Een fakkel hoort te fikken mens, daarom heet het een fakkel verdomme!quote:
Als dat zo was, dan hadden ze die hele fukking fakkel wel overgoten met fakkelbrandspul!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Een fakkel hoort te fikken mens, daarom heet het een fakkel verdomme!
Wel een leuk woord eigenlijk, fakikel.quote:
Als ze d'r blokje Sea Vegetable opeetquote:
Die snap ik even nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als ze d'r blokje Sea Vegetable opeet [afbeelding]
Zal wel iets in LIF zijn ofzo.quote:
MUUS welquote:
Alsof ik uberhaupt dingen nog snap, ik kwam hier nog maar amper. Mjah na dit goede nieuws doet hoop weer levenquote:
En wiens kloon ben jij?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alsof ik uberhaupt dingen nog snap, ik kwam hier nog maar amper. Mjah na dit goede nieuws doet hoop weer leven
PP kent d'r volgens mij wel vrij veel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:37 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alsof je mijn originele acount wel zou kennen
Nee! Het is heus. Het is zulks een blonde god, maar ook zulks een mysterie.quote:
Als ie mij kent zou mij lichtelijk verbazen. Ik poste altijd gezellig mee maar was nooit echt bekend, al kent Yvonne en nikky me wel omdat die me op msn haddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooooooooooooooooooooooooit meer.quote:
Testikel + fakkel = fakikel?quote:
Schuimbekken doe ik al genoeg, Skaai.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
wtf?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Static moet wel blauw
Static is een held![]()
Static is een lopende held, waar Schwarzenegger niet aan kan tippen. Schwarzenegger dus, niet onze Schwetsenegger. Schwarzenegger kan ook niet aan Schwetsenegger tippen dusFok! helden zijn de echte helden
Ik zou Static ook graag weer in het blauw zien
Maar dat wilt hij zeker niet
Static is okey ole ole![]()
Static is een voorbeeld-figuur voor mij
Nee, ik vind Static dus echt wel okey
En blauw staat hem beter![]()
Ik zou ook graag blauw of rood willen zijn eerlijk gezegd. Maar zwart !!!!
Ik vind zwart ook mooi
Ben ooit onder de naam levensgenieter een keer rood geweest. Danny was even aan het geinen. Het voelt toch speciaal aan om een kleur te hebben hier
Maar zwart
I see a red wall and I want to paint it black
![]()
En nu ben ik weer terug, de redder van ONZ, de man die alles kan en van een stronthoop een parel kan maken. De man, de legende, de enige hoop van dit verbrokkelde subforum.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Jogy? Was dat niet die mod van toen ONZ nog leuk was?
Nu ga ik, en velen met mij, vast weer ettelijke goede topics openen. Enkel als gevolg van jouw aanwezigheid. En een beetje van maggi.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
En nu ben ik weer terug, de redder van ONZ, de man die alles kan en van een stronthoop een parel kan maken. De man, de legende, de enige hoop van dit verbrokkelde subforum.
*op eigen borst klopt*
Daar ga ik wel vanuit, mijn waarde Intxaurraga, ik verwacht binnen nu en een paar dagen een glorieus topic in mijn geliefde ONZ. Een topic die in èèn klap ONZ weer op de kaart zet, massaal zetten alle gebruikers ONZ weer in hun AT, omdat de hilariteit van weleer is teruggekomen. Waar ze eerst dachten, 'bleh, ik ga er geen moeite voor doen' denken ze binnenkort, 'ja! ik ga een topic openen in ONZ waar ik een hele zooi moeite in doe omdatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu ga ik, en velen met mij, vast weer ettelijke goede topics openen. Enkel als gevolg van jouw aanwezigheid. En een beetje van maggi.
Je was de laatste keuze, zoals je hebt kunnen lezen achter de schermen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef jogy het volgende:
Is het mogelijk dat mijn verwachtingen te hooggespannen zijn?
Doe es een linkje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je was de laatste keuze, zoals je hebt kunnen lezen achter de schermen.
We moeten die jongen ook alles voorkauwen he?quote:
Ik ben mijn talent voor tussen de regels door lezen kwijt, maar ik kan het niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben mijn talent voor tussen de regels door lezen kwijt, maar ik kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
We moeten die jongen ook alles voorkauwen he?
Alsof 't een newbie is!
Jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jegebruikt
mijn
afzichtelijke
maar
o zo toffe
smiley!
Je hebt het er maar moeilijk mee he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Jogy is kut.
Nog altijd aangedaan door de ruzie van gisteren?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:04 schreef Het_Biertje het volgende:
Jogy is kut.
De krassen staan in z'n pols, vermoed ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog altijd aangedaan door de ruzie van gisteren?
Ja, het is tenslotte het internet. Een heel belangrijk onderdeel van eenieders leven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |