Volume 2 of 1?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bezig met branden van Friday the 13th The Hardcore Massacre![]()
Vol.2 is nu bezigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Volume 2 of 1?
Heb je 1 trouwens ook? Want dat is ook een HEEELE vette cd![]()
hehequote:
Maakt me niks uit, dit is m'n laatste post. Dan heb ik mooi 333.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheOp het moment is het 2 tegen 1
![]()
![]()
Whehe, ownedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheOp het moment is het 2 tegen 1
![]()
![]()
Daagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, dit is m'n laatste post. Dan heb ik mooi 333.
Doei
Adieuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Maakt me niks uit, dit is m'n laatste post. Dan heb ik mooi 333.
Doei
Als we dit topic volspammen, hebben we dan genoeg?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daag![]()
14.gif? Nu moeten we dit topic alleen vollullen voor 600 posts?
Ruimquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als we dit topic volspammen, hebben we dan genoeg?
quote:
Ze heeft wel gelijk, hardcore isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu hoeven we het niet alleen te doen
![]()
Alleen over de inhoud van je post ben ik niet echt te spreken![]()
Hoeveel zit je inmiddels alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, dit had ik zelf ook nooit verwacht, hoor![]()
Doei Zuenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef Zuen het volgende:
Ik ben out!11 laters
Ik ook echt nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, dit had ik zelf ook nooit verwacht, hoor![]()
Have Funquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef Zuen het volgende:
Ik ben out!11 laters
Nee, hardcore isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk, hardcore is.
Whehe, die was van plan tot 100 te gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook echt nietMarly trouwens ook niet
Ook niet veelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
Ik ga iig mijn persoonlijke record verbreken, dat zit op 462 ergens.
Ja, leuk dat boem, boem de hele tijd.quote:
Inderdaadquote:
jeujquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
ben ik effe
Inderdaad, leuk dat boem boem de hele tijdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, leuk dat boem, boem de hele tijd.
Mijn huisgenoot wel, ik word er gek vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ben alleen nog nooit op een hardcore feest geweestMijn vrienden zijn op zijn zachts gezegd niet bepaald gecharmeerd van de muziek
![]()
Ik ga naar Obsession Outdoor waar DJ Promo gaat draaien, en naar....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ben alleen nog nooit op een hardcore feest geweestMijn vrienden zijn op zijn zachts gezegd niet bepaald gecharmeerd van de muziek
![]()
Nou, niet dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk dat boem boem de hele tijd![]()
Heel erg leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey xbox, hoe was je verjaardag verder nog dan?
Erg vetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ga naar Obsession Outdoor waar DJ Promo gaat draaien, en naar....Defqon One
![]()
En alle andere geluiden die er bij zitten en die de mensen die de muziek niet kennen niet horenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk dat boem boem de hele tijd![]()
Ook duur (53 euro voor defqonquote:
Zoals ik hierboven al zijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook duur (53 euro voor defqon) Maar ik heb t er voor over
![]()
Waarom ga jij niet?
Vandaag is een uitzonderingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
Dat jullie weten hoeveel jullie posten per dag damn
Inderdaad, dat zegt echt iedereen, alleen maar boem boem boem.... terwijl het zoveel meer isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En alle andere geluiden die er bij zitten en die de mensen die de muziek niet kennen niet horen![]()
Zie de editquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zijMijn vrienden vinden muziek werkelijk afgrijselijk
![]()
Je bent op het goede moment gekomen, 14.gif en ik gaan zodalijk door onze 600e post heenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verveelde me dus effe op fok kijken bij mijn lieverdjes
Als je weet hoeveel je totaal was na gisteren kun je steeds het verschil bekijken in je profielquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
575 is al geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je bent op het goede moment gekomen, 14.gif en ik gaan zodalijk door onze 600e post heen
Ik ken er wel een paar die dat best gaaf zouden vinden maar dan moet ik ook nog met die personen kunnen opschieten, en dat is niet het gevalquote:
jij met je 1300+quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
600 is slecht stelletje amateurs
Hmm, ja zo eentje ken ik er ook, eerst was het een kei-relaxte gast, maar tegenwoordig loopt hij rond met een kale kop, legerbroeken met kisten en londsdale polos...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar die dat best gaaf zouden vinden maar dan moet ik ook nog met die personen kunnen opschieten, en dat is niet het gevalZijn allebei van die halve neo-nazi's
Ooit waren het wel vrienden maar met zo'n gedrag wil ik er weinig meer mee te maken hebbeb
Belachelijk he.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef OoAstridoO het volgende:
Nou, vertel jij dan iets leuks dan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef OoAstridoO het volgende:
Hou toch eens op over postaantallen wie meer post is echt niet stoerder ofzo
Jammer is dat gewoonquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ja zo eentje ken ik er ook, eerst was het een kei-relaxte gast, maar tegenwoordig loopt hij rond met een kale kop, legerbroeken met kisten en londsdale polos...![]()
Ik dacht dat als ik veel zou posten dat je dan met me naar bed zou gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:28 schreef OoAstridoO het volgende:
Hou toch eens op over postaantallen wie meer post is echt niet stoerder ofzo
Juist nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat als ik veel zou posten dat je dan met me naar bed zou gaan.
Ja echt zonde, ik ging 3 jaar terug naar een nieuwe school, en hij was de eerste met wie ik echt bevriend raakte... zonde dat t zo moet lopenquote:
Ik ben geen Fok!verslaafde...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Juist nietniemnd wil nuken met fokverslaafden
en waarom dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben geen Fok!verslaafde...
Vandaag is een uitzondering
dus als ik stop met posten wil je wel met me naar bedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Juist nietniemnd wil nuken met fokverslaafden
Omdat het vandaag 6 mei is, logisch toch?quote:
Het is te hopen dat dat soort mensen ooit nog een beetje bij trekken en gewoon normaal gaan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja echt zonde, ik ging 3 jaar terug naar een nieuwe school, en hij was de eerste met wie ik echt bevriend raakte... zonde dat t zo moet lopen![]()
Onder geheel toevalige omstandigheden kwamen we vandaag aan een bijzonder hoog postaantal, en nu hebben we besloten om het goed af te maken ookquote:
Ja, ach... ik verwacht niet dat ik daar ooit nog veel mee om zal gaan...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is te hopen dat dat soort mensen ooit nog een beetje bij trekken en gewoon normaal gaan doen![]()
Wat heb ik nou verdomme gezegd STOEPHOER!!!quote:
Ik heb ook een hele tijd buiten in de zon gelegen, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ben je *&^%#$%& ziek ofzo? het was fucking lekker weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |