inderdaad.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
OK, thnx! Dus als je in de 3e kwalificatie zit wordt je ten slechtse 10e? En de laatste sessie rijden ze met de benzine waarmee ze de race aanvangen?
Ja, maar na de kwali moet je de tank afvullen tot het niveau waarmee je de derde kwali gestart bent. Voor de eerste twee kwali's geldt dat niet (je mag doen wat je wilt met je brandstof), dus sommigen beweren dat P11 de best mogelijke positie is als je geen pole kan halen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
OK, thnx! Dus als je in de 3e kwalificatie zit wordt je ten slechtse 10e? En de laatste sessie rijden ze met de benzine waarmee ze de race aanvangen?
Ik bedoel een andere minder getalenteerde ralph dan diequote:
die heet echter Ralf, en is zeker wel getalenteerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere minder getalenteerde ralph dan die![]()
Het maakt nu niet uit of hij P1 is of P10. Als hij maar binnen de top-10 staat, dan mag hij mee naar de volgende kwali.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:42 schreef Jeroen_M het volgende:
Waarom rijdt Alonso nu al? En waarom is hij pas 3e?
Ik zeg niet dat ie niet getalenteerd is, maar alleen watminder dan broerliefquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
die heet echter Ralf, en is zeker wel getalenteerd.
Jij zou de regels toch moeten kennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:
blij dat Tonio door is, die motorwissel van NR kost me al genoeg punten
Nee, ze hebben 20 minuten tijd voor een tijd...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:47 schreef Jeroen_M het volgende:
Dus Alonso gaat nu vlammen? Dus het is niet op volgorde. Ze hebben weer gewoon (als vroeger) een kwartier de tijd voor 'een tijd'.?
Ik dacht dat je bedoelde dat hij minder getalenteerd dan Firman wasquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie niet getalenteerd is, maar alleen watminder dan broerlief![]()
![]()
ja dat weet ik dat wijf is helemaal niet wijs manquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:48 schreef dennistd het volgende:dat domme-belspel-wijf zegt dat we zometeen gaan kijken na de voorbeschouwing, en dan naar de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |