komt er ook nog 1 aankakkenquote:
Hier op school mag ik alles doen wat ik wil op internet enzo, er zitten zelfs speakers in de monitoren en computersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Portable Firefox op mijn USBstickie. Kan ik ook nog alle spellen spelen die je niet mag doen in IE
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
Op school verwissel ik altijd toetsen op die toetsenborden![]()
Moet je ff googlen, is super fijn. Je kunt zelfs extensie mee installen op je USB stick zoals whoops.xpiquote:
Ik nooit, wat doet datquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ALT+S en ALT+M gebruik ik heul veul.
ach, ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Moet je ff googlen, is super fijn. Je kunt zelfs extensie mee installen op je USB stick zoals whoops.xpi
Wij hebben geen speakers, we moeten koptelefoons.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier op school mag ik alles doen wat ik wil op internet enzo, er zitten zelfs speakers in de monitoren en computers
Probeer maar eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik nooit, wat doet dat
Ik doe wel vaak CTRL+ALT+Page Down![]()
Hmm, jammer dat ik mn usb stick kwijt benquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Moet je ff googlen, is super fijn. Je kunt zelfs extensie mee installen op je USB stick zoals whoops.xpi
Netwerkkabels eruittrekken, muizen in cd rom spelers klemmen, appels in de diskette stations, schakelaartje op de voeding verzetten van 130 naar 230quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
Op school verwissel ik altijd toetsen op die toetsenborden![]()
Ik reageer eerst, dan lees ikquote:
is te merkenquote:
Jij ook alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat ik mn usb stick kwijt ben![]()
Dan blaas je de PC op als je de voeding omzetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Netwerkkabels eruittrekken, muizen in cd rom spelers klemmen, appels in de diskette stations, schakelaartje op de voeding verzetten van 130 naar 230Middelbare school
Is sneltoets van winamp, voor t volgende nummer, maar dan moet je wel je global hotkeys aan hebben staanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Probeer maar eens. Dat wat jij zegt doet hier niks.
alt s = invoerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik nooit, wat doet dat
Ik doe wel vaak CTRL+ALT+Page Down![]()
Appel in de diskette stations?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Netwerkkabels eruittrekken, muizen in cd rom spelers klemmen, appels in de diskette stations, schakelaartje op de voeding verzetten van 130 naar 230Middelbare school
ALT+S en ALT+M is alleen voor FOK!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Is sneltoets van winamp, voor t volgende nummer, maar dan moet je wel je global hotkeys aan hebben staan![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan blaas je de PC op als je de voeding omzet. Ik haal altijd een bepaald stekkertje eruit waardoor het geluid niet meer stil is maar je alles hoort
.
Neit zo gemeen doen hoorquote:
hebben wij ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wij hebben geen speakers, we moeten koptelefoons.
Geef mij maar weer de schuldquote:
Ja, als je hem op hebt prop je de resten in het diskette station en cd-rom speler enzoquote:
Geen straf gekregenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weet ikHet waren toch ouwe pc's
Oh, op die fiets.... hendig sjiekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ALT+S en ALT+M is alleen voor FOK!
ALT+S is ook op veel andere sites "invoeren" hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ALT+S en ALT+M is alleen voor FOK!
weet ik veelquote:
Ik kom niet op andere sites.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALT+S is ook op veel andere sites "invoeren" hoor.
Whehe, wij mogen nooit eten bij de computersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, als je hem op hebt prop je de resten in het diskette station en cd-rom speler enzo
De hele klas mocht een maand niet meer in de mediatheek komenquote:
klopt, of die messageboard van phpBB ofzo ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALT+S is ook op veel andere sites "invoeren" hoor.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De hele klas mocht een maand niet meer in de mediatheek komen![]()
We waren allemaal de computers aan het slopen, niet alleen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |