En voor mijn managerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Die computerfout is desastreus voor Villeneuve
Ongelooflijk, wat een prutswerkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Wat een onzin van die computer.. rooie vlag, en dan gewoon zeggen "foutje, geen rooie vlag" ... Mag niet gebeuren in deze sport waar er zoveel afhangt van een paar seconden
Klien had geen tijd, Olav zat helemaal niet op te letten.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef Murray het volgende:
Mooi gekloot met die code rood.
Gelukje voor Albers, da's dan wel weer tof.
Maar vraag me af wat voor tijd Klien nou had...
iddquote:
19 (weg dus)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:24 schreef Jeroen_M het volgende:
Hoe doet Speed het?
tot de pit dichtging zou de tijden bevroren moeten wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef Googolplexian het volgende:
LULLIG!!!! Ze hebben Midland van een lap ontnomen
Niet echt he!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
di's dus niet eerlijk he
O, ik zie het al. Gerangschikt op startnummerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is Villeneuve opeens geen 22e, geen 7e maar 15e. What the hell is goin' on?
In een notendop:quote:
hij gaat niet naar de tweede sessiequote:
20.quote:
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:27 schreef Light het volgende:
Computer bug. Jaja, gewoon iemand die te fanatiek aan het rondklikken was.
OK, thnx! Dus als je in de 3e kwalificatie zit wordt je ten slechtse 10e? En de laatste sessie rijden ze met de benzine waarmee ze de race aanvangen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:30 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
In een notendop:
1e kwali : 15 minuten: laatste zes vallen af
2e kwali : idem
3e kwali : 20 minuten : uiteindelijke kwali voor de top-10. Beginnen met brandstof waarmee gestart wordt, dus eerst ronden rijden om lichter te worden en dan een snelle tijd neerzetten.
firman rijdt niet meer hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
die ralph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |