Dit is al het 7e SC topic wat ik vandaag openquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef OoAstridoO het volgende:
Hoezo laatste?
ik wilde net 1 openen maar met 1 hand gaat dat niet zo snelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dit is al het 7e SC topic wat ik vandaag open
Slet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dit is al het 7e SC topic wat ik vandaag open
*sigh*quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ik wilde net 1 openen maar met 1 hand gaat dat niet zo snel
Wil je nog dat ik naar Groningen kom?quote:
Nofiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wil je nog dat ik naar Groningen kom?![]()
Tja, dat deed ze voor jouquote:
Okquote:
Maandag 3 uur vrij, Woensdag half 5quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
OkIk ben over het algemeen vrij op Maandag, Woensdag en Vrijdag
Dus er is vast nog wel tijd om een keer naar Groningen te gaan
Een vrijdag word het dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandag 3 uur vrij, Woensdag half 5en Vrijdag vrij
Vind messenga dat wel goed?quote:
Jij bent ook meteen een spammert, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:19 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb er ongeveer 100
Ben er weer. Nog steeds last van m'n hand
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:20 schreef Messenga het volgende:
OMG
Over 4 weken hebben we het zelfde ritueel van afgelopen week
welk ritueel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:20 schreef Messenga het volgende:
OMG
Over 4 weken hebben we het zelfde ritueel van afgelopen week
ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Aankomende 2 keer kan het an sich wel, aankomende vrijdag geen werk, en die week er op alleen tussen 5 en 7,
Slet. Hoer.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nu neem ik wel condooms mee
Doe ik wel veel.quote:
Ik ken het, ik heb ook maar iets van 60 man in mn lijst... ik ken ook mensen die hebben 150 ofzo, en dan praten ze nooit met de meestequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ik wel veel.
Praat je niet?!
NEE!?
Delete block.
je kan ook in mn fob kijken en anders astridwiersma apelulletje hetemail punt komquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet bij mij
Doe's Messenga@fok.nl je mail adres mailen
Om op te scheppen hoe groot hun lijst wel niet isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook maar iets van 60 man in mn lijst... ik ken ook mensen die hebben 150 ofzo, en dan praten ze nooit met de meeste
Waarom heb je ze dan in je msn![]()
+rquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je kan ook in mn fob kijken en anders astidwiersma apelulletje hetemail punt kom
Toegevoegdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je kan ook in mn fob kijken en anders astidwiersma apelulletje hetemail punt kom
vind ik kinderachtig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Om op te scheppen hoe groot hun lijst wel niet is
Doet mijn broertje ook![]()
Je broertjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Om op te scheppen hoe groot hun lijst wel niet is
Doet mijn broertje ook![]()
nee, die anderequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Je broertje
Die ook naar death metal luistert?![]()
liefst wel, jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:27 schreef Borkydude het volgende:
death metal? Ga je daar dood aan?
2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet toch niet hoeveel broertjes jij hebt![]()
Heb nu 72 overquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb hier een lijstje van 40 manMeer dan genoeg, zelfs daar kunnen er nog wat uit
Hek doanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
t moest astridwiersma@hotail.com zijn hoor
Je schepte er toch niet over op?quote:
Nee, want iedereen die ik kende had nog meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je schepte er toch niet over op?
aaahquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nee, want iedereen die ik kende had nog meer![]()
Hier hetzelfde, ik ben niet zo'n enorme prater op msn, ik doe het veel liever irlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:36 schreef Volvoman het volgende:
ik heb er ook maar weinig, 40 ofzo. En met de meeste chat ik niet of nauwelijks
Nou ja, hier 11, maar een stuk of wat afwezig, en de rest heb ik momenteel niets te meldne...quote:
Ow.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nou ja, hier 11, maar een stuk of wat afwezig, en de rest heb ik momenteel niets te meldne...
Of asl er een lekker wijf online kotmquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zelf sta ik soms de hele dag in ofline modus, en kom ik alleen online als ik wat te melden heb
Ik doe altijd afwezig... ook nu weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zelf sta ik soms de hele dag in ofline modus, en kom ik alleen online als ik wat te melden heb
Die had toch verjaardag?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef Volvoman het volgende:
ik heb hem ook vaak op offline weergeven.
waar blijf -Marlii-?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Of asl er een lekker wijf online kotmik ken jullie soort wel
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Of asl er een lekker wijf online kotmik ken jullie soort wel
Zonder Marly is t niet leuk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Heb nu ook weinig zin meer.
Met ons is het toch ook wel gezellig?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:44 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Heb nu ook weinig zin meer.
Ik vind van welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met ons is het toch ook wel gezellig?![]()
of niet?![]()
Tss, van 100 posts al?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:45 schreef Volvoman het volgende:
Ja, tuurlijk!![]()
Maar ik krijg RSI. Heb last van m'n hand![]()
Niet zoveel op P0rn sites zitten danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:45 schreef Volvoman het volgende:
Ja, tuurlijk!![]()
Een dagje rust en je hebt nergens last meer vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:45 schreef Volvoman het volgende:
Ja, tuurlijk!![]()
Geen last vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef Volvoman het volgende:
Van m'n muis hand.
+1 scherpquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet zoveel op P0rn sites zitten dan
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Niet zoveel op P0rn sites zitten dan
En je klikt niet eens PI's aanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:46 schreef Volvoman het volgende:
Van m'n muis hand.
Voor een keer mag dat welquote:
Volgens mij zit je veiligquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:51 schreef 14.gif het volgende:
Denk je dat 555 genoeg is, of komt marly me dan straks weer voorbij?![]()
Komt je voorbij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:51 schreef 14.gif het volgende:
Denk je dat 555 genoeg is, of komt marly me dan straks weer voorbij?![]()
Details? Pics? .rar? .avi?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:55 schreef OoAstridoO het volgende:
Tralalalamess is wel stil he komt omdat ik met hem aant cammen ben
hihihi
Ssst...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:55 schreef OoAstridoO het volgende:
Tralalalamess is wel stil he komt omdat ik met hem aant cammen ben
hihihi
Wie is dat aarsehoofd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:56 schreef Volvoman het volgende:
Waarom reageert dat aarsehoofd nou niet op mijn sms'jes![]()
Nu moet ik vanavond alleen bier drinken.
Domme friesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
zn tweelingbroer?doe eens lief Astrid
![]()
Ik vond het best lief klinken hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
![]()
kutgrapquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
![]()
Daar heeft ie vast al wel ervaring mee, en anders is een zip ook goed natuurlijkquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heeft ie vast al wel ervaring mee, en anders is een zip ook goed natuurlijk![]()
ALS JE AAN EEN FRIES KOMT KOM JE AAN EEN GRONINGER!quote:
Ik dacht net ook ff dat ik geen antwoord kreeg maar gelukkig... ik was weer te ongeduldigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:56 schreef Volvoman het volgende:
Waarom reageert dat aarsehoofd nou niet op mijn sms'jes![]()
Nu moet ik vanavond alleen bier drinken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
er zijn dit jaar volgens mij maar 2 600+ scores.
TLK met 1313 en christiaan met 653 oid
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ALS JE AAN EEN FRIES KOMT KOM JE AAN EEN GRONINGER!
Ik ben zelf ook geboren in frieslandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ALS JE AAN EEN FRIES KOMT KOM JE AAN EEN GRONINGER!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:00 schreef Keiichi het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
BorkyDude![]()
In je eentje bier drinken is al een heel stuk minder jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:03 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, ik zou nog iemand bellen over het bier drinken vanavond...
ik hoef iig niet in mn eentje![]()
Doe je bestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:04 schreef Volvoman het volgende:
Ik wil nog even 330 halen.
oh, je bent nog nieuwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:06 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Dat is dus mijn totaal he![]()
Ben vandaag begonnen rond de 200/210![]()
jaa, dat wist wel, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:06 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Dat is dus mijn totaal he![]()
Ben vandaag begonnen rond de 200/210![]()
Volume 2 of 1?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bezig met branden van Friday the 13th The Hardcore Massacre![]()
Vol.2 is nu bezigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Volume 2 of 1?
Heb je 1 trouwens ook? Want dat is ook een HEEELE vette cd![]()
hehequote:
Maakt me niks uit, dit is m'n laatste post. Dan heb ik mooi 333.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheOp het moment is het 2 tegen 1
![]()
![]()
Whehe, ownedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheOp het moment is het 2 tegen 1
![]()
![]()
Daagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, dit is m'n laatste post. Dan heb ik mooi 333.
Doei
Adieuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, dit is m'n laatste post. Dan heb ik mooi 333.
Doei
Als we dit topic volspammen, hebben we dan genoeg?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daag![]()
14.gif? Nu moeten we dit topic alleen vollullen voor 600 posts?
Ruimquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als we dit topic volspammen, hebben we dan genoeg?
quote:
Ze heeft wel gelijk, hardcore isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu hoeven we het niet alleen te doen
![]()
Alleen over de inhoud van je post ben ik niet echt te spreken![]()
Hoeveel zit je inmiddels alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, dit had ik zelf ook nooit verwacht, hoor![]()
Doei Zuenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef Zuen het volgende:
Ik ben out!11 laters
Ik ook echt nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, dit had ik zelf ook nooit verwacht, hoor![]()
Have Funquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef Zuen het volgende:
Ik ben out!11 laters
Nee, hardcore isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, hardcore is.
Whehe, die was van plan tot 100 te gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook echt nietMarly trouwens ook niet
Ook niet veelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
Ik ga iig mijn persoonlijke record verbreken, dat zit op 462 ergens.
Ja, leuk dat boem, boem de hele tijd.quote:
Inderdaadquote:
jeujquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
ben ik effe
Inderdaad, leuk dat boem boem de hele tijdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, leuk dat boem, boem de hele tijd.
Mijn huisgenoot wel, ik word er gek vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ben alleen nog nooit op een hardcore feest geweestMijn vrienden zijn op zijn zachts gezegd niet bepaald gecharmeerd van de muziek
![]()
Ik ga naar Obsession Outdoor waar DJ Promo gaat draaien, en naar....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ben alleen nog nooit op een hardcore feest geweestMijn vrienden zijn op zijn zachts gezegd niet bepaald gecharmeerd van de muziek
![]()
Nou, niet dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk dat boem boem de hele tijd![]()
Heel erg leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey xbox, hoe was je verjaardag verder nog dan?
Erg vetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ga naar Obsession Outdoor waar DJ Promo gaat draaien, en naar....Defqon One
![]()
En alle andere geluiden die er bij zitten en die de mensen die de muziek niet kennen niet horenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk dat boem boem de hele tijd![]()
Ook duur (53 euro voor defqonquote:
Zoals ik hierboven al zijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook duur (53 euro voor defqon) Maar ik heb t er voor over
![]()
Waarom ga jij niet?
Vandaag is een uitzonderingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
Dat jullie weten hoeveel jullie posten per dag damn
Inderdaad, dat zegt echt iedereen, alleen maar boem boem boem.... terwijl het zoveel meer isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En alle andere geluiden die er bij zitten en die de mensen die de muziek niet kennen niet horen![]()
Zie de editquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zijMijn vrienden vinden muziek werkelijk afgrijselijk
![]()
Je bent op het goede moment gekomen, 14.gif en ik gaan zodalijk door onze 600e post heenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verveelde me dus effe op fok kijken bij mijn lieverdjes
Als je weet hoeveel je totaal was na gisteren kun je steeds het verschil bekijken in je profielquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
575 is al geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent op het goede moment gekomen, 14.gif en ik gaan zodalijk door onze 600e post heen
Ik ken er wel een paar die dat best gaaf zouden vinden maar dan moet ik ook nog met die personen kunnen opschieten, en dat is niet het gevalquote:
jij met je 1300+quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
600 is slecht stelletje amateurs
Hmm, ja zo eentje ken ik er ook, eerst was het een kei-relaxte gast, maar tegenwoordig loopt hij rond met een kale kop, legerbroeken met kisten en londsdale polos...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die dat best gaaf zouden vinden maar dan moet ik ook nog met die personen kunnen opschieten, en dat is niet het gevalZijn allebei van die halve neo-nazi's
Ooit waren het wel vrienden maar met zo'n gedrag wil ik er weinig meer mee te maken hebbeb
Belachelijk he.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
Nou, vertel jij dan iets leuks dan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef OoAstridoO het volgende:
Hou toch eens op over postaantallen wie meer post is echt niet stoerder ofzo
Jammer is dat gewoonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ja zo eentje ken ik er ook, eerst was het een kei-relaxte gast, maar tegenwoordig loopt hij rond met een kale kop, legerbroeken met kisten en londsdale polos...![]()
Ik dacht dat als ik veel zou posten dat je dan met me naar bed zou gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef OoAstridoO het volgende:
Hou toch eens op over postaantallen wie meer post is echt niet stoerder ofzo
Juist nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik veel zou posten dat je dan met me naar bed zou gaan.
Ja echt zonde, ik ging 3 jaar terug naar een nieuwe school, en hij was de eerste met wie ik echt bevriend raakte... zonde dat t zo moet lopenquote:
Ik ben geen Fok!verslaafde...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Juist nietniemnd wil nuken met fokverslaafden
en waarom dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben geen Fok!verslaafde...
Vandaag is een uitzondering
dus als ik stop met posten wil je wel met me naar bedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Juist nietniemnd wil nuken met fokverslaafden
Omdat het vandaag 6 mei is, logisch toch?quote:
Het is te hopen dat dat soort mensen ooit nog een beetje bij trekken en gewoon normaal gaan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja echt zonde, ik ging 3 jaar terug naar een nieuwe school, en hij was de eerste met wie ik echt bevriend raakte... zonde dat t zo moet lopen![]()
Onder geheel toevalige omstandigheden kwamen we vandaag aan een bijzonder hoog postaantal, en nu hebben we besloten om het goed af te maken ookquote:
Ja, ach... ik verwacht niet dat ik daar ooit nog veel mee om zal gaan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat soort mensen ooit nog een beetje bij trekken en gewoon normaal gaan doen![]()
Wat heb ik nou verdomme gezegd STOEPHOER!!!quote:
Ik heb ook een hele tijd buiten in de zon gelegen, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ben je *&^%#$%& ziek ofzo? het was fucking lekker weer![]()
Ik ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ach... ik verwacht niet dat ik daar ooit nog veel mee om zal gaan...
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verdomme gezegd STOEPHOER!!!
Alex B en DJ Promo![]()
Zonnebrandcreme a factor 30 erop smeren, dat probleem opgelostquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd buiten in de zon gelegen, hoorRuim anderhalf uur nog, maar verder was er weinig te doen, mn vrienden waren wel aan t werk.. en om nou de hele dag buiten te liggen... ik heb ook geen zin om te verbranden, hoor
en dan de 2e vraag, ik wil gewoon niet meer dat je hier de volgende dag staatquote:
Ach... tijden veranderen... vrienden komen en gaanquote:
Er is bij mij het afgelopen jaar flink gewisseld moet ik zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ach... tijden veranderen... vrienden komen en gaan
Althans.. af en toe komt daar wat afwisseling in... sommigen zijn natuurlijk wel gewoon vrienden voor het leven![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
post of je leven !
Mjah, ik heb ook 1 vriend waar ik al mn hele leven mee bevriend ben, die zit nu ook weer bij me in de klas (na 2 jaar in een andere klas gezeten te hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is bij mij het afgelopen jaar flink gewisseld moet ik zeggenIk heb eigenlijk nog 1 vriend die ik sinds de basisschool ken
En die woont nu aan de andere kant van het land in Delft. Maar hij is wel op mijn verjaardag gekomen ik ga er binnenkort ook weer eens langs
Doeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Pubjes van me.
Ik ben klaarmaken voor werk.
tot morgen
Nou, je had ongelijk, die #1 wordt niet voor mijquote:
Hoeveel heb je er nu dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, je had ongelijk, die #1 wordt niet voor mij!
282 pas.quote:
Dit is nu dus mijn eerste jaar op het hbo, andere school is heel vaak ook andere vriendenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ook 1 vriend waar ik al mn hele leven mee bevriend ben, die zit nu ook weer bij me in de klas (na 2 jaar in een andere klas gezeten te hebben), de rest van mn vriendengroep is zegmaar in het eerste jaar van de middelbare school gevormd
![]()
Dat luisterde je vanochtend ook alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef 14.gif het volgende:
Ik luister nu weer eens Angerfist, maar dat is ook heerlijke muziek hoor![]()
14.gif en xbox zitten rond de 600quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sven, als jij er 450 hebt moet ik hard mijn best gaan doen.
Ik heb laatst Pissin' Razorbladez gedownload, lijkt me een gave cd van hemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef 14.gif het volgende:
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef 14.gif het volgende:
Ah, dan wordt het voor de eerste keer deze maand met uitzondering van gisteren niet de eerste plek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
14.gif en xbox zitten rond de 600
Ja, klopt, ik zit nu ook in t laatste jaar VWO, dus volgend jaar zal er wel weer een verschuiving plaatsvinden.. naja, iig nog van de zomer met de groep op vakantie, en daarna merk ik het wel, we gaan wel allemaal wat anders doen, dus de kans dat t contact minder wordt is grootquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dit is nu dus mijn eerste jaar op het hbo, andere school is heel vaak ook andere vrienden
Werk ze TLK
Christiaan
Weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat luisterde je vanochtend ook al.
Dus eigenlijk de tweede keer?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het voor de eerste keer deze maand met uitzondering van gisteren niet de eerste plek.
Die zal morgen nog verbaasd kijken als ze de stats zietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef 14.gif het volgende:
Marly heeft 508 ofzo geloof ik, die zou je eventueel nog kunnen proberen in de halen![]()
Ja, inderdaad.quote:
Ik nog 12quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
Kut, ik zit al over de 600 trouwens
Weer ongemerkt een mijpijl gepasseerd![]()
Dat gaat denk ik wel lukken. 600 moet ook nog wel lukken. Dan maar niet leren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef 14.gif het volgende:
Marly heeft 508 ofzo geloof ik, die zou je eventueel nog kunnen proberen in de halen![]()
We gaan rustig verderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
En toen viel het topic stil.
Whehe, ownedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zal morgen nog verbaasd kijken als ze de stats ziet
Ze had verwacht dat ze op 1 kwam te staan volgens mij![]()
TIjd om te stoppen, mijn waardequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
Kut, ik zit al over de 600 trouwens
Weer ongemerkt een mijpijl gepasseerd![]()
Dan ga ik ook nog maar even verderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken. 600 moet ook nog wel lukken. Dan maar niet leren.
Je wilt dat jij op één komt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
TIjd om te stoppen, mijn waarde!
Jij ook!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, ik doe nog wel ff een kwartiertje straksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nog maar even verder
Enneh, je school moet er niet onder gaan lijden, he... dan begint t wel op een verslaving te lijken![]()
Dat lukt me toch niet meerquote:
Ja, ik wou al stoppen bij 500, daar had ik nog speciaal op gelet, alleen het kwam doordat marly er weer overheen moest...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Je komt toch nie top één.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ik wou al stoppen bij 500, daar had ik nog speciaal op gelet, alleen het kwam doordat marly er weer overheen moest...
Ze houd vol, maar we hebben toch gewonnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ik wou al stoppen bij 500, daar had ik nog speciaal op gelet, alleen het kwam doordat marly er weer overheen moest...
Ach, ze zal beduisd kijken morgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze houd vol, maar we hebben toch gewonnen![]()
Alleen zei post wel een stuk sneller![]()
doe maar kalm aan.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
*gromt*
Komt ze nog terug ook?quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
*gromt*
Zij had steeds dat berichtje... ik maar 2x vandaag, en dat was nog door verschillende topics steedsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze houd vol, maar we hebben toch gewonnen![]()
Alleen zei post wel een stuk sneller![]()
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:
Vechten tegen de bierkaai.quote:
Soms wel 4x achter elkaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zij had steeds dat berichtje... ik maar 2x vandaag, en dat was nog door verschillende topics steeds
Ik 270 ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had me misteld, heb er nu pas 304.
En ik ben vanaf 2 uur weg geweest.quote:
Ik heb het over Marlyquote:
Ik vanaf 10 tot 16.30quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En ik ben vanaf 2 uur weg geweest.
Verrek..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
Vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |