14.gif en xbox zitten rond de 600quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sven, als jij er 450 hebt moet ik hard mijn best gaan doen.
Ik heb laatst Pissin' Razorbladez gedownload, lijkt me een gave cd van hemquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef 14.gif het volgende:
Ik luister nu weer eens Angerfist, maar dat is ook heerlijke muziek hoor![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef 14.gif het volgende:
Ik luister nu weer eens Angerfist, maar dat is ook heerlijke muziek hoor![]()
Ah, dan wordt het voor de eerste keer deze maand met uitzondering van gisteren niet de eerste plek.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
14.gif en xbox zitten rond de 600
Ja, klopt, ik zit nu ook in t laatste jaar VWO, dus volgend jaar zal er wel weer een verschuiving plaatsvinden.. naja, iig nog van de zomer met de groep op vakantie, en daarna merk ik het wel, we gaan wel allemaal wat anders doen, dus de kans dat t contact minder wordt is grootquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dit is nu dus mijn eerste jaar op het hbo, andere school is heel vaak ook andere vrienden
Werk ze TLK
Christiaan
Weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat luisterde je vanochtend ook al.
Dus eigenlijk de tweede keer?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het voor de eerste keer deze maand met uitzondering van gisteren niet de eerste plek.
Die zal morgen nog verbaasd kijken als ze de stats zietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef 14.gif het volgende:
Marly heeft 508 ofzo geloof ik, die zou je eventueel nog kunnen proberen in de halen![]()
Ja, inderdaad.quote:
Ik nog 12quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
Kut, ik zit al over de 600 trouwens
Weer ongemerkt een mijpijl gepasseerd![]()
Dat gaat denk ik wel lukken. 600 moet ook nog wel lukken. Dan maar niet leren.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:45 schreef 14.gif het volgende:
Marly heeft 508 ofzo geloof ik, die zou je eventueel nog kunnen proberen in de halen![]()
We gaan rustig verderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
En toen viel het topic stil.
Whehe, ownedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die zal morgen nog verbaasd kijken als ze de stats ziet
Ze had verwacht dat ze op 1 kwam te staan volgens mij![]()
TIjd om te stoppen, mijn waardequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef 14.gif het volgende:
Kut, ik zit al over de 600 trouwens
Weer ongemerkt een mijpijl gepasseerd![]()
Dan ga ik ook nog maar even verderquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik wel lukken. 600 moet ook nog wel lukken. Dan maar niet leren.
Je wilt dat jij op één komt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
TIjd om te stoppen, mijn waarde!
Jij ook!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, ik doe nog wel ff een kwartiertje straksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nog maar even verder
Enneh, je school moet er niet onder gaan lijden, he... dan begint t wel op een verslaving te lijken![]()
Dat lukt me toch niet meerquote:
Ja, ik wou al stoppen bij 500, daar had ik nog speciaal op gelet, alleen het kwam doordat marly er weer overheen moest...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Je komt toch nie top één.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ik wou al stoppen bij 500, daar had ik nog speciaal op gelet, alleen het kwam doordat marly er weer overheen moest...
Ze houd vol, maar we hebben toch gewonnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ik wou al stoppen bij 500, daar had ik nog speciaal op gelet, alleen het kwam doordat marly er weer overheen moest...
Ach, ze zal beduisd kijken morgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze houd vol, maar we hebben toch gewonnen![]()
Alleen zei post wel een stuk sneller![]()
doe maar kalm aan.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
*gromt*
Komt ze nog terug ook?quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
*gromt*
Zij had steeds dat berichtje... ik maar 2x vandaag, en dat was nog door verschillende topics steedsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze houd vol, maar we hebben toch gewonnen![]()
Alleen zei post wel een stuk sneller![]()
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:
Vechten tegen de bierkaai.quote:
Soms wel 4x achter elkaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Zij had steeds dat berichtje... ik maar 2x vandaag, en dat was nog door verschillende topics steeds
Ik 270 ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had me misteld, heb er nu pas 304.
En ik ben vanaf 2 uur weg geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |