abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37943132
Staat de OP ook ergens op wiki oid?
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:06:47 #52
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_37944115
ik sta ook nog niet in de OP zie ik, maar minder belangrijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:10:06 #53
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37946349
Ik heb de link naar Wiki niet in de OP gezet, vergeten. En kan het ook niet meer aanpassen helaas, dat kan maar tot 48 uur erna
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37946383
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Elegy het volgende:
Ik heb de link naar Wiki niet in de OP gezet, vergeten. En kan het ook niet meer aanpassen helaas, dat kan maar tot 48 uur erna
Maar hij staat dus wel op Wiki (handig voor de volgende keer )
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:57:06 #55
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37947929
Euh, dus mijn OP staat op wiki
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37947949
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:57 schreef Elegy het volgende:
Euh, dus mijn OP staat op wiki
Ik hoop het!
pi_37952851
Haha nee, elegy bedoelde volgens mij dat ie de link naar wiki is vergeten, niet de link naar de op in de wiki die prob. niet bestaat
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_37952914
Grrr... Guild Wars start niet op hier
pi_37975101
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kan je niet je email adres wijzigen? En dan meteen daarna het ww?
Nee, want ik moet eerst inloggen om mijn mailadres te wijzigen.
was het maar zo simpel
pi_37978241
Gister eindelijk de PvE missies uitgespeeld

Jammer alleen dat het geld zo langzaam binnenstroomt

Heb nog 10-15K nodig voordat mijn 55 build compleet is

Dus als iemand geld over heeft en mij wilt sponsoren of wat wilt lenen

[ Bericht 16% gewijzigd door -Marc- op 19-05-2006 09:05:49 ]
pi_37984815
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:26 schreef -Marc- het volgende:
Gister eindelijk de PvE missies uitgespeeld

Jammer alleen dat het geld zo langzaam binnenstroomt

Heb nog 10-15K nodig voordat mijn 55 build compleet is

Dus als iemand geld over heeft en mij wilt sponsoren of wat wilt lenen
Congratz
Was het trouwens niet zo dat 55 builds niet meer (zo goed) werkten na de factions-update?
pi_37984848
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Congratz
Was het trouwens niet zo dat 55 builds niet meer (zo goed) werkten na de factions-update?
In Factions niet in ieder geval... Maar in Prophecies werkt het nog prima dacht ik?
pi_37984971
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef -Marc- het volgende:

[..]

In Factions niet in ieder geval... Maar in Prophecies werkt het nog prima dacht ik?
No idea, dacht dat ms de update die de 55 build 'verkloot' ook in prophecies door was gevoerd.. maar ik heb ook al een tijd geen gw meer aangeraakt
Up for some elite missions sometime btw? Die moet ik eig ooit nog eens doen
pi_37985003
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef trancethrust het volgende:

[..]

No idea, dacht dat ms de update die de 55 build 'verkloot' ook in prophecies door was gevoerd.. maar ik heb ook al een tijd geen gw meer aangeraakt
Up for some elite missions sometime btw? Die moet ik eig ooit nog eens doen
Heb Factions wel thuis liggen, maar nog niet gespeeld...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:54:20 #65
13846 insaniac_2oo1
insaniac_2oo1
pi_37985990
wat is een 55 build?
pi_37986818
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:54 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
wat is een 55 build?
My thoughts exactly!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:52:05 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37989703
De 55 health monk, ook wel de invincimonk genoemd
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:54:17 #68
13846 insaniac_2oo1
insaniac_2oo1
pi_37993524
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef Elegy het volgende:
De 55 health monk, ook wel de invincimonk genoemd
ja....
pi_37996209
Dat wil zoveel zeggen dat een monk 55 health heeft door alle power-ups die hij gebruikt (bij superior power-ups gaat er een fiks gedeelte van je health af). Maar door die power-ups is hij wel enorm krachtig in het healen en beschermen van hemzelf. Hij is dan ook praktisch niet te verslaan....
Gewoon een uiterst uitgekiende monk dus

Correct me if im wrong tho
pi_37996285
Er worden 5 (4 verplicht en zonder sup vigor) suprior runes in de armor gestopt zodat je level 20 monk 105 health heeft, daarna wordt er een -50hp focus item gebruikt om je health op 55 te krijgen. Met de juiste skills kan de 55 dan erg goed tanken in bijvoorbeeld de underworld. Sommige 55's gaan dan ook solo de underworld in maar de meesten nemen een spitefull spirit necro mee die de damage doet. Zo kan je met 2 personen erg makkelijk farmen.

-edit- Ik zie dat ik al te laat ben met mijn uitleg
pi_37997131
Nog even iets toevoegen: De monk kan met 55 health in leven blijven door de skill Protective Spirit: Voor de volgende (...) seconden kun je maar 10% van je max health verliezen als gevolg van een aanval. Per aanval verlies je dus maximaal 5 health. Dit is makkelijk te compenseren door 10 pijltjes health regen te hebben d.m.v. Healing Breeze en Mending. Op die manier is hij dus onoverwinnelijk.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:05:09 #72
13846 insaniac_2oo1
insaniac_2oo1
pi_38000757
ok thx voor de uitleg
pi_38112895
Eindelijk mijn Ascetic's armor bij elkaar gespaard
pi_38115759
Zijn er hier ook nog mensen die PvP spelen? Of wordt er alleen maar PvE gespeeld door jullie?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:22:50 #75
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38118270
ik speel voornamelijk nog PvE tot ik het uitgespeelt heb en dan weer GvG/PvP etc etc
pi_38118294
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef DarkY.NL het volgende:
ik speel voornamelijk nog PvE tot ik het uitgespeelt heb en dan weer GvG/PvP etc etc
Maar dan is de vraag:

Wanneer heb jij het uitgespeeld
pi_38122708
Ik hou het bij PVE. Ik heb wel mijn 10k factions die ik voor een quest moest verdienen via Fort Aspenwood gehaald. Dat ging lekker makkelijk .
pi_38122810
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef Wiehoe het volgende:
Ik hou het bij PVE. Ik heb wel mijn 10k factions die ik voor een quest moest verdienen via Fort Aspenwood gehaald. Dat ging lekker makkelijk .
Hoe komt ik eigenlijk vanuit Kaineng Center naar een stad/dorp waar wel een missie is?
pi_38123603
Jij komt vast vanaf tyria. Is er geen main quest? Ik denk dat je naar het zuiden moeten lopen, naar de market place. Vanaf daar zou je anders wel een main quest krijgen.

Ik zelf ben niet met mijn tyria characters naar cantha geweest. Dus ik weet het allemaal niet zeker.
pi_38123667
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:56 schreef Wiehoe het volgende:
Jij komt vast vanaf tyria. Is er geen main quest? Ik denk dat je naar het zuiden moeten lopen, naar de market place. Vanaf daar zou je anders wel een main quest krijgen.

Ik zelf ben niet met mijn tyria characters naar cantha geweest. Dus ik weet het allemaal niet zeker.
Volgens mij niet, maar ik zal even in de Marketplace kijken...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:06:24 #81
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38126299
ik heb alle niet Luxon en Kurzick steden, dus ik denk dat ik vlakbij het einde zit :>

Ennuh ik heb ook een char uit Tyria naar Cantha gehaald en het viel me op dat als je de quest volgt nooit in market place komt... ben er zelf maar heen gelopen. Ook is er zo en zo 1 stad die met een Tyria char op een andere plek ligt dan met Cantha char (die stad dat je als 2 teams binnenkomt oa)
pi_38126755
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb alle niet Luxon en Kurzick steden, dus ik denk dat ik vlakbij het einde zit :>

Ennuh ik heb ook een char uit Tyria naar Cantha gehaald en het viel me op dat als je de quest volgt nooit in market place komt... ben er zelf maar heen gelopen. Ook is er zo en zo 1 stad die met een Tyria char op een andere plek ligt dan met Cantha char (die stad dat je als 2 teams binnenkomt oa)
Je hebt inderdaad een stad voor: Foreign en gewone
  woensdag 24 mei 2006 @ 10:29:24 #83
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38153602
Me assa zit inmiddels ook al in droknar kostte me wel 2k maar ja :>
pi_38153661
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:29 schreef DarkY.NL het volgende:
Me assa zit inmiddels ook al in droknar kostte me wel 2k maar ja :>
Waarom heb je je laten runnen? Missies doen is 1. leuker 2. goedkoper!

Heb trouwens nog maar 1. sup rune nodig en dan kan ik gaan farmen met mijn Spiteful 55 Monk
pi_38155554
Ok mss domme vragen enz maar ik heb gezocht maar kom er niet uit.
Wat is nou het verschil tussen GW Factions en GW 2006?
Moet ik GW 2006 hebben om Factions te spelen of niet?
Kan ik het vergelijken met bv Neverwinter Nights (maar dat het er dan beter en mooier uitziet)?

Ik heb me suf gezocht om een goeie uitleg enz te vinden maar ik snap het echt niet vandaar dat ik het hier vraag. Ik kom er niet uit wat het verschil is en of bv de 1 een uitbreiding is voor de ander of niet.
Bedankt alvast.
pi_38155796
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Ok mss domme vragen enz maar ik heb gezocht maar kom er niet uit.
Wat is nou het verschil tussen GW Factions en GW 2006?
Moet ik GW 2006 hebben om Factions te spelen of niet?
Kan ik het vergelijken met bv Neverwinter Nights (maar dat het er dan beter en mooier uitziet)?

Ik heb me suf gezocht om een goeie uitleg enz te vinden maar ik snap het echt niet vandaar dat ik het hier vraag. Ik kom er niet uit wat het verschil is en of bv de 1 een uitbreiding is voor de ander of niet.
Bedankt alvast.
GW2006 = Prophecies (Chapter 1)
Factions = Chapter 2

Geen idee of je het kan vergelijken.

Het is geen uitbreiding, het zijn twee op zichzelf staande spellen. Alleen is het wel zo, dat als je beide spellen hebt, je naar beide landen kan. Anders maar naar één van de twee landen.
pi_38156616
Hartstikke bedank!!

Is het beter/leuker om eerst GW 2006 te halen en die te spelen? En dan na een tijdje spelen evt die Factions te kopen?
pi_38157228
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:00 schreef Ardenlyn het volgende:
Hartstikke bedank!!

Is het beter/leuker om eerst GW 2006 te halen en die te spelen? En dan na een tijdje spelen evt die Factions te kopen?
Het maakt eigenlijk niet uit, maar voor de uitdaging, grote wereld en het langzame levelen moet je Prophecies hebben.

En anders Factions
pi_38157270
bedankt voor de uitleg!!!
pi_38157517
Let er wel op dat Factions wel meerdere opties heeft. Als je opnieuw begint met deel 1 zal je bijv niet de nieuwe characters kunnen kiezen die in Factions wel zijn.

Mijn advies is Factions te kopen, dan misschien nog deel 1 als je het echt leuk vind, en anders wachten tot deel 3 die uit komt in september.
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:25:54 #91
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_38159677
ik zit erover te denken om Factions te kopen maar ik ben nog niet helemaal zeker, wie kan mij even overtuigen of juist niet natuurlijk
pi_38159991
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik zit erover te denken om Factions te kopen maar ik ben nog niet helemaal zeker, wie kan mij even overtuigen of juist niet natuurlijk
Persoonlijk zou ik chapter 1 halen en als je die leuk vindt juist Factions Maar goed, dat is een persoonlijke keuze. Als je hulp nodig hebt bij een van de spellen help ik je graag !
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_38160008
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
Heb je ¤40 over?
pi_38160366
Jeej heb factions, de special edition zelfs. De "kalender" viel me alleen nogal tegen. Maar ach
pi_38160470
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef -babydoll- het volgende:
Jeej heb factions, de special edition zelfs. De "kalender" viel me alleen nogal tegen. Maar ach

Weet je al wat voor karakter je aan gaat maken?
pi_38160909
Heb er gisteravond ff een nieuwe aangemaakt; warrior. 2nd proffesion moet ik nog kiezen maar word denk ik assassin, simpel weg omdat ik niet van dat magie gedoe hou me vorige char was een warrior/monk, maar deed toch niks met de monk skills
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:45 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Weet je al wat voor karakter je aan gaat maken?
pi_38161528
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef Wiehoe het volgende:
Let er wel op dat Factions wel meerdere opties heeft. Als je opnieuw begint met deel 1 zal je bijv niet de nieuwe characters kunnen kiezen die in Factions wel zijn.

Mijn advies is Factions te kopen, dan misschien nog deel 1 als je het echt leuk vind, en anders wachten tot deel 3 die uit komt in september.
Dus het leukste is om Factions eerst te kopen? (dacht eindelijk dat ik de knoop had doorgehakt )
Stel die is leuk dan kan ik dus altijd nog die GW 2006 erbij doen om die ook te kunnen spelen.

Is die GW 2006 trouwens gewoon de eerste GW alleen dan in een nieuw jasje gestopt?

Moet je eigenlijk persee bij een guild online komen om goed te spelen of kun je ook single gaan spelen? Bedoel dus wel online maar in je uppie.

@gebakken-koekje: zou wel leuk zijn als je ook GW zou nemen ZIen wij elkaar mss weer eens online
pi_38161609
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Dus het leukste is om Factions eerst te kopen? (dacht eindelijk dat ik de knoop had doorgehakt )
Stel die is leuk dan kan ik dus altijd nog die GW 2006 erbij doen om die ook te kunnen spelen.

Is die GW 2006 trouwens gewoon de eerste GW alleen dan in een nieuw jasje gestopt?

Moet je eigenlijk persee bij een guild online komen om goed te spelen of kun je ook single gaan spelen? Bedoel dus wel online maar in je uppie.

@gebakken-koekje: zou wel leuk zijn als je ook GW zou nemen ZIen wij elkaar mss weer eens online
Je hoeft niet persé in een guild te zitten.

Vechten doe je vaak met onbekenden of met henchies!
pi_38163105
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:11 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Voor de verhaallijn maakt het niet uit welke je als eerste koopt. Maar omdat het nu vrij druk is het factions gebied kan je daar makkelijker door de missies komen. Je hebt nieuwe skills en nieuwe characters. Maar aan de andere kant kan je bekijken als je vanaf deel 1 begint is alles nog nieuw voor je. Het kan dan echter zijn dat je enkele beperkingen hebt (je kan bijv geen ritualist of assassin maken).

Beiden kopen, en vanaf een van de 2 plaatsen beginnen is natuurlijk altijd het beste

En hoe dat met 2006 zit... volgens mij is het gewoon hetzelfde. Je blijft toch in dezelfde wereld spelen. Misschien heeft het te maken met de directx9 support. Dat was eerst nog niet zo.
pi_38164978
Ik twijfel of dit eigenlijk wel iets is voor mij. Online spelen lijkt mij erg gaaf maar in m'n 1tje spelen vind ik ook heel fijn. Liever heb ik dus een combi van die 2.

Bij NWN heb ik gezien van mijn man dat je die online en single kan spelen en dat zou ik ook graag willen. Dus niet dat je pas verder komt in een ploeg.
Ik heb bv genoten van Obllivion (ok mss heel ander spel) en bij dat spel had ik het heel gaaf gevonden om ook online te kunnen spelen.

Ik krijg ook het idee alsof het hartstikke moeilijk is want sommige dingen waar jullie het over hebben in vorige topics snap ik niets van
Bv deze skill moet je hebben met die armor en dan moet je wel die character zijn enz enz
Kan ik bv ook gewoon lekker in mijn eigen tempo gaan spelen en kiezen wat ik wil?

ik weet ik vraag veel maar ik wil het gewoon zeker weten voordat ik dit spel ga kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')