Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef MUUS het volgende:
Hallo. jogy
. Welkom terug
. jogy
. Succes op ONZ,
. jogy
.
Ik had ONS getypt!. Freudiaans, denk ik.
.
Welnee, doe gewoon mee, ohquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
Ik word echt gek van je.
Godver, zit ik gewoon met een kloppende paal achter mijn bureau.quote:
Eén keer dan.quote:
Ik had je topic net gesloten hoor, dat wasquote:
quote:
Al samen gedouched met een zeepje?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef MUUS het volgende:
Hallo. jogy
. Welkom terug
. jogy
. Succes op ONZ,
. jogy
.
Ik had ONS getypt!. Freudiaans, denk ik.
.
Goed idee!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef S1nn3rz het volgende:
waarom neemt fok al die uitgekotste ex crew weer terug? ik mag hopen dat static niet weer blauw wordt
En geef die MmMaarsuU ook maar weer een likje blauwe verfquote:
quote:
Of gekson, die was zo grappigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
En geef die MmMaarsuU ook maar weer een likje blauwe verf.
Gekson en MmarSuH op een ludiek tijdelijk forum.quote:
Een ludiek forum, speciaal voor ex-crew ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gekson en MmarSuH op een ludiek tijdelijk forum.
Gezellig
Met als thema?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gekson en MmarSuH op een ludiek tijdelijk forum.
Gezellig
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef Skaai het volgende:
Of ZEX. Zure ex-crew.
Te verwarrend. Ik zie het al voor me, al die misplaatste topics.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef Skaai het volgende:
Of ZEX. Zure ex-crew.
Nouja, het 'boebiedoe's neuklijstje voor ex-crew' kan weer wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Te verwarrend. Ik zie het al voor me, al die misplaatste topics.
Komt te veel Skaai in voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja, het 'boebiedoe's neuklijstje voor ex-crew' kan weer wel.
Of topics over een ex-crewmeet in een parenclub.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja, het 'boebiedoe's neuklijstje voor ex-crew' kan weer wel.
quote:
Ja, dat wordt vast een daverend succes.quote:
Ja vastquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef Skaai het volgende:
Of ZEX. Zure ex-crew.
En datquote:
Euhh..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat. jogy
. dan zo het zeepje laat vallen en dat hij dan zo bukt en dat ik dan zo van HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
.
Of toch anders?
Ow, zeur niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef S1nn3rz het volgende:
waarom neemt fok al die uitgekotste ex crew weer terug? ik mag hopen dat static niet weer blauw wordt
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef MUUS het volgende:
Ow, zeur niet.
MUUS heeft toch al een "hulpmiddel" van nature? Heb ik mij laten vertellen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh..
Hoe hoppa?
Ga je dan voor hem staan, of wat? Hulpmiddelen? Dat doe je joog toch niet aan![]()
Anders! Anders!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat. jogy
. dan zo het zeepje laat vallen en dat hij dan zo bukt en dat ik dan zo van HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
.
Of toch anders?
*eng*quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
MUUS heeft toch al een "hulpmiddel" van nature? Heb ik mij laten vertellen?
Niet?quote:
Nah, misschien wel. Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsnog niet zo comfortabel voor Joog.
Kijk, voor een vrouw is dat misschien een fantasie, maar voor een hetero als Joog niet dunkt miequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, misschien wel. Ik heb er geen ervaring mee.
Met van achteren genomen worden door een vrouw, man zijnde, bedoel ik.
Eigenlijk over het algemeen genomen ( whehehe) heb je gelijk, maar bij MUUS... ik weet het niet, ze doet iets met mequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk, voor een vrouw is dat misschien een fantasie, maar voor een hetero als Joog niet dunkt mie![]()
Je wilt je sterretje om laten zetten in een O tje?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Eigenlijk over het algemeen genomen ( whehehe) heb je gelijk, maar bij MUUS... ik weet het niet, ze doet iets met me.
Je mag me wel in bruikleen hebben hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
Verdulle, jogy. Ik dacht dat ík je had.
Ja, ik voel me héél speciaal, nu.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag me wel in bruikleen hebben hoor!
jemig, moet je eens in m'n fotoboek kijken..
Ik dacht dat je iets met BS had, dat is toch zo? en ik ben een beetje bang voor die blonde engel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |