Kunnen ze die paar kiezers die D66 nog heeft mooi over 2 partijen versplinteren.quote:Een aantal ex-D66'ers wil een nieuwe
partij oprichten,DeZes,een alternatieve
progressief-liberale partij.DeZes is
ontevreden over de koers van D66.De
partij presenteert zich zaterdag in
Zutphen,waar ook D66 een congres houdt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef Arcee het volgende:
Kunnen ze die paar kiezers die D66 nog heeft mooi over 2 partijen versplinteren.
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef zoalshetis het volgende:
trouwens de naam klinkt wel als de titel van een jongensboek.
Vind jij D'66 links ofzo?quote:
Omdat...?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:21 schreef Yildiz het volgende:
Vind jij D'66 links ofzo?
Denk het ook zeker als Lousewies van der Laan het al had over het opheffen van D66quote:
Omdat je hier hetzelfde genoegen toont als hier: Linkse landelijke regering [2]..de gevolgen?quote:
Ik snap niet dat mensen blij zijn dat er een partij weggaat. Hoe meer keus, hoe bter, niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:51 schreef MrX1982 het volgende:
Langzaam gaat het D'66 kaarsje uit. Niet meer dan terecht.
Ze zijn ingehaald en verslagen door de tijd. De nieuwe naam komt overeen met het aantal stemmen wat ze denken te gaan halen?
Ik verwijs je hiernaar: Wat is er zo slecht aan D'66?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:51 schreef MrX1982 het volgende:
Langzaam gaat het D'66 kaarsje uit. Niet meer dan terecht.
Ze zijn ingehaald en verslagen door de tijd. De nieuwe naam komt overeen met het aantal stemmen wat ze denken te gaan halen?
In principe: ja. Maar bij D66 zit dat anders. Als je al 40 jaar zo gefaald hebt met je plannen voor bestuurlijke vernieuwing kan je maar beter de conclusie trekken dat mensen er niet op zitten te wachten.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:59 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen blij zijn dat er een partij weggaat. Hoe meer keus, hoe bter, niet?
Ok, maar ben je dan wel van mening dat er behoefte is in nederland aan een liberale partij die wat minder conservatief is dan de VVD. Zoiets als de Liberal Democrats of de FDP ?>quote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In principe: ja. Maar bij D66 zit dat anders. Als je al 40 jaar zo gefaald hebt met je plannen voor bestuurlijke vernieuwing kan je maar beter de conclusie trekken dat mensen er niet op zitten te wachten.
Wat handig dat jij voor mij kan denken.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Yildiz het volgende:
Omdat je hier hetzelfde genoegen toont als hier: Linkse landelijke regering [2]..de gevolgen?
Je vind het leuk links uit te zwaaien, net als bij D'66.
Als er (bijna) geen draagvlak meer voor is waarom zou een partij dan moeten blijven?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:59 schreef ondersoeker het volgende:
Ik snap niet dat mensen blij zijn dat er een partij weggaat. Hoe meer keus, hoe bter, niet?
Dat doe ik niet, dat vraag ik me af, dat zeg ik ook.quote:
Ja, ik geloof dat die ruimte er zeker is, maar ik zou dan idd een nieuwe partij oprichten (liefst zonder naam die op D66 lijkt) ipv een oud vehikel van richting proberen te veranderen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Ok, maar ben je dan wel van mening dat er behoefte is in nederland aan een liberale partij die wat minder conservatief is dan de VVD. Zoiets als de Liberal Democrats of de FDP ?>
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Yildiz het volgende:
Dat doe ik niet, dat vraag ik me af, dat zeg ik ook.
Je presenteerde dit als een feit.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Yildiz het volgende:
Je vind het leuk links uit te zwaaien, net als bij D'66.
Waar staat deze [quote:
Ja. Dat staat er ja.quote:Maar goed, je vroeg het je dus af.
ca. 45% van de Nederlandse bevolking is voor (vormen van) bestuurlijke/staatkundige vernieuwing. Dat het er niet van komt ligt eerder aan conservatieve senatoren (Wiegel, van Thijn) en partijpolitieke omstandigheden (aftreden de Graaf vorig jaar door 'broedermoord' van Dittrich)quote:Op zondag 7 mei 2006 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In principe: ja. Maar bij D66 zit dat anders. Als je al 40 jaar zo gefaald hebt met je plannen voor bestuurlijke vernieuwing kan je maar beter de conclusie trekken dat mensen er niet op zitten te wachten.
Niet voor "net als bij D'66".quote:
Het zal wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |