Jup, als je internet al niet serieus kan nemen, wat dan wel?!?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het is tenslotte het internet. Een heel belangrijk onderdeel van eenieders leven.
Nou, het acht uur journaal in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, als je internet al niet serieus kan nemen, wat dan wel?!?!
Je hebt mijn medje gemaakt!quote:
Kijk dan eens in zijn fotoboek!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:52 schreef Dirktator het volgende:
En nou is het genoeg geweest met die ophemelarij. Ga modden ofzeau. Derhalve: slotje.
En wanneer kom jij weer terug?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef CartWOman het volgende:
Joog!! Jij leuk en lekker ding!![]()
Zeer okay, dit.![]()
Ik val niet op mannen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:55 schreef yvonne het volgende:
Kijk dan eens in zijn fotoboek!* zwijmel*
jogy
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:07 schreef CartWOman het volgende:
Joog!! Jij leuk en lekker ding!![]()
Zeer okay, dit.![]()
Dat schijnt zo.quote:
Nope. Maar ik beloof je dat ik je hetzelfde zal behandelen als ieder ander hoorquote:
KASPERMOLS282!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:28 schreef kaspermols282 het volgende:
JOGY!
grapje zekersquote:Op zondag 7 mei 2006 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope. Maar ik beloof je dat ik je hetzelfde zal behandelen als ieder ander hoor.
Jep, ik zal je zo vaak een oor aannaaien dat je op een gegeven moment je hoofd niet meer op kan tillen. Voordeel, je hoort wel alles danquote:
Zeg, of typ, het nou maar gewoon.quote:
WJZ.quote:
Ah, die ken ik wel. Wat is er met je originele account gebeurd dan?quote:
Ach had geen zin meer in fok bla bla enz. passmailer enzo. Mjah toen bleek da je zonder acount de nieuwe oude layout van het forum nie kon gebruikenquote:Op zondag 7 mei 2006 18:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel. Wat is er met je originele account gebeurd dan?
Knuppel, als je geen zin in fok hebt dan post je gewoon niet, kan werkelijk niet begrjipen waarom mensen zo dramatisch doen als ze even geen zin meer hebben. en volgens mij kan je via forum@fok.nl gewoon even vragen om je oude account terug te zetten op een mail adres van jequote:Op zondag 7 mei 2006 18:24 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ach had geen zin meer in fok bla bla enz. passmailer enzo. Mjah toen bleek da je zonder acount de nieuwe oude layout van het forum nie kon gebruiken
Nah ik vond een nieuw acount wel leuker en bovendien ik lurkte alleen maar. Maar goed boeit me ook nie zoveel welk acount ik gebruik eigenlijk. Met dit acount heb ik ook maar amper gepost.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Knuppel, als je geen zin in fok hebt dan post je gewoon niet, kan werkelijk niet begrjipen waarom mensen zo dramatisch doen als ze even geen zin meer hebben. en volgens mij kan je via forum@fok.nl gewoon even vragen om je oude account terug te zetten op een mail adres van je.
Als de oude accounts belachelijk veel posts bevatten, dan wel inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Q. het volgende:
Hoi Jogy. Nieuwe accounts zijn tof.
Bij Q. valt mijn acount in het niets hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Q. het volgende:
Hey Q. Weet je wie tof was? Qyroz! En bier, natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Q. het volgende:
Nooit van gehoord. Bier wel. Die qytos niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey Q. Weet je wie tof was? Qyroz! En bier, natuurlijk.
Whehehe! Kijk naar dit feestje! Iedereen helemaal danse!quote:
Ben je nou nog niet opgerot?quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:20 schreef MUUS het volgende:
Schop!
Dan post ik deze gewoon nog een keer.quote:
Jemig, ik ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef MUUS het volgende:
En weer? Heb ik de eerste keer gemist?
Ik laat maar niet zien wat ik krijg als ik op jou Google.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Kijk eens wat ik op Jogy google...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wijze laatste woorden.
Whehe...ik ken ze al.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik laat maar niet zien wat ik krijg als ik op jou Google.
Deze moet gewoon in zijn geheel gequote worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Dan post ik deze gewoon nog een keer.
American Jogy - Don McLean
A long long time ago
I can still remember
How that forum
used to make me smile
And I knew if I had my chance
that I could mod and gain some fans
And maybe they would love me for a while
But baggeraars they made me shiver
With every Paint-post they'd deliver
ONZ was so full of crap
Especially from those in BeF
I can't remember if I cried
When I read about the kachel-hype
Something touched me deep inside
the day the humour died
But I, I won't let this forum die
Was a modje, am a modje, on for another ride
and then good old MUUS took me in for the night
Saying this'll be the time that I might
Defeat the bagger in my fight
Deze is echt geweldig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Dan post ik deze gewoon nog een keer.
American Jogy - Don McLean
A long long time ago
I can still remember
How that forum
used to make me smile
And I knew if I had my chance
that I could mod and gain some fans
And maybe they would love me for a while
But baggeraars they made me shiver
With every Paint-post they'd deliver