quote:
Omdat we allebei Mamma Mia gek zijn, dus graag een film willen daarvanquote:
xboxquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij is hier zeker eerder geweest, hij was zelfs op de 2e PUB meet![]()
Hallo kanaiken![]()
En nu nog maar zien of het een goede film wordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Omdat we allebei Mamma Mia gek zijn, dus graag een film willen daarvan
ja nja, ik koop hem missi welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu nog maar zien of het een goede film word
Zekersquote:
Hmm, bij ons moest je helemaal naar dos, en dan net send (adres) (bericht)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, tis allemaal al weer een jaar geleden
Maar je kon ergens een lijst met alle computers in het netwerk vinden waar iemand ingelogd was en als je rechtsklikte op een van die computers stond er ergens iets van Send message.
maar helemaal zeker weet ik het niet meer![]()
ooh, okeequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, tis allemaal al weer een jaar geleden
Maar je kon ergens een lijst met alle computers in het netwerk vinden waar iemand ingelogd was en als je rechtsklikte op een van die computers stond er ergens iets van Send message.
maar helemaal zeker weet ik het niet meer![]()
Jep. Prachtig weer. Niet té warm (eilanden zijn ok). En lekker bruin geworden. Rhodos is een mooi eiland.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zekers
Met jou dan, leuke vakantie gehad?
hahaha hoeveel moet je nog dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef 14.gif het volgende:
Ik denk dat ik maar gelijk doorga tot 200 posts trouwens.. en dan ga ik eindelijk naar buiten![]()
dan is het niet voor niks geweestquote:
Dat was bij ons niet zo moeilijk, op alle computers stond een stickertje met een nummer. En dat waren ook de laatste cijfers van het ip-adresquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:31 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, bij ons moest je helemaal naar dos, en dan net send (adres) (bericht)
maar dan moet je dus wel de adressen van die computers uit je hoofd kennen![]()
Ik ben lekker al even weggeweest. Lekker op de scooter.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef 14.gif het volgende:
Ik denk dat ik maar gelijk doorga tot 200 posts trouwens.. en dan ga ik eindelijk naar buiten![]()
ik zit aan 180 ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben al over de 150...
Maar misschien ga ik wel meteen ff door tot de 5000![]()
Mooiquote:
Oww, bij ons was het iets van ns-21-(nummervanlokaal)-(nummervancomputer)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was bij ons niet zo moeilijk, op alle computers stond een stickertje met een nummer. En dat waren ook de laatste cijfers van het ip-adres
ik ben ook al buiten geweest, voetbal kijken van mn broertjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ben lekker al even weggeweest. Lekker op de scooter.
Doe maar wild.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ben al over de 150...
Maar misschien ga ik wel meteen ff door tot de 5000![]()
Kijken hoe anderen zich uitsloven is ok.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben ook al buiten geweest, voetbal kijken van mn broertje
Ja, ik heb deel 1 daarvan ook mogen luisteren, was toen erg goed bevallenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hardcore Emotions is ook een erg mooie nieuwe serie cd's
Eilandenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jep. Prachtig weer. Niet té warm (eilanden zijn ok). En lekker bruin geworden. Rhodos is een mooi eiland.
Onze computers heten allemaal S nummer (studiezolder), M nummer (mediatheek) en gewoon Lnummer (computerlokaal)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was bij ons niet zo moeilijk, op alle computers stond een stickertje met een nummer. En dat waren ook de laatste cijfers van het ip-adres
inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Kijken hoe anderen zich uitsloven is ok.
als je nou jezelf de hele tijd gaat quotenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Op deze manier kom ik wel tot de 200 trouwens![]()
Ik luister nu naar Venetian Snares - Winnipeg is a Frozen Shitholequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, ik heb deel 1 daarvan ook mogen luisteren, was toen erg goed bevallen
Na Goyah - 6 Million![]()
1 keertje mag wel tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je nou jezelf de hele tijd gaat quoten
En dat acht keer achter elkaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je nou jezelf de hele tijd gaat quoten
haha, voor deze x danquote:
Zonder onderbreking.quote:
dan heb je al weer 9 berichtjesquote:
lukt jou niet eens johquote:
Hmm, die ken ik niet... ik zal eens even zoekenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Venetian Snares - Winnipeg is a Frozen Shithole
Prachtige combinatie van Hardcore/Terror en Breakcore![]()
Alleen om 3 uur 's nachts ben ik bang.quote:
mij misschien welquote:
Denk ik ook welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Alleen om 3 uur 's nachts ben ik bang.
Zelf een saai topic maken zodat je zeker weet dat niemand er in kijkt. En dan maar doorspemmen.quote:
hahaha, ik spam nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zelf een saai topic maken zodat je zeker weet dat niemand er in kijkt. En dan maar doorspemmen.
Het is wel behoorlijk aparte muziek hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik niet... ik zal eens even zoeken![]()
's nachts kan dat mooi ja, tis alleen zo nutteloosquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zelf een saai topic maken zodat je zeker weet dat niemand er in kijkt. En dan maar doorspemmen.
postopkrikkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
's nachts kan dat mooi ja, tis alleen zo nutteloos
Er staat inderdaad heel weinig onz in je geschiedenis.quote:
nja, 8x achterelkaar is beetje overdrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |