welk level ben je?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef -babydoll- het volgende:
Ik snap guild wars ff niet meer. Heb nou sinds enkele weken factions. Je bent op zo'n klein eilandje. Goed, ik heb alle quests daar gedaan plus de 2 missies die erbij horen. Vervolgens kan je met een quest naar het grotere gebied. Leuk dacht ik....totdat ik merkte dat alles daar level 20 is. Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder??? Dan is 80 % van het gebied voor niks toch? Het gaat toch om nieuwe gebieden ontdekken terwijl je quests doet en up leveled? De kaart is enorm, maar er word van je verwacht dat je level 20 bent na 2 missies???
goed ik ben in de war
Ik had precies hetzelfde! Level 14 op het vasteland waar je de hele tijd doodgaat! Iemand hierzo meldde dat je het beste op het eiland tot level 17 kan levelen, en dan de rest tijdens de eerste vasteland missies.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef -babydoll- het volgende:
Level 15
http://gw.gamewikis.org/wiki/Quests_%28Factions%29 allemaal al gedaan?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:50 schreef -babydoll- het volgende:
Ok maar heb alle quests al gedaan, dus dan moet ik random gaan killen. Lijkt me niet de bedoeling van het spel. Is er niets een stad die na Zen Daijun komt en niet de marketplace is? Iets ertussen voor als je level 16 bent ofzo?
wat is je nick?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:06 schreef -babydoll- het volgende:
He bedankt! Ik ga het ff uitzoeken of ik alles gedaan heb.
Het zit zo:factions is opvolger van gw prophecies, spelers die factions hebben gekocht kunnen met hun prophencies character naar Cantha gaan en die zijn dan "gelijk" lvl 20. Het lvl gedeelte van gw wordt vaak verkeerd gezien, je lvl maakt niet zoveel uit omdat je relatief (vergeleken met WoW) heel snel op je max zit, het is meer gericht op hoe goed je speelt.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:03 schreef -babydoll- het volgende:
Aan het begin van het spel notabene. Is het de bedoeling dat je op dat kleine eilandje blijft, zonder quest gewoon random killen totdat je level 20 bent. Dan verder???
goed ik ben in de war
Damn, moet ook Factions gaan spelen als je zo snel XP/Geld krijgt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
en op het vaste land krijg je vaak 3000 exp per quest.
Ik kon niet geloven dat me assa die nu ruim 3 weken is, al 700k exp heeft terwijl mijn monk die ruim 1 jaar is net op 980k zit.
Heb btw nog een leuke farm plek gevonden voor cash (nog geen rare items zien droppen) in de missie van aberstone. Je start de missie solo en je krijgt mhenlo en nog zo'n vrouwtje mee, die ook kan healen.
Levert me per run zo'n 2-3k cash op
De items zijn alleen voor PvP, dus tijdens PvE heb je er weinig aan!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
volgens mij is het /bonusitem(s) maar als het goed is moet het toch ergens in een boekje staan hoe je dat moet krijgen.
En waarschijnlijk kan je via je opslag kist je item naar een ander poppetje zetten
waar zitten die?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:
Want Hydra's farmen levert mijn toch snel 5-10K op per uur en er vallen nog wel een aantal leuke drops
Pfff... Weet ik niet uit mijn hoofd. Denk Augury Rock.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waar zitten die?Als ik wil (saai)farmen ga ik Boris Pass soloen met mijn warrior.
Zijn opslagkisten account gebonden of karakter gebonden? M.a.w. kun je inderdaad de kisten gebruiken om iets van ene naar je andere karakter te zetten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:34 schreef DarkY.NL het volgende:
volgens mij is het /bonusitem(s) maar als het goed is moet het toch ergens in een boekje staan hoe je dat moet krijgen.
En waarschijnlijk kan je via je opslag kist je item naar een ander poppetje zetten
Account gebondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:19 schreef mips het volgende:
[..]
Zijn opslagkisten account gebonden of karakter gebonden? M.a.w. kun je inderdaad de kisten gebruiken om iets van ene naar je andere karakter te zetten?
Is het mogelijk om een gezamenlijke opslag / kist o.i.d. voor een guild te hebben?
Alles is trouwens wel erg duur hoor post-searing... die cape gaat nog wel even duren ben ik bangmaar dat betekent weer veel uren spelen
![]()
Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Damn, moet ook Factions gaan spelen als je zo snel XP/Geld krijgt.
Sowieso krijg je bij Factions bij de meeste quests toch al snel 175gquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef mips het volgende:
[..]
Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??
(het verbaasd me sowieso dat er zoveel mensen over duizenden g. spreken terwijl ik al moeite heb om er honderden van te maken - krijg sterk het gevoel dat ik iets fout doe...)
Ik heb gisteravond zo'n 2 uur gespeeld met een nieuwe factions character. 1500g heb ik al verkregen door gwoon de quests te doen en het geld op te pakken dat ik tegen kom. Het gaat best snel vind ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef mips het volgende:
[..]
Is het dan ook een optie om met een GW karakter je XP en geld te gaan halen in GWF ??
(het verbaasd me sowieso dat er zoveel mensen over duizenden g. spreken terwijl ik al moeite heb om er honderden van te maken - krijg sterk het gevoel dat ik iets fout doe...)
Het grootste gedeelte is gewoon geluk hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef mips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |