Ja, als je hem op hebt prop je de resten in het diskette station en cd-rom speler enzoquote:
Geen straf gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weet ikHet waren toch ouwe pc's
Oh, op die fiets.... hendig sjiekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ALT+S en ALT+M is alleen voor FOK!
ALT+S is ook op veel andere sites "invoeren" hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ALT+S en ALT+M is alleen voor FOK!
weet ik veelquote:
Ik kom niet op andere sites.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALT+S is ook op veel andere sites "invoeren" hoor.
Whehe, wij mogen nooit eten bij de computersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, als je hem op hebt prop je de resten in het diskette station en cd-rom speler enzo
De hele klas mocht een maand niet meer in de mediatheek komenquote:
klopt, of die messageboard van phpBB ofzo ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALT+S is ook op veel andere sites "invoeren" hoor.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De hele klas mocht een maand niet meer in de mediatheek komen![]()
We waren allemaal de computers aan het slopen, niet alleen ik
Wij eigenlijk officieel ook niet, maar er controleert toch niemand opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, wij mogen nooit eten bij de computers![]()
Welke cd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:15 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, mn download is klaar
Nou hopen dat t goede muziek is![]()
bij ons zit er zo'n kutwijf, die gaat altijd kijken of je spelletjes op internet doet, en zelf zit ze de hele dag te patiencenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij eigenlijk officieel ook niet, maar er controleert toch niemand op
Eet zequote:
Best grappig jaquote:
niet?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Best grappig jaNu doe ik dat soort dingen eigenlijk nooit meer
herkenbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bij ons zit er zo'n kutwijf, die gaat altijd kijken of je spelletjes op internet doet, en zelf zit ze de hele dag te patiencen
zij is 50+ ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herkenbaarWas bij ons ook altijd zo. Zijn allemaal van die uitzendkrachten die nergens anders werk kunnen krijgen
Ok, redelijk nieuwe cd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Friday the 13th - The Hardcore Massacre volume 2
Deel 1 echt vet namelijk![]()
Whehe, bij ons was iedereen op een gegeven moment unreal tournament over t netwerk aan t doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
herkenbaarWas bij ons ook altijd zo. Zijn allemaal van die uitzendkrachten die nergens anders werk kunnen krijgen
Wij kwamen er naar een tijdje achter hoe we over het netwerk berichten naar die snollen achter de balie konden sturenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zij is 50+ ofzoEn is van de bieb
kutwijf is het
ik moest stoppen met spelletje, terwijl ik net nieuw record had, telde mn record dus niet
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij kwamen er naar een tijdje achter hoe we over het netwerk berichten naar die snollen achter de balie konden sturen![]()
December 2005quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruiken julie Novell op de schoolcomputers?quote:
hahaha, jaaaaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gebruiken julie Novell op de schoolcomputers?
Staat ook nog wat terror op enzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
December 2005![]()
Heb net ff een tracklist gevonden
Tracklisting:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef -Marlii- het volgende:
Ik zat gisternacht op fok
Dies ook leuk trouwens
quote:
Dan is het niet zo moeilijk, of de systeembeheerders hebben het geblokeerd bij juliequote:
Bij ons de hele klas dus niet meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:23 schreef 14.gif het volgende:
Bij ons mocht iemand een maand niet op de computer vanwege netsend![]()
leg uitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan is het niet zo moeilijk, of de systeembeheerders hebben het geblokeerd bij julie
Deden ze bij ons ook toen ze zelf ook bestookt werden met berichtjes
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij ons de hele klas dus niet meer
Ja, dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef -Marlii- het volgende:
Smst mn achternichtje net: 'Een Amerikaan wil een film van Mamma Mia ( de musical) gaan maken'
Waarom.... smst ze dat naar jou?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:27 schreef -Marlii- het volgende:
Smst mn achternichtje net: 'Een Amerikaan wil een film van Mamma Mia ( de musical) gaan maken'
Weer terug?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef kanaiken het volgende:
Een goede middag, volk
Ik ben weer terug uit Rhodos.
Ik weet het niet precies meer, tis allemaal al weer een jaar geledenquote:
Ja. Vele, vele malen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Weer terug?
Ben jij hier ooit eerder geweest dan?![]()
Hij is hier zeker eerder geweest, hij was zelfs op de 2e PUB meetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Weer terug?
Ben jij hier ooit eerder geweest dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |