Die blonde engel is helemaal niet eng, hij is geweldig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets met BS had, dat is toch zo? en ik ben een beetje bang voor die blonde engel.
En dan klaag jij over het niet speciaal voelen, tsssquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die blonde engel is helemaal niet eng, hij is geweldig..
Ja, maar. Soms kom ik tekort.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan klaag jij over het niet speciaal voelen, tsss. Niemand kan zich vergelijken met die brok blonde mannelijkheid, alles verbleekt in zijn aanzien.
Onmogelijk! Mijn wereld stort in.quote:
Oh nee! Soms begrijp ik mezelf niet, ik zie juist kansenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef ShaoliN het volgende:
Nu Daggla nog.Welkom terug Jogy, lekker dier.
Banaanvraag! In de fik met jou!quote:
remember the good timesquote:Daarna ging het al snel van kwaad tot erger en november vorig jaar werd ik opeens blauw, na 3 collega-modjes te hebben overleefd zit ik nu samen met mijn collega's knut, PrivateRyan en Insomaniac ( ookwel insodingus genoemd in de volksmond ) de onzin users gek te maken met slotjes, onduidelijke regels, inconsequent gedrag waar geen lijn op te trekken is en nog meer ongein waar de oorzaak meestal in het humeur ligt van de desbetreffende Onzinmoderator. Maar alles wat we doen in dat prachtige subforum doen we voor het groter goed van FOK!
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef S1nn3rz het volgende:
ik mag hopen dat static niet weer blauw wordt
Zeg, wat moet jij met BS?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die blonde engel is helemaal niet eng, hij is geweldig..
M'n crewprofiel is bewaard gebleven!quote:
http://forum.fok.nl/topic/803072quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
M'n crewprofiel is bewaard gebleven!. Moet het alleen wel enigzins aanpassen en ik weet niet hoe
.
Hulde voor jouw komst dan!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef jogy het volgende:
Ik had je topic net gesloten hoor, dat wasstofje
.
Je bent een heldin onder de helden.quote:
Da's dan 25 euro.quote:
Stelde je een vraag dan?quote:
Bij de schade voor de fakkel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |