Ik zei toch dat het een grapje wasquote:
Met torrents vind ik altijd vrij weinigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik daar ook even verder zoeken![]()
dan nietquote:
ik wil geen rood!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan niet![]()
Blijf dan maar lekker rood![]()
Ja, toen was ik al bezig met die postquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een grapje was!
Jah, forums zijn mi toch het beste...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met torrents vind ik altijd vrij weinigAlleen voor complete cd collecties wil er nog wel eens een torrentje zijn
Zoek maar eens op ILOVETECHNO in de hub lijst. Daar zit iemand met dat albumquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jah, forums zijn mi toch het beste...
Op DC++ vind ik niets op frenchcore... zal wel op de verkeerde hub zitten
maar, maar, je zegt toch ook niet museums?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:52 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Forums en fora mag allebei zover ik weet trouwens![]()
nee, klein beetje verwend maarquote:
ik welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar, maar, je zegt toch ook niet museums?
Hmm, de hub heb ik, nu de user nogquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoek maar eens op ILOVETECHNO in de hub lijst. Daar zit iemand met dat album
T is toch ook niet een foreumquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar, maar, je zegt toch ook niet museums?
WBquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:55 schreef Timmiejj het volgende:
Ik is terug
Ik kom uit de Achterhoek hequote:
En anders [NL]XboxMasterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Timeout![]()
Naja, zal t de komende tijd nog wel een paar keer proberen![]()
ik voel aan dat als mijn ouders zo thuiskomen dat ze boos zijn, of niet als ik nu actie onderneem, maar daar heb ik dus geen zin inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mwoah verveel me een btje, zal wel door het weer komen.
Met jou?
Tsss, dit weer en dan nog klagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mwoah verveel me een btje, zal wel door het weer komen.
Met jou?
Waarom zijn ze boos dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik voel aan dat als mijn ouders zo thuiskomen dat ze boos zijn, of niet als ik nu actie onderneem, maar daar heb ik dus geen zin in
wie is hier nog meer verwend dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tsss, dit weer en dan nog klagen
Ook verwend zeker?![]()
Jij shared ook flink watquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders [NL]XboxMasterIk heb hem ook
Ik zit ook in die hub
ik moet mn kamer opruimen, en meestal doe ik dat niet omdat ik geen tijd heb, maar vandaag wel en ik had gewoon geen zin om wat te doenquote:
Met tv series schiet dat aardig op jaquote:
Het is veel te warm, echt heel benauwd. Niks aan zo geef mij maar regen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:58 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Tsss, dit weer en dan nog klagen
Ook verwend zeker?![]()
Vandaar ook dat hij niets vondt in die andere hubs misschienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, mn router is niet goed geconfigureerd... de stroom is er vandaag weer afgeweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |