volgende:
Pro players gebruiken geen iway builds, die gebruiken balanced groups.
En die gw-vriend van mij zegt zelf dat ie ong maar 200 fame via iway heeft.
De rest via zijn standaard HoH build.
Denk het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
Kun je wel een guild maken voordat je naar 2 jaar later gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |