abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38564761
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef -babydoll- het volgende:
Ik snap guild wars ff niet meer. Heb nou sinds enkele weken factions. Je bent op zo'n klein eilandje. Goed, ik heb alle quests daar gedaan plus de 2 missies die erbij horen. Vervolgens kan je met een quest naar het grotere gebied. Leuk dacht ik....totdat ik merkte dat alles daar level 20 is. Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder??? Dan is 80 % van het gebied voor niks toch? Het gaat toch om nieuwe gebieden ontdekken terwijl je quests doet en up leveled? De kaart is enorm, maar er word van je verwacht dat je level 20 bent na 2 missies???

goed ik ben in de war
welk level ben je?
pi_38565964
Level 15
pi_38566154
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef -babydoll- het volgende:
Level 15
Ik had precies hetzelfde! Level 14 op het vasteland waar je de hele tijd doodgaat! Iemand hierzo meldde dat je het beste op het eiland tot level 17 kan levelen, en dan de rest tijdens de eerste vasteland missies.
pi_38566342
Ok maar heb alle quests al gedaan, dus dan moet ik random gaan killen. Lijkt me niet de bedoeling van het spel. Is er niets een stad die na Zen Daijun komt en niet de marketplace is? Iets ertussen voor als je level 16 bent ofzo?
pi_38566559
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -babydoll- het volgende:
Ok maar heb alle quests al gedaan, dus dan moet ik random gaan killen. Lijkt me niet de bedoeling van het spel. Is er niets een stad die na Zen Daijun komt en niet de marketplace is? Iets ertussen voor als je level 16 bent ofzo?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Quests_%28Factions%29 allemaal al gedaan?
pi_38566933
He bedankt! Ik ga het ff uitzoeken of ik alles gedaan heb.
pi_38567471
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:06 schreef -babydoll- het volgende:
He bedankt! Ik ga het ff uitzoeken of ik alles gedaan heb.
wat is je nick?
pi_38570018
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef -babydoll- het volgende:
Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder???
goed ik ben in de war
Het zit zo:factions is opvolger van gw prophecies, spelers die factions hebben gekocht kunnen met hun prophencies character naar Cantha gaan en die zijn dan "gelijk" lvl 20. Het lvl gedeelte van gw wordt vaak verkeerd gezien, je lvl maakt niet zoveel uit omdat je relatief (vergeleken met WoW) heel snel op je max zit, het is meer gericht op hoe goed je speelt.
wat nu?
Ga niet op eiland dom npc lopen bashen maar ga die moelijke missies proberen (vraag hulp aan je guild) je wordt er alleen maar beter op. En kijk ook of je goed armor hebt.

Join starcainam guild nu!:http://starcainam.1.forumer.com/index.php?showtopic=110

[ Bericht 4% gewijzigd door Ame_thyst op 06-06-2006 08:20:39 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:14:53 #284
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38582869
en op het vaste land krijg je vaak 3000 exp per quest.

Ik kon niet geloven dat me assa die nu ruim 3 weken is, al 700k exp heeft terwijl mijn monk die ruim 1 jaar is net op 980k zit.

Heb btw nog een leuke farm plek gevonden voor cash (nog geen rare items zien droppen) in de missie van aberstone. Je start de missie solo en je krijgt mhenlo en nog zo'n vrouwtje mee, die ook kan healen.
Levert me per run zo'n 2-3k cash op
pi_38582921
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
en op het vaste land krijg je vaak 3000 exp per quest.

Ik kon niet geloven dat me assa die nu ruim 3 weken is, al 700k exp heeft terwijl mijn monk die ruim 1 jaar is net op 980k zit.

Heb btw nog een leuke farm plek gevonden voor cash (nog geen rare items zien droppen) in de missie van aberstone. Je start de missie solo en je krijgt mhenlo en nog zo'n vrouwtje mee, die ook kan healen.
Levert me per run zo'n 2-3k cash op
Damn, moet ook Factions gaan spelen als je zo snel XP/Geld krijgt.

Hoe lang duurt zo'n Arborstone Run? Want Hydra's farmen levert mijn toch snel 5-10K op per uur en er vallen nog wel een aantal leuke drops
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:41:23 #286
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38583242
die aborstone run is best moelijk als je voorbij de eerste deur komt, daar ga ik ook ergens dood.

Voor je daar bent heb je ongeveer wel 30 gastjes gekillt.
Denk erom dat je er geen enchantments kan gebruiken, die halen de monsters daar weg
Ik gebruik dus ook een normale standaard build, niks aangepast etc. Gewoon met me assa.
Tot nu toe heb ik er nog geen rare items gevonden, die vind ik wel als ik de quest Welcome to cantha solo doe en de quest niet finish

Ennuh per monster 120 exp he
pi_38584987
hey,

hier een newbie op GW,
heb Factions C.E. via pre-order besteld, en naderhand via bol.com voor 30 euro ook de collectors editions van de 1e GW aangeschaft, en beide gemerged.
Nu had ik her en der gelezen dat je ook en trial-key kreeg voor een vriend om te spelen.
klopt dit en waar is ie te vinden?

Krijg ook iedere keer te horen dat ik een bonsu-item heb als ik me aanmeldt
Omdat ik nog een test-karakter heb, weet ik niet of ik deze behoud. Kan ik zo'n bonus-item nu dadelijk makkelijk delen met een ander karakter van mij? En hoe doe ik dat?

Lekker verslavend spel in ieder geval.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:34:16 #288
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38585733
volgens mij is het /bonusitem(s) maar als het goed is moet het toch ergens in een boekje staan hoe je dat moet krijgen.

En waarschijnlijk kan je via je opslag kist je item naar een ander poppetje zetten
pi_38585796
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
volgens mij is het /bonusitem(s) maar als het goed is moet het toch ergens in een boekje staan hoe je dat moet krijgen.

En waarschijnlijk kan je via je opslag kist je item naar een ander poppetje zetten
De items zijn alleen voor PvP, dus tijdens PvE heb je er weinig aan!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:41:44 #290
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_38585896
Joolz had pre-order en zegt dat ie 2 items voor PVE had
pi_38588322
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:
Want Hydra's farmen levert mijn toch snel 5-10K op per uur en er vallen nog wel een aantal leuke drops
waar zitten die? Als ik wil (saai)farmen ga ik Boris Pass soloen met mijn warrior.
pi_38588353
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

waar zitten die? Als ik wil (saai)farmen ga ik Boris Pass soloen met mijn warrior.
Pfff... Weet ik niet uit mijn hoofd. Denk Augury Rock.
pi_38588651
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:

Zijn opslagkisten account gebonden of karakter gebonden? M.a.w. kun je inderdaad de kisten gebruiken om iets van ene naar je andere karakter te zetten?

Is het mogelijk om een gezamenlijke opslag / kist o.i.d. voor een guild te hebben?

Alles is trouwens wel erg duur hoor post-searing... die cape gaat nog wel even duren ben ik bang maar dat betekent weer veel uren spelen
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38589320
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:19 schreef mips het volgende:

[..]

Zijn opslagkisten account gebonden of karakter gebonden? M.a.w. kun je inderdaad de kisten gebruiken om iets van ene naar je andere karakter te zetten?

Is het mogelijk om een gezamenlijke opslag / kist o.i.d. voor een guild te hebben?

Alles is trouwens wel erg duur hoor post-searing... die cape gaat nog wel even duren ben ik bang maar dat betekent weer veel uren spelen
Account gebonden
Dus al je 4 of 6 karakters delen dezelfde opslagplaats.
pi_38589817
heb trouwens voor Guild Wars een zboard besteld,
het toetsenbord heb ik al, maar de GW Inlay laat maar op zicht wachten.

Is er al iemand die zo'n zbaord inlay heeft?

Want of de winkel waar ik heb besteld bestaat uit een stel idioten,
Of de importeur kan maar niet leveren.
pi_38591238
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Damn, moet ook Factions gaan spelen als je zo snel XP/Geld krijgt.
Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??
(het verbaasd me sowieso dat er zoveel mensen over duizenden g. spreken terwijl ik al moeite heb om er honderden van te maken - krijg sterk het gevoel dat ik iets fout doe...)
a life? sounds great... where can I download that?
pi_38591464
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef mips het volgende:

[..]

Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??
(het verbaasd me sowieso dat er zoveel mensen over duizenden g. spreken terwijl ik al moeite heb om er honderden van te maken - krijg sterk het gevoel dat ik iets fout doe...)
Sowieso krijg je bij Factions bij de meeste quests toch al snel 175g

Maar vanmiddag maar even mijn Mo/N ombouwen in een Mo/W en eventjes een duotje underworld doen ofzo
pi_38591588
quote:

[..]

Ik heb gisteravond zo'n 2 uur gespeeld met een nieuwe factions character. 1500g heb ik al verkregen door gwoon de quests te doen en het geld op te pakken dat ik tegen kom. Het gaat best snel vind ik.
pi_38591787
maar waarom willen jullie eigenlijk veel geld hebben? Zoveel kan je er niet mee...ja armor kopen maar dat kost ook niet zoveel...ohja en bier
pi_38591811
quote:

[..]

Het grootste gedeelte is gewoon geluk hoor
Koop wat keys en kijk of je wat gouden chests vindt, heb ik ook gedaan en voila: zwaard met +29 hp gevonden en voor 16K verkocht, en door wat missies te doen zit je ook zo op 10-15K.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')