inderdaad.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
OK, thnx! Dus als je in de 3e kwalificatie zit wordt je ten slechtse 10e? En de laatste sessie rijden ze met de benzine waarmee ze de race aanvangen?
Ja, maar na de kwali moet je de tank afvullen tot het niveau waarmee je de derde kwali gestart bent. Voor de eerste twee kwali's geldt dat niet (je mag doen wat je wilt met je brandstof), dus sommigen beweren dat P11 de best mogelijke positie is als je geen pole kan halen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
OK, thnx! Dus als je in de 3e kwalificatie zit wordt je ten slechtse 10e? En de laatste sessie rijden ze met de benzine waarmee ze de race aanvangen?
Ik bedoel een andere minder getalenteerde ralph dan diequote:
die heet echter Ralf, en is zeker wel getalenteerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere minder getalenteerde ralph dan die![]()
Het maakt nu niet uit of hij P1 is of P10. Als hij maar binnen de top-10 staat, dan mag hij mee naar de volgende kwali.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:42 schreef Jeroen_M het volgende:
Waarom rijdt Alonso nu al? En waarom is hij pas 3e?
Ik zeg niet dat ie niet getalenteerd is, maar alleen watminder dan broerliefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
die heet echter Ralf, en is zeker wel getalenteerd.
Jij zou de regels toch moeten kennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
blij dat Tonio door is, die motorwissel van NR kost me al genoeg punten
Nee, ze hebben 20 minuten tijd voor een tijd...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:47 schreef Jeroen_M het volgende:
Dus Alonso gaat nu vlammen? Dus het is niet op volgorde. Ze hebben weer gewoon (als vroeger) een kwartier de tijd voor 'een tijd'.?
Ik dacht dat je bedoelde dat hij minder getalenteerd dan Firman wasquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie niet getalenteerd is, maar alleen watminder dan broerlief![]()
![]()
ja dat weet ik dat wijf is helemaal niet wijs manquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef dennistd het volgende:dat domme-belspel-wijf zegt dat we zometeen gaan kijken na de voorbeschouwing, en dan naar de race
Het is niet meer op volgorde.. ze hebben gewoon 20 minuten nu, mogen zoveel ronden rijden als ze willen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:47 schreef Jeroen_M het volgende:
Dus Alonso gaat nu vlammen? Dus het is niet op volgorde. Ze hebben weer gewoon (als vroeger) een kwartier de tijd voor 'een tijd'.?
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
di's dus niet eerlijk he
ja duh mn motor is de V10 dus daar mis ik geen punten maar wat dacht je van Rosberg p12 + 10 is 22 en dus int gedrang achterin..........gaat tijd kosten int begin en dus plaatsen aant eind denk ik en dus puntenquote:
wat heef schumi gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
hmmm Trulli en Shumacher interessant (gezien Trulli erg boos is op Shumi)
Vertel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
gezien Trulli erg boos is op Shumi)
4-1 in kwali duels voor Albers. De enige die hij verloor reed hij nog op 7 cilinders ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Vette pech weer voor Albers.
Maar wederom is hij goed bezig. Als hij zo doorgaat stoomt ie nog door naar een goed team ook nog.
En dan te bedenken dat ik in het Verstappen kamp zat.
Williams wellicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef sanger het volgende:
[..]
4-1 in kwali duels voor Albers. De enige die hij verloor reed hij nog op 7 cilinders ook.
Als CA zo doorgaat dan zit er een subtopper in zodat hij zich kan bewijzen voor een topteam.
Welk subtopteam heeft volgend seizoen stoeltjes vrij? BMW iig
quote:
quote:“Deze keer zal hij ervoor boeten. Nee, ik ga hem niet van de baan tikken maar vroeg of laat zal er een situatie komen waarbij ik voor Michael rijd en ik zal mijn uiterste best doen om hem dan zo veel mogelijk te hinderen.”
Toemaar, Trulli voor MS?quote:
Ze moeten beginnen met de brandstof waarmee ze ook de race willen aanvangen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:59 schreef Murray het volgende:
Maarre.. dat brandstof oprijden volg ik niet helemaal..
Dat doen ze toch omdat de FIA aan het begin van de sessie het aantal kilo brandstof gemeten heeft, en ze die informatie vrijgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |