575 is al geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent op het goede moment gekomen, 14.gif en ik gaan zodalijk door onze 600e post heen

Ik ken er wel een paar die dat best gaaf zouden vinden maar dan moet ik ook nog met die personen kunnen opschieten, en dat is niet het gevalquote:

jij met je 1300+quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
600 is slecht stelletje amateurs

Hmm, ja zo eentje ken ik er ook, eerst was het een kei-relaxte gast, maar tegenwoordig loopt hij rond met een kale kop, legerbroeken met kisten en londsdale polos...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die dat best gaaf zouden vinden maar dan moet ik ook nog met die personen kunnen opschieten, en dat is niet het gevalZijn allebei van die halve neo-nazi's
Ooit waren het wel vrienden maar met zo'n gedrag wil ik er weinig meer mee te maken hebbeb

Belachelijk he.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
Dat jullie weten hoeveel jullie posten per dag damn

Nou, vertel jij dan iets leuks dan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef OoAstridoO het volgende:
Hou toch eens op over postaantallen wie meer post is echt niet stoerder ofzo

Jammer is dat gewoonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ja zo eentje ken ik er ook, eerst was het een kei-relaxte gast, maar tegenwoordig loopt hij rond met een kale kop, legerbroeken met kisten en londsdale polos...![]()

Ik dacht dat als ik veel zou posten dat je dan met me naar bed zou gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef OoAstridoO het volgende:
Hou toch eens op over postaantallen wie meer post is echt niet stoerder ofzo

Juist nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik veel zou posten dat je dan met me naar bed zou gaan.

Ja echt zonde, ik ging 3 jaar terug naar een nieuwe school, en hij was de eerste met wie ik echt bevriend raakte... zonde dat t zo moet lopenquote:

Ik ben geen Fok!verslaafde...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Juist nietniemnd wil nuken met fokverslaafden

en waarom dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben geen Fok!verslaafde...
Vandaag is een uitzondering

dus als ik stop met posten wil je wel met me naar bedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Juist nietniemnd wil nuken met fokverslaafden

Omdat het vandaag 6 mei is, logisch toch?quote:

Het is te hopen dat dat soort mensen ooit nog een beetje bij trekken en gewoon normaal gaan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja echt zonde, ik ging 3 jaar terug naar een nieuwe school, en hij was de eerste met wie ik echt bevriend raakte... zonde dat t zo moet lopen![]()

Onder geheel toevalige omstandigheden kwamen we vandaag aan een bijzonder hoog postaantal, en nu hebben we besloten om het goed af te maken ookquote:

Ja, ach... ik verwacht niet dat ik daar ooit nog veel mee om zal gaan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat soort mensen ooit nog een beetje bij trekken en gewoon normaal gaan doen![]()

Wat heb ik nou verdomme gezegd STOEPHOER!!!quote:

Ik heb ook een hele tijd buiten in de zon gelegen, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ben je *&^%#$%& ziek ofzo? het was fucking lekker weer![]()

Ik ook niet meer hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ach... ik verwacht niet dat ik daar ooit nog veel mee om zal gaan...

quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nou verdomme gezegd STOEPHOER!!!
Alex B en DJ Promo![]()

Zonnebrandcreme a factor 30 erop smeren, dat probleem opgelostquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd buiten in de zon gelegen, hoorRuim anderhalf uur nog, maar verder was er weinig te doen, mn vrienden waren wel aan t werk.. en om nou de hele dag buiten te liggen... ik heb ook geen zin om te verbranden, hoor

en dan de 2e vraag, ik wil gewoon niet meer dat je hier de volgende dag staatquote:

Ach... tijden veranderen... vrienden komen en gaanquote:

Er is bij mij het afgelopen jaar flink gewisseld moet ik zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ach... tijden veranderen... vrienden komen en gaan
Althans.. af en toe komt daar wat afwisseling in... sommigen zijn natuurlijk wel gewoon vrienden voor het leven![]()

quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
post of je leven !

Mjah, ik heb ook 1 vriend waar ik al mn hele leven mee bevriend ben, die zit nu ook weer bij me in de klas (na 2 jaar in een andere klas gezeten te hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is bij mij het afgelopen jaar flink gewisseld moet ik zeggenIk heb eigenlijk nog 1 vriend die ik sinds de basisschool ken
En die woont nu aan de andere kant van het land in Delft. Maar hij is wel op mijn verjaardag gekomen ik ga er binnenkort ook weer eens langs

Doeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Pubjes van me.
Ik ben klaarmaken voor werk.
tot morgen

Nou, je had ongelijk, die #1 wordt niet voor mijquote:

Hoeveel heb je er nu dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, je had ongelijk, die #1 wordt niet voor mij!

282 pas.quote:

Dit is nu dus mijn eerste jaar op het hbo, andere school is heel vaak ook andere vriendenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ook 1 vriend waar ik al mn hele leven mee bevriend ben, die zit nu ook weer bij me in de klas (na 2 jaar in een andere klas gezeten te hebben), de rest van mn vriendengroep is zegmaar in het eerste jaar van de middelbare school gevormd
![]()

Dat luisterde je vanochtend ook alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef 14.gif het volgende:
Ik luister nu weer eens Angerfist, maar dat is ook heerlijke muziek hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |