abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38165409
De hoofdgedachte van het spel is volgens mij dat het voor nieuwe mensen net zo gemakkelijk moet zijn als voor mensen die al tijden spelen. En dat is ook zo. Je leert het heel snel en het is niet zo dat als je iets fout doet, dat je het niet kan verbeteren (skillkeuze’s).

Een ding is wel zo, je moet veel quests en missies met meerdere personen doen. Dit betekend echter niet dat je dit persee met guildgenoten moet doen. Je kan dus een willekeurig team samenstellen met mensen die op dezelfde plek als jou zijn. Wil je echter helemaal solo spelen, dan is er nog een optie om computergestuurde teamgenoten mee te nemen.

Je kan dus altijd je eigen tempo bepalen.

Guilds zijn er gewoon voor om met elkaar tegen andere guilds te vechten, of elkaar te helpen in missies of quest. Maar dit is natuurlijk niet verplicht.
pi_38165801
Ahh ok dankjewel!

Zit te twijfelen of ik hem dan vanmiddag haal. Naja ik zie ook wel of ik hem koop of niet. In ieder geval bedankt voor alle uitleg!! Ik weet nu gelukkig beter hoe het in elkaar zit. Zodra ik hem wel koop dan meld ik mij hier wel weer (spelen nog veel mensen deel 1?)

Ik ga mss wel eerst ff verder met Oblivion (heb de MQ al klaar en wacht op m'n kadootje maar wil nog een keer heeel graag in alle dorpen iedereen uitmoorden whahaha gewoon puur uit frustratie omdat sommige personen wel erg irri waren)

EDIT: Heb toch GW gekocht Twijfelde of ik GWF of gewoon deel 1 zou doen maar heb toch maar eerst deel 1 gedaan. Nu maar afwachten of ik het leuk zal vinden en dan kan ik altijd nog GWF kopen
Vanavond instaleren enz...heb er zin in!!

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2006 19:05:15 ]
pi_38180928
Laat maar probleem is verholpen

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2006 22:24:00 ]
pi_38181526
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Ardenlyn het volgende:
hmm heb een wazig probleempje. Ik heb de 2006 edition van GW en daar heb je een key bij waardoor je bonus items krijgt. Ik heb die key ingevuld en heb dus die items erbij gekregen maar het probleem is dat een aantal items niet te zien zijn in mijn inventory (ze zijn te als een gezichtje) en als ik ze equip dan zit er een witte soort kubus om mij heen :S Alsof het spel moeite heeft om die item te laten werken oid
Wie weet hier mss meer van?
Probleem opgelost zie ik al.
pi_38182067
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Laat maar probleem is verholpen
Toch maar voor deel 1 gegaan dus . Hoe vind je het tot nu toe?
pi_38183585
Ja ik had zoiets van ik wil toch echt eerst deel 1 doen om te zien of het mij bevalt
Vind het dan raar om bij deel 2 te beginnen en als ik het leuk zou vinden kan ik altijd nog die factions erbij halen van de week of volgende week.

Het is ff wennen. Had met moeite een character gemaakt en heel lang over een naam zitten te denken en je bent klaar en word ineens in het spel gegooid en tja daar stond ik zo van "euhhhh????"
Rennen allerlei mensen om je heen en ik had echt geen flauw idee wat mij overkwam Nu ben ik level 2 en ik snap er ietsje meer van. Ik weet nu dus ook dat ik kan dansen enz (en jah daarna kwam ik erachter dat er een mooi papiertje in de verpakking zat waar alles instond over dansen enz )

En wat een hoop spul zit er in dat doosje van GW: 2 boekjes, soundtrack, mooi pasje met je key en nog wat andere dingen

Tot nu toe is het erg wennen en heb het ook nog niet lang gespeel.
Ben begonnen als een warrior (ben gek op meppen met een zwaard enz) en heb als 2de rank ranger gedaan.

Dankzij ranger kan ik dus ook beesten charmen oid en heb dat ook gedaan met een soort kat die mij daarna heerlijk hielp met vechten
En mijn naam ...tja ik wist niets anders te verzinnen als Arden Lynia Ach ben er tevreden mee en m'n character ziet er leuk uit.

Tot nu toe begin ik het aardig leuk te vinden en ben blij dat ik met 1 ben begonnen.
Ik heb een groot vermoeden dat ik dit wel meer dan leuk ga vinden tis alleen dat ik er even in moet komen met online gaan en mss later ook mensen vragen om met mij een quest te doen. Maar het zal wel goed komen

Klein vraagje nog: Als ik die factions erbij doe kan ik dan ook met de character gaan spelen die ik nu heb gemaakt in deel 1?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2006 23:20:26 ]
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:27:06 #107
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38186057
In de OP staan alle versies van GW die er te krijgen zijn trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_38192935
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Klein vraagje nog: Als ik die factions erbij doe kan ik dan ook met de character gaan spelen die ik nu heb gemaakt in deel 1?
Ja dat kan vanaf de stad "lions arch". Daar moet je dan een quest doen die je een introductie geeft om verder te spelen met het factions verhaal.
pi_38194945
Ok dankje
Heb net ook weer even gespeeld en ik denk dat ik die Factions er wel bij doe
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:23:15 #110
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38201923
WTF!!!! Bij Bol.com is GW Prophecies de Collector's Edition voor slechts ¤29,99
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Redactie Games donderdag 25 mei 2006 @ 16:25:36 #111
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_38202007
Ik ga zaterdag Guild Wars factions kopen maar nog nooit een GW spel gespeeld, is het makkelijk instappen of niet zo?

En zijn er een beetje veel missie's + wapens?
.....Kennedy
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:32:12 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38202234
Factions is vooral gericht op PvP, snel levelen en redelijk korte verhaallijn. Hoewel je ze los kan spelen raad ik je wel aan om eerst Prophecies te spelen en daarna Factions, zit je gewoon beter in het verhaal

Voor de verschillende versies, check mijn OP.
pi_38206279
Ik twijfelde ook eerst tussen deel 1 en 2 maar ben blij dat ik bij 1 begonnen ben

Edit: Ik heb vandaag een soort quest gedaan en ben nu opeens 2 years later.
Heb ik nu heel wat andere dingen gemist of kan ik weer terug in de tijd als ik wil?
Hehe of snap ik het niet helemaal...dat kan ook nog

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2006 22:32:47 ]
pi_38228784
Helaas Je kan niet meer teru in de tijd . Heb je overigens snel gedaan na 2 dagen al in het 2e ascalon

Factions lijtk mij persoonlijk eigenlijk helemaal niet zo leuk, zijn er mensen die spijt hebben dat ze het hebben gekocht of zijn de mensen die het hebben gekocht juist heel erg blij?

Verder: OP is superrrrr
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_38229275
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Ardenlyn het volgende:

Heb ik nu heel wat andere dingen gemist of kan ik weer terug in de tijd als ik wil?
Heb je dat schermpje gemist waar in stond "pas op, als je deze quest doet kan je niet meer terug"?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38231591
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik twijfelde ook eerst tussen deel 1 en 2 maar ben blij dat ik bij 1 begonnen ben

Edit: Ik heb vandaag een soort quest gedaan en ben nu opeens 2 years later.
Hehe of snap ik het niet helemaal...dat kan ook nog
Je hebt niet veel gemist hoor
Ik vind het begin altijd het saaist, met zwakke monsters en makkelijke quests.
pi_38231623
Hehe
Schermpje is mij niet opgevallen
Nou dan begin ik denk ik maar ff overnieuw. Zover ben ik nog niet en dan maak ik mijn character wel hetzelfde als de 1ste.
Verdorie zeg!!

Dus eerst alles doen voordat ik die "2 years later quest "ga doen!! Want terug gaan kan niet.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:46:18 #118
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38232187
Eerste minipet is binnen! Een mini burning Titan
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:02:16 #119
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_38232675
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:12 schreef CcCcCharmed het volgende:

Factions lijkt mij persoonlijk eigenlijk helemaal niet zo leuk, zijn er mensen die spijt hebben dat ze het hebben gekocht of zijn de mensen die het hebben gekocht juist heel erg blij?
Ik speel nu bijna een jaar de Prophecies campaign en heb onlangs Factions erbij gekocht en beide accounts gekoppeld. Ik ben er zelf heel erg blij mee, want het geeft meer diepte aan mijn huidige spel, er zijn meer opties, meer quests, echt alles wordt meer uigediept. Mijn guild is veel uitgebreider geworden. En dan doel ik niet alleen op het aantal leden, maar ook qua opties wat betreft het vormen van alliances. Factions geeft het allemaal net dat beetje meer. Overigens, als je net met GW gaat beginnen en je weet niet of je met Prophecies of Factions moet beginnen, zou ik in principe altijd Prophecies adviseren. Ben je echter ongeduldig en wil je het allemaal snel doen, dan kan je beter met Factions beginnen, want zoals al eerder gemeld, is dat spelverloop wat sneller. Maar dat vind ik persoonlijk minder leuk.

Over hoe je je Proph char naar Cantha kan krijgen: spreek met bootsmannetje in haven van Lions Arch.
Over hoe je je Fact char naar Tyria kan krijgen: spreek met 1 vd guardsman in Kaineng Center (hij geeft je een questje met Mhenlo).
Dit kan natuurlijk alleen als je zowel de Prophecies als Factions hebt.
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
pi_38247163
is dit topic ook over fractions?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:51:54 #121
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38247505
Hier kan je ook al je vragen, tips, trucs en praatjes over Factions kwijt ja Tis immer ook Guild Wars
pi_38248046
Ik vind het wel jammer dat je geen huizen in kunt gaan.

Ik had ook nog een trial key en die heb ik aan m'n man gegeven en wij hebben samen een paar quest gedaan wel erg lachen!

Ik stond al op hem te wachten en was benieuwd hoe hij eruit zou zien en wou hem net zeggen dat er een vent voor mij staat te dansen en het bleek dat hij dat dus was
Hij denk erover na om het spel ook te kopen
pi_38254303
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef Elegy het volgende:
Eerste minipet is binnen! Een mini burning Titan
Ik heb het geluk dat ik 2 x een Jade Armor kreeg. Dus als iemand een Jade Armor wil ruilen tegen alles behalve een Jungle Troll of een Devourer, kun je mij pmen op Backdoor Suprise.
pi_38263041
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Airethilien het volgende:

[..]

Ik speel nu bijna een jaar de Prophecies campaign en heb onlangs Factions erbij gekocht en beide accounts gekoppeld. Ik ben er zelf heel erg blij mee, want het geeft meer diepte aan mijn huidige spel, er zijn meer opties, meer quests, echt alles wordt meer uigediept. Mijn guild is veel uitgebreider geworden. En dan doel ik niet alleen op het aantal leden, maar ook qua opties wat betreft het vormen van alliances. Factions geeft het allemaal net dat beetje meer.
Ok bedankt, ik ga erdan toch maar over te denken dat te nemen, maar weet het niet zeker omdat ik prophecies al steeds minder speel.
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:24:07 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38263489
quote:
Bots Banned 26 May 2006
In our continuing efforts to preserve a solid game economy and to support the legitimate Guild Wars player, we have been actively pursuing those who use "bots" in Guild Wars. In the last week, we have closed more than one thousand accounts of those using third-party programs, and we will continue to take similar action in the future.
pi_38288873
Even een vraag.
Mijn man heeft een trial key ingevoerd en heeft een paar uurtjes gespeeld. Nu heeft hij vandaag het spel gekocht en heeft die key ingevoerd.
Nu krijgt hij ineens te zien dat over 1 uur z'n trial afgelopen is.
Maar dat betekent toch niet dat die character ineens verdwijnt?
Hij heeft precies gedaan wat er op het briefje stond en dan moet hij toch zijn character behouden?
pi_38297833
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Even een vraag.
Mijn man heeft een trial key ingevoerd en heeft een paar uurtjes gespeeld. Nu heeft hij vandaag het spel gekocht en heeft die key ingevoerd.
Nu krijgt hij ineens te zien dat over 1 uur z'n trial afgelopen is.
Maar dat betekent toch niet dat die character ineens verdwijnt?
Hij heeft precies gedaan wat er op het briefje stond en dan moet hij toch zijn character behouden?
Ja
  zondag 28 mei 2006 @ 14:31:50 #128
122096 Airethilien
pi_38300399
Keys zijn permanent gekoppeld aan account, als de key wordt opgeheven is account ook weg.
Je man heeft dus Prophecies gekocht. Heeft hij toen de key toen apart geactiveerd?
Of heeft hij de key toegevoegd aan zijn trial account? Als hij hem niet heeft toegevoegd had hij nu 2 accounts: de trial-account en de nieuwe, volledige account.
Zijn eerste characters staan op de trial-account. Die is om 2 uur vannacht dan opgeheven. Als hij echter de key aan zijn trial-account had toegevoegd, dan heeft hij nu 1 volledige account, met zijn oude characters daarop.

Maar als je overnieuw moet beginnen, dan stuur me in het spel maar even een pm: Airethilien Ancalim, of voeg me toe aan je friends list (druk op n) dan zie je wanneer ik online ben. Dan zal ik jullie wel even lvl up helpen
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:09 schreef CcCcCharmed het volgende:

[..]

Ok bedankt, ik ga erdan toch maar over te denken dat te nemen, maar weet het niet zeker omdat ik prophecies al steeds minder speel.
Hangt er vanaf hoe het komt dat je Proph steeds minder speelt?

[ Bericht 19% gewijzigd door Airethilien op 28-05-2006 17:34:31 ]
pi_38324541
Hij heeft hem toegeoegd aan z'n trial account. Dus het moet gewoon goed gaan?
Ook heeft hij een email naar diee GW personen gestuurd du ben benieuwd wat hun doen.

Bedankt voor de hulp om up te levelen Airethilien maar ik help hem dan wel Echt erg leuk om een spel te spelen samen met m'n man
Ik heb namelijk mijn eigen pc beneden staan met m'n eigen versie van GW. En m'n man die heeft zijn eigen pc en eigen verise van GW boven. Dus mijn account bij GW die verdwijnt niet. Gaat puur om zijn account.

Maar als die 10 trial over zijn dan gaat hij automatisch over in een permanente account?
het maakt dus niet uit of je de key van het gekochte spel invoerd ookal is die 100 uur trial nog niet voorbij?
pi_38324594
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:12 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb namelijk mijn eigen pc beneden staan met m'n eigen versie van GW. En m'n man die heeft zijn eigen pc en eigen verise van GW boven. Dus mijn account bij GW die verdwijnt niet. Gaat puur om zijn account.
Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zetten
pi_38324684
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zetten
Maar dan kan je bij elkaar afkijken
pi_38324802
precies en afkijken is stout
Maar ik vind het juist xtra leuk nu wij ook niet bij elkaar zitten want nu kunnen wij het spel echt samen spelen en niet onder tussen elkaar aankijken en aanwijzen op je scherm kom we gaan daarheen oid.
En ik vind het erg leuk om eindelijk eens echt samen tegelijk een spel te spelen.
pi_38325202
Nja, het nut van afkijken lijkt me nogal dubieus.. en met elkaar praten moet toch ook kunnen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38325805
teamspeak
pi_38326074
hehe wat dacht je van 2 huistelefoons waar een intercomfunctie opzit

Nut heeft afkijken niet maar nu spelen wij echt samen IN het spel

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2006 10:31:29 ]
  maandag 29 mei 2006 @ 11:00:13 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38326996
Ik ben maar weer eens begonnen met spelen.. heb te weinig tijd (deels omdat de pc hier de helft van de tijd bezet is door mijn broertje). In de vakantie komt deze pc waarschijnlijk op mijn kamer (als die etter slaagt krijgt hij zn eigen pc ) en kan ik iedere avond GW spelen Dan koop ik ook meteen factions erbij
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38329451
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)

Hier op mijn site m'n eerste review/reactie op dit spel.

In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk een anatal quests samen door... (zij is El/Ra)

Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?

Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.

(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild )
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38329499
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)

In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk de quests samen door...

Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?

Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.

(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild )
Belt Pouch / Bags / Rune of Holding kan je volgens mij pas post-searing kopen
pi_38329971
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:

In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk een anatal quests samen door... (zij is El/Ra)

precies zo gegaan als bij ons. Ik kocht hem eerst en daarna wou hij hem ook heel graag. Alleen ik zou dus nooit m'n bonusdraakje weggeven haha. Maar ik haal binnenkort ook Factions en die zal mijn man dan ook willen hebben dus dan hebben wij onze eigen draakje oid. (PS van Factions heb je toch ook allebij een eigen versie nodig?)

Wij hebben goeie redenen om de pc's zo neer te zetten zoals ze nu staan en ik vind het erg lachen zo Ik zat eerder ook boven maar hij rookt en ik niet en dan is het niet prettig voor mij om daar te zitten. Dat is 1 van de redenen en zo zijn er meer maar het is niet zo dat wij niet bij elkaar willen zitten;). Heb bv samen met hem Star Wars Lego gedaan. Hij op een toetsenbord en ik op een gamepad Erg lachen!!

Hoe switch je eigenlijk tussen GW1 en GW2? Ik kan gewoon met GW1 verder gaan en naar GW2 gaan wanneer ik wil en ook weer terug? Ben nu druk bezig met GW1 maar als ik GW2 heb kan ik daar dan ook mee aan de gang en wil ik weer naar GW1 dan hup ga ik daar weer heen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2006 12:34:45 ]
pi_38330843
je kan in ieder geval een apart karakter aanmaken waarmee je in Factions start.... maar ik heb ook al ergens gelezen dat je ergens via een haventje heen en weer kan reizen tussen Tyrian en Cantha...

ik heb het nog niet geprobeerd... eerst maar eens GW1 spelen, anders moet ik ook meteen een extra factions halen...
pi_38331282
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
PS van Factions heb je toch ook allebij een eigen versie nodig?
Ja
quote:
Hoe switch je eigenlijk tussen GW1 en GW2? Ik kan gewoon met GW1 verder gaan en naar GW2 gaan wanneer ik wil en ook weer terug? Ben nu druk bezig met GW1 maar als ik GW2 heb kan ik daar dan ook mee aan de gang en wil ik weer naar GW1 dan hup ga ik daar weer heen?
Er is een quest in tyria die je naar cantha brengt, en in cantha is een die je naar tyria brengt. Nadat je de quest voltooid hebt kan je heel simpel doormiddel van op een schip in je Map (M) te klikken tussen gebied schakelen.

Vrij makkelijk dus.
pi_38331557
Hartikke bedankt!!

Vanmiddag koop ik er meteen 2 zodat m'n man ook een Factions heeft (en dan met die bruine omslag want die is mooier dan die blauwe). Hij moet nog wachten op z'n loon maar dan heeft hij hem ook alvast.
pi_38332256
btw: het genoemde draakje krijg je volgens mij alleen bij de Collectors Edition....

behalve een muismat, een vaag ritualist zakdoekje, wat bonusitems, art of factions boekje, soundtrack cd en dus dat draakje voegt de CE versie niet zo heel veel toe...

Oja... het luxe boekje is niet zo heel luxe... en de speciale game card is nogal saai zwart met wat text erop... niet eens een mooie afbeelding ofzo...

afijn... zie OP geloof ik...

[ Bericht 12% gewijzigd door mips op 29-05-2006 14:14:15 ]
pi_38333011
Hmm jammer van het draakje dan maar gelukkig heb ik al een pet (soort kat ben de naam vergeten) omdat ik ook nog een ranger ben Erg handig zo'n hulpje bij het vechten.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:13:34 #145
122096 Airethilien
pi_38339407
En als jullie nog een retegezellige, vriendelijke, toegankelijk-voor-alle-lvls-en-professies guild zoeken, dan houd ik mij aanbevolen!
(hebben guildhall, cape, website, alliantie, zowel PvE als PvP, en een hoop gekkigheid en gezelligheid)
pi_38339682
Als je wil kan je mij bij de lvl 20gers toevoegen NeoPhythe is mn acc en NeoElementis en Neowarrior zijn mn chars uit mn hoofd (de lvl20ers)
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_38344785
ik heb een lvl 9 tiger
welk lvl zijn jullie pets
en wie speelt er allemaal fractions
  maandag 29 mei 2006 @ 20:52:22 #148
122096 Airethilien
pi_38344809
Moet uit 2 namen bestaan... is het dan Neo Phyte?

Mijn ene pet is lvl 20 wolf en andere lvl 4 tiger.
En ook Factions idd.
pi_38345093
Ik heb een soort kat van lvl 8.
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan heb Tenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.
Maar maakt niet uit ben blij dat ik hem al heb.

Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
pi_38345496
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan heb Tenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.

Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
* kaspermols282 checked zijn doosje en ziet dat die van hem wel doorzichtig is
  maandag 29 mei 2006 @ 21:52:19 #151
122096 Airethilien
pi_38347413
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Ardenlyn het volgende:

Ik zou het niet zo'n goed idee vinden om als je met Prophecies bent gestart met je char, meteen naar Cantha te gaan (dat kan zodra je Lions Arch hebt bereikt). Dan is het allemaal te groot denk ik, en loopt de verhaallijn niet zo lekker. Dan heb ej ineens 2 mega-verhaallijnen bij 1 char door elkaar lopen en dat lijkt me erg verwarrend. Je kan dan beter een nieuw Factions char beginnen dat gelijk op Cantha begint, als je dat graag eerst wil zien. Maar het loont, vind ik, meer om eerst een keer Prophecies volledig te spelen. Alleen dat duurt langer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Airethilien op 29-05-2006 22:01:20 ]
pi_38347903
Is ook mijn bedoeling om eerst Prophecies te spelen maar ik wou ff kijken hoe het eruit zag
Maar ik vind het ook niet erg om te wachten tot ik die Factions kan spelen. ik vermaak mij nog steeds prima.

Maar hebben meer wel een doorzichtig doosje? Ik heb dus een zwart doosje van Factions.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:12:36 #153
122096 Airethilien
pi_38348539
Mijne is doorzichtig.
pi_38358246
En welke buitenkant heb je gekozen? Het hoesje met Rituals of assasins?
Ik heb die met Rituals.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:46:16 #155
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_38359845
Een vraagje. Momenteel zit ik met mijn eerste char bij The Iron Mines of Moladune. Hier moet ik mijn armor laten infusen (oid) om zo te Mursaat te kunnen verslaan. Is het verstandig om hiervoor max armor aan te hebben? Momenteel loop ik nog met mijn Yaks Bend armor...

Ik kan tevens wel de 1,5K armor van Droknar laten maken, alleen is deze exact hetzelfde (uiterlijk) als degene die ik aan heb van Yaks Bend. Kom ik nog ergens een hele aparte armor tegen die op geen andere 'standaard' armor lijkt?

Ik kon dit namelijk op geen site vinden... Thx!
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_38360018
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:46 schreef Abonides het volgende:
Een vraagje. Momenteel zit ik met mijn eerste char bij The Iron Mines of Moladune. Hier moet ik mijn armor laten infusen (oid) om zo te Mursaat te kunnen verslaan. Is het verstandig om hiervoor max armor aan te hebben? Momenteel loop ik nog met mijn Yaks Bend armor...

Ik kan tevens wel de 1,5K armor van Droknar laten maken, alleen is deze exact hetzelfde (uiterlijk) als degene die ik aan heb van Yaks Bend. Kom ik nog ergens een hele aparte armor tegen die op geen andere 'standaard' armor lijkt?

Ik kon dit namelijk op geen site vinden... Thx!
Armor in Droknar is het sterkste armor wat je kan vinden. Dit hoef je NU nog niet te laten maken, hou er alleen rekening mee dat als je nieuw armor koopt, zeg Droks. Je het armor opnieuw moet laten infusen!

Nu kopen scheelt je dus eigenlijk alleen tijd

En over dat aparte armor gesproken: zoek eens op 15K armor!

[ Bericht 3% gewijzigd door -Marc- op 30-05-2006 09:58:58 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:10:15 #157
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_38360499
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 09:53 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Armor in Droknar is het sterkste armor wat je kan vinden. Dit hoef je NU nog niet te laten maken, hou er alleen rekening mee dat als je nieuw armor koopt, zeg Droks. Je het armor opnieuw moet laten infusen!

Nu kopen scheelt je dus eigenlijk alleen tijd

En over dat aparte armor gesproken: zoek eens op 15K armor!
Als ik nu mijn gold ga uitgeven aan de 1,5K armor, dan ben ik straks veel langer bezig om die 15K weer bij elkaar te sparen...

Je ge-infusede armor heb je wel de rest van het spel nodig? Je blijft de Mursaat tegen komen?
pi_38360573
Klikken voor alle armor-typen.
pi_38360918
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:

[..]

Als ik nu mijn gold ga uitgeven aan de 1,5K armor, dan ben ik straks veel langer bezig om die 15K weer bij elkaar te sparen...

Je ge-infusede armor heb je wel de rest van het spel nodig? Je blijft de Mursaat tegen komen?
1. 15K spaar je de komende maanden niet bij elkaar, totale kosten daarvoor liggen in de honderduizenden...
2. Ja, die blijf je na IronMines tegen komen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:44:29 #160
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_38361666
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:

[..]

1. 15K spaar je de komende maanden niet bij elkaar, totale kosten daarvoor liggen in de honderduizenden...
2. Ja, die blijf je na IronMines tegen komen!
Dan heb het weinig nut om daarop te wachten... kopen dus...

Nog 1 vraag. Ik zie behoorlijk veel in het spel spelers lopen waarvan de wapen fluoriserend is (zie pic). Is dit iets speciaal? Ik bedoel niet een zwaard in de richting van Fiery Dragon Sword.

pi_38362912
Volgens mij ben ik bijna door alle quests in pre-searing heen... il wil eigenlijk nog mijn standaard kat inruilen voor een wolf maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is en wil zeker niet zonder huisdier eindigen. Weet iemand dit al?

Momenteel ben ik mijn El/Ra vrouw aan het beschermen tijdens wat van haar quests met meerdere vijanden zodat we later gezamenlijk naar het volgende deel van het spel kunnen gaan...

zwager heeft inmiddels het spel ook gekocht... zo zie je je familie nog eens

Oja... wat is een goed moment om bij een Guild te gaan?
Wat zijn de mogelijkheden om zelf een Guild te starten? (met al die familie online is dat wellicht ook een optie )
pi_38363046
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef mips het volgende:
Volgens mij ben ik bijna door alle quests in pre-searing heen... il wil eigenlijk nog mijn standaard kat inruilen voor een wolf maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is en wil zeker niet zonder huisdier eindigen. Weet iemand dit al?

Momenteel ben ik mijn El/Ra vrouw aan het beschermen tijdens wat van haar quests met meerdere vijanden zodat we later gezamenlijk naar het volgende deel van het spel kunnen gaan...

Wat zijn de mogelijkheden om zelf een Guild te starten? (met al die familie online is dat wellicht ook een optie )
Iedere debiel kan een Guild starten, gewoon naar de Guild Registrar lopen en registreren

Alleen een Guild Hall kost iets van 16k ofzo
pi_38363622
Mijn man en ik hebben ook een guild
Ik wil het veel liever zelf doen dan al bij een bestaande guild te komen.
Wil nog graag een cape hebben maar die persoon heb ik nog niet gevonden of ik moet hem vast nog tegenkomen.

Ik ben verder als mijn man maar dat komt omdat ik meer tijd heb om te spelen maar ik wil ook graag samen naar het volgende gedeelte toe. Ik loop dan ook weer fijn met hem mee in een quest ookal heb ik die al gedaan

De verkoper waar ik gisteren Factions haalde vond het wel appart dat ik samne met mijn man aan het spelen ben. Volgens hem spelen weinig vrouwen GW en spelen die dan meer The Sims
Ik heb hem maar verbaasd aangekeken want volgens mij zij er genoeg vrouwen die GW spelen.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 11:49:37 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:50:38 #164
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38363890
ff update van mijn kant.

Me assa heeft Shiro verslaan en is nu de eigenaar van een Shiro blade (in 13 dagen na aankoop)
Vervolgens nog wat faction farming gedaan en inmiddels al 60k faction aan de guild gegeven en 10k kurzick ingeruild voor die reward ding en verkocht voor 2k each (dus 20k).

Met me assa heb ik bijna alle steden nu, mis nog een paar blauwe steden waaronder 1 waar een missie in zit.

Me monk uit GW:P heeft net de primary quest Friends of The Luxon ofzo gedaan, dus die kan ook straks naar het volgnende missie (hatchery ofzo). Ik ging trouwens ook terug naar die "noob-eiland" van faction, maar ik kom met die monk niet in de meest rechter stadje om de missie te doen..
Tvalt nog steeds op dat Monks gewillig zijn in missie-steden, heb elke keer zo'n 2-4 invites ofzo :>

Vd week ga ik me warrior/mesmer maar es door Cantha rennen, ik heb nu een beetje door welke volgorde het makkelijkst is en wil checken als het klopt. Soort run-trough

Wat we heel erg opvalt is de experience die je krijgt in Facttion.
Me assa, nu ruim 2 weken oud heeft (uit me hoofd) al zo'n 700k exp.
Me monk (bijna 1 jaar oud) en char waar ik veel mee sorrow furnace deed (voor groene items) en af en toe fow/uw heeft nu 900k ofzo.

Ardenlyn: je kan een cape halen in ascalon stad. Volgens mij is het naast de Guild registar of dezelfde vent
pi_38364130
Ik zal kijken zodra ik weer ga spelen Dankje!!
pi_38364644
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:26 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Iedere debiel kan een Guild starten, gewoon naar de Guild Registrar lopen en registreren

Alleen een Guild Hall kost iets van 16k ofzo
Kijk ... dat zal ik dan zeker ook wel kunnen...
maar ben er nog niet uit of dat ik dat wel zonodig zelf moet doen...

en de andere vragen?

Kan ik mijn kat dumpen en een wolf nemen?
(anders probeer ik het vanavond gewoon... en een spin is ook wel gaaf natuurlijk... dilemma's dilemma's)

En wanneer is een goed moment om bij een Guild te gaan?
(eerst maar eens de time-jump wagen denk ik)
pi_38365740
Waarom niet nu al?
Of je maakt samen met je vrouw je eigen guild
Voeg je zwager erbij en je maakt een familie guild

Edit: Dit zijn wij Hebben ook een andere foto dat we gezellig aan het doen zijn mss post ik die later wel of straks.

Post die gezellige nu wel
Af en toe ben je in een gekke bui:

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 13:32:36 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:31:22 #168
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38369968
moet bij dat onderste plaatje niet iets staan van NSFW
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:32:52 #169
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38370019
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:31 schreef DarkY.NL het volgende:
moet bij dat onderste plaatje niet iets staan van NSFW
ZEKER!
OMFG
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:48:22 #170
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38370509
Nu ben ik ontslagen.
Had pron op het scherm
pi_38371179
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Ardenlyn het volgende:
Waarom niet nu al?
Of je maakt samen met je vrouw je eigen guild
Voeg je zwager erbij en je maakt een familie guild

Edit: Dit zijn wij Hebben ook een andere foto dat we gezellig aan het doen zijn mss post ik die later wel of straks.
[afbeelding]

Post die gezellige nu wel
Af en toe ben je in een gekke bui:
[afbeelding]
Hey... geen malienkolder rok? (geldt voor beiden...)
Djeez... wat ben ik een nerd dat me dat als eerste opvalt...
pi_38371308
sorry JoOLz

@mips: Was nog in het begin van het spelen dus beide nog geen andere kleren.....nerd!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2006 15:22:31 ]
pi_38371326

Guild Wars goud te koop!!!
pi_38371798
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:11 schreef Ardenlyn het volgende:
sorry JoOLz

@mips: Was nog in het begin van het spelen dus beide nog geen andere kleren.....nerd!!!
hehe...
zo'n screenshot (zo'n nette uiteraard) heb ik ook nog wel op mijn pc'tje thuis staan... 'k zal ook eens een familiekiekje plaatsen...
pi_38372048
Moet je de Dragonnogwat missie doen in Factions om de verhaallijn te blijven volgen? Want ik ben daar nu en ik kan dus én die missie én ik heb er een nieuwe main quest bij. Het is nog redelijk vroeg in het spel, de tweede missie op het vasteland.
pi_38372406
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef EricG het volgende:
Moet je de Dragonnogwat missie doen in Factions om de verhaallijn te blijven volgen? Want ik ben daar nu en ik kan dus én die missie én ik heb er een nieuwe main quest bij. Het is nog redelijk vroeg in het spel, de tweede missie op het vasteland.
Geen idee, maar als het de missie na Vizunah Square is, dan is het een pittige!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:41:25 #177
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38372534
zover ik nu kan overzien zijn ALLEEN de primary quest nodig, dus je moet inderdaad alle normale missies doen
pi_38372918
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:38 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Geen idee, maar als het de missie na Vizunah Square is, dan is het een pittige!
Dat is 'm ja
Ik had ook door dat 'ie pittig was... Maar ik ben level 14, terwijl iedereen om me heen level 20 is, zelfs de henchies en de monsters! Ik heb echt het idee dat ik veel te langzaam level ofzo.
pi_38373497
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:51 schreef EricG het volgende:

[..]

Dat is 'm ja
Ik had ook door dat 'ie pittig was... Maar ik ben level 14, terwijl iedereen om me heen level 20 is, zelfs de henchies en de monsters! Ik heb echt het idee dat ik veel te langzaam level ofzo.
Met een lvl20 team is ie ook nog lastig hoor!

Gister twee keer mislukt...
pi_38373560
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:06 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Met een lvl20 team is ie ook nog lastig hoor!

Gister twee keer mislukt...
Maar jij bent dus wel level 20 daar?
pi_38373593
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef EricG het volgende:

[..]

Maar jij bent dus wel level 20 daar?
Ja, maar dat is wel mijn Prophecies Char
pi_38373917
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:08 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ja, maar dat is wel mijn Prophecies Char
Ah zo. Misschien doe ik dat ook wel met m'n ranger, en dan secondary Assassin. Lijkt me ook wel cheil
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:20:40 #183
122096 Airethilien
pi_38384101
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 07:58 schreef Ardenlyn het volgende:
En welke buitenkant heb je gekozen? Het hoesje met Rituals of assasins?
Ik heb die met Rituals.
Assasin.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Ardenlyn het volgende:

Ik ben verder als mijn man maar dat komt omdat ik meer tijd heb om te spelen maar ik wil ook graag samen naar het volgende gedeelte toe. Ik loop dan ook weer fijn met hem mee in een quest ookal heb ik die al gedaan

De verkoper waar ik gisteren Factions haalde vond het wel appart dat ik samne met mijn man aan het spelen ben. Volgens hem spelen weinig vrouwen GW en spelen die dan meer The Sims
Ik heb hem maar verbaasd aangekeken want volgens mij zij er genoeg vrouwen die GW spelen.
Het aantal mannen dat GW speelt is wat groter, maar er zijn er idd gelukkig genoeg!
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef mips het volgende:

Net buiten Ascalon staat een tamer. Hij kan je van je pet afhelpen. Daarna moet je een wolf gaan tamen, en opnieuw beginnen met lvl-en.

Ieder moment is een goede om bij een Guild te gaan, maar niet Pre-Searing, omdat je Guild-genoten simpelweg nog niet bij je kunnen komen tot post-Searing. Het joinen van een guild heeft vele voordelen, zowel voor lage als hoge lvls.
Als je een laag lvl bent, kunnen de high lvl guildies je helpen met je quests, en doordat zij high lvl zijn zijn de moeilijke missies ineens een stuk eenvoudiger.
Als je high lvl bent, geeft een guild je meer diepte, je kan je meer gaan richten op PvE, zoals Guild Battles.
En het helpen van lowlvls vind ik ook een erg leuke bezigheid...
Zelf guild starten kan natuurlijk, maar is een dure bezigheid.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef -Marc- het volgende:

Guild Wars goud te koop!!!
Koop GEEN Guild Wars goud! Dit wordt op ondeugdelijke wijze verkregen!
Zulke handelaren betalen hun werknemers hongerloontjes om de hele dag onder vaak erbarmelijke omstandigheden steeds met een char het zelfde stukje te spelen om zoveel mogelijk goud binnen te halen. Behalve de onmenselijkheid is dit heel erg slecht voor de competitiebalans in het spel, want ze halen dagelijks miljoenen op deze manier binnen.
Als je een beetje hart voor het spel hebt, en deze uitbuiting niet wilt steunen, koop dit dan niet!
pi_38384765
Weet iemand hier een antwoord op deze vraag, ik heb hem op andere forums gesteld maar niemand wist hem te beantwoorden.
Hier komt ie.

Mijn character op guild wars is all ruim een jaar oud maar ik heb nog steeds geen mini pet terwijl ik factions heb.
Mijn vriend heeft wel een minipet gekregen,terwijl hij geen factions heb en ook geen collectors edition.

PLZ weet iemand het antwoord!?
pi_38385094
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef ScOpEdNL het volgende:
Weet iemand hier een antwoord op deze vraag, ik heb hem op andere forums gesteld maar niemand wist hem te beantwoorden.
Hier komt ie.

Mijn character op guild wars is all ruim een jaar oud maar ik heb nog steeds geen mini pet terwijl ik factions heb.
Mijn vriend heeft wel een minipet gekregen,terwijl hij geen factions heb en ook geen collectors edition.

moet je daar niks voor doen dan?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:46:16 #186
122096 Airethilien
pi_38385267
quote:
Hier komt ie.

Weet je zeker dat je char een jaar oud is en niet dat je account een jaar oud is?
Leeftijd char en account kan je bekijken door in het spel /age in te tikken (en enter).
Ook heeft het helemaal niets met Factions te maken voor zover ik weet, je krijg ze ook zonder Factions bij mijn weten.
Voor een minipet hoef je verder nix te doen.
Kijk je ook wel goed? Hij komt namelijk in een kadootje dat nog uitgepakt moet worden .
Anders weet ik het niet...
pi_38385463
quote:
Hier komt ie.

Ruim een jaar oud is niet voldoende. Hij moet exact een jaar oud zijn.
En of je nou wel of geen factions hebt heeft er niks mee te maken, of je moet op Kunaavang doelen, die krijg je als je een CE hebt van factions.

Type eens /age.
pi_38385562
maar hoef je geen ranger te zijn voor een minipet?
pi_38385767
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef kaspermols282 het volgende:
maar hoef je geen ranger te zijn voor een minipet?
Nee, een minipet is een cadeautje van Arenanet als je char 1 jaar oud is. Je krijgt dan bijvoorbeeld een mini jade armor/Kirin/Jungle Trol/Siege Turtle etc, die gewoon doelloos achter je aanloopt.

En ja via de ranger skill charm animal kun je ook wat dieren tamen, zoals een wolf/tijger/spin/beer/Moa bird/Phoenix. Iedereen die dus charm animal heeft geequiped kan dus eigenlijk een pet met zich mee nemen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:59:10 #190
122096 Airethilien
pi_38385899
MiniPets zijn duidelijk dus iets anders dan pets die een ranger gebruikt!!
Minipets vechten niet, en doen verder niks!

Op GuildWiki staat: Miniatures are received via Birthday Presents or entering a Factions Collectors Edition Key.

En ze zijn niet professie gebonden.

Dit zegt de officiele Guild Wars website erover.
pi_38388210
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Nee, een minipet is een cadeautje van Arenanet als je char 1 jaar oud is. Je krijgt dan bijvoorbeeld een mini jade armor/Kirin/Jungle Trol/Siege Turtle etc, die gewoon doelloos achter je aanloopt.

En ja via de ranger skill charm animal kun je ook wat dieren tamen, zoals een wolf/tijger/spin/beer/Moa bird/Phoenix. Iedereen die dus charm animal heeft geequiped kan dus eigenlijk een pet met zich mee nemen.
dus als je ranger bent kun je en bijv. tiger en een minipet
pi_38388450
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:49 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

dus als je ranger bent kun je en bijv. tiger en een minipet
Jep
pi_38388538
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Phoenix? Die ken ik nog niet. Zit die alleen in Factions? Daar ben ik nl. nog niet zo ver mee.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:06:26 #194
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38389066
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik speel het samen met mijn vriendin, zij heeft twee keer Prophecies en twee keer Factions ik heb vier keer Prophecies en twee keer Factions

Er zijn twee soorten minipets: De birthday presents, die je krijgt als je char 12 maanden oud is en de Factions Collector's Edition pet, de draak Kuunavang. Deze laatste is gelimiteerd tot 1 per account. Je kan het ook in de OP vinden trouwens

[ Bericht 17% gewijzigd door Elegy op 30-05-2006 22:57:06 ]
pi_38389550
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:55 schreef EricG het volgende:

[..]

Phoenix? Die ken ik nog niet. Zit die alleen in Factions? Daar ben ik nl. nog niet zo ver mee.
Phoenix kun je krijgen helemaal aan het einde van Factions.
Ik zelf ben meer fan van de Black Moa bird.
pi_38391737
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:14 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Phoenix kun je krijgen helemaal aan het einde van Factions.
Ik zelf ben meer fan van de Black Moa bird.
Kan 'ie dan ook nog vliegen ofzo?
pi_38391985
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef EricG het volgende:

[..]

Kan 'ie dan ook nog vliegen ofzo?
Phoenix? Niet echt. Hij fladdert een beetje achter je aan.
  woensdag 31 mei 2006 @ 06:33:52 #198
122096 Airethilien
pi_38397873
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik speel het samen met mijn vriendin, zij heeft twee keer Prophecies en twee keer Factions ik heb vier keer Prophecies en twee keer Factions
Heb je dan al die accounts gekoppeld of apart?
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:47:13 #199
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_38398679
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:16 schreef EricG het volgende:

[..]

Ah zo. Misschien doe ik dat ook wel met m'n ranger, en dan secondary Assassin. Lijkt me ook wel cheil
Je moet op het eiland alle quests doen, totdat je lvl 17 bent.
Dan heb je met de rest van de mission's/quests zoveel xp dat je 20 bent voor die missie.
Dragon's Throat is trouwens een missie waarbij je een record moet vestigen, het is dus niet een missie om de verhaallijn te volgen, je hebt daar een quest om closer to the stars te worden, dan ga je naar Naphui Square ofzo om daar de missie te doen.
pi_38398727
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:47 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Je moet op het eiland alle quests doen, totdat je lvl 17 bent.
Dan heb je met de rest van de mission's/quests zoveel xp dat je 20 bent voor die missie.
Dragon's Throat is trouwens een missie waarbij je een record moet vestigen, het is dus niet een missie om de verhaallijn te volgen, je hebt daar een quest om closer to the stars te worden, dan ga je naar Naphui Square ofzo om daar de missie te doen.
Correct, alleen moet je voordat je de quest "closer to the stars" krijgt een andere doen . Maar die kan je in Dragon's krijgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')