quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:20 schreef Yildiz het volgende:
Die film gister, volgens mij heette ie Men of Honor, waarbij je zo'n omhooggevallen HRmanagement-regelschrijver zag zitten, met teksten als 'the new business of the navy this and that'
En dan die reactie, the navy is no business
Maargoed, je had erbij moeten zijn, dit is net zoiets. Die term vervangen door iets anders, natúúrlijk moet dat engels zijn, en minimaal 500 manuren met zich meedragen om de naam door te voeren, om niet te spreken over de verwarringen in de toekomst.
Alles om de schijn hoog te houden.quote:Toen het NPZ tot de naamsverandering besloot, had het vooral voor ogen om meer jonge badmeesters te trekken voor de opleiding. De naam 'badmeester' vonden ze te oubollig
Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:29 schreef Yildiz het volgende:
Ik sta stil bij moorden die direct aan de politiek te wijten zijn.
*stil...
Het vrijheidsbeeld is naar mijn weten een kado van de Fransen geweest.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Yildiz het volgende:
Vraagje, de US heeft het vrijheidsbeeld als teken van vrijheid.
Heeft Europa dat ook? Of niet?
Nederland wel in de vorm van de VVD.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef Yildiz het volgende:
Vraagje, de US heeft het vrijheidsbeeld als teken van vrijheid.
Heeft Europa dat ook? Of niet?
Ja, dat weet ik, maar het staat niet echt in Europa.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het vrijheidsbeeld is naar mijn weten een kado van de Fransen geweest.
quote:
Iquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het staat niet echt in Europa.
quote:n Parijs is een kleinere kopie van het Vrijheidbeeld te vinden op het Île des Cygnes in de Seine, vlak bij de Eiffeltoren. Dit beeld werd onthuld in 1885, maar omdat toen het bronzen beeld nog niet klaar was, werd een gipsen kopie gebruikt. Het definitieve beeld werd in 1889 neergezet. Hoewel Bartholdi het beeld in de richting van haar zusterbeeld in het westen wilde laten kijken, werd het beeld aanvankelijk naar de Eiffeltoren gericht om de voorkomen dat het met de rug naar het presidentiële paleis, het Élysée, zou komen te staan. Bij de wereldtentoonstelling van 1889 is het beeld uiteindelijk omgedraaid, en is nu gericht op New York. Behalve de grootte, is het verschil met het originele beeld in New York dat de kopie op het Île des Cygnes een boek in de hand houdt dat zowel de datum van de Amerikaanse onafhankelijkheidsverklaring toont (4 juli 1776), als de datum van de Franse Revolutie (14 juli 1789).
Grappig, http://images.google.nl/images?q=france+statue+liberty&hl=nlquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef pberends het volgende:
Vanavond:
ned3 - 19.35 - Kinderen geen bezwaar (met Idols Jim)
ned3 - 20.05 - Mooi! Weer De Leeuw
ned2 - 21.05 - Dit Was Het Nieuws (aflevering 1, met Harmen Siezem & Peter Faber)
sbs6 - 22.00 - Retourtje Geluk
Zondag:
ned3 - 12.05 - Buitenhof (met Jelleke Veenendaal & Marcel van Dam)
ned3 - 21:10 - Tegenlicht (Google: Achter het scherm)
quote:Uitzending : zondag 7 mei, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
// Zondag in Buitenhof
> VVD: Jelleke Veenendaal
Te gast is Jelleke Veenendaal, kandidaat lijsttrekker voor de VVD. Haar kansen zijn gering en in de debatten met Rutte en Verdonk speelt ze een bescheiden rol. Wat drijft haar om toch door te gaan?
> AOW
Binnen de PvdA is een fel debat losgebarsten over de betaalbaarheid van AOW. Columnist en oud-minister, Marcel van Dam, noemt de plannen van Wouter Bos ‘pure misleiding’ en gepensioneerden worden in zijn ogen ‘keihard gepakt’. Wie heeft er gelijk? In Buitenhof een debat hierover tussen Marcel van Dam en PvdA - econoom Flip de Kam.
> Olie, Gas en politiek
De benzineprijzen zijn opnieuw naar recordhoogte gestegen, Bolivia heeft besloten de olie- en gasindustrie te nationaliseren en het Russische Gazprom heeft aangekondigd op overnamepad te gaan in Europa. Loopt de aanvoer van olie en gas gevaar en komt er ooit een einde aan onze afhankelijk van fossiele brandstoffen. Een gesprek hierover met Coby van der Linde, hoogleraar Geopolitiek en Energiemanagement.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Désanne van Brederode
quote:Nederland vier jaar na Fortuyn
De moord op Pim Fortuyn, vier jaar geleden, is vandaag bescheiden herdacht. Maar zijn storm-achtige optreden in de Nederlandse politiek ligt iedereen nog vers in het geheugen. Sinds Fortuyns dood treedt een bonte stoet politici in zijn voet-sporen. Allemaal geven ze af op de Haagse kaas-stolp en de oude politiek en doen ze verwoede pogingen zich 'Pims Gedachtengoed' eigen te maken en electoraal te verzilveren. De laatste in de rij is VVD-minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk.
Hmm die film heb ik onlangs gezien. Typisch Nederlandse film vlees noch vis.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:59 schreef George-Butters het volgende:
en om 22.35 vanavond, het Schnitzelparadijs op Ned3.
Maar schnitzel!quote:
Bracha van Doesburg waait zelfs met kleren aan al bijna weg.quote:Hoewel geen naakt dat is weer niet typisch Nederlands.
Waaide ze maar mijn kant opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar schnitzel!
Bracha van Doesburg waait zelfs met kleren aan al bijna weg.
Jawohl! Een van de betere ned. films.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is Soldaat van Oranje eigenlijk een beetje het kijken waard?
En de Nederlandse filmindustrie maakt 82 miljoen verlies door illegaal gedoe, hoezo, dachten ze dat de consument uberhaupt die bagger kocht met harde euro'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm die film heb ik onlangs gezien. Typisch Nederlandse film vlees noch vis.
Hoewel geen naakt dat is weer niet typisch Nederlands.
Jazeker!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ze moeten zichzelf natuurlijk niet overschatten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En de Nederlandse filmindustrie maakt 82 miljoen verlies door illegaal gedoe, hoezo, dachten ze dat de consument uberhaupt die bagger kocht met harde euro's![]()
![]()
.
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&safe=off&c2coff=1&q=bracha+van+doesburgquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar schnitzel!
[..]
Bracha van Doesburg waait zelfs met kleren aan al bijna weg.
Ach je moet altijd downloaden de schuld geven doet Pathé ook. Zondebok he. I'm just a patsyquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
En de Nederlandse filmindustrie maakt 82 miljoen verlies door illegaal gedoe, hoezo, dachten ze dat de consument uberhaupt die bagger kocht met harde euro's![]()
![]()
.
Schrale kop.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&safe=off&c2coff=1&q=bracha+van+doesburg
Je koopt het Schnitzelparadijs op dvd in de winkel voor 19 euro 95, je gaat 'm kijken, en na afloop denk je: "Damn, this was a good value for my money"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze moeten zichzelf natuurlijk niet overschatten.
Ja, voor je het weet komt de moordenaar van de president jouw zaaltje in.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Zondebok he. I'm just a patsy.
Terwijl ik genoeg redenen kan op noemen waardom je beter thuis dan in de bios een film kan kijken.
Net iets teveel catwalkmodel, oftewel nep.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&safe=off&c2coff=1&q=bracha+van+doesburg
Ze hangt wel met roffe nikkers, hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Net iets teveel catwalkmodel, oftewel nep.
Hoog 'je-weet' gehaltequote:
Mensen die praten tijdens een film vind ik erger.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, voor je het weet komt de moordenaar van de president jouw zaaltje in.
Yeah, wat bijzonder zeg. Zo kun je de helft van alle meisjes wel mooi maken.quote:
"Zo kun je van mijn rattekop nog een geil wijf maken"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Yeah, wat bijzonder zeg. Zo kun je de helft van alle meisjes wel mooi maken.
Jazeker, werkt altijd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Yeah, wat bijzonder zeg. Zo kun je de helft van alle meisjes wel mooi maken.
Raar dat je die nog nooit gezien hebt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tsjah...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Raar dat je die nog nooit gezien hebt?
Ik ook niet, lijkt me geen teringreet aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Raar dat je die nog nooit gezien hebt?
Ach het is geen Barely legal on vacation, das waar. Maar toch wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ook niet, lijkt me geen teringreet aan.
"Vrijheid van meningsuiting, nouja, als het mijn mening niet is, sticker erover of uit de lucht halen."quote:Ik heb daar zeker een probleem mee. Ze lopen te zeuren over de spotprenten, die enkel de spot drijven met het betreffende onderwerp, terwijl zij keihard iedereen die niet als zij zijn, kapot schelden! Tuurlijk is er vrijheid van meningsuiting, maar het openlijk vernederen van bijv. homo's gaat zeker veel te ver!!! Dit soort websites die te ver gaan, moeten waarschuwingen krijgen of 'uit de lucht' gehaald worden.
Lijkt me niet, het is Nederlands en oud, geen goede combi.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach het is geen Barely legal on vacation, das waar. Maar toch wel leuk om te zien.
Civitas sine suffragio versus civitas optimo iure.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef Yildiz het volgende:
Ook deze mensen hebben een stemrecht.
http://www.mtv.nl/coolpolitics/forum_replys.php?tid=7
[..]
"Vrijheid van meningsuiting, nouja, als het mijn mening niet is, sticker erover of uit de lucht halen."
Zij, hunnie, uit de lucht halen, mond snoeren,.. Dat men zoiets al uberhaupt dénkt!
Chineese praktijken.
Saaie 13-in-een-dozijn-romcom.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm die film heb ik onlangs gezien. Typisch Nederlandse film vlees noch vis.
Hoewel geen naakt dat is weer niet typisch Nederlands.
Lector Salutem,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Civitas sine suffragio versus civitas optimo iure.
Zeg Aut...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Civitas sine suffragio versus civitas optimo iure.
Burgers zonder stemrecht versus burgers met stemrecht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:08 schreef Yildiz het volgende:
Lector Salutem,
Ik begrijp daar echt geen meter van.
Burgerschap zonder stemrecht versus volledig burgerschap.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lector Salutem,
Ik begrijp daar echt geen meter van.
Geintje zeker?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Want hé iemand die Latijns kan moet toch wel slimmer zijn dan de gemiddelde Jan boerenfluit met zijn Hart van Nederland mening.
Geldt dat ook voor interpunctie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Het staat altijd wel quasi intelligent.
Je leert gewoon wat Latijnse woorden en elke discussie kan je in je voordeel beslechten. Want hé iemand die Latijns kan moet toch wel slimmer zijn dan de gemiddelde Jan boerenfluit met zijn Hart van Nederland mening.
Teveel werk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:21 schreef Autodidact het volgende:
Geldt dat ook voor interpunctie?
Nee, jij maakt elke keer weer een hoop indruk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Het staat altijd wel quasi intelligent.
Je leert gewoon wat Latijnse woorden en elke discussie kan je in je voordeel beslechten. Want hé iemand die Latijns kan moet toch wel slimmer zijn dan de gemiddelde Jan boerenfluit met zijn Hart van Nederland mening.
Heb je je eigen avatar weleens gezienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:31 schreef George-Butters het volgende:
Nee, jij maakt elke keer weer een hoop indruk.![]()
lees: Ga je moeder toch pijpen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Appropinquabit enim regnum caelorum.
Streng!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je je eigen avatar weleens gezien.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=67049quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Bob Fosko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |