Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
Game On!quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:16 schreef Elegy het volgende:Ik hoorde wat over minipets, wat is dat?
Mini pets krijg je als je character een jaar oud is. Deze worden random toegekend, zo heb je onder andere een mini Rurik en mini Jade Armor. Je krijgt er één (1) per account character maar ze zijn daar niet aan gebonden. Je kunt ze dus weggeven of verkopen, of zels in je prullenbak gooien als je echt masochistisch bent ingesteld
Goed bezig!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik (Elowine Faith) loop nu door Prophet 's Path, minotaurs te killen!
Leuk en aardig die info maar nu snap ik het nog steeds nietquote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef Wiehoe het volgende:
lap tekst
Dat is niet de manier. Ik heb het zelf niet getest, maar als je zo'n commando er achter wilt zetten moet je dat bij de link naar guildwars.exe doen, en niet bij het exe bestand zelf..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef User_Name het volgende:
[..]
Leuk en aardig die info maar nu snap ik het nog steeds niet...
(ik doe het nu op de volgende manier: rechtermuisknop op gw.exe, vervolgens eigenschappen, dan bij het tabblad algemeen bovenin het tekstvak -heapsize 256000 achter Gw invullen).
Is dat de manier? als ik het op die manier doe dan werkt bijvoorbeeld -pref niet...
Ik zit zelf (samen met Daeri) in Order of Divinity (OoD), misschien kan je iets afspreken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef Ungeheuer het volgende:
Hey, ik heb nu een tijdje een guild met wat vrienden. PvE kennen we wel. Nu willen we GvG verkennen. Ben op zoek naar een sparringspartner, die niet al te sterk is. Kom zonet uit een GvG tegen de nr. 42. Kansloos verloren dus. Beetje jammer dat een niet gerankte guild als wij zomaar tegen een Top Guild komen te spelen.
IGN Eva Komailan en Crom Komailan. (twee verschillende accounts)
ja maar onze guild is wel een beetje klote, er komt nooit iemand opdagen bij de GB'squote:Op woensdag 10 mei 2006 08:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik zit zelf (samen met Daeri) in Order of Divinity (OoD), misschien kan je iets afspreken?
Hey misschien kan/wil je een keer tegen ons (Star Cainam) spelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef Ungeheuer het volgende:
Hey, ik heb nu een tijdje een guild met wat vrienden. PvE kennen we wel. Nu willen we GvG verkennen. Ben op zoek naar een sparringspartner, die niet al te sterk is. Kom zonet uit een GvG tegen de nr. 42. Kansloos verloren dus. Beetje jammer dat een niet gerankte guild als wij zomaar tegen een Top Guild komen te spelen.
IGN Eva Komailan en Crom Komailan. (twee verschillende accounts)
Die missie heb ik net ook gespeeld! Fantastisch inderdaad!!! Echt geweldig! Alleen iedereen daar in dat dorpje is level 17-20 en ik level 14? Echt vaag.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ok, ik heb nu een tijdje Factions gepseeld en het verbaast mij enorm hoe ontzettend graag ik weer Guild Wars wil spelen.
Ik ben nu bezig met een missie op het grote eiland (sorry ben de titel van de missie kwijt). Deze bestaat uit het loodsen van Master Togo en Brother Menhlo naar een bepaalde plek toe. Dit gaat gepaard met een zo goed als constante stroom van tegenstanders plus halverwege het veld support van een ander (human!) team! Geweldig die oplossing! Op een gegeven sta je met +- 50man totaal (incl. vijand) op het veld te vechten. Wat een enorme chaos en wat heerlijk om daartussen Monk te spelen! F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H-E missie!
Chapeau voor Arenanet voor het creeeren van zulke geweldige missies
(oh enne ik heb die missie nog steeds niet gehaald (ben dan ook pas lvl15 tegen lvl 20s) maar het is absoluut niet erg om die missie meerdere keren te doen!)
Ikke, ikke.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:44 schreef m021 het volgende:
Ik heb gewoon al een halfjaar geen GW gespeeld.Maar weer eens opnieuw beginnen.
Is er een newbie (of iemand die eens een nieuwe char wil maken) die 'mee' opnieuw wil beginnen? Ik kan prima solo-playen, daar niet om, maar met z'n tweëen is natuurlijk gezelliger.
Voor 55-hp monk is het het beste om ascetic armor te hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef -Marc- het volgende:
Afgelopen week mijn eerste 3 stukjes Droks gekocht voor mijn monk (gewoon Monk's meuk, lekker goedkoop). Gelijk maar even de Necromancer's Path gevolgd. Nog ietsjes meer goud sparen en dan kan ik gaan solo-en met mijn Spiteful 55 Monk
I know, I know, maar die runes die sloop ik wel weer uit mijn armor als ik genoeg geld heb voor Asceticsquote:Op maandag 15 mei 2006 19:43 schreef EricG het volgende:
[..]
Voor 55-hp monk is het het beste om ascetic armor te hebben.
Idem maar dan hèquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:56 schreef trancethrust het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik geen gw meer had in mn MyAT.. vorige deeltje was al vol![]()
(beetje late tvp dus)![]()
Heb nog geen idee hoe verslavend het zal zijn, heb 'm wel al liggen. Maar eerst even Prophecies ausspielen ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Idem maar dan hè
Shit man, Factions is verslavend!
[patser]quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb nog geen idee hoe verslavend het zal zijn, heb 'm wel al liggen. Maar eerst even Prophecies ausspielen ja!
Die laatste missie (Hell's Precipice) is wel pittig zeg... Klote leavers en AFK ers...
Dat laatste gevecht in die missie had ik met 2 man gedaan, rest was dood of vertrokkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[patser]
Ik heb die missies met een groep van 5 man afgemaakt
[/patser]
Kan je niet je email adres wijzigen? En dan meteen daarna het ww?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef welp_38 het volgende:
oke Ik heb de nieuwe uitbreiding gisteren geinstalleerdhet nr ingegeven en gewoon kunnen spelen.
ik heb gesteren ook diverse keren in en uitgelogd zonder problemen.
Nu, vandaag zondag 14 Mei kan ik helemaal niet meer inloggen .
Volgens de server bestaat mij E-mail adres niet meer.
Hoe kan ik weer gewoon dit superspel spelen.
Ben ik gehackt of wat?
Ik heb alles bij elkaar al ¤ 70,- betaald voor het spel en de uitbreiding.
PLAESE Help me, ik weet niet meer wat ik moet doen
Een gefrustreerde guild
en mijn Hotmail adres kan ik ook niet meer gebruiken, is dit toeval of zijn er echt mensen die je zo aan het pesten zijn?
Wanneer krijg je een pet? Na hoeveel uur, en geld het ook voor Prophecies chars?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Elegy het volgende:
Woehoe! Ik heb een Kuunavang gekregen!
[afbeelding]
Wanneer krijg je die birthday gift danquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:11 schreef Elegy het volgende:
Die pet krijg je als je Factions CE hebt gekocht. Ik wacht nog op mijn birthday gift, ik hoop op een Bone Dragon of Burning Titan
Na 12 maandenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die birthday gift dan![]()
Wat kun je daarmee dan?quote:
Patsenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee dan?
soms baal ik trouwens best dat ik geen CE heb gekocht... Is nu tenminste echt wat meer dan een aura om je char met dansen
Maar die pet krijg je toch pas na 12 maanden? Of speel je al zo lang?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:23 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb een Pet (me warrior is ruim 1 jaar) en hoop snel me 2de pet te ontvangen (monk).
Ik hoop ze voor veel poen te kunnen verkopen om weer wat skills te kopen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar die pet krijg je toch pas na 12 maanden? Of speel je al zo lang?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:23 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb een Pet (me warrior is ruim 1 jaar) en hoop snel me 2de pet te ontvangen (monk).
Ik hoop ze voor veel poen te kunnen verkopen om weer wat skills te kopen
Nutteloze opmerking weer, mijn vraag was of hij al langer dan een jaar speelde. Want zover ik weet speelt ie nog niet zo lang....quote:
Leg mij dan eens uit hoe je een warrior van een jaar oud kan hebben als je nog geen jaar speelt...quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef -Marc- het volgende:
Nutteloze opmerking weer, mijn vraag was of hij al langer dan een jaar speelde. Want zover ik weet speelt ie nog niet zo lang....
Maar hij staat dus wel op Wikiquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Elegy het volgende:
Ik heb de link naar Wiki niet in de OP gezet, vergeten. En kan het ook niet meer aanpassen helaas, dat kan maar tot 48 uur erna
Nee, want ik moet eerst inloggen om mijn mailadres te wijzigen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je niet je email adres wijzigen? En dan meteen daarna het ww?
Congratzquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:26 schreef -Marc- het volgende:
Gister eindelijk de PvE missies uitgespeeld![]()
![]()
Jammer alleen dat het geld zo langzaam binnenstroomt
Heb nog 10-15K nodig voordat mijn 55 build compleet is
Dus als iemand geld over heeft en mij wilt sponsoren of wat wilt lenen![]()
In Factions niet in ieder geval... Maar in Prophecies werkt het nog prima dacht ik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Congratz
Was het trouwens niet zo dat 55 builds niet meer (zo goed) werkten na de factions-update?
No idea, dacht dat ms de update die de 55 build 'verkloot' ook in prophecies door was gevoerd.. maar ik heb ook al een tijd geen gw meer aangeraaktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
In Factions niet in ieder geval... Maar in Prophecies werkt het nog prima dacht ik?
Heb Factions wel thuis liggen, maar nog niet gespeeld...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef trancethrust het volgende:
[..]
No idea, dacht dat ms de update die de 55 build 'verkloot' ook in prophecies door was gevoerd.. maar ik heb ook al een tijd geen gw meer aangeraakt
Up for some elite missions sometime btw? Die moet ik eig ooit nog eens doen
My thoughts exactly!quote:
ja....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef Elegy het volgende:
De 55 health monk, ook wel de invincimonk genoemd
Maar dan is de vraag:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef DarkY.NL het volgende:
ik speel voornamelijk nog PvE tot ik het uitgespeelt heb en dan weer GvG/PvP etc etc
Hoe komt ik eigenlijk vanuit Kaineng Center naar een stad/dorp waar wel een missie is?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef Wiehoe het volgende:
Ik hou het bij PVE. Ik heb wel mijn 10k factions die ik voor een quest moest verdienen via Fort Aspenwood gehaald. Dat ging lekker makkelijk.
Volgens mij niet, maar ik zal even in de Marketplace kijken...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef Wiehoe het volgende:
Jij komt vast vanaf tyria. Is er geen main quest? Ik denk dat je naar het zuiden moeten lopen, naar de market place. Vanaf daar zou je anders wel een main quest krijgen.
Ik zelf ben niet met mijn tyria characters naar cantha geweest. Dus ik weet het allemaal niet zeker.
Je hebt inderdaad een stad voor: Foreign en gewonequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb alle niet Luxon en Kurzick steden, dus ik denk dat ik vlakbij het einde zit :>
Ennuh ik heb ook een char uit Tyria naar Cantha gehaald en het viel me op dat als je de quest volgt nooit in market place komt... ben er zelf maar heen gelopen. Ook is er zo en zo 1 stad die met een Tyria char op een andere plek ligt dan met Cantha char (die stad dat je als 2 teams binnenkomt oa)
Waarom heb je je laten runnen? Missies doen is 1. leuker 2. goedkoper!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:29 schreef DarkY.NL het volgende:
Me assa zit inmiddels ook al in droknarkostte me wel 2k maar ja :>
GW2006 = Prophecies (Chapter 1)quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Ok mss domme vragen enz maar ik heb gezocht maar kom er niet uit.
Wat is nou het verschil tussen GW Factions en GW 2006?
Moet ik GW 2006 hebben om Factions te spelen of niet?
Kan ik het vergelijken met bv Neverwinter Nights (maar dat het er dan beter en mooier uitziet)?
Ik heb me suf gezocht om een goeie uitleg enz te vinden maar ik snap het echt niet vandaar dat ik het hier vraag. Ik kom er niet uit wat het verschil is en of bv de 1 een uitbreiding is voor de ander of niet.
Bedankt alvast.
Het maakt eigenlijk niet uit, maar voor de uitdaging, grote wereld en het langzame levelen moet je Prophecies hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:00 schreef Ardenlyn het volgende:
Hartstikke bedank!!
Is het beter/leuker om eerst GW 2006 te halen en die te spelen? En dan na een tijdje spelen evt die Factions te kopen?
Persoonlijk zou ik chapter 1 halen en als je die leuk vindt juist Factionsquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik zit erover te denken om Factions te kopen maar ik ben nog niet helemaal zeker, wie kan mij even overtuigenof juist niet natuurlijk
![]()
Heb je ¤40 over?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik zit erover te denken om Factions te kopen maar ik ben nog niet helemaal zeker, wie kan mij even overtuigenof juist niet natuurlijk
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef -babydoll- het volgende:
Jeej heb factions, de special edition zelfs. De "kalender" viel me alleen nogal tegen. Maar ach
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:45 schreef -Marc- het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je al wat voor karakter je aan gaat maken?
Dus het leukste is om Factions eerst te kopen? (dacht eindelijk dat ik de knoop had doorgehaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef Wiehoe het volgende:
Let er wel op dat Factions wel meerdere opties heeft. Als je opnieuw begint met deel 1 zal je bijv niet de nieuwe characters kunnen kiezen die in Factions wel zijn.
Mijn advies is Factions te kopen, dan misschien nog deel 1 als je het echt leuk vind, en anders wachten tot deel 3 die uit komt in september.
Je hoeft niet persé in een guild te zitten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dus het leukste is om Factions eerst te kopen? (dacht eindelijk dat ik de knoop had doorgehakt)
Stel die is leuk dan kan ik dus altijd nog die GW 2006 erbij doen om die ook te kunnen spelen.
Is die GW 2006 trouwens gewoon de eerste GW alleen dan in een nieuw jasje gestopt?
Moet je eigenlijk persee bij een guild online komen om goed te spelen of kun je ook single gaan spelen? Bedoel dus wel online maar in je uppie.
@gebakken-koekje: zou wel leuk zijn als je ook GW zou nemenZIen wij elkaar mss weer eens online
Voor de verhaallijn maakt het niet uit welke je als eerste koopt. Maar omdat het nu vrij druk is het factions gebied kan je daar makkelijker door de missies komen. Je hebt nieuwe skills en nieuwe characters. Maar aan de andere kant kan je bekijken als je vanaf deel 1 begint is alles nog nieuw voor je. Het kan dan echter zijn dat je enkele beperkingen hebt (je kan bijv geen ritualist of assassin maken).quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Dus het leukste is om Factions eerst te kopen? (dacht eindelijk dat ik de knoop had doorgehakt)
Stel die is leuk dan kan ik dus altijd nog die GW 2006 erbij doen om die ook te kunnen spelen.
Is die GW 2006 trouwens gewoon de eerste GW alleen dan in een nieuw jasje gestopt?
Moet je eigenlijk persee bij een guild online komen om goed te spelen of kun je ook single gaan spelen? Bedoel dus wel online maar in je uppie.
@gebakken-koekje: zou wel leuk zijn als je ook GW zou nemenZIen wij elkaar mss weer eens online
Probleem opgelost zie ik al.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Ardenlyn het volgende:
hmm heb een wazig probleempje. Ik heb de 2006 edition van GW en daar heb je een key bij waardoor je bonus items krijgt. Ik heb die key ingevuld en heb dus die items erbij gekregen maar het probleem is dat een aantal items niet te zien zijn in mijn inventory (ze zijn te als een gezichtje) en als ik ze equip dan zit er een witte soort kubus om mij heen :S Alsof het spel moeite heeft om die item te laten werken oid
Wie weet hier mss meer van?
Ja dat kan vanaf de stad "lions arch". Daar moet je dan een quest doen die je een introductie geeft om verder te spelen met het factions verhaal.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Klein vraagje nog: Als ik die factions erbij doe kan ik dan ook met de character gaan spelen die ik nu heb gemaakt in deel 1?
Heb je dat schermpje gemist waar in stond "pas op, als je deze quest doet kan je niet meer terug"?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb ik nu heel wat andere dingen gemist of kan ik weer terug in de tijd als ik wil?
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik twijfelde ook eerst tussen deel 1 en 2 maar ben blij dat ik bij 1 begonnen ben
Edit: Ik heb vandaag een soort quest gedaan en ben nu opeens 2 years later.
Heb ik nu heel wat andere dingen gemist of kan ik weer terug in de tijd als ik wil?
Hehe of snap ik het niet helemaal...dat kan ook nog
Ik speel nu bijna een jaar de Prophecies campaign en heb onlangs Factions erbij gekocht en beide accounts gekoppeld. Ik ben er zelf heel erg blij mee, want het geeft meer diepte aan mijn huidige spel, er zijn meer opties, meer quests, echt alles wordt meer uigediept. Mijn guild is veel uitgebreider geworden. En dan doel ik niet alleen op het aantal leden, maar ook qua opties wat betreft het vormen van alliances. Factions geeft het allemaal net dat beetje meer. Overigens, als je net met GW gaat beginnen en je weet niet of je met Prophecies of Factions moet beginnen, zou ik in principe altijd Prophecies adviseren. Ben je echter ongeduldig en wil je het allemaal snel doen, dan kan je beter met Factions beginnen, want zoals al eerder gemeld, is dat spelverloop wat sneller. Maar dat vind ik persoonlijk minder leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:12 schreef CcCcCharmed het volgende:
Factions lijkt mij persoonlijk eigenlijk helemaal niet zo leuk, zijn er mensen die spijt hebben dat ze het hebben gekocht of zijn de mensen die het hebben gekocht juist heel erg blij?
Ik heb het geluk dat ik 2 x een Jade Armor kreeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef Elegy het volgende:
Eerste minipet is binnen! Een mini burning Titan
![]()
Ok bedankt, ik ga erdan toch maar over te denken dat te nemen, maar weet het niet zeker omdat ik prophecies al steeds minder speel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef Airethilien het volgende:
[..]
Ik speel nu bijna een jaar de Prophecies campaign en heb onlangs Factions erbij gekocht en beide accounts gekoppeld. Ik ben er zelf heel erg blij mee, want het geeft meer diepte aan mijn huidige spel, er zijn meer opties, meer quests, echt alles wordt meer uigediept. Mijn guild is veel uitgebreider geworden. En dan doel ik niet alleen op het aantal leden, maar ook qua opties wat betreft het vormen van alliances. Factions geeft het allemaal net dat beetje meer.
quote:Bots Banned 26 May 2006
In our continuing efforts to preserve a solid game economy and to support the legitimate Guild Wars player, we have been actively pursuing those who use "bots" in Guild Wars. In the last week, we have closed more than one thousand accounts of those using third-party programs, and we will continue to take similar action in the future.
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 00:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Even een vraag.
Mijn man heeft een trial key ingevoerd en heeft een paar uurtjes gespeeld. Nu heeft hij vandaag het spel gekocht en heeft die key ingevoerd.
Nu krijgt hij ineens te zien dat over 1 uur z'n trial afgelopen is.
Maar dat betekent toch niet dat die character ineens verdwijnt?
Hij heeft precies gedaan wat er op het briefje stond en dan moet hij toch zijn character behouden?
Hangt er vanaf hoe het komt dat je Proph steeds minder speelt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:09 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
Ok bedankt, ik ga erdan toch maar over te denken dat te nemen, maar weet het niet zeker omdat ik prophecies al steeds minder speel.
Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zettenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:12 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb namelijk mijn eigen pc beneden staan met m'n eigen versie van GW. En m'n man die heeft zijn eigen pc en eigen verise van GW boven. Dus mijn account bij GW die verdwijnt niet. Gaat puur om zijn account.
Maar dan kan je bij elkaar afkijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gezellig is dan toch anders; zeker bij zulk soort spellen is het veel leuker de pc's bij elkaar te zetten
Belt Pouch / Bags / Rune of Holding kan je volgens mij pas post-searing kopenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)
Hier op mijn site m'n eerste review/reactie op dit spel.
In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk de quests samen door...
Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?
Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.
(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild)
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef mips het volgende:
hehe... hier soortgelijke ervaring als Ardenlyn... sinds afgelopen weekend aan 't spelen (deel 1 en factions CE gekocht, maar alleen deel 1 aan't spelen nu) - meteen behoorlijk verslavend dat spel. Mijn vrouw heeft de trial key gekregen (en mijn factions bonus draakje) en dus moet ik vanmiddag nog een spel ophalen :-)
Hier op mijn site m'n eerste review/reactie op dit spel.
In-game ben ik Galatorn Van Valnor, een warrior/ranger level 6 inmiddels. We zijn nog steeds pre-searing en spelen vrolijk een anatal quests samen door... (zij is El/Ra)
Iemand enig idee hoe ik aan extra tassen kan komen want onze inventory's zijn eigenlijk continue vol?
Mijn PC heb ik gisteravond weer naar boven verplaatst. Vanavond maar even mijn laptop proberen zodat ik wel aan de eettafel gezellig bij mijn ega kan blijven zitten als we beiden aan het spelen zijn.
(eens kijken of we Ardenlyn kunnen toevoegen bij de friends... kunnen we beginnen met de voorbereidingen voor het eerste married koppels only guild)
Jaquote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef Ardenlyn het volgende:
PS van Factions heb je toch ook allebij een eigen versie nodig?
Er is een quest in tyria die je naar cantha brengt, en in cantha is een die je naar tyria brengt. Nadat je de quest voltooid hebt kan je heel simpel doormiddel van op een schip in je Map (M) te klikken tussen gebied schakelen.quote:Hoe switch je eigenlijk tussen GW1 en GW2? Ik kan gewoon met GW1 verder gaan en naar GW2 gaan wanneer ik wil en ook weer terug? Ben nu druk bezig met GW1 maar als ik GW2 heb kan ik daar dan ook mee aan de gang en wil ik weer naar GW1 dan hup ga ik daar weer heen?
* kaspermols282 checked zijn doosje en ziet dat die van hem wel doorzichtig isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb een soort kat van lvl 8.
Heb ook factions maar kwam er net achter dat ik er nog geen r**t aan hebTenminste als ik wil gaan spelen met m'n character uit GW1. Ben nog niet in dat 2 years later dus kan nog niet switchen tussen die 2 spellen. Kan wel een nieuwe char aanmaken maar daar heb ik geen zin in.
Maar maakt niet uit ben blij dat ik hem al heb.
Vind het wel raar dat het hoesje niet doorzichtig is want het papiertje is op de achterkant ook bedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |