abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38473808
Klopt EricG alleen een cape moet je toch ook ergens kunnen maken want ik zie er genoeg lopen met een cape om.
Ik wil ook een cape maken
pi_38481839
Als het niet in Ascalon in de pre-searing kan, kan het wel in de post-searing. Kwestie van even die quest doen en naar de volgende wereld gaan.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:06:49 #253
122096 Airethilien
The Web Elf of fallen Orange
pi_38481874
GuildWiki zegt: Guild Emblemers can be found in Ascalon City (Post-Searing) (Nolan), Lion's Arch (Liran) and Kaineng Center (Kumiko).

Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren ook dat er een guild registrar en emblemer PRE-searing waren??? Lijkt me ook veel te duur voor een pre-sear character? Kost 1000 gold om een cape te maken als ik me niet vergis...

Ik zou ff een charactertje voor je aan kunnen maken post-searing als je online bent, en dan ff helpen zoeken? Verder weet ik het echt niet...

Meer info over guildjes opzetten staat trouwens ook hier: http://gw.gamewikis.org/wiki/Guild
Airethiliën Gilraen Lúthien · Princess of Ancalimé
http://web-elf.2ya.com
[HODK] Holy Order of Dwayna's Knights :: Guild
pi_38483090
Eindelijk weet ik waar ze te vinden zijn dankjewel Airethilien!!

Je hebt wel een Guild Register in Pre-rearing maar geen Guild Emblemers blijkbaar.
Maar hoe komen dan sommige in Pre-searing aan een cape?

Cape is trouwens 2000 Gelukkig heb ik al dik 2500 dus dat komt goed!
pi_38486932
gr laatste keer dat dit fout gaat

[ Bericht 25% gewijzigd door NanKing op 02-06-2006 21:49:17 (Is je maar gerade ook grom) ]
ijs_beer fan!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:06:00 #256
122096 Airethilien
pi_38486961
Als je al bij een guild zit en je maakt een nieuw char aan, dan heeft ie vanaf t begin al een cape, omdat je account als geheel lid wordt gemaakt van die guild.
pi_38487090
Ow das wel handig stel ik maak een andere char aan dan zit die dus meteen al bij die guild
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:22:24 #258
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_38487416
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow das wel handig stel ik maak een andere char aan dan zit die dus meteen al bij die guild
Inderdaad
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_38497597
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:55 schreef Ardenlyn het volgende:
Eindelijk weet ik waar ze te vinden zijn dankjewel Airethilien!!

Je hebt wel een Guild Register in Pre-rearing maar geen Guild Emblemers blijkbaar.
Maar hoe komen dan sommige in Pre-searing aan een cape?

Cape is trouwens 2000 Gelukkig heb ik al dik 2500 dus dat komt goed!
Wow... pre-searing en 2500 ?? Jij hebt je echt een tijd staan vervelen of niet?
Gisteren is mijn broertje ook op een trial gestart... kweenie of tie blijft/gaat spelen maar ik kan eigenlijk niet wachten om post-searing te gaan..

Gisteren een soort van lan party gedaan, pc's bij elkaar - lekker samen questen (broertje naar level 5 helpen zeg maar...) oja... mijn vrouw is lid geworden van een of andere guild...

Het moet natuurlijk niet gekker worden - m'n vrouw aan't gamen, m'n vrouw op een lanparty... voor je weet begint ze mannenburgers te bestellen en vraag ik me af of ik een dikke kont heb ik een guild-cape....

a life? sounds great... where can I download that?
pi_38497954
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 08:56 schreef mips het volgende:
Het moet natuurlijk niet gekker worden - m'n vrouw aan't gamen, m'n vrouw op een lanparty... voor je weet begint ze mannenburgers te bestellen en vraag ik me af of ik een dikke kont heb ik in een guild-cape....

pi_38498026

[ Bericht 100% gewijzigd door NanKing op 03-06-2006 10:02:44 (....) ]
ijs_beer fan!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:03:39 #262
122096 Airethilien
pi_38498046
Jullie gaan allemaal naar guilds die lang niet zo goed zijn als de mijne... dat kan natuurlijk niet he!
Nou ja als jullie genoeg hebben van een guild die jullie nergens mee helpt, of nooit wat van zich laat horen kunnen jullie je bij mij melden
pi_38503326
Je bent gewoon de posts van NanKing stiekem aan t ophogen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38508775
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef trancethrust het volgende:
Je bent gewoon de posts van NanKing stiekem aan t ophogen
Ik denk dat zij het harder nodig heeft als ik .
Ja, dit is wel de echte NanKing . Ze moet gewoon beter opletten of ik moet leren uitloggen
ijs_beer fan!
pi_38512325
Dat laatste ms jah, stel je voor wat ze wel niet allemaal kan zeggen terwijl iedereen denkt dat ze jou is

Wanneer begin jij trouwens met gw? ;P
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_38516993
Nou we hebben de stap gezet en zijn door de poort gegaan. Hebben dik gewonnen met het vechten met 12-0
Hebben nu ook een ander pakje (Ascalon pakje) en niet te vergeten...................eindelijk een cape!!!!
En ik vindt hem best stoer Ik voel me alleen wel een beetje een soort harry Potter met die cape.
Ik zal later eens een screen posten.
Bijna al m'n geld is nu op maar ach heb een mooie cape en stoere kleren
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:56:03 #267
122096 Airethilien
pi_38517687
gefeli! Op naar glorie!
pi_38523702
Tijd voor een nieuwe avatar? Geinspireerd door de guildwars familie-kiekjes van Ardenlyn ook maar eens aan het hobby'en geslagen.... yeah!

pathetic... i know... maar ja iemand van onze guild (ik noem geen namen) is de quest list aan het uitpluizen om te kijken of ze wel alles gedaan heeft voordat ik post-searing mag gaan...

[ Bericht 10% gewijzigd door mips op 04-06-2006 12:48:09 ]
pi_38525846
I know... we hebben ze allemaal gehad
pi_38535869
Ik doe geen nieuwe avatar. Diegene die ik nu heb ik van Droopy een poppetje van Animal Crossing En die blijft nog lekker staan
Maar die van jou die is wel erg leuk gedaan hoor. Dan is het maar pathetic

Zover ik weet hebben m'n man en ik ook alle quest gedaan in pre en zo niet nou dan maar pech. Ik ga straks weer lekker spelen en geniet van alle nieuwe gebieden.

Hier zijn wij met onze cape Nog wel met de oude kleren

Hier met m'n nieuwe outfit

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2006 18:46:41 ]
  zondag 4 juni 2006 @ 20:13:31 #272
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38538670
Dit is toch 'gratis'? Alsin, geen maandelijkse kosten?
pi_38540296
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dit is toch 'gratis'? Alsin, geen maandelijkse kosten?
Ja
pi_38541457
jep helemaal.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_38564645
Ik snap guild wars ff niet meer. Heb nou sinds enkele weken factions. Je bent op zo'n klein eilandje. Goed, ik heb alle quests daar gedaan plus de 2 missies die erbij horen. Vervolgens kan je met een quest naar het grotere gebied. Leuk dacht ik....totdat ik merkte dat alles daar level 20 is. Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder??? Dan is 80 % van het gebied voor niks toch? Het gaat toch om nieuwe gebieden ontdekken terwijl je quests doet en up leveled? De kaart is enorm, maar er word van je verwacht dat je level 20 bent na 2 missies???

goed ik ben in de war
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')