abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38288873
Even een vraag.
Mijn man heeft een trial key ingevoerd en heeft een paar uurtjes gespeeld. Nu heeft hij vandaag het spel gekocht en heeft die key ingevoerd.
Nu krijgt hij ineens te zien dat over 1 uur z'n trial afgelopen is.
Maar dat betekent toch niet dat die character ineens verdwijnt?
Hij heeft precies gedaan wat er op het briefje stond en dan moet hij toch zijn character behouden?
pi_38297833
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Even een vraag.
Mijn man heeft een trial key ingevoerd en heeft een paar uurtjes gespeeld. Nu heeft hij vandaag het spel gekocht en heeft die key ingevoerd.
Nu krijgt hij ineens te zien dat over 1 uur z'n trial afgelopen is.
Maar dat betekent toch niet dat die character ineens verdwijnt?
Hij heeft precies gedaan wat er op het briefje stond en dan moet hij toch zijn character behouden?
Ja
  zondag 28 mei 2006 @ 14:31:50 #128
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_38300399
Keys zijn permanent gekoppeld aan account, als de key wordt opgeheven is account ook weg.
Je man heeft dus Prophecies gekocht. Heeft hij toen de key toen apart geactiveerd?
Of heeft hij de key toegevoegd aan zijn trial account? Als hij hem niet heeft toegevoegd had hij nu 2 accounts: de trial-account en de nieuwe, volledige account.
Zijn eerste characters staan op de trial-account. Die is om 2 uur vannacht dan opgeheven. Als hij echter de key aan zijn trial-account had toegevoegd, dan heeft hij nu 1 volledige account, met zijn oude characters daarop.

Maar als je overnieuw moet beginnen, dan stuur me in het spel maar even een pm: Airethilien Ancalim, of voeg me toe aan je friends list (druk op n) dan zie je wanneer ik online ben. Dan zal ik jullie wel even lvl up helpen
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:09 schreef CcCcCharmed het volgende:

[..]

Ok bedankt, ik ga erdan toch maar over te denken dat te nemen, maar weet het niet zeker omdat ik prophecies al steeds minder speel.
Hangt er vanaf hoe het komt dat je Proph steeds minder speelt?

[ Bericht 19% gewijzigd door Airethilien op 28-05-2006 17:34:31 ]
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
pi_38324541
Hij heeft hem toegeoegd aan z'n trial account. Dus het moet gewoon goed gaan?
Ook heeft hij een email naar diee GW personen gestuurd du ben benieuwd wat hun doen.

Bedankt voor de hulp om up te levelen Airethilien maar ik help hem dan wel Echt erg leuk om een spel te spelen samen met m'n man
Ik heb namelijk mijn eigen pc beneden staan met m'n eigen versie van GW. En m'n man die heeft zijn eigen pc en eigen verise van GW boven. Dus mijn account bij GW die verdwijnt niet. Gaat puur om zijn account.

Maar als die 10 trial over zijn dan gaat hij automatisch over in een permanente account?
het maakt dus niet uit of je de key van het gekochte spel invoerd ookal is die 100 uur trial nog niet voorbij?
pi_38324594
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:12 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb namelijk mijn eigen pc beneden staan met m'n eigen versie van GW. En m'n man die heeft zijn eigen pc en eigen verise van GW boven. Dus mijn account bij GW die verdwijnt niet. Gaat puur om zijn account.
Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zetten
pi_38324684
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zetten
Maar dan kan je bij elkaar afkijken
pi_38324802
precies en afkijken is stout
Maar ik vind het juist xtra leuk nu wij ook niet bij elkaar zitten want nu kunnen wij het spel echt samen spelen en niet onder tussen elkaar aankijken en aanwijzen op je scherm kom we gaan daarheen oid.
En ik vind het erg leuk om eindelijk eens echt samen tegelijk een spel te spelen.
pi_38325202
Nja, het nut van afkijken lijkt me nogal dubieus.. en met elkaar praten moet toch ook kunnen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38325805
teamspeak
pi_38326074
hehe wat dacht je van 2 huistelefoons waar een intercomfunctie opzit

Nut heeft afkijken niet maar nu spelen wij echt samen IN het spel

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2006 10:31:29 ]
  maandag 29 mei 2006 @ 11:00:13 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38326996
Ik ben maar weer eens begonnen met spelen.. heb te weinig tijd (deels omdat de pc hier de helft van de tijd bezet is door mijn broertje). In de vakantie komt deze pc waarschijnlijk op mijn kamer (als die etter slaagt krijgt hij zn eigen pc ) en kan ik iedere avond GW spelen Dan koop ik ook meteen factions erbij
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38329451
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)

Hier op mijn site m'n eerste review/reactie op dit spel.

In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk een anatal quests samen door... (zij is El/Ra)

Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?

Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.

(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild )
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38329499
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)

In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk de quests samen door...

Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?

Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.

(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild )
Belt Pouch / Bags / Rune of Holding kan je volgens mij pas post-searing kopen
pi_38329971
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:

In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk een anatal quests samen door... (zij is El/Ra)

precies zo gegaan als bij ons. Ik kocht hem eerst en daarna wou hij hem ook heel graag. Alleen ik zou dus nooit m'n bonusdraakje weggeven haha. Maar ik haal binnenkort ook Factions en die zal mijn man dan ook willen hebben dus dan hebben wij onze eigen draakje oid. (PS van Factions heb je toch ook allebij een eigen versie nodig?)

Wij hebben goeie redenen om de pc's zo neer te zetten zoals ze nu staan en ik vind het erg lachen zo Ik zat eerder ook boven maar hij rookt en ik niet en dan is het niet prettig voor mij om daar te zitten. Dat is 1 van de redenen en zo zijn er meer maar het is niet zo dat wij niet bij elkaar willen zitten;). Heb bv samen met hem Star Wars Lego gedaan. Hij op een toetsenbord en ik op een gamepad Erg lachen!!

Hoe switch je eigenlijk tussen GW1 en GW2? Ik kan gewoon met GW1 verder gaan en naar GW2 gaan wanneer ik wil en ook weer terug? Ben nu druk bezig met GW1 maar als ik GW2 heb kan ik daar dan ook mee aan de gang en wil ik weer naar GW1 dan hup ga ik daar weer heen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2006 12:34:45 ]
pi_38330843
je kan in ieder geval een apart karakter aanmaken waarmee je in Factions start.... maar ik heb ook al ergens gelezen dat je ergens via een haventje heen en weer kan reizen tussen Tyrian en Cantha...

ik heb het nog niet geprobeerd... eerst maar eens GW1 spelen, anders moet ik ook meteen een extra factions halen...
pi_38331282
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
PS van Factions heb je toch ook allebij een eigen versie nodig?
Ja
quote:
Hoe switch je eigenlijk tussen GW1 en GW2? Ik kan gewoon met GW1 verder gaan en naar GW2 gaan wanneer ik wil en ook weer terug? Ben nu druk bezig met GW1 maar als ik GW2 heb kan ik daar dan ook mee aan de gang en wil ik weer naar GW1 dan hup ga ik daar weer heen?
Er is een quest in tyria die je naar cantha brengt, en in cantha is een die je naar tyria brengt. Nadat je de quest voltooid hebt kan je heel simpel doormiddel van op een schip in je Map (M) te klikken tussen gebied schakelen.

Vrij makkelijk dus.
pi_38331557
Hartikke bedankt!!

Vanmiddag koop ik er meteen 2 zodat m'n man ook een Factions heeft (en dan met die bruine omslag want die is mooier dan die blauwe). Hij moet nog wachten op z'n loon maar dan heeft hij hem ook alvast.
pi_38332256
btw: het genoemde draakje krijg je volgens mij alleen bij de Collectors Edition....

behalve een muismat, een vaag ritualist zakdoekje, wat bonusitems, art of factions boekje, soundtrack cd en dus dat draakje voegt de CE versie niet zo heel veel toe...

Oja... het luxe boekje is niet zo heel luxe... en de speciale game card is nogal saai zwart met wat text erop... niet eens een mooie afbeelding ofzo...

afijn... zie OP geloof ik...

[ Bericht 12% gewijzigd door mips op 29-05-2006 14:14:15 ]
pi_38333011
Hmm jammer van het draakje dan maar gelukkig heb ik al een pet (soort kat ben de naam vergeten) omdat ik ook nog een ranger ben Erg handig zo'n hulpje bij het vechten.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:13:34 #145
122096 Airethilien
pi_38339407
En als jullie nog een retegezellige, vriendelijke, toegankelijk-voor-alle-lvls-en-professies guild zoeken, dan houd ik mij aanbevolen!
(hebben guildhall, cape, website, alliantie, zowel PvE als PvP, en een hoop gekkigheid en gezelligheid)
pi_38339682
Als je wil kan je mij bij de lvl 20gers toevoegen NeoPhythe is mn acc en NeoElementis en Neowarrior zijn mn chars uit mn hoofd (de lvl20ers)
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_38344785
ik heb een lvl 9 tiger
welk lvl zijn jullie pets
en wie speelt er allemaal fractions
  maandag 29 mei 2006 @ 20:52:22 #148
122096 Airethilien
pi_38344809
Moet uit 2 namen bestaan... is het dan Neo Phyte?

Mijn ene pet is lvl 20 wolf en andere lvl 4 tiger.
En ook Factions idd.
pi_38345093
Ik heb een soort kat van lvl 8.
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan heb Tenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.
Maar maakt niet uit ben blij dat ik hem al heb.

Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
pi_38345496
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb een soort kat van lvl 8.
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan heb Tenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.
Maar maakt niet uit ben blij dat ik hem al heb.

Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
* kaspermols282 checked zijn doosje en ziet dat die van hem wel doorzichtig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')