Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Even een vraag.
Mijn man heeft een trial key ingevoerd en heeft een paar uurtjes gespeeld. Nu heeft hij vandaag het spel gekocht en heeft die key ingevoerd.
Nu krijgt hij ineens te zien dat over 1 uur z'n trial afgelopen is.
Maar dat betekent toch niet dat die character ineens verdwijnt?
Hij heeft precies gedaan wat er op het briefje stond en dan moet hij toch zijn character behouden?
Hangt er vanaf hoe het komt dat je Proph steeds minder speelt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:09 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
Ok bedankt, ik ga erdan toch maar over te denken dat te nemen, maar weet het niet zeker omdat ik prophecies al steeds minder speel.
Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zettenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:12 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb namelijk mijn eigen pc beneden staan met m'n eigen versie van GW. En m'n man die heeft zijn eigen pc en eigen verise van GW boven. Dus mijn account bij GW die verdwijnt niet. Gaat puur om zijn account.
Maar dan kan je bij elkaar afkijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zetten
Belt Pouch / Bags / Rune of Holding kan je volgens mij pas post-searing kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)
Hier op mijn site m'n eerste review/reactie op dit spel.
In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk de quests samen door...
Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?
Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.
(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild)
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)
Hier op mijn site m'n eerste review/reactie op dit spel.
In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk een anatal quests samen door... (zij is El/Ra)
Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?
Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.
(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild)
Jaquote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
PS van Factions heb je toch ook allebij een eigen versie nodig?
Er is een quest in tyria die je naar cantha brengt, en in cantha is een die je naar tyria brengt. Nadat je de quest voltooid hebt kan je heel simpel doormiddel van op een schip in je Map (M) te klikken tussen gebied schakelen.quote:Hoe switch je eigenlijk tussen GW1 en GW2? Ik kan gewoon met GW1 verder gaan en naar GW2 gaan wanneer ik wil en ook weer terug? Ben nu druk bezig met GW1 maar als ik GW2 heb kan ik daar dan ook mee aan de gang en wil ik weer naar GW1 dan hup ga ik daar weer heen?
* kaspermols282 checked zijn doosje en ziet dat die van hem wel doorzichtig isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb een soort kat van lvl 8.
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan hebTenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.
Maar maakt niet uit ben blij dat ik hem al heb.
Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |