Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef MUUS het volgende:
Hallo. jogy
. Welkom terug
. jogy
. Succes op ONZ,
. jogy
.
Ik had ONS getypt!. Freudiaans, denk ik.
.
Welnee, doe gewoon mee, ohquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
Ik word echt gek van je.
Godver, zit ik gewoon met een kloppende paal achter mijn bureau.quote:
Eén keer dan.quote:
Ik had je topic net gesloten hoor, dat wasquote:
quote:
Al samen gedouched met een zeepje?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef MUUS het volgende:
Hallo. jogy
. Welkom terug
. jogy
. Succes op ONZ,
. jogy
.
Ik had ONS getypt!. Freudiaans, denk ik.
.
Goed idee!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef S1nn3rz het volgende:
waarom neemt fok al die uitgekotste ex crew weer terug? ik mag hopen dat static niet weer blauw wordt
En geef die MmMaarsuU ook maar weer een likje blauwe verfquote:
quote:
Of gekson, die was zo grappigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
En geef die MmMaarsuU ook maar weer een likje blauwe verf.
Gekson en MmarSuH op een ludiek tijdelijk forum.quote:
Een ludiek forum, speciaal voor ex-crew ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gekson en MmarSuH op een ludiek tijdelijk forum.
Gezellig
Met als thema?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gekson en MmarSuH op een ludiek tijdelijk forum.
Gezellig
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef Skaai het volgende:
Of ZEX. Zure ex-crew.
Te verwarrend. Ik zie het al voor me, al die misplaatste topics.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef Skaai het volgende:
Of ZEX. Zure ex-crew.
Nouja, het 'boebiedoe's neuklijstje voor ex-crew' kan weer wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Te verwarrend. Ik zie het al voor me, al die misplaatste topics.
Komt te veel Skaai in voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja, het 'boebiedoe's neuklijstje voor ex-crew' kan weer wel.
Of topics over een ex-crewmeet in een parenclub.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja, het 'boebiedoe's neuklijstje voor ex-crew' kan weer wel.
quote:
Ja, dat wordt vast een daverend succes.quote:
Ja vastquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef Skaai het volgende:
Of ZEX. Zure ex-crew.
En datquote:
Euhh..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat. jogy
. dan zo het zeepje laat vallen en dat hij dan zo bukt en dat ik dan zo van HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
.
Of toch anders?
Ow, zeur niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef S1nn3rz het volgende:
waarom neemt fok al die uitgekotste ex crew weer terug? ik mag hopen dat static niet weer blauw wordt
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef MUUS het volgende:
Ow, zeur niet.
MUUS heeft toch al een "hulpmiddel" van nature? Heb ik mij laten vertellen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh..
Hoe hoppa?
Ga je dan voor hem staan, of wat? Hulpmiddelen? Dat doe je joog toch niet aan![]()
Anders! Anders!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat. jogy
. dan zo het zeepje laat vallen en dat hij dan zo bukt en dat ik dan zo van HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
.
Of toch anders?
*eng*quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
MUUS heeft toch al een "hulpmiddel" van nature? Heb ik mij laten vertellen?
Niet?quote:
Nah, misschien wel. Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsnog niet zo comfortabel voor Joog.
Kijk, voor een vrouw is dat misschien een fantasie, maar voor een hetero als Joog niet dunkt miequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, misschien wel. Ik heb er geen ervaring mee.
Met van achteren genomen worden door een vrouw, man zijnde, bedoel ik.
Eigenlijk over het algemeen genomen ( whehehe) heb je gelijk, maar bij MUUS... ik weet het niet, ze doet iets met mequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk, voor een vrouw is dat misschien een fantasie, maar voor een hetero als Joog niet dunkt mie![]()
Je wilt je sterretje om laten zetten in een O tje?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Eigenlijk over het algemeen genomen ( whehehe) heb je gelijk, maar bij MUUS... ik weet het niet, ze doet iets met me.
Je mag me wel in bruikleen hebben hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
Verdulle, jogy. Ik dacht dat ík je had.
Ja, ik voel me héél speciaal, nu.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag me wel in bruikleen hebben hoor!
jemig, moet je eens in m'n fotoboek kijken..
Ik dacht dat je iets met BS had, dat is toch zo? en ik ben een beetje bang voor die blonde engel.quote:
Die blonde engel is helemaal niet eng, hij is geweldig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets met BS had, dat is toch zo? en ik ben een beetje bang voor die blonde engel.
En dan klaag jij over het niet speciaal voelen, tsssquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die blonde engel is helemaal niet eng, hij is geweldig..
Ja, maar. Soms kom ik tekort.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan klaag jij over het niet speciaal voelen, tsss. Niemand kan zich vergelijken met die brok blonde mannelijkheid, alles verbleekt in zijn aanzien.
Onmogelijk! Mijn wereld stort in.quote:
Oh nee! Soms begrijp ik mezelf niet, ik zie juist kansenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef ShaoliN het volgende:
Nu Daggla nog.Welkom terug Jogy, lekker dier.
Banaanvraag! In de fik met jou!quote:
remember the good timesquote:Daarna ging het al snel van kwaad tot erger en november vorig jaar werd ik opeens blauw, na 3 collega-modjes te hebben overleefd zit ik nu samen met mijn collega's knut, PrivateRyan en Insomaniac ( ookwel insodingus genoemd in de volksmond ) de onzin users gek te maken met slotjes, onduidelijke regels, inconsequent gedrag waar geen lijn op te trekken is en nog meer ongein waar de oorzaak meestal in het humeur ligt van de desbetreffende Onzinmoderator. Maar alles wat we doen in dat prachtige subforum doen we voor het groter goed van FOK!
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef S1nn3rz het volgende:
ik mag hopen dat static niet weer blauw wordt
Zeg, wat moet jij met BS?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die blonde engel is helemaal niet eng, hij is geweldig..
M'n crewprofiel is bewaard gebleven!quote:
http://forum.fok.nl/topic/803072quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
M'n crewprofiel is bewaard gebleven!. Moet het alleen wel enigzins aanpassen en ik weet niet hoe
.
Hulde voor jouw komst dan!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef jogy het volgende:
Ik had je topic net gesloten hoor, dat wasstofje
.
Je bent een heldin onder de helden.quote:
Da's dan 25 euro.quote:
Stelde je een vraag dan?quote:
Bij de schade voor de fakkel.quote:
Een fakkel hoort te fikken mens, daarom heet het een fakkel verdomme!quote:
Als dat zo was, dan hadden ze die hele fukking fakkel wel overgoten met fakkelbrandspul!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Een fakkel hoort te fikken mens, daarom heet het een fakkel verdomme!
Wel een leuk woord eigenlijk, fakikel.quote:
Als ze d'r blokje Sea Vegetable opeetquote:
Die snap ik even nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als ze d'r blokje Sea Vegetable opeet [afbeelding]
Zal wel iets in LIF zijn ofzo.quote:
MUUS welquote:
Alsof ik uberhaupt dingen nog snap, ik kwam hier nog maar amper. Mjah na dit goede nieuws doet hoop weer levenquote:
En wiens kloon ben jij?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alsof ik uberhaupt dingen nog snap, ik kwam hier nog maar amper. Mjah na dit goede nieuws doet hoop weer leven
PP kent d'r volgens mij wel vrij veel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alsof je mijn originele acount wel zou kennen
Nee! Het is heus. Het is zulks een blonde god, maar ook zulks een mysterie.quote:
Als ie mij kent zou mij lichtelijk verbazen. Ik poste altijd gezellig mee maar was nooit echt bekend, al kent Yvonne en nikky me wel omdat die me op msn haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooooooooooooooooooooooit meer.quote:
Testikel + fakkel = fakikel?quote:
Schuimbekken doe ik al genoeg, Skaai.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
wtf?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Static moet wel blauw
Static is een held![]()
Static is een lopende held, waar Schwarzenegger niet aan kan tippen. Schwarzenegger dus, niet onze Schwetsenegger. Schwarzenegger kan ook niet aan Schwetsenegger tippen dusFok! helden zijn de echte helden
Ik zou Static ook graag weer in het blauw zien
Maar dat wilt hij zeker niet
Static is okey ole ole![]()
Static is een voorbeeld-figuur voor mij
Nee, ik vind Static dus echt wel okey
En blauw staat hem beter![]()
Ik zou ook graag blauw of rood willen zijn eerlijk gezegd. Maar zwart !!!!
Ik vind zwart ook mooi
Ben ooit onder de naam levensgenieter een keer rood geweest. Danny was even aan het geinen. Het voelt toch speciaal aan om een kleur te hebben hier
Maar zwart
I see a red wall and I want to paint it black
![]()
En nu ben ik weer terug, de redder van ONZ, de man die alles kan en van een stronthoop een parel kan maken. De man, de legende, de enige hoop van dit verbrokkelde subforum.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Jogy? Was dat niet die mod van toen ONZ nog leuk was?
Nu ga ik, en velen met mij, vast weer ettelijke goede topics openen. Enkel als gevolg van jouw aanwezigheid. En een beetje van maggi.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En nu ben ik weer terug, de redder van ONZ, de man die alles kan en van een stronthoop een parel kan maken. De man, de legende, de enige hoop van dit verbrokkelde subforum.
*op eigen borst klopt*
Daar ga ik wel vanuit, mijn waarde Intxaurraga, ik verwacht binnen nu en een paar dagen een glorieus topic in mijn geliefde ONZ. Een topic die in èèn klap ONZ weer op de kaart zet, massaal zetten alle gebruikers ONZ weer in hun AT, omdat de hilariteit van weleer is teruggekomen. Waar ze eerst dachten, 'bleh, ik ga er geen moeite voor doen' denken ze binnenkort, 'ja! ik ga een topic openen in ONZ waar ik een hele zooi moeite in doe omdatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu ga ik, en velen met mij, vast weer ettelijke goede topics openen. Enkel als gevolg van jouw aanwezigheid. En een beetje van maggi.
Je was de laatste keuze, zoals je hebt kunnen lezen achter de schermen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef jogy het volgende:
Is het mogelijk dat mijn verwachtingen te hooggespannen zijn?
Doe es een linkje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je was de laatste keuze, zoals je hebt kunnen lezen achter de schermen.
We moeten die jongen ook alles voorkauwen he?quote:
Ik ben mijn talent voor tussen de regels door lezen kwijt, maar ik kan het niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben mijn talent voor tussen de regels door lezen kwijt, maar ik kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
We moeten die jongen ook alles voorkauwen he?
Alsof 't een newbie is!
Jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jegebruikt
mijn
afzichtelijke
maar
o zo toffe
smiley!
Je hebt het er maar moeilijk mee he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Jogy is kut.
Nog altijd aangedaan door de ruzie van gisteren?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Jogy is kut.
De krassen staan in z'n pols, vermoed ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog altijd aangedaan door de ruzie van gisteren?
Ja, het is tenslotte het internet. Een heel belangrijk onderdeel van eenieders leven.quote:
Jup, als je internet al niet serieus kan nemen, wat dan wel?!?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het is tenslotte het internet. Een heel belangrijk onderdeel van eenieders leven.
Nou, het acht uur journaal in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, als je internet al niet serieus kan nemen, wat dan wel?!?!
Je hebt mijn medje gemaakt!quote:
Kijk dan eens in zijn fotoboek!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:52 schreef Dirktator het volgende:
En nou is het genoeg geweest met die ophemelarij. Ga modden ofzeau. Derhalve: slotje.
En wanneer kom jij weer terug?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef CartWOman het volgende:
Joog!! Jij leuk en lekker ding!![]()
Zeer okay, dit.![]()
Ik val niet op mannen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:55 schreef yvonne het volgende:
Kijk dan eens in zijn fotoboek!* zwijmel*
jogy
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef CartWOman het volgende:
Joog!! Jij leuk en lekker ding!![]()
Zeer okay, dit.![]()
Dat schijnt zo.quote:
Nope. Maar ik beloof je dat ik je hetzelfde zal behandelen als ieder ander hoorquote:
KASPERMOLS282!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef kaspermols282 het volgende:
JOGY!
grapje zekersquote:Op zondag 7 mei 2006 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope. Maar ik beloof je dat ik je hetzelfde zal behandelen als ieder ander hoor.
Jep, ik zal je zo vaak een oor aannaaien dat je op een gegeven moment je hoofd niet meer op kan tillen. Voordeel, je hoort wel alles danquote:
Zeg, of typ, het nou maar gewoon.quote:
WJZ.quote:
Ah, die ken ik wel. Wat is er met je originele account gebeurd dan?quote:
Ach had geen zin meer in fok bla bla enz. passmailer enzo. Mjah toen bleek da je zonder acount de nieuwe oude layout van het forum nie kon gebruikenquote:Op zondag 7 mei 2006 18:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel. Wat is er met je originele account gebeurd dan?
Knuppel, als je geen zin in fok hebt dan post je gewoon niet, kan werkelijk niet begrjipen waarom mensen zo dramatisch doen als ze even geen zin meer hebben. en volgens mij kan je via forum@fok.nl gewoon even vragen om je oude account terug te zetten op een mail adres van jequote:Op zondag 7 mei 2006 18:24 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ach had geen zin meer in fok bla bla enz. passmailer enzo. Mjah toen bleek da je zonder acount de nieuwe oude layout van het forum nie kon gebruiken
Nah ik vond een nieuw acount wel leuker en bovendien ik lurkte alleen maar. Maar goed boeit me ook nie zoveel welk acount ik gebruik eigenlijk. Met dit acount heb ik ook maar amper gepost.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Knuppel, als je geen zin in fok hebt dan post je gewoon niet, kan werkelijk niet begrjipen waarom mensen zo dramatisch doen als ze even geen zin meer hebben. en volgens mij kan je via forum@fok.nl gewoon even vragen om je oude account terug te zetten op een mail adres van je.
Als de oude accounts belachelijk veel posts bevatten, dan wel inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Q. het volgende:
Hoi Jogy. Nieuwe accounts zijn tof.
Bij Q. valt mijn acount in het niets hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Q. het volgende:
Hey Q. Weet je wie tof was? Qyroz! En bier, natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Q. het volgende:
Nooit van gehoord. Bier wel. Die qytos niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey Q. Weet je wie tof was? Qyroz! En bier, natuurlijk.
Whehehe! Kijk naar dit feestje! Iedereen helemaal danse!quote:
Ben je nou nog niet opgerot?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:20 schreef MUUS het volgende:
Schop!
Dan post ik deze gewoon nog een keer.quote:
Jemig, ik ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef MUUS het volgende:
En weer? Heb ik de eerste keer gemist?
Ik laat maar niet zien wat ik krijg als ik op jou Google.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Kijk eens wat ik op Jogy google...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wijze laatste woorden.
Whehe...ik ken ze al.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik laat maar niet zien wat ik krijg als ik op jou Google.
Deze moet gewoon in zijn geheel gequote worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Dan post ik deze gewoon nog een keer.
American Jogy - Don McLean
A long long time ago
I can still remember
How that forum
used to make me smile
And I knew if I had my chance
that I could mod and gain some fans
And maybe they would love me for a while
But baggeraars they made me shiver
With every Paint-post they'd deliver
ONZ was so full of crap
Especially from those in BeF
I can't remember if I cried
When I read about the kachel-hype
Something touched me deep inside
the day the humour died
But I, I won't let this forum die
Was a modje, am a modje, on for another ride
and then good old MUUS took me in for the night
Saying this'll be the time that I might
Defeat the bagger in my fight
Deze is echt geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Dan post ik deze gewoon nog een keer.
American Jogy - Don McLean
A long long time ago
I can still remember
How that forum
used to make me smile
And I knew if I had my chance
that I could mod and gain some fans
And maybe they would love me for a while
But baggeraars they made me shiver
With every Paint-post they'd deliver