Om vier uur 's nachts zijn er ook opvallend weinig modjes aanwezig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
's nachts kan dat mooi ja, tis alleen zo nutteloos
Dat merken we jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nja, 8x achterelkaar is beetje overdreven3x lukt me geregeld
Ze hebben zeker zoiets van, die stroom bagger kunnen we toch niet tegenhouden dus gaan we maar slapenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om vier uur 's nachts zijn er ook opvallend weinig modjes aanwezig.
die kans is wel groot jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om vier uur 's nachts zijn er ook opvallend weinig modjes aanwezig.
quote:
zo snel gaat het nog niet eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]Mjah
blah blah te snel achter elkaar blah blah
Achut.quote:
ik ben bruin gewordenquote:
Dat zal de oorzaak zijn!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze hebben zeker zoiets van, die stroom bagger kunnen we toch niet tegenhouden dus gaan we maar slapen
das ook niet leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik doelde op in je eentje midden in de nacht een topic volspammen![]()
dat heb je met zon hequote:
we hebben de clouquote:
In je eentje 3 slowchat delen volspemmen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik doelde op in je eentje midden in de nacht een topic volspammen![]()
quote:
Mooi dat je het met me eens bentquote:
leeukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In je eentje 3 slowchat delen volspemmen.
vandaar die TTquote:
Been there done that.quote:
is het zo erg?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]als ik verbrand ben ik de dag erna knetterbruin
ze noemen mij altijd zwart/neger whatever
Waaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als ik verbrand ben ik de dag erna knetterbruin
neuh, ik vind het altijd wel mooi bruinquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
is het zo erg?
Zelf word ik heel moeilijk bruin, alleen als ik flink verbrand schiet het wel op ja
Ik verbrand bijna niet, smeer me ook zelden in. Word vervolgens langzaamaan bruin.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als ik verbrand ben ik de dag erna knetterbruin
haha, tja kan ik niks aan veranderen!quote:
Adieuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neuh, ik vind het altijd wel mooi bruin
Maar ik ga mn fiets ophalen bij de fietsenmaker
Wat moest er aan gebeuren?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik smeer me paar x in, in het begin en ben meteen knetterbruinquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik verbrand bijna niet, smeer me ook zelden in. Word vervolgens langzaamaan bruin.
versnellingenquote:
Nee, duh. Wel een keer een kwart. (rondom de 75). Werd niet gewaardeerd.quote:
ik blijf voor mn leven lang albinoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha, tja kan ik niks aan veranderen!
Doeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Doe je goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik smeer me paar x in, in het begin en ben meteen knetterbruin
quote:
ohja, ik breng hem zo ook maar eens wegquote:
Tot zoquote:
Sickquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee, duh. Wel een keer een kwart. (rondom de 75). Werd niet gewaardeerd.
ach ja, sommige mensenquote:
Vandaag nog nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:47 schreef carmiie het volgende:
Iemand hier nog wat gedaan?
ehmm, vandaag nog niks bijzonders. Komt nog welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:47 schreef carmiie het volgende:
Iemand hier nog wat gedaan?
Mazzelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef kanaiken het volgende:
Ik ga lunchen en dan een dorpje verder.tot later
doeiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef kanaiken het volgende:
Vaarwelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef kanaiken het volgende:
Nou... ook niet veel... straks ga ik in t zonnetje liggen... dat was t welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ik heb geslapen
ga je nog wat doen dan?
Ja, het gaat snel tegenwoordigquote:
Dat heb je met de jeugd van tegenwoordig he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het gaat snel tegenwoordig!
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens... de laatste tijd vond ik het hier een beetje minder eerlijk gezegd..
We moeten onze overtollige energie ook ergens kwijtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef carmiie het volgende:
[..]
Dat heb je met de jeugd van tegenwoordig he?
Doe maar latino, en post dan straks ff een fotoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, ik weet nog niet.. moet nog maar effe kijken![]()
Sorry, ik zal vaker langskomenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens... de laatste tijd vond ik het hier een beetje minder eerlijk gezegd..
Nou, zó snel gaat het nou ook weer nietquote:
Mooie blauwe lucht hier, alleen het waait zo hardquote:
Adieu, succes met zonnenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hier is de lucht helder blauw
Nog wel, iig, dus ik moet er wel snel van gaan genieten, nu![]()
Nee, als je alleen hier kijkt niet nee, maar ben ook nog met andere dingen bezigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, zó snel gaat het nou ook weer niet
Carmenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
Doe maar latino, en post dan straks ff een foto
Idd, de aanstellerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, zó snel gaat het nou ook weer niet
Waarom dan niet meteen 250?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nee, eerst ff naar de 200 posts vandaag![]()
Hoeveel nog?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nee, eerst ff naar de 200 posts vandaag![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, als je alleen hier kijkt niet nee, maar ben ook nog met andere dingen bezig![]()
Wie was de mol nouquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:58 schreef 14.gif het volgende:
Check mijn nieuwe pimpende zwembroek trouwens
[afbeelding]
Hijs in t echt iets meer oranje
Friday the 13th - the Hardcore Massacre volume 2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm, mijn cd is afgelopeneventjes een andere uitzoeken
www.hardcoreradio.nlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmmm, mijn cd is afgelopeneventjes een andere uitzoeken
Whehe mooi, beter dan die standaard Hawaii broekjes.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:58 schreef 14.gif het volgende:
Check mijn nieuwe pimpende zwembroek trouwens
[afbeelding]
Hijs in t echt iets meer oranje
quote:
Wat een kutstreek.quote:
Die moet ik eerst nog downloadenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Friday the 13th - the Hardcore Massacre volume 2![]()
Alleen er zit een heel raar ding bij waarvan ik niet weet waar het voor dient.. het zit vast in 1 van de zakkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whehe mooi, beter dan die standaard Hawaii broekjes.
Dat meen je neit?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een zwembroek waarop bloemetjes komen als je hem in het water doet.
Nee, die luister ik altijd op schoolquote:
Dat houd waarschijnlijk een vervelende erectie tegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Alleen er zit een heel raar ding bij waarvan ik niet weet waar het voor dient.. het zit vast in 1 van de zakken![]()
Ik zit op 233 nu.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens Sven, ik moet zo gaan, dus jij komt vandaag bovenaan te staan, knaap.
Ik 274 maar ga nu dus, dus tot vanavondquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik moet nu dus gaan.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat houd waarschijnlijk een vervelende erectie tegen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat houd waarschijnlijk een vervelende erectie tegen.
Ach, na de vakantie weerquote:
Daar mee kun je aan je pik krabben, is echt heel makkelijk, dan hoef je tenminste niet zo in je broek te graaien. Mooi ding hoor, vriend van mij heeft het ookquote:
Daagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:06 schreef 14.gif het volgende:
Nr. 200 voor vandaag trouwens... ik ga naar buiten
Veel plezier nog allemaal pubjes![]()
wat een rampquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dank je...
Kut, nu heb ik geen mooi rond getal meer![]()
Wat heb je aan een bieb als je internet hebt?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ben ik net 2 dagen 18, krijg ik direct een acceptgiro van de bibliotheek dat ik contributie moet betalen![]()
ga je een rijbewijs halen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ben ik net 2 dagen 18, krijg ik direct een acceptgiro van de bibliotheek dat ik contributie moet betalen![]()
Ik lees graagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb je aan een bieb als je internet hebt?
Jawel, in de zomervakantie begin ikquote:
HOMOquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht dat mess eeen kloon van lieke was
heb je dat skorum hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vriending van Messenga. Die mailde deze tekst naar Rene en die vond dat heel PUB het mocht weten
ik zie doodheid, de laatste post ( van jou, voor mij dusquote:
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:10 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik zie doodheid, de laatste post ( van jou, voor mij dus) was 14.51, das dus een tijdsverchil van 17 minuten, dus doodheid
Haha, daar heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
zie je wel, hij zegt het ook, en hij is er ook nog maar net
hoi Timmiejj
Meerdere PC's zijn okay.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:16 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk ja![]()
Maar ben zo al weer weg, m'n broertje moet eraan![]()
![]()
waarom is dat toch!?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:16 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk ja![]()
Maar ben zo al weer weg, m'n broertje moet eraan![]()
![]()
wij hebben er nu 2, + 1laptop.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd, wij hebben er 6, en we zijn met zn 4en
zo relaxed
Dan zeg ik dat ie op moet tyfen, gaat ie zeuren (soms janken ook nog) bij pappie en mammie en komen ze naar de grote oudere broer. Vertellen ze mij dat ik de oudste en wijze moet zijn. Dat het zielig is wat ik hem aandoe en dat ik de hele sfeer in huis verpest.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
waarom is dat toch!?!
dat als je broertje het zegt dat je weg moet dat je dan ook gaat, je bent toch puber
dan zeg ik meestal zo iets als : ik ben niet wijs, en de sfeer boeit me nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:18 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ie op moet tyfen, gaat ie zeuren (soms janken ook nog) bij pappie en mammie en komen ze naar de grote oudere broer. Vertellen ze mij dat ik de oudste en wijze moet zijn. Dat het zielig is wat ik hem aandoe en dat ik de hele sfeer in huis verpest.![]()
Wordt je moe van, believe me![]()
Jup dat heb ik ook wel eens gedaan. Ouders helemaal flippen toen enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan zeg ik meestal zo iets als : ik ben niet wijs, en de sfeer boeit me niet
en als dat niet helpt dan zegg ik dat ik iets voor school maak
nouja, dat deed ik vroeger want ik heb een eigen pc
Feliquote:
Genoeg blijven SC'en en dan gaat het hardquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:22 schreef Timmiejj het volgende:
Kom ik bij lange niet in de buurt
Hier, jij neemt bier mee?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Feliwaar kunnen we bier drinken?
Als ik de 50.000 heb is het pas feestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Feliwaar kunnen we bier drinken?
idd, best welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Genoeg blijven SC'en en dan gaat het hard
Weet ik, maar ik wil ook nog gedeeltelijk een leven lijdenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Genoeg blijven SC'en en dan gaat het hard
Okquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik de 50.000 heb is het pas feest!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
OkIk heb nog wat lekkers op mijn kamer staan, die 3 linkse flessen zijn nog vol, die beugel en dat 5 liter vat ook
![]()
[afbeelding]
Snel achter elkaar posten, dan heb je ook nog tijd voor een levenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:25 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil ook nog gedeeltelijk een leven lijden![]()
Je moet wel eerst 2 glazen er uit tappen en dan pas die dop aan de bovenkant open doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
![]()
Met onze uitwisseling in Duitsland gingen die duitsers ook van die vaatjes kopen, alleen werkte dat niet echt. Kutmerk met alleen maar schuim, en smaakte voor geen meter![]()
ben je al latino?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, nog steeds hetzelfde deel?
FF heerlijk anderhalf uurtje in de zon gelegen, nu is t tijd voor nog 200 posts![]()
Tja, we gaan wat langzamer nuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:28 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, nog steeds hetzelfde deel?
FF heerlijk anderhalf uurtje in de zon gelegen, nu is t tijd voor nog 200 posts![]()
Nee, want ik ga heeeeel snel postenquote:
Vaarwelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee, want ik ga heeeeel snel posten![]()
![]()
Nee ik ga ff naar een maat toe die net terug is gekomen van vakantie.
![]()
Pics ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mwah, nog niet helemaal... ben wel goed op weg![]()
Oke, adieu....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee, want ik ga heeeeel snel posten![]()
![]()
Nee ik ga ff naar een maat toe die net terug is gekomen van vakantie.
![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ik zal wel weer ff wat vaart in t topic zetten![]()
doe datquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, ik zal wel weer ff wat vaart in t topic zetten![]()
Heb ik niet... komt nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heb ik niet... komt nog welmaar het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar het moetJe wacht maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoeveel posts moet je dan nog?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, ik moet effe snel svensational inhalen met posts vandaag...
Opskieten dan!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:34 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, ik moet effe snel svensational inhalen met posts vandaag...
Kijk, zo mag ik het zienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Now Downloading: VA_-_Friday_The_13TH_The_Hardcore_Massacre_Vol_2-2CD-2005-NBD![]()
Als je hem kunt vinden moet je ook eens The Best of Frenchcore vol 1 downloadenquote:
Vanavond wel weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben op weg
Jij gaat gelukkig niet zo hard meer geloof ik![]()
Ik zal even mn bronnen raadplegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je hem kunt vinden moet je ook eens The Best of Frenchcore vol 1 downloadenErg fijn cd'tje
Dat gaat niet binnen een paar uurtjes weg neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:39 schreef carmiie het volgende:
Ik ben nog steeds verbrand, vanochtend ook al
Zo snel gaat dat ook niet over, hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:39 schreef carmiie het volgende:
Ik ben nog steeds verbrand, vanochtend ook al
Die was er vanavond nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanavond wel weer
Als-Marlii-
er weer is
.
waarom niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat gaat niet binnen een paar uurtjes weg nee
Hmm, dan zal ik dan dus ook keisnel moeten posten...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanavond wel weer
Als-Marlii-
er weer is
.
Dat meen je nietquote:
Met deze post zit ik op 439quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, dan zal ik dan dus ook keisnel moeten posten...![]()
Van mij mag ze nog ff wegblijven... dan kan ik een buffer opbouwen![]()
wil wil niet wit, ik wil bruin!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
en witte verf
[afbeelding]
Nee, grapje, ik zit rond de 200 nuquote:
DC++quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef 14.gif het volgende:
@XBM, waarmee download jij eigenlijk, en dan bedoel ik niets specifieks, maar meer van: torrents of DC++, of gewoon sites(/forums)![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:43 schreef 14.gif het volgende:
@XBM, waarmee download jij eigenlijk, en dan bedoel ik niets specifieks, maar meer van: torrents of DC++, of gewoon sites(/forumsfora)![]()
dat vind ik wel heel stoer hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, grapje, ik zit rond de 200 nu
O RLY?quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:20 schreef Jaguarized het volgende:Totals van zaterdag 06 mei 2006 - 00:00 uur
47. 47) 48831 11568 0591 243 Svensational
49105 - 48831 = 274quote:Aantal posts: 49105 (gemiddeld 45 per dag)
Oke, dan zal ik daar ook even verder zoekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
DC++En zo af en toe iets van truecore.ru
![]()
Ik zei toch dat het een grapje wasquote:
Met torrents vind ik altijd vrij weinigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik daar ook even verder zoeken![]()
dan nietquote:
ik wil geen rood!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan niet![]()
Blijf dan maar lekker rood![]()
Ja, toen was ik al bezig met die postquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een grapje was!
Jah, forums zijn mi toch het beste...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met torrents vind ik altijd vrij weinigAlleen voor complete cd collecties wil er nog wel eens een torrentje zijn
Zoek maar eens op ILOVETECHNO in de hub lijst. Daar zit iemand met dat albumquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jah, forums zijn mi toch het beste...
Op DC++ vind ik niets op frenchcore... zal wel op de verkeerde hub zitten
maar, maar, je zegt toch ook niet museums?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Forums en fora mag allebei zover ik weet trouwens![]()
nee, klein beetje verwend maarquote:
ik welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar, maar, je zegt toch ook niet museums?
Hmm, de hub heb ik, nu de user nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoek maar eens op ILOVETECHNO in de hub lijst. Daar zit iemand met dat album
T is toch ook niet een foreumquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar, maar, je zegt toch ook niet museums?
WBquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Timmiejj het volgende:
Ik is terug
Ik kom uit de Achterhoek hequote:
En anders [NL]XboxMasterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Timeout![]()
Naja, zal t de komende tijd nog wel een paar keer proberen![]()
ik voel aan dat als mijn ouders zo thuiskomen dat ze boos zijn, of niet als ik nu actie onderneem, maar daar heb ik dus geen zin inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mwoah verveel me een btje, zal wel door het weer komen.
Met jou?
Tsss, dit weer en dan nog klagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mwoah verveel me een btje, zal wel door het weer komen.
Met jou?
Waarom zijn ze boos dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik voel aan dat als mijn ouders zo thuiskomen dat ze boos zijn, of niet als ik nu actie onderneem, maar daar heb ik dus geen zin in
wie is hier nog meer verwend dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tsss, dit weer en dan nog klagen
Ook verwend zeker?![]()
Jij shared ook flink watquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders [NL]XboxMasterIk heb hem ook
Ik zit ook in die hub
ik moet mn kamer opruimen, en meestal doe ik dat niet omdat ik geen tijd heb, maar vandaag wel en ik had gewoon geen zin om wat te doenquote:
Met tv series schiet dat aardig op jaquote:
Het is veel te warm, echt heel benauwd. Niks aan zo geef mij maar regen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tsss, dit weer en dan nog klagen
Ook verwend zeker?![]()
Vandaar ook dat hij niets vondt in die andere hubs misschienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, mn router is niet goed geconfigureerd... de stroom is er vandaag weer afgeweest![]()
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Vandaar ook dat hij niets vondt in die andere hubs misschien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |