ja duh mn motor is de V10 dus daar mis ik geen punten maar wat dacht je van Rosberg p12 + 10 is 22 en dus int gedrang achterin..........gaat tijd kosten int begin en dus plaatsen aant eind denk ik en dus puntenquote:
wat heef schumi gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
hmmm Trulli en Shumacher interessant (gezien Trulli erg boos is op Shumi)
Vertel?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Googolplexian het volgende:
gezien Trulli erg boos is op Shumi)
4-1 in kwali duels voor Albers. De enige die hij verloor reed hij nog op 7 cilinders ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:51 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Vette pech weer voor Albers.
Maar wederom is hij goed bezig. Als hij zo doorgaat stoomt ie nog door naar een goed team ook nog.
En dan te bedenken dat ik in het Verstappen kamp zat.
Williams wellicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:54 schreef sanger het volgende:
[..]
4-1 in kwali duels voor Albers. De enige die hij verloor reed hij nog op 7 cilinders ook.
Als CA zo doorgaat dan zit er een subtopper in zodat hij zich kan bewijzen voor een topteam.
Welk subtopteam heeft volgend seizoen stoeltjes vrij? BMW iig
quote:
quote:“Deze keer zal hij ervoor boeten. Nee, ik ga hem niet van de baan tikken maar vroeg of laat zal er een situatie komen waarbij ik voor Michael rijd en ik zal mijn uiterste best doen om hem dan zo veel mogelijk te hinderen.”
Toemaar, Trulli voor MS?quote:
Ze moeten beginnen met de brandstof waarmee ze ook de race willen aanvangen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:59 schreef Murray het volgende:
Maarre.. dat brandstof oprijden volg ik niet helemaal..
Dat doen ze toch omdat de FIA aan het begin van de sessie het aantal kilo brandstof gemeten heeft, en ze die informatie vrijgeven?
Inderdaad. Had hij maar eerder naar buiten moeten gaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Fisico = jankbak. Super auto en hij doet er veel te weinig mee.
Precies.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Had hij maar eerder naar buiten moeten gaan.
Ah op die manier..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ze moeten beginnen met de brandstof waarmee ze ook de race willen aanvangen.
Dus als je snelle tijden wil rijden moet je dat eerst wegrijden natuurlijk.
Het Fisico Risicoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Had hij maar eerder naar buiten moeten gaan.
Dacht het noet, maar kun je een beetje afleiden uit het aantal ronden dat gereden wordtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah op die manier..
Maar geeft de FIA dat nou ook nog vrij dan, hoeveel brandstof ze bij zich hebben?
1. MSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |