Of het nou 1 of 5% is. Het is gewoon een feit dat terrorisme bijna altijd door moslimextremisten wordt bedreven. Je kan het ook bagataliseren en net doen of het er niet is want de waarheid doet pijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:00 schreef kallikles het volgende:
[quote]Op zaterdag 25 maart 2006 06:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké, nu jouw beurt als je zo hasstarrig de feiten ontkent. Noem eens een rits bomaanslagen op waar moslims NIET bij betrokken zijn.
Ik zal je wel even wat op weg helpen. ETA, McVeigh, Ierland, die kun je alvast overslaan.
[..]
Dat is al meer dan 1%. Je spreekt jezelf zo sterk tegen dat je zelfs geen discussiepartners meer nodig hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk van een rechtse user horen. Maar bedankt voor de contributie.
@title, het ishypocrisy, met een Y dus inplaats van hipocracy, het is geen verkapte nijlpaard-staatsvorm (want nog een extra p zou moeten hebben)
Eminem - White Americaquote:Outro:
So to the parents of America
I am the damager aimed at little Erica
To attack her character
The ring leader of the circus of worthless pawns
Sent to lead the march right up to the steps of Congress
And piss on the lawns of the White House
To burn the casket and replace it with a parental advisory sticker
To spit liquor in the faces of this democracy of hipocracy
Fuck you Ms. Cheney
Fuck you Tipper Gore
Fuck you with the freeness of speech this divided states of embarrasment Will allow me to have
Fuck You!
Hahaha! I'm just playin' America, you know I love you
Op jouw reactie: als we de oorlog in Irak nu even als illegaal zien, zou het dan nog 5% zijn?quote:Op zondag 26 maart 2006 07:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Of het nou 1 of 5% is. Het is gewoon een feit dat terrorisme bijna altijd door moslimextremisten wordt bedreven. Je kan het ook bagataliseren en net doen of het er niet is want de waarheid doet pijn.
Wat jij dus zegt is laat de SP de concurrentiepositie van Nederland maar naar de knopen helpen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef LokoOno het volgende:
Het wachten is dan ook op links (SP) ...dat de positie van de NEDERLANDSE arbeider wellicht veilig kan stellen, ook al gaat dit nu ten koste van onze concurentiepositie. Want dit voorkomt wellicht veel problemen in de toekomst, zoals we nu de problemen ondervinden van de migratiegolf uit de jaren 70.
De Irak oorlog is nog steeds legaal, maar je stapt behendig over Israël heen met de kamikazeacties.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op jouw reactie: als we de oorlog in Irak nu even als illegaal zien, zou het dan nog 5% zijn?
Vorig jaar nog gehoord van vele doden in London door islamieten. Jouw punt? Overigens bestaat geen schone oorlog.quote:Pas nog gehoord van die slachting van 2 willekeurige families in Irak, door westerse soldaten? Ik vind dat geen hendige sjieke slip.
Vrienden kunnen vijanden worden en andersom ook, niks bijzonders.quote:
Exessen gebeuren eenmaal in elke oorlog. Geen van beide partijen blijft er verschoond van.Maar laat ik dan ook maar niet beginnen over de onthoofdingenquote:En laat ik maar niet gaan beginnen over gevangenissen als Guantanamo Bay, Abu Ghraib, Far Filastin, Bagram en anderen. Of wou je 3-4 jaar opsluiting zonder aanklacht, zonder advocaat en zonder proces soms goedkeuren onder het mom van 'oog om oog, tand om tand'?
quote:Wat is waarheid als je het maar van 1 kant bekijkt. In een vorm van 'we are good, you are bad, no matter what'.]
Ik dacht dat het over landelijke regering ging, om het even on-topic te houden.
quote:Laat ik nu eens iets anders schokkends vertellen. Er komen per jaar 20 mensen in Nederland om het leven wegens slechte verlichting of slechte wegmarkering bij zebrapaden. Dat is dus exclusief foutjes van de bestuurder of degene die oversteekt. Alleen maar beleidsfoutjes. Geen onderhoud, slechte verlichting, slecht wegonderhoud, dat soort dingen.
Gaat daar wat aan gebeuren? 20 doden zijn er namelijk best veel.
(Dat bedoel ik met mijn ondertitel ook, bijvoorbeeld)
quote:Ik dacht dat het over landelijke regering ging, om het even on-topic te houden.
Zelfs rappers maken spelfouten.quote:
Je kunt ook gaan overdrijven en huilen en naar moslims wijzen.quote:Op zondag 26 maart 2006 07:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Of het nou 1 of 5% is. Het is gewoon een feit dat terrorisme bijna altijd door moslimextremisten wordt bedreven. Je kan het ook bagataliseren en net doen of het er niet is want de waarheid doet pijn.
Bullshit. 9 vd 10 aanslagen zijn gericht op burgers puur om de boel te ontwrichten. Slechts weinig aanslagen worden direct jegens het Amerikaanse leger gericht.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
De zelfmoordaanslagen in IRAK zijn voor de mensen daar die tegen de Amerikanen zijn de enige mogelijkheid om actie te ondernemen. Het is toch hun goed recht (of het nou goed of fout is doet er niet toe) om zich tegen de Amerikanen te verdedigen. In onze ogen is wat de Amerikanen doen goed, maar je weet niet welke informatie ze daar krijgen. Misschien horen ze daar wel het tegenovergestelde van wat wij horen (wat zeker niet ondenkbaar is) dan is het niet meer dan logisch dat ze zichzelf gaan verdedigen.
Wederom huichelarij: als die Palestijnen zo oprecht verzet zouden willen plegen dan zouden ze militaire doelen aan moeten vallen, wat makkelijk mogelijk is en ook regelmatig gebeurt. Daar heb ik geen moeite mee. Echter, de lafbekken plegen ook willens en wetens aanslagen op niet-militaire doelen zoals discotheken vol met pubers of stadsbussen met burgers.quote:Hetzelfde geld voor Israel, Israel heeft tanks en helicopters. De palestijnen hebben niets, ze zien geen andere uitweg dan zelfmoordaanslagen te plegen. Zij hebben niet de mogelijkheid om een Tank te kopen en daarmee Israelische wijken plat te rijden. Ook hier geld, voordat je me hierop gaat wijzen dat ik geen uitspraak doe wie er goed of slecht is, het gaat erom dat een zelfmoordaanslag in de Londense Metro heel iets anders is als een zelfmoordaanslag in Irak of Israel. In die landen is oorlog en de moslims aldaar hebben niet de mogelijkheden om zichzelf te verdedigen mbv zware wapens.
9 vd 10?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:08 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Bullshit. 9 vd 10 aanslagen zijn gericht op burgers puur om de boel te ontwrichten. Slechts weinig aanslagen worden direct jegens het Amerikaanse leger gericht.
[..]
En de Israeliers bombaderen daar hele dorpen plat, dus zijn het niet allebei lafbekken?quote:Wederom huichelarij: als die Palestijnen zo oprecht verzet zouden willen plegen dan zouden ze militaire doelen aan moeten vallen, wat makkelijk mogelijk is en ook regelmatig gebeurt. Daar heb ik geen moeite mee. Echter, de lafbekken plegen ook willens en wetens aanslagen op niet-militaire doelen zoals discotheken vol met pubers of stadsbussen met burgers.
het verzet niet nee, maar duik even in de geschiedenisboeken en je zal zien dat er hele duitse steden zijn platgegooid.quote:Het NLe verzet blies ook geen stadsbussen of discotheken op in Aken.
Tegenwoordig, ja, maar over de afgelopen dertig jaar is dat zeker niet het geval.quote:Op zondag 26 maart 2006 07:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar is het doel van deze aanslagen burgerslachtoffers?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef Floripas het volgende:
Kareltje, Raymond heeft gelijk: het grootste aantal slachtoffers vind je onder de Irakezen zelf. Daarom is die mislukte oorlog ook zo sneu.
Dat heeft een grote impact, net als een torenhoge werkeloosheid onder de Nederlanders en het overmatig wegvloeien van nederlands geld naar Polen of andere verre buitenlanden.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat jij dus zegt is laat de SP de concurrentiepositie van Nederland maar naar de knopen helpen?
Besef je wel wat daar de impact van is?
Die werkeloosheid komt er hoe dan ook.quote:Als de concurrentiepositie van Nederland er aan gaat dan gaat de Nederlandse economie net zo hard mee er aan met alle gevolgen van dien en is binnen de 4 jaar dat de SP aan macht is heel Nederland werkeloos en is Nederland gereduceerd tot een 3e wereld land.
Nogmaals een rechts kabinet kan het land volgens mij ook niet aan!quote:Dit risico bestaat trouwens ben een links kabinet in welke vorm dan ook alleen met de SP is dat risico het grootste.
Nog steeds illegaal, maar dat maakt niemand geen reet meer uit, want Saddam had het niet goed voor met de bevolking, en dat rechtvaardigt het tenslotte, zodat we weer kunnen slapen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De Irak oorlog is nog steeds legaal, maar je stapt behendig over Israël heen met de kamikazeacties.
Er bestaat ook geen eerlijke politiek, maar dan is het alsnog wel een streven.quote:[..]
Vorig jaar nog gehoord van vele doden in London door islamieten. Jouw punt? Overigens bestaat geen schone oorlog.
[..]
Als dat de waarheid is waarin jij wilt geloven, dan doe je dat maar, ik begin er niet eens aan.quote:Vrienden kunnen vijanden worden en andersom ook, niks bijzonders.
[..]
Of snijden in de penis, want dat doen wij westerlingen ook. Of mensen 4 jaar vastzetten omdat ze een Casio horloge dragen. Pas nog die marinier1 gezien, die zei dat ie 30 burgerslachtoffers had gemaakt? Hij had het alleen niet gefilmd voor je, dus dat maakt het wellicht minder erg. Hij had er wel een boek over geschreven, maar wellicht kan je dit nu verdraaien naar een verhaal dat ie dit voor zijn eigen gewin doet.quote:Exessen gebeuren eenmaal in elke oorlog. Geen van beide partijen blijft er verschoond van.Maar laat ik dan ook maar niet beginnen over de onthoofdingen
[..]
Had je nog commentaar op mijn landelijke deel, of is dat niet boeiend? Want daar ging het om dacht ik.quote:[..]
[..]
Pff, je bent gedisillusioneerd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef bird666 het volgende:
Linkse regering brrrr moet er niet aan denken.
Nu het net weer goed gaat met de economie etc, kunnen zij het in 4 jaar weer naar de knoppen helpen. Dat het nu weer veel beter gaat in nederland hebben we oa aan deze regering te danken. Ik snap niet dat mensen dat niet zien.
20u30, ned1quote:Help! Een links kabinet…
Een links kabinet. Voor het eerst in de geschiedenis lijkt een puur links kabinet geen onwaarschijnlijke uitkomst van de Tweede-Kamerverkiezingen van volgend jaar. Wat gebeurt er met Nederland als er een rode coalitie komt? Netwerk neemt een kijkje in de toekomst.
quote:Peiling:PvdA verliest door AOW-plan
` De discussie binnen de PvdA over de
toekomst van de AOW heeft de partij
afgelopen week kiezers gekost.Uit de
peiling van Maurice de Hond in opdracht
van de NOS blijkt dat de partij vier
zetels terugvalt,van 51 naar 47.
De VVD klom in de peiling,van 32 naar
36 zetels.Door deze stijging van de VVD
halen de drie regeringspartijen nu 67
zetels.De drie linkse partijen staan op
70 zetels,flink minder dan enkele weken
geleden.
De Hond heeft de peiling gedaan nadat
oud-minister Van Dam kritiek uitte op
de plannen van partijleider Bos met de
AOW.Bos wil de AOW fiscaliseren.
Ik geloof dat Europees onderzoek heeft aangetoond dat het goed voor de economie is geweest dat de voormalige Oost Europese landen er bij gekomen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:01 schreef LokoOno het volgende:
Dat heeft een grote impact, net als een torenhoge werkeloosheid onder de Nederlanders en het overmatig wegvloeien van nederlands geld naar Polen of andere verre buitenlanden.
Eerst moeten we langer doorwerken wegens het afschaffen van de VUT, en daarna wordt ons het werk zelf afgepakt. Eerst moeten er meer allochtonen aan werk geholpen worden, en vervolgens worden vrijwel alle banen voor kansarmen, in rap tempo door Polen ingenomen.
Kan een klein lachje niet onderdrukkenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:24 schreef Arcee het volgende:
Och, de laatste peiling ziet er al weer heel anders uit:
[..]linkse meerderheid.
Voordat je spreekwoorden gaat gebruiken, leer dan eerst te spellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
verdonk doet niets anders dan het belijd uitvoeren, gelijke monniken, gelijke kappen. Niks mis mee.
Oeh wat is het volk bang gemaakt voor terrorisme, schijt haast in mn broek................
Wat is er nu niet voldoende sociaal om het nóg socialer te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |